Even mezelf gequote.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn we al een jaar verder?
Ik ga ‘vandaag’ bellen.![]()
U las het hier.
Ja even googelen was niet zo een goed idee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:53 schreef F_r het volgende:
Wat een naar nieuws oh-oh de vooruitzichten daarvan zijn meestal niet zo rooskleurig.
In het begin hebben ze een paar keer meegegeten, maar dan met bijv wel pasta of rijst als aanvulling, maar ze hadden er niet altijd zin in, dus ik kook nu gewoon apart voor mezelf. En soms kook ik ook voor hen, maar meestal kookt mijn lieftallige dat zelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:21 schreef vencodark het volgende:
En de invloed van je gezin? Dat kan ook weleens een factor zijn om iets niet goed vol te houden.
Al dan niet bewust hè.
Wat een klotebericht zeg...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja even googelen was niet zo een goed idee.
Ik weet het. Ik wilde het alleen niet zo bot neerzettenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja even googelen was niet zo een goed idee.
Echt heel goed hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef BE het volgende:
[..]
In het begin hebben ze een paar keer meegegeten, maar dan met bijv wel pasta of rijst als aanvulling, maar ze hadden er niet altijd zin in, dus ik kook nu gewoon apart voor mezelf. En soms kook ik ook voor hen, maar meestal kookt mijn lieftallige dat zelf.
Werkt eigenlijk wel prima naast elkaar.
Wij zijn sws niet een gezin dat elke avond aan tafel eet ivm allerlei sportschema's.
Ik heb gelukkig ook echt geen last van alles dat zij nog wel eten. Vorige week in Duitsland taalde ik ook totaal niet naar een hele supermarkt vol allerlei varianties op nutella-koekjes etc. Normaal gesproken zou ik echt ALLES geprobeerd hebben, maar ik heb geen hap genomen.
Nou inderdaad. Een kerel op werk kreeg dezelfde diagnose en die was binnen een half jaar weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wilde het alleen niet zo bot neerzetten
Mijn oom, vader van een oppaskindje, buurman van mijn ouders allemaal heel snel overleden na de diagnosequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt heel goed hoor.
[..]
Nou inderdaad. Een kerel op werk kreeg dezelfde diagnose en die was binnen een half jaar weg.![]()
Dat zijn verdrietige, harde, klote berichten.
Je hoopt natuurlijk altijd op wonders en ‘meevallertjes’.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:41 schreef F_r het volgende:
Er stond bij de kruidvat een man voor mij die 5 zwangerschapstesten kocht. Ik heb echt op mijn tong gebeten om niet te vragen of hij een leuke carnaval had gehad. Dan had je nog niks aan die testen gehad want nog te vroeg.
Of zijn partner heeft testdrang. Ze zal niet de eerste zijn. 😇quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:41 schreef F_r het volgende:
Er stond bij de kruidvat een man voor mij die 5 zwangerschapstesten kocht. Ik heb echt op mijn tong gebeten om niet te vragen of hij een leuke carnaval had gehad. Dan had je nog niks aan die testen gehad want nog te vroeg.
Kun je wat voorbeelden van maaltijden noemen? Ik vertik het om in mijn eentje dat soort dingne te doen en helaas gezegend met slechte eters.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende: Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden. 3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet. En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk!
![]()
![]()
https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen. En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
Graag, hoeveel wil je er hebben? Ik kom ze gratis brengen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:52 schreef taxibabe het volgende:
Of jullie geven een paar kilo aan mij! Ik heb niet zo heel veel meer nodig, dankzij de drankjes van de dietist (of zoals kleuter het noemt: Dikke-konten-drankje) ben ik 2,5 kilo aangekomen!
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe broek binnen, dus ik passen, is 'ie te klein!Dus terugsturen en maat 36 besteld!
maar dan weet ik niet of het handig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden van maaltijden noemen? Ik vertik het om in mijn eentje dat soort dingne te doen en helaas gezegend met slechte eters.
Kilootje of 5 erbij zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Graag, hoeveel wil je er hebben? Ik kom ze gratis brengen hoor
Ja, er is natuurlijk ook wel een beetje nog aan te passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef BE het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het handig is.
Veel is echt lekker, maar wel soms net even anders dan anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In boekje 1 zit veel avocado, maar ook 2x zuurkool bij het avondeten.
Er komt redelijk vaak champignons voorbij, dat heb ik 1x geprobeerd maar trek ik echt niet dus die skip ik.
En bleekselderij vervang ik door paksoi.
Salades met gerookte makreel, maar ook met warme spekjes etc.
Door een vergissing van Zalando kreeg ik laatst een broek maat 52 binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:52 schreef taxibabe het volgende:
Of jullie geven een paar kilo aan mij! Ik heb niet zo heel veel meer nodig, dankzij de drankjes van de dietist (of zoals kleuter het noemt: Dikke-konten-drankje) ben ik 2,5 kilo aangekomen!
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe broek binnen, dus ik passen, is 'ie te klein!Dus terugsturen en maat 36 besteld!
Oh oepsie!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door een vergissing van Zalando kreeg ik laatst een broek maat 52 binnen.![]()
Nu was ik het laatste half jaar een tikje aangekomen maar toch niet zoveel.![]()
Normaal een 29/38.
Dat komt door al dat stofzuigenquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:13 schreef Nijna het volgende:
De verbouwing is ook wel goed voor mn lijn... na 2,5 week ben ik 2 kilo kwijt. Dat is dan weer een fijne bijkomstigheid...
We hebben een glad plafondnu de rest nog, ze zijn alweer bezig.
knuffelquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef taxibabe het volgende:
Wij zijn net weer terug uit het ziekenhuis, kleuter werd geopereerd aan zijn neusamandelen.
Poeh, dat was wel ff heftig. Hij was helemaal in paniek met de narcose..
En het traplopenquote:
Voor je het weet, geef je per ongeluk je afzuigkap weg aan de buren!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef exode het volgende:
Heb net voor het eerst in hele lange tijd een pakket van buren van een deur of 6 verderop geweigerd. Het was een behoorlijk pakket en ik ben al ingebouwd in mijn woonkamer. De bezorger keek me ook heel verbaasd aan want ik pak altijd voor iedereen aan.
Het meeste wat er nu staat, kan komend weekend de werkkamer in, maar daar heb ik vandaag niets aan.
Ach jakkes, dat is niet leuk. Hopelijk knapt hij nu wel snel opquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef taxibabe het volgende:
Wij zijn net weer terug uit het ziekenhuis, kleuter werd geopereerd aan zijn neusamandelen.
Poeh, dat was wel ff heftig. Hij was helemaal in paniek met de narcose..
Hihi, die komt met een speciale koerier die 15 minuten vantevoren belt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor je het weet, geef je per ongeluk je afzuigkap weg aan de buren!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef taxibabe het volgende:
Oh dat is echt rot om in de vakantie ziek te zijn. Beterschap![]()
Ik heb een raar kind gemaakt. Hij heeft honger (wat ik snap), hij wil een broodje makreel
Het is ook gewoon lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik mag van mezelf geen makreel meer, want bedreigd. Maar het is één van de moeilijkere om vol te houden.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:04 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lekker.
Ik heb de middelste zoon, naar de appie gestuurdIk heb net dus makreelsalade staan maken en kleuter zit al aan zijn 2e bolletje makreel
Ai. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef exode het volgende:
Ik werd net gebeld door het transportbedrijf die de afzuigkap komen brengen. Ze zijn er over 15 minuten om de pellet af te leveren.
Pellet?
Pellet?
Misschien heb ik aangevinkt: met nieuwe keuken?
Zouden ze die pellet binnen willen zetten, ik vrees het niet he. Dat wordt zelf 30 16 kilo versjouwen (I can do it!)
Oh spannend.... ze staan dan nu ongeveer voor je deur....quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef exode het volgende:
Ik werd net gebeld door het transportbedrijf die de afzuigkap komen brengen. Ze zijn er over 15 minuten om de pellet af te leveren.
Pellet?
Pellet?
Misschien heb ik aangevinkt: met nieuwe keuken?
Zouden ze die pellet binnen willen zetten, ik vrees het niet he. Dat wordt zelf 30 16 kilo versjouwen (I can do it!)
Lief dat je het vraagt!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef exode het volgende:
Hoe gaat het bij jou Taxi? Goede nacht gehad? Beetje bijgekomen van de narcose?
Ik hoorde van de vloerenman dat er statiegeld op die pallets zit, maar hij betaalt nooit statiegeld, hij levert ze wel weer in. Hij heeft ze ook meegenomen toen ze leeg waren hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef exode het volgende:
Nou, ik heb die mijnheer vriendelijk verzocht zijn pellet lekker in de vrachtwagen te laten en ik heb zelf de doos naar binnen getild. Ik snap dat ze aan de Arbowet etc moeten houden maar ik ga geen doos van 16 kilo op een pellet naar de tuin laten rijden. Wat moet ik met die pellet?
Wat fijn Nijna!
Hier was de aannemer gisteren nog voor wat meetdingen en meteen weer wat dingen afgetikt en afgesproken. Ze gaan ook op onze verzoek de zonnepanelen van het platte dak halen. In principe komen er 3 van de 4 terug op het schuine dak aan de achterkant. De electricien en loodgieter die hij inhuurt plaatsen ook zonnepanelen dus ze weten wat ze doen. Het is ook alleen de zonnepanelen verplaatsen, de aansluitingen zitten al goed.
We zagen afgelopen week een scheur in B zijn kamer op een binnenmuur. Ik weet alleen niet of die er al zat, er stond jarenlang een hoogslaper voor. Meteen de constructeur een foto gestuurd die gaf aan dat het geen zorgelijke scheur is maar ik ben die zenuwen over de zonnepanelen zo beu. Er blijft ook teveel water op dat dak staan en die zonnepanelen maken dat niet beter.
Dus ze gaan eraf, voor liggen er 5 op het schuine dak, die brengen het meeste op, maar het zou fijn zijn als we van die 4 op het platte dak er iig 3 kunnen hergebruiken.
Na de zomer komt de aannemer ook terug om het platte dak te vernieuwen/renoveren/versterken. Dat geeft mij iig een stuk beter gevoel. Ook al zegt iedereen die er verstand van heeft en het dak heeft bekeken dat er geen haast is en het dak hartstikke waterdicht is en bla bla bla.
Dan is het nog raam aan de voorkant van het huis vervangen, de dakkapel vervangen en de schutting en dan is echt ALLES gedaan in en om het huis wat kan en eigenlijk ook moet. We wonen er bijna 8 jaarJe moet wel heel blij zijn met zo'n lief, oud huisje om dit allemaal te doen he
Die dakkapel moet trouwens niet, maar het is zo'n ontzettend lelijk ding. Echt zoek op lelijke dakkapellen en je komt die van ons als eerste tegen.
Dat is fijn om te horen! Hoe snel was dat na de operatie? Kleuter slaapt op zich goed (behalve vanavond, maar zullen nog wel naweeën van gisteren zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:40 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik hoorde van de vloerenman dat er statiegeld op die pallets zit, maar hij betaalt nooit statiegeld, hij levert ze wel weer in. Hij heeft ze ook meegenomen toen ze leeg waren hier.
Er staat er nog 1 half vol, die gaat er een dezer dagen ook in (nou ja... hetgene wat erop ligt).
Oh scheuren... ze hebben hier de scheuren die in de muur zaten met van dat gaas verstevigd. Is waar de aanbouw aan het huis is geplaatst oa.
@:taxibabe, wij kregen zo'n ander kind nadat de amandelen eruit waren...
Ze werd rustiger, beter te pas toen ze geen ademstops meer had.
Overigens nu soms wel twijfel of ze niet toch weer af en toe ademstops heeft, wilde het maar eens met de huisarts overleggen of we anders een slaaponderzoek kunnen laten doen.
Bij onze dochter zijn 3 weken geleden alle amandelen eruit gehaald. Snurk was direct weg. Het nasale praten heeft nog zeker een week geduurd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Hij heeft een goede nacht gehad. Ik merk dat hij nog niet helemaal de oude is, maar morgen wil hij wel weer naar school. Ik ben benieuwd wanneer we verschil merken door de operatie, dat hij minder gaat snurken en minder ademstops. Ook wanneer zijn nasale stem verdwijnt, dat heeft hij nu nog wel, maar er zal nog wat zwelling zitten.
Ik weet niet meer hoe snel dat was, is alweer iets van 12 jaar geleden, maar we hadden volgens mij na een paar weken echt dat het opviel dat haar gedrag anders was. Weet niet hoe snel precies na de operatie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Hoe snel was dat na de operatie? Kleuter slaapt op zich goed (behalve vanavond, maar zullen nog wel naweeën van gisteren zijn) Hij staat wel bijna altijd aan als hij wakker is, maar heeft op zich weinig driftbuien.
Ja, heerlijk he.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik loop ook wel meer dan een uur elke dag maar met dit weer is het meteen tig keer zoveel als ik geen lange dagen werk en dat merk ik wel meteen , ook aan mijn humeur!
Ach gos, lekker samen van de zon genieten dan maar. Die narcose kan natuurlijk ook mentaal wel wat doen. Bij B duurde het ook even voor hij weer zichzelf was.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:56 schreef taxibabe het volgende:
Hier net kleuter weer opgehaald van school. Het ging toch niet... Hij is op zich fit genoeg, maar hij was heel verdrietig zei de juf. Hij zei net dat hij het spannend vond om weer naar school te gaan na 2 dagen
Waarom spijt van?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:25 schreef hilliebillie het volgende:
De zin om te zwemmen was bij dochter toch groter dan de last die ze heeft. Dus toch lekker een paar uurtjes naar het zwembad. Ik m’n boekje lekker mee. Ergens een semi rustig plekje gevonden in de drukte. Eens kijken of het in het zonnetje ook lekker is in m’n bikini (die ik normaal alleen thuis aan heb en er dus ook spijt van heb die nu aan gedaan te hebben)
Om dat ik me daar toch wat minder comfortabel in voel als in m’n badpak blijkbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom spijt van?![]()
We waren gisteren ook naar het zwembad.
Mega druk! Maar dat was na 3 al minder.
Toch wel heel lekker altijd hoor.
Zit jij nou in NL, in je bikini, buiten in de zon?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Om dat ik me daar toch wat minder comfortabel in voel als in m’n badpak blijkbaar![]()
Heb ook zeker geen perfect figuur, maar het is oké.
Maa goed. Zit nu op een stoeltje buiten in de zo is het oké
Yep en het is écht heerlijk in het zonnetje. Dat is het voordeel van (nog) niet in het water geweest zijn. Dan is de temperatuur perfect in de zon uit de wind. Als je wel nat bent is het denk ik net te fris. Zitten niet veel mensen buiten hier nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit jij nou in NL, in je bikini, buiten in de zon?
Early bird!
En wat het perfecte figuur betreft: je ziet van alles bij het zwembad!
De ene wat mooier dan de andere misschien maar ze zwemmen wel gewoon lekker.![]()
Er zijn zat mensen die zich niet comfortabel voelen en dus maar niet gaan zwemmen.
Mega zonde.
Ik had bij ons thuis zwembad ook een zoutsysteem. Werkt ideaal. Maar het is zoutelektrolyse he. Dat betekent dat het systeem chloor maakt van het zout en als het chloor is opgebruikt het weer zout wordt. Enz. Dus nog steeds chloor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:54 schreef exode het volgende:
Ik heb vanmiddag een date met Juul. Eerst boeken uitzoeken in de bieb en daarna naar de buurvrouw van de bieb: de Italiaanse ijssalonDie hebben zo lekker citroenijs.
Chloor is goordaarom gaan wij ook een jacuzzi met zoutsysteem kopen.
Gezellig!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo weer een wandeldate, elke dag deze week
Gelukkig is het volgende week weer gedaan met het goede weer, dan wandel ik weer alleenquote:
Wij hebben meerdere keren in een jacuzzi met chloor gezeten, daar wordt B enorm benauwd van. Komt natuurlijk omdat het lekker opstoomt in zo'n ding.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik had bij ons thuis zwembad ook een zoutsysteem. Werkt ideaal. Maar het is zoutelektrolyse he. Dat betekent dat het systeem chloor maakt van het zout en als het chloor is opgebruikt het weer zout wordt. Enz. Dus nog steeds chloor.
Voordeel is dat je met een thuissysteem niet aan wettelijke richtlijnen hoeft te houden en je kunt echt met veel minder chloor toe. Zeker op de momenten dat de zon niet kneiter hard schijnt.
Maar het voelt wel anders hoor, daar ben ik het mee eens
Fijn dat dat voor hem werkt! Gebonden chloor in combinatie met bubbels is geen geweldige combi voor de luchtwegen inderdaad. Fijn dat met zout goed werkt voor hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:54 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben meerdere keren in een jacuzzi met chloor gezeten, daar wordt B enorm benauwd van. Komt natuurlijk omdat het lekker opstoomt in zo'n ding.
Dus als die chloor stoom ontbreekt is het opgelost want hij is niet allergisch voor chloor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatver, je stuitje!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Gecondoleerd en wat rot dat het allemaal zo moet gaan.
Ik heb zaterdag mijn stuitje gekneusd of gebroken, either way kan er niks aan gedaan worden en is het vooral erg pijnlijk met zitten. Gewoon een lompe actie met gaan zitten en iets met geen diepte zien![]()
Verder was het een fijn weekend, kilometers gelopen!
Geen idee wat ze gaat kopen, ze ziet maarquote:Op maandag 10 maart 2025 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Aldi en Lidl hebben ook hogedrukspuiten die prima werken voor weinig.
Ik zit gelukkig altijd op zo een kussen als ik werk, maar op de bank zitten is echt de hel!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:28 schreef Nijna het volgende:
@:Schanu, gecondoleerdlastig zo met die gespannen verhoudingen in de familie.
@:oh-oh auw. Mijn nicht heeft toen een tijd op zo'n soort zwemband gezeten dat zat iets minder vervelend geloof ik. Beterschap
@:exode, onze puincontainer is net opgehaald. Straks even de oprit schoonmaken, dan kan de auto er weer op. Maar de aannemer is bezig met het aansluiten van de waterontharder en het water is er even af.
Daarna kan ik los met de hogedrukspuit, als ik die onder uit het ingebouwde schap in het tuinhuisje tevoorschijn kan halen![]()
Onze werkweek puber is een beetje op, vrijdag teruggekomen, gisteren de hele dag de hort op met vriendin en 2 jongens uit de klas. En vanmorgen hoefde je haar maar aan te kijken en ze begon al te huilen...
Benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden op school vandaag...
Wat voor kussen heb je? Dan bestel ik die voor zequote:Op maandag 10 maart 2025 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig altijd op zo een kussen als ik werk, maar op de bank zitten is echt de hel!
Wij kochten afgelopen week een fietsendrager voor op de autoquote:Op maandag 10 maart 2025 11:32 schreef exode het volgende:
Ik ga een Ninja Foodi of Speedi multicooker kopen en dan wil verloofde een hoge druk spuit kopen. Echt, we lijken wel 60 (zijn we stiekem ook).
Hahaha ja ben je oud als je een fietsendrager hebt? Dan zijn wij ook echt stokoudquote:Op maandag 10 maart 2025 15:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij kochten afgelopen week een fietsendrager voor op de autoIk zei meteen, dan moeten we ook naar de anwb winkel voor dezelfde unisex jassen.
Oh bah, dat klinkt niet fijn zeg. Hopelijk houd je er geen last vanquote:Op maandag 10 maart 2025 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vanochtend als eerste call zo een vreselijk heftig gesprek dat ik niet meer in mijn flow kon komen en uiteindelijk na een gesprek met mijn coach die ook helemaal van de leg was van het verhaal via de manager even naar buiten mocht.
Ik moest echt even een uur gaan lopen.
Echt nog nooit meegemaakt.
Maar mooi weer en blije honden maakt echt alles goed gelukkig.
Dat klinkt als een beroerde start, fijn dat je de ruimte kreeg om een stuk te gaan lopenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vanochtend als eerste call zo een vreselijk heftig gesprek dat ik niet meer in mijn flow kon komen en uiteindelijk na een gesprek met mijn coach die ook helemaal van de leg was van het verhaal via de manager even naar buiten mocht.
Ik moest echt even een uur gaan lopen.
Echt nog nooit meegemaakt.
Maar mooi weer en blije honden maakt echt alles goed gelukkig.
Wij wonen zelfs nog wat dichterbij.. Rijswijk.. maar gaan bijna nooit naar het strand en als we dan gaan gaan we zeker niet naar Kijkduin of Scheveningenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:12 schreef SaskiaR het volgende:
Ik woon in Delft en ik kom nooit bij de zee
Ik vind een strandwandeling na een heftige uitvaart gewoon een heel goed ideequote:Op maandag 10 maart 2025 21:54 schreef Schanu het volgende:
Hahaha mijn ouders combineerden het vroeger met ons altijd met een strandwandeling 's avonds, misschien dat het vanuit die associatie is dat ik het dichtbij zee vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon zou vandaag zn blokbeugel krijgen...Handig van zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Echt hequote:
Extra acties wel op hun eigen kosten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he![]()
En ik had het toen zelfs nog over gipshappen. Maar dat hoefde niet meer
Nou, dat heb ik dus wel even gevraagd. Assistente zei dat ze maar één afspraak per maand declareren. Maar ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Extra acties wel op hun eigen kosten?![]()
Bij onze zoon hoefde dat happen idd niet meer. Bij hem zijn 1000 foto's/scans samengevoegd tot een heel hip digitaal model. Je kan ook een soort filmpje laten afspelen hoe elke week zijn gebit verandert, dat zag er echt heel tof uit!
Oh wauw, never a dull momentquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:57 schreef exode het volgende:
Zo, ik was ook van nut vandaag bij de werkmannen.
De vervoerder van het hout knalde met zijn lading tegen de auto van de buren aan. Werkmannen boos, chauffeur boos, buren van slag. Maar eej, wie heeft er veel ervaring met schades en verzekeringen. Jaja, iedereen weer chill, formuliertje ingevuld, baas van de chauffeur gesproken. Je moet me niet laten boren, zagen of stuccen maar dit kan ik dan weer wel.
En ze gaan als een speer, en uiteraard is onze uitbouw heul raar. 6 verschillende steensoorten, deels geisoleerd, grotendeels niet, geen steunbalken bij de kozijnen, vandaar de vele scheuren in de uitbouw.
Als je een magneet ziet van Sindbad en/of Villa Volta houd ik me aanbevolen. Een paar weken geleden had geen enkele winkel ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik ga donderdag met de jongste naar de Efteling. Hij heeft een studiedag en ik had nog een kortingscode voor mijn verjaardag. Jammer dat het hele mooie weer niet nog iets langer aanhoudt, maar je kan niet alles hebben.
Ik zal mijn ogen voor je openhouden!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:05 schreef exode het volgende:
[..]
Als je een magneet ziet van Sindbad en/of Villa Volta houd ik me aanbevolen. Een paar weken geleden had geen enkele winkel ze.
Oh brrr exodequote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:25 schreef exode het volgende:
Niet klagen he mensen, onze uitbouw ligt open, das pas koud.
Dit klinkt precies als onze 9-jarige vorige maand. Die heeft exact die attracties wel/niet gedaan (behalve vliegende Hollander, die was dicht). En danse macabre vond hij heel gaaf!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:35 schreef Phaidra het volgende:
@:exode wat denk jij van Danse Macabre met een 10-jarige die niet zo'n heel grote held is met attracties? Max & Moritz vindt hij leuk, Vogelrok ook, maar Vliegende Hollander op het randje (wel ingeweest, maar hoefde niet per se nog een keer), Joris & de Draak durft hij niet.
Ik ben er zelf nog niet in geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:35 schreef Phaidra het volgende:
@:exode wat denk jij van Danse Macabre met een 10-jarige die niet zo'n heel grote held is met attracties? Max & Moritz vindt hij leuk, Vogelrok ook, maar Vliegende Hollander op het randje (wel ingeweest, maar hoefde niet per se nog een keer), Joris & de Draak durft hij niet.
In Villa Volta heb ik nergens last van en voordeel is dat je anders gewoon je ogen dicht kan doen. Dan gebeurt er niets. Het schip ging ik 'vroeger' wel in maar nu echt niet meer. Dans macabre kan ik ook in ga ik vanuit maar de timing was gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:34 schreef F_r het volgende:
Ik denk dat ik ziek word in dance macabere. Dat word ik ook in villa volta en het schip.
In het schip ga ik niet inderdaad. Villa volta voelde ik wel. Danse macabre nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:34 schreef F_r het volgende:
Ik denk dat ik ziek word in dance macabere. Dat word ik ook in villa volta en het schip.
Ik ga ook alleen in het midden. Dan is het wel ok. Maar hij staat niet in mijn rijtje leukste attracties.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:49 schreef exode het volgende:
Ik heb 1 keer in het puntje gezeten van het schip, dat waren de langste 2 (?) minuten uit mijn leven. Daarna er nooit meer in gegaan terwijl ik het op het midden best ok vond.
Oh getsie, dat is echt mijn nachtmerriequote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:47 schreef Nijna het volgende:
Dat schip ga ik echt nooit meer in, 1 keer tegenover iemand gezeten die steeds bleker werd. Gelukkig stopte het schip op tijd, ik was elke keer dat ik lager hing, bang dat diegene tegenover me zou gaan kotsen.
B schrok zich helemaal kapot van dat doodshoofd in de Vliegende Hollander. Ze zijn een nieuwe scene aan het maken in de Vliegende Hollander las ik. Dus ik wil er weer in als dat klaar is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen in het midden. Dan is het wel ok. Maar hij staat niet in mijn rijtje leukste attracties.
De jongste houdt vooral niet van vrije vallen. Daarop haakte hij ook af bij de Vliegende Hollander, die eerste drop hoeft van hem niet zo. Draaien is voor hem geen issue, Sindbad kan hij 10x achter elkaar in zonder problemen.
Ik denk bij strand eigenlijk ook helemaal niet aan Scheveningen bijvoorbeeld. Wij rijden altijd naar Zeeland. Vrouwenpolder en Burgh Haamstede kom ik graag. Totaal andere beleving en zo fijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een vriend op Scheveningen wonen, daar ging ik ook alleen heel vroeg of heel laat het strand op, maar strand is strand! Texel vind ik het fijnst.
Oooh, die vind ik juist het leukstquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:01 schreef vencodark het volgende:
Dat schommelschip inderdaad.![]()
Ik durf in principe in veel dingen (sowieso in de Efteling) maar ik vind dat schip eigenlijk enger dan de rest.
Hoe dat ding ongeveer boven je gaat hangen als jij beneden bent….brrr.![]()
In Walibi heb je die achtbaan waar je eerst achteruit naar boven getrokken wordt.
Daar ben ik van de zomer wel in geweest maar had na 2 tellen al spijt.
Ergens vind ik het gewoon eng als het apparaat/machine/rails zo machtig boven of onder mij is.
VRESELIJK.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef Vanyel het volgende:
Dit soort dingen vind ik ook fantastisch
https://www.walibi.nl/nl/park/attracties/tomahawk
Na de tweede of derde keer ben je dan wel misselijk maar onderweg is het puur genot
Die zou ik overslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef Vanyel het volgende:
Na de tweede of derde keer ben je dan wel misselijk maar onderweg is het puur genot
Nee, vroeger wel op de kermis maar tegenwoordig vind ik deze dan weer te hoog.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt een filmpje van deze dat een vrouw gewoon continue ronddraait, echt tranen van het lachen steeds als ik die zie. Ik kan hem nu uiteraard niet vinden....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die zou ik overslaan. Maar vriendlief mag met de oudste een keer naar Walibi, de jongste en ik hebben daar niet zo heel veel te zoeken.
Deze in Legoland ben ik wel ingeweest, maar was ook matig.
https://www.legoland.dk/e(...)ypseburg-sky-battle/
En dan heb ik de vleugels met geen vinger aangeraakt, no way.
Die scène gaat inderdaad weg. Hopelijk durft B er daarna wel weer inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:57 schreef exode het volgende:
[..]
B schrok zich helemaal kapot van dat doodshoofd in de Vliegende Hollander. Ze zijn een nieuwe scene aan het maken in de Vliegende Hollander las ik. Dus ik wil er weer in als dat klaar is.
Niet weg, toch? Ik dacht dat er daarna een extra scene tussengeplakt werd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die scène gaat inderdaad weg. Hopelijk durft B er daarna wel weer in
Ik dacht dat het doodshoofd verwijderd werd en dat er iets nieuws voor in de plek kwam (alsof je in het schipswrak zit). Maar ik weet het niet 100% zeker, het kan ook dat jij gelijk hebt hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:10 schreef exode het volgende:
[..]
Niet weg, toch? Ik dacht dat er daarna een extra scene tussengeplakt werd.
Doe mij maar Vlieland. Bij Texel heb ik niet zo dat eiland gevoel, op Vlieland welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een vriend op Scheveningen wonen, daar ging ik ook alleen heel vroeg of heel laat het strand op, maar strand is strand! Texel vind ik het fijnst.
Oja, dat kan ik me nog herinneren van onze verbouwing inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:14 schreef Nijna het volgende:
Vanmiddag samen met de aannemer alle stopcontacten weer opgezocht. Volgens mij hebben we ze (met behulp van foto's en kloppen op de muur) allemaal gelokaliseerd.
Voelde me best slim dat ik foto's had gemaakten ook wel dat ik dan aan de hand van de foto aardig kon inschatten waar ze zouden moeten zitten in de muur
.
Omdat anders je uren vervallen of verjaren en je dus eigenlijk gratis en voor niks staat te werken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ook vrij gaan nemen maar ik zou niet weten waarvoor, dus ik doe het gewoon niet![]()
Maar lekker hoor!
De wettelijke van vorig jaar vervallen per 1 juli, dat gaat sneller dan je denkt. Maar je werkgever kan ervoor kiezen om ze te laten staan.quote:
En omdat er zoveel leukere dingen zijn dan werkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Omdat anders je uren vervallen of verjaren en je dus eigenlijk gratis en voor niks staat te werken.
Ehhh hoezo moet jij zelf iemand meenemen? Hebben ze zelf niemand op de werkvloer die dat kan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:01 schreef vencodark het volgende:
Ik had het hier toch laatst over de sportschool.
We hebben er 1 in het dorp. Ik heb NUL ervaring.![]()
Dus ik vind het een beetje vaag en spannend allemaal.
Ben wel even langs geweest net.
Ik wil wat fitter zijn en een beetje rond de buik wat strakker worden. Niks geks verder.
¤30 p/m onbeperkt cardio/fitness.
¤50 als mijn man ook wil sporten (2 pasjes dus).
Mevrouw bij de balie wilde wel een rondleiding geven als er tijd is of ze stelde voor dat ik een keer iemand meeneem voor de apparaten leren kennen enzo.
Ja tuurlijk. Als iemand anders daar aanwezig is, kan die vast wel helpen. Een andere sporter.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ehhh hoezo moet jij zelf iemand meenemen? Hebben ze zelf niemand op de werkvloer die dat kan?
Dit zou voor mij echt een no-go zijn als sporter. Geen toezicht (veiligheid), geen tips over belasting bij apparaten. Als het je enige optie is, tja... maar ik zou het niet prettig vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als iemand anders daar aanwezig is, kan die vast wel helpen. Een andere sporter.
Nu was er een bardame aanwezig die mij even algemene uitleg gaf. Ze had nu geen tijd echt mee de ruimte in te gaan.
Maar ze hebben geen (personal) trainers ofzo.
Dus als ik het prettig vind, een keer iemand mee te nemen.
Het is geen sportschool waar je helemaal alleen lijkt te zijn zonder toezicht. Links een zaal, balie, rechts een zaal en daar tussen een bar/zit gedeelte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit zou voor mij echt een no-go zijn als sporter. Geen toezicht (veiligheid), geen tips over belasting bij apparaten. Als het je enige optie is, tja... maar ik zou het niet prettig vinden.
Het gaat me niet om de extra's, wel om veiligheid. Maar misschien is iedereen in vencodorp superaardig en kent iedereen elkaar etc.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou goede uitleg prettig vinden, maar daarna heb ik weinig behoefte meer aan begeleiding bij die apparaten. Zeker als je zelf weet wat je doet, is dat vooral een dure service. Net als een bar met sapjes en koffie en proteïneshakes en weet ik veel: doe maar lekker niet.
Maar wel alleen als je weet wat je doet en daarom zou elke sporter wmb op z'n minst één keer goede uitleg moeten krijgen, met de mogelijkheid om bijv. uitlegfilmpjes terug te kijken ofzo.
Dat lukt als er een dun laagje op zit, maar de hoeveelheid die er in de keuken op zit was iets teveel om ze te zien zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Hupje het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik me nog herinneren van onze verbouwing inderdaad"die zie je wel zitten als het droog is" hu-uh
Maar…ik heb tenminste al info gevraagd en een klein kijkje genomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Meid kijk ff lekker of die yoga je bevalt, en kijk dan even of je er wat bij wil doen of liever een sportschool gaat bezoeken, my 2 cents
Het heeft iets liefkozend maar misschien net wie het zegt en hoe vaak.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele aardige collega die me altijd meid noemt, ik ga daar echt heel slecht op
Ze bedoelt het vast enorm aardig maar ik krijg er ernstige jeuk vanquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heeft iets liefkozend maar misschien net wie het zegt en hoe vaak.
Die dame zei wel dat ze geen personal trainers hebben maar ook dat het echt ‘zichzelf wijst’ en niet moeilijk is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:31 schreef exode het volgende:
In 'mijn' sportschool loopt ook geen toezicht. Ik heb lang PT gehad dus ik weet het ook allemaal wel. Als je wel hulp nodig hebt, moet je dat apart boeken. Het is een 24/7 sportschool, ik vind het ideaal zo.
Ik word Killer genoemd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bedoelt het vast enorm aardig maar ik krijg er ernstige jeuk van
Nou, je kan echt wel veel fout doen met krachttraining. Blessures heb je zo opgelopen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die dame zei wel dat ze geen personal trainers hebben maar ook dat het echt ‘zichzelf wijst’ en niet moeilijk is.
Ik ben ook niet te belazerd gewoon iemand daar te vragen hoor. De meeste mensen willen heus wel even helpen.
En zoals ik zei: ik hoef geen heel programma.
Jij wilde echt afvallen en op krachten komen, toch?
Kan me voorstellen dat je dan wel meer hebt aan personal training.
Ai dat is balen. Wel goed dat ze er nu iets aan gaan doen, steunbalken lijken me vrij essentieel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef exode het volgende:
Wij hebben een buitenkeuken![]()
Omdat de kozijnen en deuren eruit zijn in de uitbouw![]()
En het meer tijd gaat kosten om de nieuwe erin te plaatsen want de oude hadden geen steunbalken dus het dak moest gestut worden en nu moet er eerst gebouwd worden aan meer draagkracht in het dak (of zoiets)![]()
Want waarom zou je een latei boven een raam plaatsen als je het ook gewoon lekker los kan installeren. Echt, er hebben rare mensen in dit huis geklust.
Dus ik ga eten bestellen.Maar wel iets gezonds want ik was vanochtend dus in de sportschool.
Cuisine d'étéquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef exode het volgende:
Wij hebben een buitenkeuken![]()
Omdat de kozijnen en deuren eruit zijn in de uitbouw![]()
En het meer tijd gaat kosten om de nieuwe erin te plaatsen want de oude hadden geen steunbalken dus het dak moest gestut worden en nu moet er eerst gebouwd worden aan meer draagkracht in het dak (of zoiets)![]()
Want waarom zou je een latei boven een raam plaatsen als je het ook gewoon lekker los kan installeren. Echt, er hebben rare mensen in dit huis geklust.
Dus ik ga eten bestellen.Maar wel iets gezonds want ik was vanochtend dus in de sportschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lekker poke bowl!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:09 schreef exode het volgende:
We hadden Poke bowl, ja ik weet het met suiker in de rijst. Maar deze doen er veel groente in en saus apart.
3 verschillende om met zijn 4en te delen. Heerlijk! Vooral de zalm was mjammie.
We hebben ook een goede Vietnamees met ontzettend lekkere soep en noedelsalade.
Thais ook heerlijk.
Pizza bestellen wij nooit, friet ook niet.
Morgen eten we wraps, dat is alleen snijwerk.
Hoe moet je dan verbouwen? Zonder herrie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Die mensen hierboven hebben het hele gebouw gek gemaakt met hun lawaai dus de mensen hebben een erg kort lontje nu
We waren nu wel goed gekleed op de kou. Dat ging prima tot ca. 16 uur. Toen ging het regenen en dipte de temperatuur nog iets verder en werd het toch iets te koud naar mijn zin. Ik was blij toen we om 18 uur naar de auto kondenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Een heel geslaagde dag geweest dus @:Phaidra![]()
Wij waren er een keer, bloedheet en regen. Toen was het park ook uitgestorven. Heerlijk!
Oké, de weersvoorspelling op mijn foon geeft aan: sneeuw mogelijk na 4.00 uur. Yay
De mondkapjes zitten in een verhuisdoos, dus over een maand weer binnen handbereikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik gaf mijn laatste mondkapje aan buurvrouw. Moet maar weer es bestellen.
Oh, ik heb ook een flesje handdesinfectie in mn tas zitten, Tink. Zoon ooken das nog beter omdat ik mijn tas vaak niet mee heb en hij zijne wél.
Ben er al voor de crisis mee begonnen. Kan niet altijd en overal handen wassen voor we wat eten en als wel, zijn sommige plee's toch wel zo goor, dat handdesinfectie een uitkomst is
Vogel Rok is het aan het begeven, lijkt het. Vandaag een wiel afgebroken, dus jullie zijn die dans ontsprongen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Efteling was leuk! Heerlijk met gemiddeld 0-5 min wachttijd. Superveel kunnen doen dus. Danse Macabre was ook tof, we zijn er 2x in geweest dus hij is goedgekeurd door meneer. Joris en de Draak nog steeds niet (al twijfelde hij wel, dus wie weet een volgende keer). In de Vogelrok was 1 (of meer?) lamp stuk, was wel erg donker daardoor. Beetje gek effect gaf dat.
@:exode helaas je gewenste magneetjes niet gevonden…
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Vogel Rok is het aan het begeven, lijkt het. Vandaag een wiel afgebroken, dus jullie zijn die dans ontsprongen.
Ik vul die kleintjes met de groterequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik heb er 1 van trekpleister ofzo. Slag groter maar past prima in het handschoenenkastje.
Daar ging het mij eigenlijk om.
Als de kleinere voor in de tas op zijn, zien we wel weer verder.
Wastafel en toilet hangen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Kou én regen is idd 😖 @:Phaidra Volgende keer in de zomer met regen gaan, dan is het prima te doen![]()
Nouja @:Nijna, dan is dat ook meteen opgelost en heb je er geen omkijken meer naarNog een teken van de vloerenman gekregen?
Venco, bij ah en Etos hebben ze nog wel de handdesinfectieflesjes. Klein en de wat grotere. Althans, online dan.
Ah, dan maar hopen dat het niet te lang gaat duren voor vloerman weer aan het werk kan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:16 schreef Nijna het volgende:
@:vencodark, lidl heeft van die kleine handzame flesjes bij de kassa staan hier. En de DA heeft ze ook.
[..]
Wastafel en toilet hangen.
Vloerenman blijft nog stil, hopelijk "alleen" de griep... Hij leest zijn berichten wel maar beantwoord ze nog niet.
We hebben gevraagd om een seintje te geven als hij wil komen, zodat we kunnen zorgen dat hij er in kan.
Electriciën had waarschijnlijk iets van storing ergens op te lossen vandaag, die verwacht ik volgende week.
Aannemer is ook nog niet helemaal klaar.
Die zei vanmiddag: nou dan kan je die keuken ook wel eerder laten komen...
Maar ja, de schilder en de vloer en en en... dus nee, die paar extra weken zitten we dan ook wel uit op zolder. Buiten dat denk ik niet dat de keukenman zomaar een gaatje heeft om eerder te komen.
@:exode lekker even met zn tweetjes op pad!
Kan dat op zaterdag? Dat is handig!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn even naar het gemeentehuis geweest om de ID-kaarten van de meiden te verlengen of hoe je dat ook noemt.
Hoe ga je een ruimte dichtstucen zonder ‘m leeg te halen?!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:52 schreef exode het volgende:
Zo, 60% van de keuken is gesloopt, aan de vaatwasser, inductiekookplaat en Quooker komen wij niet.
De nis was 1 grote ontdekkingstocht. Daar stonden 2 keukenkasten volledig ingebouwd. Wij wisten al dat er ruimte achter zat maar hoeveel was deels een gok. Wat we tegenkwamen achter deze kasten:
- Tupperware index sticker, de hele collectie uit het jaar 0 mooi op wen een rij.
- 2 keukenhanddoeken aan een haakje
- Heeeeeeeel veel schrootjes
- Een werkend ventilatierooster
- Veul stof
- Nog meer schrootjes
- Een 3 laags stucmuur
En het belangrijkste: genoeg ruimte voor onze koffiekast en koelvrieskast
Het is een nis van 110 cm breed en ongeveer 105 cm diep. Ze hadden er 2 keukenkasten ingebouwd en 45 cm erachter leeg gelaten. Dus loze ruimte, mooi opbergplek voor je handdoeken denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe ga je een ruimte dichtstucen zonder ‘m leeg te halen?!En die mensen naderhand zoeken naar de Tupperware en de handdoekjes
.
Maar fijn dat de ruimte groot genoeg blijk te zijn!
Mooie opbrengstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:52 schreef exode het volgende:
Zo, 60% van de keuken is gesloopt, aan de vaatwasser, inductiekookplaat en Quooker komen wij niet.
De nis was 1 grote ontdekkingstocht. Daar stonden 2 keukenkasten volledig ingebouwd. Wij wisten al dat er ruimte achter zat maar hoeveel was deels een gok. Wat we tegenkwamen achter deze kasten:
- Tupperware index sticker, de hele collectie uit het jaar 0 mooi op wen een rij.
- 2 keukenhanddoeken aan een haakje
- Heeeeeeeel veel schrootjes
- Een werkend ventilatierooster
- Veul stof
- Nog meer schrootjes
- Een 3 laags stucmuur
En het belangrijkste: genoeg ruimte voor onze koffiekast en koelvrieskast
quote:
quote:
Ja het is vreemd en ik kan allerlei scenario's bedenken... variërend van: op de vlucht voor een ex tot ze heeft even bekeken wat er in huis is en komt dat nog wel een keer ophalenquote:
quote:
Je bent geghost door je schoonmaakster.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:52 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja het is vreemd en ik kan allerlei scenario's bedenken... variërend van: op de vlucht voor een ex tot ze heeft even bekeken wat er in huis is en komt dat nog wel een keer ophalen(mijn dochter vond me wel ver doordenken).
Laten we hopen dat ze er gewoon geen zin meer in heeft en dat niet durft te zeggen ofzo.
Toen de meiden nog op korfbal zaten deed ik heel veel vrijwilligerswerk. Nu al een aantal jaar niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:12 schreef Hupje het volgende:
"Uit onderzoek van het Hart van Nederland-panel blijkt dat slechts een kwart van de Nederlanders regelmatig vrijwilligerswerk doet, terwijl een grote groep aangeeft dat ze ooit actief waren, maar inmiddels zijn afgehaakt."
Natuurlijk nav het NLdoet weekend, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er vrijwilligerswerk doet of deed, wat en waarom
Ze kwam hier sinds een maand of 4, om de week en daarvan vervielen ook regelmatig afspraken door diverse redenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Neuh, ik ga toch maar voor de luchtbevochtiger![]()
Trouwens, zoon wil een hond. En dat mag van mij. Als ie op zichzelf woont![]()
Snap je gedachten @:Nijna, ik zou ook zo denken. Heel weird dit. Had je haar al lang?
Soort "vrijwilligerswerk", we kregen 100 gulden in de week (daar gingen je drankjes e.d. nog vanaf, maar ik hield altijd meer dan de helft over). Zeilles geven in de zomervakantie.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:12 schreef Hupje het volgende:
"Uit onderzoek van het Hart van Nederland-panel blijkt dat slechts een kwart van de Nederlanders regelmatig vrijwilligerswerk doet, terwijl een grote groep aangeeft dat ze ooit actief waren, maar inmiddels zijn afgehaakt."
Natuurlijk nav het NLdoet weekend, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er vrijwilligerswerk doet of deed, wat en waarom
Ik had al twijfels of ik door wilde met haar. Maar die beslissing hadden we even voor ons uit geschoven tot na de verbouwing. Maar ik denk niet meer nodig dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Das nog niet zo lang @:Nijna en heb je niet heel veel aan haar gehad.
Hopelijk komt er duidelijkheid via via.
Nouja, het scheelt je iig ontslaanquote:Op zondag 16 maart 2025 09:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had al twijfels of ik door wilde met haar. Maar die beslissing hadden we even voor ons uit geschoven tot na de verbouwing. Maar ik denk niet meer nodig dus.
Overigens staat er gewoon weer een advertentie op marktplaats waar ze (althans ik kom dus via het oude bericht op dat profiel met andere naam) zich weer aanbied als schoonmaakster...![]()
Heel vaag.
Ze had geen sleutel, gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:35 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nouja, het scheelt je iig ontslaanMaar dit geeft wel bad vibes. Heeft ze je sleutel nog?
Als het iemand uit de buurt is, zou je daar nog wat mee kunnen. Buren inlichten en dan verspreid het zich vanzelf wel.
JA HOOR! SUCCES MET DE HERRIE!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:48 schreef exode het volgende:
KUNNEN JULLIE WAT HARDER TYPEN, DE MUREN IN DE WC, KEUKEN EN BERGING WORDEN ERUIT GESLOOPT EN DAT MAAKT ENORM VEEL HERRIE.
Hé ik wil ook mijn vloer laten egaliseren. Wie is 'hij' precies? een ZZP'er, een bekende van je of..?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
JA HOOR! SUCCES MET DE HERRIE!
STRAKS HEB JE ER IETS HEEL MOOIS VOOR TERUG![]()
Hier worden nog wat puntjes op de i gezet, kastje voor de vloerverwarming, buiten een gaatje dichtmaken waar de afvoer van de droger heeft gezeten.
Nu nog bedenken of we de deuren verlengd willen of dat we er een tochtstrip onder gaan plakken, want de vloer is minder hoog dan hij hiervoor was.
En gaan we de deuren nog schilderen, laten we dat doen of laten we het voor nu maar zitten... keuzes, keuzes.
Als de deuren verlengd worden dan moeten ze sowieso geschilderd... tja.
Hopelijk vanavond vloer egaliseren, maar ik juich pas als hij op de stoep staat.
En de electra lui zouden komen, anderhalf uur geleden waren ze onderweg...dus ik dacht an doe ik vanmiddag wel boodschappen als ze klaar zijn. Want als alle stroom eraf is, dan kan ik beter de vriezer en koelkast niet open maken.
Maar ik had dus prima boodschappen kunnen gaan doen, achteraf gezien.
Zal je zien als ik nu nog ga, dat ze al bezig zijn als ik terug ben.
Ik haal wel de niet gekoelde dingen en dan ga ik vanmiddag nog wel een keer op de fiets voor de gekoelde dingen ofzo.
@:Vicky, wat een tijdstipgeniet van je vrije dag!
Hier (nog) geen elastiekjes, weet niet of dat iets is voor het einde van de beugelperiode?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:09 schreef amaranta het volgende:
Ouders van beugel dragende kinderen…. Komen jullie ook overal de elastiekjes tegen? Maar dan echt overal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |