Even mezelf gequote.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn we al een jaar verder?
Ik ga ‘vandaag’ bellen.![]()
U las het hier.
Ja even googelen was niet zo een goed idee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:53 schreef F_r het volgende:
Wat een naar nieuws oh-oh de vooruitzichten daarvan zijn meestal niet zo rooskleurig.
In het begin hebben ze een paar keer meegegeten, maar dan met bijv wel pasta of rijst als aanvulling, maar ze hadden er niet altijd zin in, dus ik kook nu gewoon apart voor mezelf. En soms kook ik ook voor hen, maar meestal kookt mijn lieftallige dat zelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:21 schreef vencodark het volgende:
En de invloed van je gezin? Dat kan ook weleens een factor zijn om iets niet goed vol te houden.
Al dan niet bewust hè.
Wat een klotebericht zeg...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja even googelen was niet zo een goed idee.
Ik weet het. Ik wilde het alleen niet zo bot neerzettenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja even googelen was niet zo een goed idee.
Echt heel goed hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef BE het volgende:
[..]
In het begin hebben ze een paar keer meegegeten, maar dan met bijv wel pasta of rijst als aanvulling, maar ze hadden er niet altijd zin in, dus ik kook nu gewoon apart voor mezelf. En soms kook ik ook voor hen, maar meestal kookt mijn lieftallige dat zelf.
Werkt eigenlijk wel prima naast elkaar.
Wij zijn sws niet een gezin dat elke avond aan tafel eet ivm allerlei sportschema's.
Ik heb gelukkig ook echt geen last van alles dat zij nog wel eten. Vorige week in Duitsland taalde ik ook totaal niet naar een hele supermarkt vol allerlei varianties op nutella-koekjes etc. Normaal gesproken zou ik echt ALLES geprobeerd hebben, maar ik heb geen hap genomen.
Nou inderdaad. Een kerel op werk kreeg dezelfde diagnose en die was binnen een half jaar weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wilde het alleen niet zo bot neerzetten
Mijn oom, vader van een oppaskindje, buurman van mijn ouders allemaal heel snel overleden na de diagnosequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt heel goed hoor.
[..]
Nou inderdaad. Een kerel op werk kreeg dezelfde diagnose en die was binnen een half jaar weg.![]()
Dat zijn verdrietige, harde, klote berichten.
Je hoopt natuurlijk altijd op wonders en ‘meevallertjes’.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:41 schreef F_r het volgende:
Er stond bij de kruidvat een man voor mij die 5 zwangerschapstesten kocht. Ik heb echt op mijn tong gebeten om niet te vragen of hij een leuke carnaval had gehad. Dan had je nog niks aan die testen gehad want nog te vroeg.
Of zijn partner heeft testdrang. Ze zal niet de eerste zijn. 😇quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:41 schreef F_r het volgende:
Er stond bij de kruidvat een man voor mij die 5 zwangerschapstesten kocht. Ik heb echt op mijn tong gebeten om niet te vragen of hij een leuke carnaval had gehad. Dan had je nog niks aan die testen gehad want nog te vroeg.
Kun je wat voorbeelden van maaltijden noemen? Ik vertik het om in mijn eentje dat soort dingne te doen en helaas gezegend met slechte eters.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende: Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden. 3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet. En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk!
![]()
![]()
https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen. En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
Graag, hoeveel wil je er hebben? Ik kom ze gratis brengen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:52 schreef taxibabe het volgende:
Of jullie geven een paar kilo aan mij! Ik heb niet zo heel veel meer nodig, dankzij de drankjes van de dietist (of zoals kleuter het noemt: Dikke-konten-drankje) ben ik 2,5 kilo aangekomen!
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe broek binnen, dus ik passen, is 'ie te klein!Dus terugsturen en maat 36 besteld!
maar dan weet ik niet of het handig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden van maaltijden noemen? Ik vertik het om in mijn eentje dat soort dingne te doen en helaas gezegend met slechte eters.
Kilootje of 5 erbij zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Graag, hoeveel wil je er hebben? Ik kom ze gratis brengen hoor
Ja, er is natuurlijk ook wel een beetje nog aan te passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:53 schreef BE het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het handig is.
Veel is echt lekker, maar wel soms net even anders dan anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In boekje 1 zit veel avocado, maar ook 2x zuurkool bij het avondeten.
Er komt redelijk vaak champignons voorbij, dat heb ik 1x geprobeerd maar trek ik echt niet dus die skip ik.
En bleekselderij vervang ik door paksoi.
Salades met gerookte makreel, maar ook met warme spekjes etc.
Door een vergissing van Zalando kreeg ik laatst een broek maat 52 binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:52 schreef taxibabe het volgende:
Of jullie geven een paar kilo aan mij! Ik heb niet zo heel veel meer nodig, dankzij de drankjes van de dietist (of zoals kleuter het noemt: Dikke-konten-drankje) ben ik 2,5 kilo aangekomen!
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe broek binnen, dus ik passen, is 'ie te klein!Dus terugsturen en maat 36 besteld!
Oh oepsie!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door een vergissing van Zalando kreeg ik laatst een broek maat 52 binnen.![]()
Nu was ik het laatste half jaar een tikje aangekomen maar toch niet zoveel.![]()
Normaal een 29/38.
Dat komt door al dat stofzuigenquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:13 schreef Nijna het volgende:
De verbouwing is ook wel goed voor mn lijn... na 2,5 week ben ik 2 kilo kwijt. Dat is dan weer een fijne bijkomstigheid...
We hebben een glad plafondnu de rest nog, ze zijn alweer bezig.
knuffelquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef taxibabe het volgende:
Wij zijn net weer terug uit het ziekenhuis, kleuter werd geopereerd aan zijn neusamandelen.
Poeh, dat was wel ff heftig. Hij was helemaal in paniek met de narcose..
En het traplopenquote:
Voor je het weet, geef je per ongeluk je afzuigkap weg aan de buren!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef exode het volgende:
Heb net voor het eerst in hele lange tijd een pakket van buren van een deur of 6 verderop geweigerd. Het was een behoorlijk pakket en ik ben al ingebouwd in mijn woonkamer. De bezorger keek me ook heel verbaasd aan want ik pak altijd voor iedereen aan.
Het meeste wat er nu staat, kan komend weekend de werkkamer in, maar daar heb ik vandaag niets aan.
Ach jakkes, dat is niet leuk. Hopelijk knapt hij nu wel snel opquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef taxibabe het volgende:
Wij zijn net weer terug uit het ziekenhuis, kleuter werd geopereerd aan zijn neusamandelen.
Poeh, dat was wel ff heftig. Hij was helemaal in paniek met de narcose..
Hihi, die komt met een speciale koerier die 15 minuten vantevoren belt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor je het weet, geef je per ongeluk je afzuigkap weg aan de buren!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef taxibabe het volgende:
Oh dat is echt rot om in de vakantie ziek te zijn. Beterschap![]()
Ik heb een raar kind gemaakt. Hij heeft honger (wat ik snap), hij wil een broodje makreel
Het is ook gewoon lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik mag van mezelf geen makreel meer, want bedreigd. Maar het is één van de moeilijkere om vol te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |