Oh ja, dat hoofd herken ik wel, met die wenkbrauwen, maar waar ik ‘m nou ooit in gezien heb, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://images.nrc.nl/Ip6(...)ra-491348-258e18.png
Wim van den Heuvel, na Sigrid Koetse al de tweede acteur uit Bergen Binnen die in korte tijd overlijdt.
Vooral veel bijrollen geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoofd herken ik wel, met die wenkbrauwen, maar waar ik ‘m nou ooit in gezien heb, ik heb geen idee.
Koning Bolo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoofd herken ik wel, met die wenkbrauwen, maar waar ik ‘m nou ooit in gezien heb, ik heb geen idee.
Bron: https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a4147329/quote:Actrice Bruni Heinke (Helen Helmink in GTST) op 84-jarige leeftijd overleden
Bruni Heinke is overleden. De actrice die bekend werd van haar rollen in Goede tijden, slechte tijden en Dagboek van een herdershond is op 84-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar familie bekendgemaakt in een overlijdensbericht.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a4147329/
Hij heeft het nog lang volgehoudenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:08 schreef MadMaster het volgende:
En ook Rob de Nijs heeft geacteerd.
In de TV serie 'Oebele' speelde hij Bello Billy Biggelaar en in opvolger 'Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?' was hij Bertram Bierenbroodspot…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn jeugdquote:Op maandag 17 maart 2025 17:08 schreef MadMaster het volgende:
En ook Rob de Nijs heeft geacteerd.
In de TV serie 'Oebele' speelde hij Bello Billy Biggelaar en in opvolger 'Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?' was hij Bertram Bierenbroodspot…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nopes, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:18 schreef NoXia het volgende:
Helemaal niets van meegekregen, maar op 5 maart is Pamela Bach (ex van David Hasselhoff) op 61 jarige leeftijd overleden. Pamela werd dood aangetroffen in haar huis met een schotwond in haar hoofd. Zelfmoord, aldus de politie.
Ze had wat kleine rolletjes hier en daar, o.a ook in Baywatch. Voor mij nog wel een bekend gezicht. Wellicht dat iemand haar nog herkent uit die tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden die uiteindelijk ooit nog gekust? Weet het niet meer, was nog zo jong toen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 04:32 schreef Toby56 het volgende:
Voor mij blijft Brûni Heinke altijd Miete van der Schoor uit Dagboek van een herdershond.
"Kapelaan, u hebt heel mooi gepreekt vandaag."
[ afbeelding ]
R.I.P.
David is wereldberoemd in Duitsland en komt verder nog wel regelmatig voorbij. Weet niet of hij nog acteert.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nopes, nooit van gehoord.
En bij David Hasselhoff kan ik nog steeds alleen maar aan dat filmpje denken dat z'n dochter opnam waarin ie zo straalbezopen is. Hoe zou het met hem zijn?
In mijn herinnering alleen een handkus van Miete nadat de kapelaan had beloofd met de notaris te gaan praten. De familie van Miete had grote schulden uitstaan bij de notaris en dat dreigde volledig uit de hand te lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hadden die uiteindelijk ooit nog gekust? Weet het niet meer, was nog zo jong toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |