En hij is 100 jaar oud geworden. Wat een leeftijd!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]
Rolf Schimpf is overleden. De man speelde in de jaren 80 en 90 de hoofdrol als Leo Kress in de serie Der Alte (uitgezonden in NL door TROS als Onze Ouwe)
@tong80quote:Op maandag 24 maart 2025 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Pommetje Horlepiep (Bram Biesterveld) is niet meer...
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-horlepiep-overleden
Ik ken die ook echt alleen maar van dat onderschrift van Tongquote:
Weer een stukje van mijn jeugd minder...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Pommetje Horlepiep (Bram Biesterveld) is niet meer...
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-horlepiep-overleden
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:56 schreef AchJa het volgende:
Pompompompompomppom Pommetje Horlepiep...
RIP
De enige echte, wat mij betreft. En mijn held in de miniserie Shogun en de drie musketiers.quote:
Tering wat lijkt z'n zoon op hem.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Bruce Glover is op 12 maart overleden.
Hij is vooral bekend als de huurmoordenaar Mr Wind in de James Bond film Diamonds Are Forever. Hij speelde ook in vele TV series; CHiP's, Perry Mason, Mission: Impossible, The Dukes of Hazzard, The Six Million Dollar Man
[ afbeelding ]
Mijn gedachte.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering wat lijkt z'n zoon op hem.
Ik vond hem en zijn mede huurmoordenaar altijd een bijzonder duo in die film.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Bruce Glover is op 12 maart overleden.
Hij is vooral bekend als de huurmoordenaar Mr Wind in de James Bond film Diamonds Are Forever. Hij speelde ook in vele TV series; CHiP's, Perry Mason, Mission: Impossible, The Dukes of Hazzard, The Six Million Dollar Man
[ afbeelding ]
Ik vond de serie met hem in Shogun beter dan de miniserie op Disney.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef Bargehassus het volgende:
Shogun.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het boek 10/10
De mini serie 9/10
Richard Chamberlain 10/10
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De Amerikaanse acteur Val Kilmer is op 65-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de New York Times. Hij speelde tijdens zijn lange carriere iconische rollen als Batman en Jim Morrisson.
Kilmer maakte zijn filmdebuut in 1984 en vertolkte hoofdrollen in films van onder meer Oliver Stone en Quentin Tarantino.
Hij overleed in Los Angeles.
Oh dat voelt erg plotseling.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:25 schreef NoXia het volgende:
Val Kilmer op 65-jarige leeftijd overleden
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |