waarom zou je zoveel belasting willen heffenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Nog een keer, we moeten gewoon geld halen bij vervuilende en overlastgevende activiteiten.
Voer bijvoorbeeld een forse heffing in op bezorgdiensten. Dan betalen de luie mensen het leger.
We hebben geld nodig voor wapens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom zou je zoveel belasting willen heffen
er moet juist eveel minder eblasting geheven worden , de eerste 25.000 euro arbeidsinkomen moet belastingvrij worden
Als je de latente belasting op de pensioenen meetelt als vordering, zoals hoort in een goede boekhouding
dan heeft nederland geen staatsschuld maar een staatstegoed
terwijl 60 % van het GDP acceptabel is dat is 600 miljard euro
goeddan neem het surplus , het tegoed dusquote:
We hebben wel voor meer dingen geld nodig.quote:
Trump is over minder dan 2 jaar ook weer een lame duck, gewoon uitzitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Coalitiepartijen denken nog steeds dat een kwestie is van Trump gunstig stemmen, dat de relatie met de VS dan wordt hersteld, wellicht in een iets minder hechte vorm dan voorheen.
Betreurenswaardig dat onze politici nog altijd niets begrijpen van Trumps doen en laten.
Hij wil helemaal geen innige band met Europa, ziet de EU het liefst verdwijnen. Die relatie wordt op korte termijn niet hersteld, niet zolang het Trumpisme de koers bepaalt.
En dan is de VS plots weer vriendjes met haar traditionele bondgenoten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Trump is over minder dan 2 jaar ook weer een lame duck, gewoon uitzitten.
Veel provincialer, navelstaarderiger en handelingsonbekwamer kun je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een belabberd moment om opgescheept te zitten met deze coalitie.
Wilders' hele partij draait om migratie en islamhaat. Je ziet dat hij het moeilijk vindt om de nieuwe realiteit te accepteren. Wilders wil zich niet bezighouden met moeilijke geopolitieke vraagstukken, die wil gewoon iets roepen over dichte grenzen.
Omtzigt is de meest besluiteloze politicus in Den Haag, die ook nog eens aan het herstellen is van een burn-out. Die kan dit helemaal niet aan.
En dan is daar nog de boerenburgertandem van Van der Plas en Vermeer. Om de een of andere reden wordt Henk naar voren geschoven. Die maakte twee jaar geleden nog een potje van het afvalbeleid in Harderwijk en praat nu mee over de internationale positie van Nederland in de meest turbulente periode sinds WOII.
Topshow.
Halfturkse zonen van Russinnen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:09 schreef JAM het volgende:
Ik was vanavond aan het werk aan een vertaling van een Russische journaliste die eens een stuk heeft geschreven over Russische vrouwen die zo tussen 2000 en 2015 naar Turkije gingen voor de all-in resorts aldaar en ja, dan natuurlijk ook heel erg veel seks met Turkse jongens. Ik kwam daar de volgende prachtige frase tegen die ik jullie toch niet wilde onthouden, als we hier dan toch alleen nog maar met propaganda heen en weer bezig zijn.
'"Er is een echte demografische catastrofe in Rusland. Volgens de statistieken zijn er negen mannen voor elke tien vrouwen. In feite zelfs nog minder. Twee van hen zijn drugsverslaafd, twee zijn alcoholist, twee zijn crimineleel, twee zijn impotent en de laatste is iemand die van zijn eigen soort houdt. Kortom, er is geen keus. Er zijn bijna geen vrije vrouwen in Turkije, maar er zijn zoveel mannen als je wilt.'
Dan vraag je je toch af, waar bestaat dat Russische leger dan nog uit? Toch fijn dat Turkije nog wel in de NAVO zit..
ik weet niet of je wel eens in pattaya komt in thailand, nou daar stikt het van de Russiche meiden rechtstreeks van het Russische platteland naar thailandquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:09 schreef JAM het volgende:
Ik was vanavond aan het werk aan een vertaling van een Russische journaliste die eens een stuk heeft geschreven over Russische vrouwen die zo tussen 2000 en 2015 naar Turkije gingen voor de all-in resorts aldaar en ja, dan natuurlijk ook heel erg veel seks met Turkse jongens. Ik kwam daar de volgende prachtige frase tegen die ik jullie toch niet wilde onthouden, als we hier dan toch alleen nog maar met propaganda heen en weer bezig zijn.
'"Er is een echte demografische catastrofe in Rusland. Volgens de statistieken zijn er negen mannen voor elke tien vrouwen. In feite zelfs nog minder. Twee van hen zijn drugsverslaafd, twee zijn alcoholist, twee zijn crimineleel, twee zijn impotent en de laatste is iemand die van zijn eigen soort houdt. Kortom, er is geen keus. Er zijn bijna geen vrije vrouwen in Turkije, maar er zijn zoveel mannen als je wilt.'
Dan vraag je je toch af, waar bestaat dat Russische leger dan nog uit? Toch fijn dat Turkije nog wel in de NAVO zit..
Uit dezelfde reportage:quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel eens in pattaya komt in thailand, nou daar stikt het van de Russiche meiden rechtstreeks van het Russische platteland naar thailand
op het platteland valt voor hen niets te verdienen ,
tegen pa en ma zeggen ze dat ze op vakantie zijn , en als model werken
en als met veel dollars terug komen dan vragen pa en ma ook niets meer
met een beetje geluk komen ze daarna in Dubai terecht , daar valt echt geld te verdienen voor die meiden
Ah, die heb ik als jonge jongen nog live op Parkpop gezien. Lachen was dat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:31 schreef Perrin het volgende:
Geile bende daar.
Bekijk deze YouTube-video
Dan stond ik enkele meters van je afquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ah, die heb ik als jonge jongen nog live op Parkpop gezien. Lachen was dat.
Heel lang geleden was dat hoor, ergens tussen '99 en '01 ofzo?quote:
Ja 2000.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Heel lang geleden was dat hoor, ergens tussen '99 en '01 ofzo?
maar in turkije verdienen ze niets die meidenquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Uit dezelfde reportage:
Onze mannen komen samen om seks te hebben in Thailand en onze vrouwen komen samen om seks te hebben in Turkije. We zijn allemaal verlaten. Zodra je in het resort aankomt, staan de Turkse jongens gelijk voor je klaar. Als je suggereert dat je niet tegen seks bent, zullen ze iedereen neuken.
We hebben vooral een goed plan nodig. Geld is daarbij het probleem echt niet. Voldoende personeel om die wapensystemen te kopen, hanteren en onderhouden is een veel grotere uitdaging. En in hoeverre accepteren we dat we daarmee de private sector arbeidspotentieel ontnemen?quote:
Ja, inderdaad is naast geld (toch wel een probleem als je deze opsomming leest: Hanca in POL / Nederlandse Politiek #484 ruzie over de voorjaarsnota) ook personeel een groot probleem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
We hebben vooral een goed plan nodig. Geld is daarbij het probleem echt niet. Voldoende personeel om die wapensystemen te kopen, hanteren en onderhouden is een veel grotere uitdaging. En in hoeverre accepteren we dat we daarmee de private sector arbeidspotentieel ontnemen?
Waarom is het dan niet mogelijk om jonge Russische vrouwen naar Nederland te halen om in Nederland het tekort aan jonge vrouwen weg te werken? Geef deze jonge Russische vrouwen de kans om een goede opleiding te volgen en om goed te integreren in de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:09 schreef JAM het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel woonruimte en intensieve begeleiding nodig. Ik denk dat we een vrijwilliger hebben gevonden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet mogelijk om jonge Russische vrouwen naar Nederland te halen om in Nederland het tekort aan jonge vrouwen weg te werken? Geef deze jonge Russische vrouwen de kans om een goede opleiding te volgen en om goed te integreren in de Nederlandse samenleving.
De meeste Nederlanders, inclusief een groot deel van de VVD, PVV, NSC en BBB is nog steeds bang voor Timmermans als premier, terwijl juist Timmermans international veel aanzien geniet en wel ballen heeft om belangrijke knopen door te hakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een belabberd moment om opgescheept te zitten met deze coalitie.
Wilders' hele partij draait om migratie en islamhaat. Je ziet dat hij het moeilijk vindt om de nieuwe realiteit te accepteren. Wilders wil zich niet bezighouden met moeilijke geopolitieke vraagstukken, die wil gewoon iets roepen over dichte grenzen.
Omtzigt is de meest besluiteloze politicus in Den Haag, die ook nog eens aan het herstellen is van een burn-out. Die kan dit helemaal niet aan.
En dan is daar nog de boerenburgertandem van Van der Plas en Vermeer. Om de een of andere reden wordt Henk naar voren geschoven. Die maakte twee jaar geleden nog een potje van het afvalbeleid in Harderwijk en praat nu mee over de internationale positie van Nederland in de meest turbulente periode sinds WOII.
Topshow.
Hilarisch dat de aristocratische, van het volk vervreemde Green Deal failure Timmermans als een goede premier wordt gezien. Er zit geen figuur binnen de huidige establishment kliek die een goede premier voor Nederland zou zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders, inclusief een groot deel van de VVD, PVV, NSC en BBB is nog steeds bang voor Timmermans als premier, terwijl juist Timmermans international veel aanzien geniet en wel ballen heeft om belangrijke knopen door te hakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |