SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Oeh er zijn kattenluikjes voor in hordeuren.Nu nog even andere gaas fiksen en ik kan de hordeur weer gebruiken.
Klinkt meer alsof je moeite hebt met stoffen uit te sprekenquote:
ze zijn vegan!!quote:Op zondag 2 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)uks-11-gratis-347464
Nee. vrijwel de hele dag op mijn kamer/bed doorgebracht....quote:
Soms heb je dat even nodigquote:Op zondag 2 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. vrijwel de hele dag op mijn kamer/bed doorgebracht....
Ja. Maar ik verwacht weer een erg rustig dagje....quote:Op zondag 2 maart 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms heb je dat even nodigMorgen weer lekker gleuven vullen?
Ja vakantie en carnaval, gelukkig heb je wel lekker weerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik verwacht weer een erg rustig dagje....
Hoor jij de brug niet te bewaken?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist? Geen rare fratsen over de brug gekomen?
Niznoiaansquote:
AI laat nog regelmatig vreemde snuiters en klonen binnenquote:
Is er ook een deurbel eigenlijk?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Remote beheer en gedeeltelijk uitbesteed
Visdeurbelquote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er ook een deurbel eigenlijk?
Beetje zoals die visdeurbel dat we live met de webcam kunnen meekijken en als we dan iemand zijn staan die we leuk vinden dan drukken we op de bel zodat jij open kan doen
Heeft dimmy nog steeds niet aangeklopt?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist? Geen rare fratsen over de brug gekomen?
das essnsquote:
https://visdeurbel.nl/quote:
Bijzondere maan ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Net in de auto weer prachtige luchten
Dat we wegreden geel
Daarna geel overgaand in paars onderin
Daarna met oranje ertussen
Daarna heel diep oranje naar paars
En daarna werd het steeds roder
Echt heel mooi
Denk dat ze een flinke straf heeft gekregen deze keerquote:
Jaquote:
Dit klinkt wel een beetje als bezigheidstherapie voor een FOK!kerquote:
Slecht Engels sprekende Duitsers is wel een beetje een pleonasmequote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
Zitten "Roadtrip Amerika - Drei Spitzenköche auf vier Rädern" te kijken, dat is echt zo'n hilarisch programma3 Duitse koks die slecht Engels spreken op road trip door de VS.
Ja zag het gisteren ook al, maar toen stond die zo laag dat die al bijna was gezakt voor het helemaal donker wasquote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik zei ook al "bijzonder, zo vaak zie je niet ook al de rest van de maan als ie zo nieuw is"
Volgens mij was ie vorig jaar een paar keer in het nieuws in Japan en waren er vervolgens hordes Japanners die dagenlang dat volgden en op de bel drukten als er een vis wasquote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als bezigheidstherapie voor een FOK!ker
Ik vrees het ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze een flinke straf heeft gekregen deze keer
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag het gisteren ook al, maar toen stond die zo laag dat die al bijna was gezakt voor het helemaal donker was
Moet ik ook nog eens doen, ligt hier nog in zijn plastic sealquote:
Samen kijken?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens doen, ligt hier nog in zijn plastic seal
Wat hebben Japanners toch met vis en aanverwanten? Vorig jaar ging ook Pieterburen viraal in Japan.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was ie vorig jaar een paar keer in het nieuws in Japan en waren er vervolgens hordes Japanners die dagenlang dat volgden en op de bel drukten als er een vis was
Ja met telefoon is gewoon kut om te doen, stond nu op maximale zoom en dan pakt die ook nog eens een sluitertijd van een paar seconden waardoor je foto nooit echt goed wordtquote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Wel jammer dat je dat soort dingen so moeilijk goed op de foto keijt
Net de kleuren fie we zagen ook geprobeerd maar dat haakt het dan gewoon lang niet bij de werkelijkheid
Misschien een link met die atoombommen?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met vis en aanverwanten? Vorig jaar ging ook Pieterburen viraal in Japan.
Nee ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Resident Alienquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Resident Alien
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met telefoon is gewoon kut om te doen, stond nu op maximale zoom en dan pakt die ook nog eens een sluitertijd van een paar seconden waardoor je foto nooit echt goed wordt
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Ach wat jammer nou.
Komt mijn sarcasme goed door het scherm heen?
Ja dat je zo heel de maan ziet met aan de onderkant een extra gloedquote:Op zondag 2 maart 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maargoed, net in het echt was het prachtig
Dat was een gecertificeerde FOK! quote faal (tm)quote:
Ikke niet snapquote:Op zondag 2 maart 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een gecertificeerde FOK! quote faal (tm)
Was een reactie op jou.
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je zo heel de maan ziet met aan de onderkant een extra gloed
Essieeeeeeeeeeeeee, essieeeeeeeeeeeeee, essie de bostijgerin.................quote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dan net ook nog boven die prachtige kleuren van de zonsondergang
Die is nu vol op aan 't feesten en heeft vannacht een zieke kater natuurlijkquote:
Zijn met zo'n enorme camper onderweg, oostkust nu.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht Engels sprekende Duitsers is wel een beetje een pleonasmeMaar welke route rijden ze?
HEUL DRUK.............quote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval dit jaar. Hoe was de optocht?
Etto Amaretto Krokettoquote:Op zondag 2 maart 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Essieeeeeeeeeeeeee, essieeeeeeeeeeeeee, essie de bostijgerin.................
En gaan ze daar alle lokale keukens proeven?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn met zo'n enorme camper onderweg, oostkust nu.
Lijkt me voor je tanden niet zo best.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gaan ze daar alle lokale keukens proeven?
Wat ga je doen met je tuintje dit jaar?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
De vereniging ontwaakt weer. Echt gezellie
. Ken steeds meer mensen dus dat is extra leuk, heb je een meer persoonlijk praatje
Ja ze stoppen onderweg voor wat goede en ook hele rare gerechten (ei ingemaakt in azijn e.d.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gaan ze daar alle lokale keukens proeven?
Oh zijn ze zooi aan het proeven die de Duitsers zelf daar naartoe hebben gebrachtquote:Op zondag 2 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze stoppen onderweg voor wat goede en ook hele rare gerechten (ei ingemaakt in azijn e.d.).
quote:In Germany, pickled eggs were commonly made and eaten. German emigrants took this practice with them when they moved to the New World.
German-speaking Anabaptist refugees, who are by now commonly called the Amish, brought their particular variation of the pickled egg to Pennsylvania. The so-called Pennsylvania Dutch created the pickled beet egg, where beets were added to the recipe turning the eggs into a pinkish color. The beet adds a contrast in flavor creating both a sweet and sour taste. In the 1940s, pickled eggs became very popular, as they were advertised in newspapers as lollipops, and wives were encouraged to make them on a skewer as a creative appetizer.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pickled_egg
noujaquote:Op zondag 2 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zijn ze zooi aan het proeven die de Duitsers zelf daar naartoe hebben gebracht
[..]
quote:Misser van de maand
@LTVDK pakt de misser van de maand trofee! De ijsdagen en neerslag gaf jou hier helaas een laatste plek! Hopelijk kom je er de volgende maand beter vanaf![]()
Niks?! Waarom nietquote:
Hmmmm ehm, op de korte termijn staat het plaatsen van een vlier op de planning. Was vorig jaar al begonnen om een stuk grond leeg te maken en nu weer verder. En dat stukje wil ik vervolgens opvullen met fruitstruiken die op dit moment elders in de tuin staan + nieuwe fruistruiken plaatsen. Extra fruit!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je tuintje dit jaar?
Britten zijn ook wel gek op alles in azijn natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
nouja
Jackie Tyler gebruikt o.a. ingemaakte eieren uit Mickeys keukenkastje om de Slitheen te verslaan in Doctor Who
ik ben van nature al een carnavalkostuumquote:Op zondag 2 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks?! Waarom niet
[..]
Hmmmm ehm, op de korte termijn staat het plaatsen van een vlier op de planning. Was vorig jaar al begonnen om een stuk grond leeg te maken en nu weer verder. En dat stukje wil ik vervolgens opvullen met fruitstruiken die op dit moment elders in de tuin staan + nieuwe fruistruiken plaatsen. Extra fruit!!!!!
Verder wil ik mijn border afmaken want die is nu half met bloemetjes gevuld en half.. meuk.
Met moestuinieren wil ik tuinbonen gaan zaaien ennnnn voor de rest even kijken wat ik ook al weer heb en wanneer dat gezaaid mag worden.
En dan komt er altijd nog (veel) spul tussendoor wat ik ter plaatse bedenk om te gaan doen. Deze week was het dit strookje wegscheppen, nieuwe aarde plaatsen (hier ging no joke 200 liter aarde in, wtf) en nieuw gras zaaien want het vorige gras zat vol onkruid.
[ afbeelding ]
Ohja, en heb de hortensia gesnoeid. En wat ik hierna ga doen moet ik even kijken. Dan is alles weer in bloei en paniek want alles groeit snel![]()
En jij, heb je al een plannetje gemaakt?
Ik ken er nog 1, maar die komt nooit in de KSCquote:Op zondag 2 maart 2025 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zoetermeer is zeker geen mooie stad met oude historische gebouwen etc maar het woont hier prima en je hebt hier alles. En best veel Fokkers, behalve ondergetekende ook @:mschol, @:damart en @:momo
Ik ook...quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken er nog 1, maar die komt nooit in de KSC.
Jij bent gewoon Zandvoorts.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yay, fruit!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmm ehm, op de korte termijn staat het plaatsen van een vlier op de planning. Was vorig jaar al begonnen om een stuk grond leeg te maken en nu weer verder. En dat stukje wil ik vervolgens opvullen met fruitstruiken die op dit moment elders in de tuin staan + nieuwe fruistruiken plaatsen. Extra fruit!!!!!
Meuk.quote:Verder wil ik mijn border afmaken want die is nu half met bloemetjes gevuld en half.. meuk.
Met moestuinieren wil ik tuinbonen gaan zaaien ennnnn voor de rest even kijken wat ik ook al weer heb en wanneer dat gezaaid mag worden![]()
Ik moet nog steeds het Daadwerkelijke Plan™ op papier zetten. Ik wil onder andere dus aubergines, doperwtjes, koolrabi, en augurken. Knoflook gaat er ook in, met wat worteltjes.quote:.
En dan komt er altijd nog (veel) spul tussendoor wat ik ter plaatse bedenk om te gaan doen. Deze week was het dit strookje wegscheppen, nieuwe aarde plaatsen (hier ging no joke 200 liter aarde in, wtf) en nieuw gras zaaien want het vorige gras zat vol onkruid.
[ afbeelding ]
Ohja, en heb de hortensia gesnoeid. En wat ik hierna ga doen moet ik even kijken. Dan is alles weer in bloei en paniek want alles groeit snel![]()
En jij, heb je al een plannetje gemaakt?
@Momo ook niet, maar die ken ik van een andere SCquote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben van nature al een carnavalkostuum
Ohhh, wat leuk!!! En handig dat je ze herkendequote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yay, fruit!
Ik heb wat aardbeitjes die op een of andere manier in mijn perceeltje terecht zijn gekomen. Die heb ik lekker laten staan bij het klaarmaken van de grond. Gratis aardbeitjes.
[..]
Meuk.
Ik twijfel nog over tuinbonen nadat die me enthousiast zijn aangeraden. Heb ze nog nooit gegeten geloof ik. Maar durf niet te zeggen of ik daar nog plek voor heb. We hebben wel zaden liggen.
[..]
Ik moet nog steeds het Daadwerkelijke Plan™ op papier zetten. Ik wil onder andere dus aubergines, doperwtjes, koolrabi, en augurken. Knoflook gaat er ook in, met wat worteltjes.
Maar verder moet ik vooral even kijken naar wat dingen die er nu in kunnen en geoogst kunnen worden voordat bijvoorbeeld de aubergines en andere late groentes er in gaan. Wat radijsjes en rucola of zo. En wat dingen die na de zomer er in kunnen en aan het eind van het jaar geoogst kunnen worden.
Eens kijken hoeveel kilo groente ik uit dit postzegeltje kan trekken in een jaar tijd.
Of alles gaat dood. We gaan het zien.
Meer voor @Amaquote:Op zondag 2 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)uks-11-gratis-347464
Ik overwoog courgette, maar iedere keer als ik zo'n plant in het wild heb gezien was het altijd een wat uit de hand gelopen courgette explosie. Gezien de ruimte die ik heb durfde ik het niet aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehehe
[..]
Ohhh, wat leuk!!! En handig dat je ze herkende. Ik wil verschillende aardbeien kopen om te experimenteren. Je hebt zoveel verschillende!
Verse tuinbonen zijn heeerrrlijk(vind ik
) en het is een handige groente omdat je ze vroeg kunt zaaien. Nemen wel wat ruimte in beslag, weet niet of dat uitkomt met de rest van je planning
.
En verder, fancy groentes! Erwten zijn bij mij echt nog nooit gelukt. Ook nooit echt een goede poging gedaan tho.. Zaad was altijd oud.
Radijsjes en rucola is dankbaargroeit snel en veel. Doe je geen courgette? Dat is ook zo'n plant, geeft veel en snelllll. En de bloemen kun je vullen en ook eten
ziet er fancy uit
Hmm, neemt ongeveer 1m2 in beslag. Dat is wel wat maar is ook een beetje hoe je het bekijkt. Knoflook neemt per knoflookje minder ruimte in beslag, maar dan heb je na een paar weken één bol. Courgette geeft echt heeel veel en als je kijkt naar ruimte in verhouding met oogst, dan is courgette en hele gunstigequote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overwoog courgette, maar iedere keer als ik zo'n plant in het wild heb gezien was het altijd een wat uit de hand gelopen courgette explosie. Gezien de ruimte die ik heb durfde ik het niet aan.
Neem ook een tuintjequote:Op zondag 2 maart 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had makkelijk drie keer zoveel vol kunnen krijgen met m'n ideeën. Want ik wil heel graag gewoon dingen proberen. Maar nu moet ik soms ook verstandig zijn. Boehhhh.
Waarom gaat het niet?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel bramen op m'n balkon willen.
Zit je dadelijk vol met vossenlintwormen in je lever.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Oh okee. Dan is het goedquote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet ze op zodat jij het niet hoeft te doen
Klinkt als n nieuwe carnavalshitquote:Op zondag 2 maart 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAAAAAAAAAAA POLONAISEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Niets mis met courgette. Maar ik denk dat ik zo'n eerste keer zoveel mogelijk verschillende dingen probeer ipv één derde toewijden aan één groente.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, neemt ongeveer 1m2 in beslag. Dat is wel wat maar is ook een beetje hoe je het bekijkt. Knoflook neemt per knoflookje minder ruimte in beslag, maar dan heb je na een paar weken één bol. Courgette geeft echt heeel veel en als je kijkt naar ruimte in verhouding met oogst, dan is courgette en hele gunstige. Mits je van courgette houdt, anders sowieso niet doen
.
Ik wil dit. Maar er is altijd een wachtlijst, en ooit was ik wat naief over hoe lang het zou duren voor ik een woning had. En dan een tuintje drie steden verderop hebben is ook niet optimaal.quote:[..]
Neem ook een tuintje! Als het je bevalt
Ook begrijpelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets mis met courgette. Maar ik denk dat ik zo'n eerste keer zoveel mogelijk verschillende dingen probeer ipv één derde toewijden aan één groente.
[..]
Ik wil dit. Maar er is altijd een wachtlijst, en ooit was ik wat naief over hoe lang het zou duren voor ik een woning had. En dan een tuintje drie steden verderop hebben is ook niet optimaal.
Achteraf gezien had het makkelijk gekund natuurlijk.
quote:
Uhuh.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook begrijpelijk. Hopen op een mooi seizoen en goede oogst
.
Ahja, achteraf..
We hebben dit incident al uitgebreid ge-CSI'd in dit topic eerder vandaag. Knap staaltje stuurmanswerk.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
@:Nattekat, vond je je auto nog niet schoon genoeg dat je hem nog een keer in bad deed?.
https://www.ad.nl/video/p(...)an-wasstraat-1197046
O, @MPG zou nu de mosterd tevoorschijn toveren dan... maar ik lag waarschijnlijk te dobberen in het zwembad toen dat werd besprokenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben dit incident al uitgebreid ge-CSI'd in dit topic eerder vandaag. Knap staaltje stuurmanswerk.
Niet een drive-in zwembad?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, @:MPG zou nu de mosterd tevoorschijn toveren dan... maar ik lag waarschijnlijk te dobberen in het zwembad toen dat werd besproken.
Nee, ik was niet in Nattekatstadquote:
Ben je toch met 15 minuten klaar mee?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
Kutzooi moet nog steeds was opvouwen en ophangen. #zwaarleven
je bent zelf een droogtrommelquote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
Kutzooi moet nog steeds was opvouwen en ophangen. #zwaarleven
Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben je toch met 15 minuten klaar mee?
Kom je alleen maar achter als je 't doetquote:
Oke tien minuten.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben je toch met 15 minuten klaar mee?
Nou valt mee!quote:
Manmanman.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, @:MPG zou nu de mosterd tevoorschijn toveren dan... maar ik lag waarschijnlijk te dobberen in het zwembad toen dat werd besproken.
Het waren de Russen zeg ik jequote:Op zondag 2 maart 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman.
Maar goed, het mysterie is nog niet opgelost, dat mag jij uitzoeken.
Wat is het mysterie dan? Ik ga niet teruglezen hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman.
Maar goed, het mysterie is nog niet opgelost, dat mag jij uitzoeken.
Hoe die auto vanuit de wasstraat de sloot in is gevlogenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is het mysterie dan? Ik ga niet teruglezen hoor.
Een plantenbak met een raamwerk er aan geen optie?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik geen muur ofzo heb om ze tegenaan te zetten.
Oh dacht dat jij hier de Hema fetisjist wasquote:
Die staan allemaal al volquote:Op zondag 2 maart 2025 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een plantenbak met een raamwerk er aan geen optie?
Maar Ama is van de kaarsjes.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij hier de Hema fetisjist was
Ok, ik zal het proberen te onthoudenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer plantenbakken met meer raamwerken geen optie? 🫠
Maar die moet ik dan tegen het raam aan zetten of gewoon plompverloren midden op het balkon.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer plantenbakken met meer raamwerken geen optie? 🫠
O, lijkt me duidelijk. Bestuurder zat op zijn telefoon, zag dat er een zeldzame waterpokemon in de buurt was en vertrouwde te veel op de kaart in Pokemon Go i.p.v. op de echte weg te letten. Of hij het fictieve wezen heeft gevangen, is onbekend.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe die auto vanuit de wasstraat de sloot in is gevlogen
Neem anders ook een moestuintje!quote:Op zondag 2 maart 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die moet ik dan tegen het raam aan zetten of gewoon plompverloren midden op het balkon.
https://fruitbomen.net/webwinkel/bramen/dimaquote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik een compacte tegen het muurtje zetten.
En wat vind je van de constructie : set kopen , gratis lessen?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Normaal is het aan te raden als beginner om met een tweedehands set te beginnen, maar de markt is dusdanig verzadigd geraakt dat je voor een leuke prijs ook al nieuw spul (eventueel overjarig) kunt halen. En dan zijn er de 'A' merken, die vooral A marketing en prijzen hebben maar nog wel iets opleveren als je door wilt verkopen, of goedkopere merken (meestal vanwege verkoop zonder tussenpersoon of amper marketing). Qua kwaliteit verschilt het weinig, en A is zeker niet perse beter.
Als je perse voor deze optie wilt gaan, zou ik voor de Enduro gaan. Dat is de allrounder. Ozone is goed spul in ieder geval.
Ligt eraan of je het idee hebt extra lessen te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vind je van de constructie : set kopen , gratis lessen?
Ja denk dat ik geen snelle leerling ben plus dat kunnen ze je ook leren denk ik. Hoe heb jij het geleerd?quote:Op maandag 3 maart 2025 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het idee hebt extra lessen te kunnen gebruiken.
Ik ben van mening dat een les niet moet focussen op varen maar op veiligheid, basistheorie en materiaalkennis. Uiteindelijk zul je het toch zelf moeten doen.
Het is juist van belang die andere dingen te begrijpen. Varen leer je vanzelf wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 04:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik geen snelle leerling ben plus dat kunnen ze je ook leren denk ik. Hoe heb jij het geleerd?
Ik zei het gisteren al tegen hem, goede film, eigenlijk veel te kortquote:Op maandag 3 maart 2025 04:10 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber misschien heb je dit al gezien maar een Nederlandse korte film heeft een oscar gewonnen. HIj staat op youtube
Bekijk deze YouTube-video
Nu voel ik mij wel een beetje een kneusquote:Op maandag 3 maart 2025 06:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is juist van belang die andere dingen te begrijpen. Varen leer je vanzelf wel.
Ik heb 2 daagjes les genomen in Spanje, maar dat was met minimale wind dus weinig vaarpogingen kunnen doen. Eenmaal thuis zelf aan de slag gegaan en eerste sessie al een paar meter kunnen varen. Scheelt dat ik al jaren vliegerervaring had, dus dat was allemaal niet zo ingewikkeld voor me. En ik had al veel dingen opgezocht.
quote:Op maandag 3 maart 2025 04:10 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber misschien heb je dit al gezien maar een Nederlandse korte film heeft een oscar gewonnen. HIj staat op youtube
Bekijk deze YouTube-video
Ik had hem gebookmarked, maar nog niet gekeken. Ben benieuwd.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al tegen hem, goede film, eigenlijk veel te kort
Zware dag op het program?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goejemorgen. Ik had nog wel een weekend extra kunnen gebruiken.
Ik wou eerst liken. Maar nu gaat de ellende pas beginnen begrijp ikquote:Op maandag 3 maart 2025 08:18 schreef Wereldgozer het volgende:
DUO mailtje "einde aflosvrije periode"
Het waren 5 mooie jaren
In 1x afbetalen nu.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou eerst liken. Maar nu gaat de ellende pas beginnen begrijp ik
Nog een optocht ergens?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Hopelijk ben ik om half 1 wat meer wakker om mensen te woord te staan.
Trump is voorstanderquote:Op maandag 3 maart 2025 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan moet bitcoin nog even pumpen @:nattekat
Hier 2 dagen verplicht vrijquote:Op maandag 3 maart 2025 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gekeken ja. Tis lang geleden dat ik mee gelopen heb. Nu weer terug naar het gewone leven.
Jaloers. Volgende keer toch een bedrijf zoeken dat dat heeft. Landelijke overheid gaat natuurlijk niet maar 1 of 2 vestigingen sluiten....quote:
Echte diehards nemen gewoon vrij tochquote:Op maandag 3 maart 2025 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaloers. Volgende keer toch een bedrijf zoeken dat dat heeft. Landelijke overheid gaat natuurlijk niet maar 1 of 2 vestigingen sluiten....
Eens, in maart wens ik niet meer te hoeven krabben.quote:
Ja klopt, maar ik bewaar mn vakantiedagen liever ergens anders voor.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Echte diehards nemen gewoon vrij toch
Je zou zeggen dat zoiets mogelijk zou moeten zijn. Woorden kunnen ook vertaald worden via de camera.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
EIgenlijk zou er een app moeten zijn waarmee je de camera van je telefoon op een prijskaartje richt en dat je dan in je scherm te zien krijgt hoeveel euro het omgerekend is.
Locatiegegevens bepalen dan de valuta (of kun je handmatig instellen).
Lijkt me verrekte handig. Weet iemand of er zoiets bestaat?
Jij verdedigde Zoetermeer, dat zegt genoeg over hoe serieus je genomen moet worden.quote:
Die is toch al een paar jaar gaande.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een paar Europese landen en Rusland?
Ja met spullies en centjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch al een paar jaar gaande.
De Britten gaan boots on the ground and planes in the air sturen.quote:
Dat mogen de zonen van Henk en Ingrid gaan doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je net zoals Etto zin om te vechten?
Misschien moet Starmer even Poetin bellen wat hij van dit geweldige vredesplan vind.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britten gaan boots on the ground and planes in the air sturen.
Oh.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoor je op vrijdagmiddag te doen.
Als je het nu doet, dan hoef je niet meer te werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoor je op vrijdagmiddag te doen.
Een week lang?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. ik was aan het frituren
Wat ben je aan het frituren?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. ik was aan het frituren
Wou ik net mijn belastingaangifte doenquote:
Komt eraan om je op te etenquote:
zou misschien best lekker kunnen zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterballen gevuld met thaise curry
Idee opsturen naar Mora en coquote:Op maandag 3 maart 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik met DPD.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik zie dat iets via DHL komt. Ik heb bijna altijd wat met DHL.
Dat ging bij mij de laatste 2 keer goed qua bezorging.quote:
Nou hopen dat het goed gaat dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels als ik zie dat iets via DHL komt. Ik heb bijna altijd wat met DHL.
Hoi jijquote:
Ik probeer dit ook, en dan maar kijken en ervaren. Levert bijna altijd goede dingen op inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Nou ja. De les van vaak achteraf "had ik het nou maar toch gedaan" denken is blijkbaar dat mijn eerste ingevingen toch vaak goed zijn.
Meer naar mezelf luisteren.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Hoopte dat vandaag die drinkfontein eindelijk kwam.
Wat houdt mensen tegen om belletje te lellen?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)isdeurbel-weerdsluis
De visdeurbel gaat weer aan vandaag
Herkenbaar. Dat je denkt dat je achterover valt.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, de rugleuning van deze bureaustoel zit super los maar had het niet door. Schrok me de tandjes
Volwassenheid?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat houdt mensen tegen om belletje te lellen?
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik probeer dit ook, en dan maar kijken en ervaren. Levert bijna altijd goede dingen op inderdaad.
We hadden er minder over moeten denken. Het is een leerproces.quote:Minder denken, meer doen wordt het motto van 2025! Oke we zitten al drie maanden in 2025, geeft niks
Maand 3 is net begonnen, valt meequote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
We hadden er minder over moeten denken. Het is een leerproces.
Een vrij alien concept voor @Nattekat vrees ik.quote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat je denkt dat je achterover valt.
ik ben al een paar jaar bezig thoquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
We hadden er minder over moeten denken. Het is een leerproces.
Ik ook niet.quote:
Zo, daar kan je mee op kantoor komen!quote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kipfilet, ham en gebraden gehakt.
Jij wel denk ik ja. Ik iets minder.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Nu moet ik me zorgen maken.
Vooral in het gebied waar ik woon.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij wel denk ik ja. Ik iets minder.
Wel gek eigenlijk dat we hier helemaal geen alarmsysteem hebben.
Ik verstopte me onder een dekentjequote:
Ik ben mijn volgende deken aan het hakenquote:
Ja. Het is hier vooral een proces van het eigenlijm wel weten maar het omzetten naar het ook, ehh, beseffen? Voelen? Zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
ik ben al een paar jaar bezig tho![]()
al blijf je leren. Op bepaalde vlakken gaat het goed, op andere vlakken.. niet
Lastig ook zonder materiaal.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Invasie van de russen komt een beetje laat op gang.
Dag Groningen, Friesland en Drenthe.quote:
Ik hoor hem zelfs nu pasquote:
Geloof niet dat we heel veel missen dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dag Groningen, Friesland en Drenthe.
Leuk om jullie te hebben gekend.
Ja nu dat de Elfstedentocht vrijwel onmogelijk is geworden, is het nut van Friesland toch iets waar je vragen over kan stellenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dag Groningen, Friesland en Drenthe.
Leuk om jullie te hebben gekend.
Kunnen we dan weer gas gaan oppompen?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat we heel veel missen dan.
Dan is er geen gas meer.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we dan weer gas gaan oppompen?
Ze toeteren alleen belangrijke mensen wakker.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ok, goed om te weten dat ik de tering mag krijgen als Rusland binnen valt. Geen luchtalarm geweest hier.
Nederland wordt gewoon weggevaagdquote:Op maandag 3 maart 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ok, goed om te weten dat ik de tering mag krijgen als Rusland binnen valt. Geen luchtalarm geweest hier.
Leuk! Wat voor deken?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben mijn volgende deken aan het haken
weinig bescherming tegen bommenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben mijn volgende deken aan het haken
Dat is een goede verstopplekquote:
eigenlijmquote:Op maandag 3 maart 2025 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Het is hier vooral een proces van het eigenlijm wel weten maar het omzetten naar het ook, ehh, beseffen? Voelen? Zoiets.
Zulke kleedjes zijn zooo tof. Wordt het zo'n dikke/zware?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan de roze/groen combi
lol.quote:Let op, dit topic wordt over -3 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |