SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Oeh er zijn kattenluikjes voor in hordeuren.Nu nog even andere gaas fiksen en ik kan de hordeur weer gebruiken.
Klinkt meer alsof je moeite hebt met stoffen uit te sprekenquote:
ze zijn vegan!!quote:Op zondag 2 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)uks-11-gratis-347464
Nee. vrijwel de hele dag op mijn kamer/bed doorgebracht....quote:
Soms heb je dat even nodigquote:Op zondag 2 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. vrijwel de hele dag op mijn kamer/bed doorgebracht....
Ja. Maar ik verwacht weer een erg rustig dagje....quote:Op zondag 2 maart 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms heb je dat even nodigMorgen weer lekker gleuven vullen?
Ja vakantie en carnaval, gelukkig heb je wel lekker weerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik verwacht weer een erg rustig dagje....
Hoor jij de brug niet te bewaken?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist? Geen rare fratsen over de brug gekomen?
Niznoiaansquote:
AI laat nog regelmatig vreemde snuiters en klonen binnenquote:
Is er ook een deurbel eigenlijk?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Remote beheer en gedeeltelijk uitbesteed
Visdeurbelquote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er ook een deurbel eigenlijk?
Beetje zoals die visdeurbel dat we live met de webcam kunnen meekijken en als we dan iemand zijn staan die we leuk vinden dan drukken we op de bel zodat jij open kan doen
Heeft dimmy nog steeds niet aangeklopt?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist? Geen rare fratsen over de brug gekomen?
das essnsquote:
https://visdeurbel.nl/quote:
Bijzondere maan ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Net in de auto weer prachtige luchten
Dat we wegreden geel
Daarna geel overgaand in paars onderin
Daarna met oranje ertussen
Daarna heel diep oranje naar paars
En daarna werd het steeds roder
Echt heel mooi
Denk dat ze een flinke straf heeft gekregen deze keerquote:
Jaquote:
Dit klinkt wel een beetje als bezigheidstherapie voor een FOK!kerquote:
Slecht Engels sprekende Duitsers is wel een beetje een pleonasmequote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
Zitten "Roadtrip Amerika - Drei Spitzenköche auf vier Rädern" te kijken, dat is echt zo'n hilarisch programma3 Duitse koks die slecht Engels spreken op road trip door de VS.
Ja zag het gisteren ook al, maar toen stond die zo laag dat die al bijna was gezakt voor het helemaal donker wasquote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik zei ook al "bijzonder, zo vaak zie je niet ook al de rest van de maan als ie zo nieuw is"
Volgens mij was ie vorig jaar een paar keer in het nieuws in Japan en waren er vervolgens hordes Japanners die dagenlang dat volgden en op de bel drukten als er een vis wasquote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als bezigheidstherapie voor een FOK!ker
Ik vrees het ookquote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze een flinke straf heeft gekregen deze keer
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag het gisteren ook al, maar toen stond die zo laag dat die al bijna was gezakt voor het helemaal donker was
Moet ik ook nog eens doen, ligt hier nog in zijn plastic sealquote:
Samen kijken?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens doen, ligt hier nog in zijn plastic seal
Wat hebben Japanners toch met vis en aanverwanten? Vorig jaar ging ook Pieterburen viraal in Japan.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was ie vorig jaar een paar keer in het nieuws in Japan en waren er vervolgens hordes Japanners die dagenlang dat volgden en op de bel drukten als er een vis was
Ja met telefoon is gewoon kut om te doen, stond nu op maximale zoom en dan pakt die ook nog eens een sluitertijd van een paar seconden waardoor je foto nooit echt goed wordtquote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Wel jammer dat je dat soort dingen so moeilijk goed op de foto keijt
Net de kleuren fie we zagen ook geprobeerd maar dat haakt het dan gewoon lang niet bij de werkelijkheid
Misschien een link met die atoombommen?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met vis en aanverwanten? Vorig jaar ging ook Pieterburen viraal in Japan.
Nee ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Resident Alienquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Resident Alien
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met telefoon is gewoon kut om te doen, stond nu op maximale zoom en dan pakt die ook nog eens een sluitertijd van een paar seconden waardoor je foto nooit echt goed wordt
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Ach wat jammer nou.
Komt mijn sarcasme goed door het scherm heen?
Ja dat je zo heel de maan ziet met aan de onderkant een extra gloedquote:Op zondag 2 maart 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maargoed, net in het echt was het prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |