SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
https://www.ahn.nl/ahn-viewerquote:Op zondag 2 maart 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de hoogteviewer is ter ziele
Dat was echt een geniale site. Rip
Die kende ik al, maar dat is een zeer matig alternatief voor de website die verdwenen is.quote:
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
De geschiedenis van de Nederlandse polders is wel een mooi voorbeeld van dat kapitalisme het altijd wint en dat we gewoon gedoemd zijn. Welke totaalidioten gaan nou land afgraven en meer ruimte geven aan water als je al eeuwenlang aan het vechten bent tegen dat water
ja, wat een kut stuk met 2 kerkenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ik wel hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ruimte voor de Rivier is een project met als enige doel het gevaar van de rivieren zo klein mogelijk te maken, dat heeft niets te maken met kapitalisme.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.
Gecontroleerd ruimte geven aan water, ruimte reserveren om een overschot heen te laten stromen, extra bergingen aanleggen voor in tijden van tekorten zijn nieuwe manieren om de strijd met het water aan te gaan.
er zijn echt betere stukken imhoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de lat ligt vrij laag. We hebben het over Zoetermeer hè.
quote:
onwetendheid gok ikquote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt jouw Zoetermeerhaat eigenlijk vandaan @:nattekat ? Is dat überhaupt ergens op gebaseerd?
Ik kan ook wel van alles gokkenquote:
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt jouw Zoetermeerhaat eigenlijk vandaan @:nattekat ? Is dat überhaupt ergens op gebaseerd?
Oh bedoel je het zoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruimte voor de Rivier is een project met als enige doel het gevaar van de rivieren zo klein mogelijk te maken, dat heeft niets te maken met kapitalisme.
Ik doel meer op klimaatverandering enzo. Bijna alle grote meren in Holland zijn ontstaan door turfwinning. Er zijn talloze dorpen ter ziele gegaan omdat die grote meren toch wel problematisch groot aan het worden waren. Dorpen als Hazerswoude en Zoetermeer waren gewoon eilanden die met een dunne landbrug met de rest van de wereld in verbinding stonden.
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hè?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.
Wat vind @Koen66 hiervan?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.
Die is verdacht stil. Misschien omdat ie het ook wel weet diep van binnen.quote:
Dit is toch voorburg?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem het wel serieus hoor. Ik weet verder niets van Zoetermeer, maar het mag van mij wel in het water verdwijnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hè?
Dit is een aangelegenheid tussen Zoetermeer en alle omliggende plaatsen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hè?
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem het wel serieus hoor. Ik weet verder niets van Zoetermeer, maar het mag van mij wel in het water verdwijnen.
Authentiek Thaisquote:
Dit kan iedere dorpskern in de omgeving zijn. Als je me dit laat zien en vraagt waar dit is, zou ik waarschijnlijk ook wel even nodig hebben voor ik erachter kom dat het niet de lokale Dorpsstraat is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is toch voorburg?
lijkt er erg op![]()
ja probleem met thai is dat ik niet zo goed weet waar. 1 die ik lekker vond is overstroomt afgelopen weekend dus die zijn nu herstelwerkzaamheden aan het doen. De ander ging ik daarna aan de gerriederrie dus durf ik niet meer naar toequote:
Het Zoetermeer.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?
quote:
Ja dat was een beetje de grapquote:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probleem met thai is dat ik niet zo goed weet waar. 1 die ik lekker vond is overstroomt afgelopen weekend dus die zijn nu herstelwerkzaamheden aan het doen. De ander ging ik daarna aan de gerriederrie dus durf ik niet meer naar toe
Heeft dat groepje waar je mee omgaat geen goede adresjes?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plus kleine porties. Thai is handiger als je met meerdere bent en het kan delen eigenlijk
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow.
* Nattekat zet nog even een bakkie
jawel maar 1 is nu bangkok en de andere is ook druk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft dat groepje waar je mee omgaat geen goede adresjes?
Zoeterstad, denk ik?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?
De stad vernoemen naar het voormalige meerquote:
quote:
Nee Ben hier al eerder geweest. Maar de porties werden steeds kleiner. Ga het nu toch weer proberen :pquote:Op zondag 2 maart 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer een andere?
En wat heb ej besteld?
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb khao soi besteld
Met garnalen en extra rijst.
Is een sport soep met noodles op basis van kokosnoot mell geloof ik
De porties worden niet kleiner,jij wordt groter .quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Ben hier al eerder geweest. Maar de porties werden steeds kleiner. Ga het nu toch weer proberen :p
Hoiquote:
@bitterbal ik hou 'm vast, jij mag slaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De porties worden niet kleiner,jij wordt groter .
Dankjequote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
@:bitterbal ik hou 'm vast, jij mag slaan.
Van die foam platen zodat je naar de andere kant kunt rennen als je snel genoeg bent en er anders vanaf dondertquote:Op zondag 2 maart 2025 13:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij leuke ideeen om zwembad spullen bij t zwembad op te slaan?
Opblaasitems en ballen etc.
JIJ.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
Wtf moet ineens hard hoesten terwijl ik een slok drinken neem.
ja tenzij een Thai je weer wegsleept bij de staart...quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb khao soi besteld
Met garnalen en extra rijst.
Is een soort soep met noodles op basis van kokosnoot melk geloof ik
ze vissen nog steeds dino botten op uit de noordzee, vroeger was dat droog landquote:Op zondag 2 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week heb geleerd over dino's, deze week ben ik overgegaan naar geologie.
Leuke feitjes tijd dus
Wisten jullie dat de Noordzee een mislukte poging is van Amerika om Schotland van Europa te stelen? Die mooie grote oceaan die ons nu scheidt van dat gekke continent is ontstaan doordat een groot supercontinent in twee stukken brak, dat weet iedereen wel, maar dat ging niet langs nette lijntjes.
Tijdens het scheuren tussen Noorwegen en Groenland splitste de scheur zich op. De ene kant nam het pad tussen Schotland en Groenland en de andere kant ging dwars door de bergketen tussen Schotland en Noorwegen in (ja, dat was een ding, nog een leuk feitje). Het getouwtrek om wie Schotland kreeg werd uiteindelijk gewonnen door de Europese plaat, en de diepe canyon (wel onderzees, maar ach) van de verliezende scheur werd uiteindelijk opgevuld om de hedendaagse Noordzee te vormen.
Waar de tweedeling tussen Amerika en Europa precies was geweest als de Noordzee uiteindelijk de grote oceaan tussen de twee werd mag Joost weten. Er is een kans dat Schotland van Engeland gescheiden zou worden, er is een kans dat ze België erbij kregen en alles ertussenin. Leuk plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Tot zo ver mijn les Aardrijkskunde, ik ga lunch maken.
Toen ook al die Amerikanen die Europa uit elkaar probeerden te trekkenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Leuke feitjes tijd dus
Wisten jullie dat de Noordzee een mislukte poging is van Amerika om Schotland van Europa te stelen? Die mooie grote oceaan die ons nu scheidt van dat gekke continent is ontstaan doordat een groot supercontinent in twee stukken brak, dat weet iedereen wel, maar dat ging niet langs nette lijntjes.
Tijdens het scheuren tussen Noorwegen en Groenland splitste de scheur zich op. De ene kant nam het pad tussen Schotland en Groenland en de andere kant ging dwars door de bergketen tussen Schotland en Noorwegen in (ja, dat was een ding, nog een leuk feitje). Het getouwtrek om wie Schotland kreeg werd uiteindelijk gewonnen door de Europese plaat, en de diepe canyon (wel onderzees, maar ach) van de verliezende scheur werd uiteindelijk opgevuld om de hedendaagse Noordzee te vormen.
Waar de tweedeling tussen Amerika en Europa precies was geweest als de Noordzee uiteindelijk de grote oceaan tussen de twee werd mag Joost weten. Er is een kans dat Schotland van Engeland gescheiden zou worden, er is een kans dat ze België erbij kregen en alles ertussenin. Leuk plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
ik heb dit opquote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ook al die Amerikanen die Europa uit elkaar probeerden te trekken
Is mij vandaag niet gebeurdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja tenzij een Thai je weer wegsleept bij de staart...
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
elke dag uit eten kite surfen beetje fokken en fappen, lekker hoor
Net zo groot als de Britney Pack zo te zienquote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Aan de andere kant heeft die een roze streep
Dat heeft meer te maken met de zeespiegel in die tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze vissen nog steeds dino botten op uit de noordzee, vroeger was dat droog land
Is de britney pack zo klein?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo groot als de Britney Pack zo te zien
Wel grappig dat je mijn appelboom (die groene vlek linksboven) er op kunt zienquote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar dat is een zeer matig alternatief voor de website die verdwenen is.
https://apps.arcgisonline(...)454996.14635078236,6
Dit komt aardig in de buurt
gewoon rest van het jaar een stapje extra zettenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga stukje lopen![]()
Kwam gisteren 170 stappen tekort om het daggemiddelde voor dit jaar op de 10.000 te krijgen
Toen was mijn dorp al onderdeel van de republiekquote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mooi meer midden in Zuid-Holland die als piekberging kan dienen
ja en daarna weer naar de chinees dat schiet toch niet op fles, dwijlen met de kraan openquote:Op zondag 2 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga stukje lopen![]()
Kwam gisteren 170 stappen tekort om het daggemiddelde voor dit jaar op de 10.000 te krijgen
wat 'n monster!quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Het is maar goed dat deze thai mij niet te pakken kreeg @:ettovanbelgie![]()
![]()
https://www.facebook.com/reel/578584688502712
Niks mis met de chinees.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en daarna weer naar de chinees dat schiet toch niet op fles, dwijlen met de kraan open
Lekker babi pangang en kip kerriequote:
ik heb mn bed schoon opgemaaktquote:
Bedankt voor deze les.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Leuke feitjes tijd dus
[ afbeelding ]
Uitzieken.quote:
Heel goedquote:Op zondag 2 maart 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
Hoe gaat het in je nieuwe huis?
den haag ,even broeken gekochtquote:Op zondag 2 maart 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je benen geschoren?
[..]
waar was je?
Ik wil ook weer LEGO bouwen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
als ik thuis ben ga ik maar even stoel in elkaar zetten
heb lego te bouwen en moet keukenkastjes even afmaken
Heb net gelopen en geluncht, lig nu gewoon op de bankquote:
nee, dat nietquote:Op zondag 2 maart 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je benen geschoren?
[..]
waar was je?
Eerst andere prioriteiten enz en moet deze maand sowieso even rustig doen met mn geld.quote:
waar dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog even gekeken waar die auto in het water is gekomen.
HOE
IN
GODSNAAM
Echt hoor
Puur pech. Er was eerst geen sloot. De overkant probeerde zich spontaan bij de Noord Amerikaanse plaat te voegen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog even gekeken waar die auto in het water is gekomen.
HOE
IN
GODSNAAM
Echt hoor
als ik je pin zo zie:gewoon niet de weg volgenquote:
Dus wacht, er is iemand de inrit van de autowas ingereden maar besloot de bocht niet te nemen?quote:
De auto ligt direct naast dat witte huisje, met de voorkant wijzend naar het westen, dus ik denk eerder zoiets:quote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wacht, er is iemand de inrit van de autowas ingereden maar besloot de bocht niet te nemen?
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Volgens de geschrokken bestuurster sloeg de auto bij het binnenrijden van de wasstraat op hol.
Gewoon die bocht op dat parkeerterrein te hard genomen. Aan de bodemplaat te zien een elektrische auto, zal wel te enthousiast op het pedaal hebben geramd terwijl de weg waarschijnlijk nog glad was van de nachtvorstquote:Op zondag 2 maart 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De auto ligt direct naast dat witte huisje, met de voorkant wijzend naar het westen, dus ik denk eerder zoiets:
[ afbeelding ]
Of tegen het verkeer in rijden.
Wellicht kon die het niet goed zien, ze waren iets te laat met het naar de wasstraat gaanquote:Op zondag 2 maart 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wacht, er is iemand de inrit van de autowas ingereden maar besloot de bocht niet te nemen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die bocht op dat parkeerterrein te hard genomen. Aan de bodemplaat te zien een elektrische auto, zal wel te enthousiast op het pedaal hebben geramd terwijl de weg waarschijnlijk nog glad was van de nachtvorst
Is gezellig lunchen niet... Gezelliger?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Klein blokje in het zonnetje gedaan. Nu ernstig lunchen.
ja maar dat is met iemand. EN dit is gewoon energie naar binnen persen omdat ik best wel honger had.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gezellig lunchen niet... Gezelliger?
Ja he?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu meer vragen dan voor het zien van deze hoek.
Hongerig lunchen?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat is met iiemand. EN dit is gewoon energie naar binnen persen omdat ik best wel honger had.
Ernstig maakt het zo'n serieuze gelegenheid en daar is het veel te mooi weer voorquote:
De auto viel uit een vliegtuig.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het nu niet meer los laten
Ik wil antwoorden.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het nu niet meer los laten
Ik wil antwoorden.
Denk dat batterijen niet heel lekker zijn hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Intens lunchen. Powermunch. Voertanken. Batterijen kauwen.
Denk niet dat batterijen heel lekker zijn eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Intens lunchen. Powermunch. Voertanken. Batterijen kauwen.
Eet je bordje leeg meneertje. Ook je batterijtjes.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat batterijen niet heel lekker zijn hoor
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eet je bordje leeg meneertje. Ook je batterijtjes.
Lekker sappige lithium slurpenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, je moet hem wel eerst schillen natuurlijk.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mondje open, daar komt de surfkiiiite. Woeeiiiiii.
Vanavond rode uien en pepertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij houdt zeker niet van pittig eten?
Oh dat os het probleemquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eet je bordje leeg meneertje. Ook je batterijtjes.
Op de middelbare een paar gozers in mijn klas die in het handvaardigheidslokaal een batterij doormidden gingen zagenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, je moet hem wel eerst schillen natuurlijk.
Heel slim is dat ook niet. 9 volt blokjes pel je open met een tang.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare een paar gozers in mijn klas die in het handvaardigheidslokaal een batterij doormidden gingen zagen
Na de eerste vonken werden ze betrapt, meteen geschorst voor een aantal dagen
Eehm ... bijzonder ...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ik toch afdaal in milde krankzinnigheid. Ik zag gisteren een film waarbij mensen met de broek naar beneden op toiletpotten aan een eettafel zaten te kakken, tot er eentje zich excuseerde en vroeg waar de eetkamer was. Waarna hij vervolgens in een klein, afgesloten kamertje in z'n eentje gaat zitten eten.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ik toch afdaal in milde krankzinnigheid. Ik zag gisteren een film waarbij mensen met de broek naar beneden op toiletpotten aan een eettafel zaten te kakken, tot er eentje zich excuseerde en vroeg waar de eetkamer was. Waarna hij vervolgens in een klein, afgesloten kamertje in z'n eentje gaat zitten eten.
ja en dan zie je dat het eigenlijk een bundel van zes serieel geschakelde AAAcelletjes is.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel slim is dat ook niet. 9 volt blokjes pel je open met een tang.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare een paar gozers in mijn klas die in het handvaardigheidslokaal een batterij doormidden gingen zagen
Na de eerste vonken werden ze betrapt, meteen geschorst voor een aantal dagen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dit is nog raarder dan de gifjes van modus
Hmm, ja, nee, okequote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:
Ah, Fransozenquote:
Ik, aan de ene kant: "Oh, waarom ben ik toch zo alleen, ik snap er niets van?"quote:
Ik vond het eigenlijk nog best meevallen hoe raar die scene wasquote:Op zondag 2 maart 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, aan de ene kant: "Oh, waarom ben ik toch zo alleen, ik snap er niets van?"
Ook ik, duikende in steeds toenemend meer niche dingen tot op het punt dat ik over de meeste dingen niet meer kan praten met de mensen om mij heen: "Oeh, nieuw raar ding om te zien en/of doen! Dit is een goed idee."
Daarom deelde ik dit ook nog wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog best meevallen hoe raar die scene was
Ze hadden van de week wel wat films op Netflix gegooid die denk ik wel wat voor jou zijnquote:
Hmm. Nice. Begon me bijna af te vragen waarom ik nog Netflix had.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden van de week wel wat films op Netflix gegooid die denk ik wel wat voor jou zijn
[ afbeelding ]
Ja en hiermee proberen ze je dus klant te houden, ze houden je in de gatenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nice. Begon me bijna af te vragen waarom ik nog Netflix had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar goed. Ik gebruikte een wat rare scene uit een aparte film om het grotere probleem te illustreren dat ik een steeds groter deel van mezelf afsluit voor anderen omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog best meevallen hoe raar die scene was
Ja Zwab, ik weet niet of ik hier iets zinnigs op kan zeggen, ik heb daar ook geen antwoord op. Ik sluit mezelf af door te gaan wandelen, dan ben ik ook alleen met mijn eigen gedachtesquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar goed. Ik gebruikte een wat rare scene uit een aparte film om het grotere probleem te illustreren dat ik een steeds groter deel van mezelf afsluit voor anderen omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
Het ging me niet zozeer om het kijken van rare films waar niemand verder interesse in heeft.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi reed ook met d'r auto het water in, maar gaf niet op na een paar meter.
Tsja, Nattekat woont in Leiden toch? Daar had ik altijd een ongefundeerde hekel aan vroegerquote:
En jullie hebben een vuilnisbelt omgetoverd tot een skibaan https://indebuurt.nl/denh(...)p-haags-puin~323717/quote:Op zondag 2 maart 2025 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zoetermeer is zeker geen mooie stad met oude historische gebouwen etc maar het woont hier prima en je hebt hier alles. En best veel Fokkers, behalve ondergetekende ook @:mschol, @:damart en @:momo
ja je moet wat als je alle troep uit den haag op je bord krijgtquote:Op zondag 2 maart 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jullie hebben een vuilnisbelt omgetoverd tot een skibaan https://indebuurt.nl/denh(...)p-haags-puin~323717/
Blijft er straks dus toch nog een stukje Zoetermeer boven water uitsteken als de dijken brekenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je moet wat als je alle troep uit den haag op je bord krijgt
Ik schuif een pizza in de ovenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
Ik ga zo petatjes halen heb ik besloten.
gewoon zin an
gisteren al gegeten.. straks weer italiaanse rizotto van knor, misschien eff kijken of mn spaghetti nog goed is, anders doe ik die eerst opmakenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
Ik ga zo petatjes halen heb ik besloten.
gewoon zin an
niet vergeten hem er ook weer uit te halenquote:
voordeel van hier niets te maken te hebben met karnevlaquote:Op zondag 2 maart 2025 16:58 schreef gianni61 het volgende:
Iets bestellen is vandaag geen optie.
Overal zit het vol met verkleedde dronken mensen
Als ik morgen niet hoefde te werken zat ik er nu ook gewoon tussen waarschijnlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van hier niets te maken te hebben met karnevla
zak eens lekker door...quote:Op zondag 2 maart 2025 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik morgen niet hoefde te werken zat ik er nu ook gewoon tussen waarschijnlijk
Morgen wordt wel een spannende dag op het werk dus ik moet een beetje fit zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:03 schreef mschol het volgende:
morgen weer werken..
moet maar even volgende week vrij regelen
Er zitten wel wat meer calorieën in een pizzaquote:Op zondag 2 maart 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet vergeten hem er ook weer uit te halen
anders heb je een dikke 250 calorieën nutteloos verbrand.
en zijn er nog meer opgefiktquote:Op zondag 2 maart 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten wel wat meer calorieën in een pizza
Eentje met heel veel calorieënquote:Op zondag 2 maart 2025 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zijn er nog meer opgefikt
ik heb geen idee wat voor pizza gianni gaat eten
Normaal is het aan te raden als beginner om met een tweedehands set te beginnen, maar de markt is dusdanig verzadigd geraakt dat je voor een leuke prijs ook al nieuw spul (eventueel overjarig) kunt halen. En dan zijn er de 'A' merken, die vooral A marketing en prijzen hebben maar nog wel iets opleveren als je door wilt verkopen, of goedkopere merken (meestal vanwege verkoop zonder tussenpersoon of amper marketing). Qua kwaliteit verschilt het weinig, en A is zeker niet perse beter.quote:
Vandaag ga ik dat niet halenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Het laatste stapjesnieuws..
Nieuw onderzoek toont aan dat met 7000 stappen per dag het risico op depressie symptomen met 31 procent verminderd, bij 7500 stappen is dat 42 procent. Een hoger aantal stappen gaat samen met een verdere daling van het risico, in ieder geval tot 10.000 stappen. Wandelen lijkt beter te werken dan sommige medicijnen, ook preventief.
@:LTVDK @:Dr_Flash en @:4everblackeyed moeten wel heel gelukkig zijn
Ik heb weer een kilo paaseitjes meegenomenquote:
Daarom zijn stapjes dus zo verslavend, het zijn ook gewoon een soort drugsquote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Nieuw onderzoek toont aan dat met 7000 stappen per dag het risico op depressie symptomen met 31 procent verminderd, bij 7500 stappen is dat 42 procent. Een hoger aantal stappen gaat samen met een verdere daling van het risico, in ieder geval tot 10.000 stappen. Wandelen lijkt beter te werken dan sommige medicijnen, ook preventief.
Wandelen is sowieso goed voor je mentale gezondheid naast je fysieke.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zijn stapjes dus zo verslavend, het zijn ook gewoon een soort drugs
dat mag ook wel na 8 jaar er aan werkenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
De Nederlandse nominatie voor de korte film Oscar is best wel netjes@:DeZwabber
Bekijk deze YouTube-video
Nee dat is de andere, de stop-motion animatie, dit is korte filmquote:
ow... kun je weer zien hoe slecht ik heb geluisterdquote:Op zondag 2 maart 2025 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is de andere, de stop-motion animatie, dit is korte film
Wat zei je?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... kun je weer zien hoe slecht ik heb geluisterd
4600 stapjes, dat is net een poffertjequote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Nattekat het volgende:
4600 stapjes gezet, ik heb die pannenkoeken verdiend.
Ik heb nog geen stap gezet dit hele weekend en ik voel me fantástischquote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
In 1 poffertje?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Nattekat het volgende:
4600 stapjes gezet, ik heb die pannenkoeken verdiend.
Zo even kijken. Ben nog net Severance bezig.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
De Nederlandse nominatie voor de korte film Oscar is best wel netjes@:DeZwabber
Bekijk deze YouTube-video
Loeihete poffertjes met volvette roomboter en poedersuikerquote:Op zondag 2 maart 2025 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Poffertjes zijn superlekker als je vijf bent.
Een hap nemen en je bek verbrandenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loeihete poffertjes met volvette roomboter en poedersuiker
Die serie klinkt ook best interessantquote:Op zondag 2 maart 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo even kijken. Ben nog net Severance bezig.
Sowieso je druk maken over wat anderen vinden wat jij eetquote:Op zondag 2 maart 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Je leeftijd in beschouwing nemen bij het wel of niet iets eten is leuk als je 10 bent.
Je zou maar zo onzeker zijn...quote:Op zondag 2 maart 2025 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso je druk maken over wat anderen vinden wat jij eet
En weer terug. 9049 inmiddels. Misschien kan het toch nog goed komenquote:
Onmogelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stap gezet dit hele weekend en ik voel me fantástisch
Kun je net zo goed de gele dwep opdrinken na liposuctie van een dikke vrouw.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loeihete poffertjes met volvette roomboter en poedersuiker
Misschien zit hij wel in een rolstoelquote:
Gewoon eten wat je wil eten.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Je leeftijd in beschouwing nemen bij het wel of niet iets eten is leuk als je 10 bent.
Ja als jij dat lekkerder vindt moet je dat vooral doen, ik houd het wel gewoon bij de poffertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed de gele dwep opdrinken na liposuctie van een dikke vrouw.
Gewoon buiten lopen is wel goed voor je hersens ja. Maar dat werkt pas bij minstens 20 minuten geloof ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Is waarschijnlijk ook wat calorie-armerquote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij dat lekkerder vindt moet je dat vooral doen, ik houd het wel gewoon bij de poffertjes
Ja dit zijn weer die weken in het jaar dat die rond zonsondergang precies vol in mijn gezicht door de achterdeur schijntquote:Op zondag 2 maart 2025 17:57 schreef mschol het volgende:
fijn, kan die teringzon even gauw in zee zakken, hij schijnt weer eens in mn giegel
wordt weer leuk met naar huis gaan morgen enzo
20 Minuten fatsoenlijk doorlopen zit je al wel op een stap of 2500.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon buiten lopen is wel goed voor je hersens ja. Maar dat werkt pas bij minstens 20 minuten geloof ik.
20 minuutjes is net opwarmenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon buiten lopen is wel goed voor je hersens ja. Maar dat werkt pas bij minstens 20 minuten geloof ik.
je biedt nu je excuses aanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:57 schreef mschol het volgende:
fijn, kan die teringzon even gauw in zee zakken, hij schijnt weer eens in mn giegel
wordt weer leuk met naar huis gaan morgen enzo
aan de zonquote:
Wat voor sporten doe jij eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Als je perse moet lopen om je een beetje gelukkig te voelen dan pasten je pappa en je mamma genetisch niet zo heel erg goed bij elkaar.
glasheffen achter he schermquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor sporten doe jij eigenlijk allemaal?
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je je hapjes verdiendquote:
Opscheppen en afserverenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al laag zat met 3000quote:
Stappenteller vergeten?quote:
1634quote:
En dan zie je ook nog eens ZOVEEL STOF IN HUIS EN AL DIE STREPEN OP DE RAMEN DIE NET GEZEEMD ZIJNquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit zijn weer die weken in het jaar dat die rond zonsondergang precies vol in mijn gezicht door de achterdeur schijnt
Ja die strepen op de ramen had ik vorige week, ben toen gelijk gaan zemenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zie je ook nog eens ZOVEEL STOF IN HUIS EN AL DIE STREPEN OP DE RAMEN DIE NET GEZEEMD ZIJN
die strepen zie ik al sinds de ramen vervangen zijn..quote:Op zondag 2 maart 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zie je ook nog eens ZOVEEL STOF IN HUIS EN AL DIE STREPEN OP DE RAMEN DIE NET GEZEEMD ZIJN
Ik kan er ook weer overheen want ik zie nu een stukje waar iets fout is gegaanquote:Op zondag 2 maart 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die strepen zie ik al sinds de ramen vervangen zijn..
ik zag dat het beter raamwas weer wordr eind van de week, dus denk dat ik het dan doe
oh nee, ik doe het dan en dan ben ik er weer heel lang klaarmeequote:Op zondag 2 maart 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook weer overheen want ik zie nu een stukje waar iets fout is gegaan
Nou goddomme, als jij geen medaille verdient dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
ik zie nooit strepen op mijn ramen.
na het wassen aan de buitenkant afspoelen met regenwater, dus 0 strepen.
en binnen met glasdoeken ipv sop
Ja maar ik erger me eraanquote:Op zondag 2 maart 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik doe het dan en dan ben ik er weer heel lang klaarmee
t is binnen een rotwerkje met die doeken maar ben er blij mee wan heb een hekel aan die strepenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou goddomme, als jij geen medaille verdient dan weet ik het ook niet meer.
gewoon een doekje en geen water?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
ik zie nooit strepen op mijn ramen.
na het wassen aan de buitenkant afspoelen met regenwater, dus 0 strepen.
en binnen met glasdoeken ipv sop
1 warme sloffe doek en 1 droge doek....quote:
vochtig maar niet druppend...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |