SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
https://www.ahn.nl/ahn-viewerquote:Op zondag 2 maart 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de hoogteviewer is ter ziele
Dat was echt een geniale site. Rip
Die kende ik al, maar dat is een zeer matig alternatief voor de website die verdwenen is.quote:
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
De geschiedenis van de Nederlandse polders is wel een mooi voorbeeld van dat kapitalisme het altijd wint en dat we gewoon gedoemd zijn. Welke totaalidioten gaan nou land afgraven en meer ruimte geven aan water als je al eeuwenlang aan het vechten bent tegen dat water
ja, wat een kut stuk met 2 kerkenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ik wel hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ruimte voor de Rivier is een project met als enige doel het gevaar van de rivieren zo klein mogelijk te maken, dat heeft niets te maken met kapitalisme.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.
Gecontroleerd ruimte geven aan water, ruimte reserveren om een overschot heen te laten stromen, extra bergingen aanleggen voor in tijden van tekorten zijn nieuwe manieren om de strijd met het water aan te gaan.
er zijn echt betere stukken imhoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de lat ligt vrij laag. We hebben het over Zoetermeer hè.
quote:
onwetendheid gok ikquote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt jouw Zoetermeerhaat eigenlijk vandaan @:nattekat ? Is dat überhaupt ergens op gebaseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |