SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
https://www.ahn.nl/ahn-viewerquote:Op zondag 2 maart 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de hoogteviewer is ter ziele
Dat was echt een geniale site. Rip
Die kende ik al, maar dat is een zeer matig alternatief voor de website die verdwenen is.quote:
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
De geschiedenis van de Nederlandse polders is wel een mooi voorbeeld van dat kapitalisme het altijd wint en dat we gewoon gedoemd zijn. Welke totaalidioten gaan nou land afgraven en meer ruimte geven aan water als je al eeuwenlang aan het vechten bent tegen dat water
ja, wat een kut stuk met 2 kerkenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ik wel hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat we niet van heel Zoetermeer af kunnen komen. Het beste stukje bestond al voordat alle meren werden drooggelegd.
Waarom het beste stukje? Nou, kijk, zou je geloven dat onderstaande foto midden in Zoetermeer is?
[ afbeelding ]
Ruimte voor de Rivier is een project met als enige doel het gevaar van de rivieren zo klein mogelijk te maken, dat heeft niets te maken met kapitalisme.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Projecten zoals ruimte voor de rivier etc zijn juist uiterst succesvol in het voorkomen van kapitaalvernietiging door overstromingen.
Gecontroleerd ruimte geven aan water, ruimte reserveren om een overschot heen te laten stromen, extra bergingen aanleggen voor in tijden van tekorten zijn nieuwe manieren om de strijd met het water aan te gaan.
er zijn echt betere stukken imhoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de lat ligt vrij laag. We hebben het over Zoetermeer hč.
quote:
onwetendheid gok ikquote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt jouw Zoetermeerhaat eigenlijk vandaan @:nattekat ? Is dat überhaupt ergens op gebaseerd?
Ik kan ook wel van alles gokkenquote:
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt jouw Zoetermeerhaat eigenlijk vandaan @:nattekat ? Is dat überhaupt ergens op gebaseerd?
Oh bedoel je het zoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruimte voor de Rivier is een project met als enige doel het gevaar van de rivieren zo klein mogelijk te maken, dat heeft niets te maken met kapitalisme.
Ik doel meer op klimaatverandering enzo. Bijna alle grote meren in Holland zijn ontstaan door turfwinning. Er zijn talloze dorpen ter ziele gegaan omdat die grote meren toch wel problematisch groot aan het worden waren. Dorpen als Hazerswoude en Zoetermeer waren gewoon eilanden die met een dunne landbrug met de rest van de wereld in verbinding stonden.
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hč?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.
Wat vind @Koen66 hiervan?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoetermeer is een paradie van een stad. Dit is iets wat alleen Hollanders die in de buurt wonen zullen begrijpen.
Die is verdacht stil. Misschien omdat ie het ook wel weet diep van binnen.quote:
Dit is toch voorburg?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem het wel serieus hoor. Ik weet verder niets van Zoetermeer, maar het mag van mij wel in het water verdwijnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hč?
Dit is een aangelegenheid tussen Zoetermeer en alle omliggende plaatsen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt dat niemand het serieus neemt als je alleen hard schreeuwt en er geen enkel argument komt hč?
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem het wel serieus hoor. Ik weet verder niets van Zoetermeer, maar het mag van mij wel in het water verdwijnen.
Authentiek Thaisquote:
Dit kan iedere dorpskern in de omgeving zijn. Als je me dit laat zien en vraagt waar dit is, zou ik waarschijnlijk ook wel even nodig hebben voor ik erachter kom dat het niet de lokale Dorpsstraat is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is toch voorburg?
lijkt er erg op![]()
ja probleem met thai is dat ik niet zo goed weet waar. 1 die ik lekker vond is overstroomt afgelopen weekend dus die zijn nu herstelwerkzaamheden aan het doen. De ander ging ik daarna aan de gerriederrie dus durf ik niet meer naar toequote:
Het Zoetermeer.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?
quote:
Ja dat was een beetje de grapquote:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probleem met thai is dat ik niet zo goed weet waar. 1 die ik lekker vond is overstroomt afgelopen weekend dus die zijn nu herstelwerkzaamheden aan het doen. De ander ging ik daarna aan de gerriederrie dus durf ik niet meer naar toe
Heeft dat groepje waar je mee omgaat geen goede adresjes?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plus kleine porties. Thai is handiger als je met meerdere bent en het kan delen eigenlijk
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow.
* Nattekat zet nog even een bakkie
jawel maar 1 is nu bangkok en de andere is ook druk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft dat groepje waar je mee omgaat geen goede adresjes?
Zoeterstad, denk ik?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Zoetermeer in een meer verdwijnt, hoe zullen we het dan noemen?
De stad vernoemen naar het voormalige meerquote:
quote:
Nee Ben hier al eerder geweest. Maar de porties werden steeds kleiner. Ga het nu toch weer proberen :pquote:Op zondag 2 maart 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer een andere?
En wat heb ej besteld?
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb khao soi besteld
Met garnalen en extra rijst.
Is een sport soep met noodles op basis van kokosnoot mell geloof ik
De porties worden niet kleiner,jij wordt groter .quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Ben hier al eerder geweest. Maar de porties werden steeds kleiner. Ga het nu toch weer proberen :p
Hoiquote:
@bitterbal ik hou 'm vast, jij mag slaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De porties worden niet kleiner,jij wordt groter .
Dankjequote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
@:bitterbal ik hou 'm vast, jij mag slaan.
Van die foam platen zodat je naar de andere kant kunt rennen als je snel genoeg bent en er anders vanaf dondertquote:Op zondag 2 maart 2025 13:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij leuke ideeen om zwembad spullen bij t zwembad op te slaan?
Opblaasitems en ballen etc.
JIJ.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
Wtf moet ineens hard hoesten terwijl ik een slok drinken neem.
ja tenzij een Thai je weer wegsleept bij de staart...quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb khao soi besteld
Met garnalen en extra rijst.
Is een soort soep met noodles op basis van kokosnoot melk geloof ik
ze vissen nog steeds dino botten op uit de noordzee, vroeger was dat droog landquote:Op zondag 2 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week heb geleerd over dino's, deze week ben ik overgegaan naar geologie.
Leuke feitjes tijd dus
Wisten jullie dat de Noordzee een mislukte poging is van Amerika om Schotland van Europa te stelen? Die mooie grote oceaan die ons nu scheidt van dat gekke continent is ontstaan doordat een groot supercontinent in twee stukken brak, dat weet iedereen wel, maar dat ging niet langs nette lijntjes.
Tijdens het scheuren tussen Noorwegen en Groenland splitste de scheur zich op. De ene kant nam het pad tussen Schotland en Groenland en de andere kant ging dwars door de bergketen tussen Schotland en Noorwegen in (ja, dat was een ding, nog een leuk feitje). Het getouwtrek om wie Schotland kreeg werd uiteindelijk gewonnen door de Europese plaat, en de diepe canyon (wel onderzees, maar ach) van de verliezende scheur werd uiteindelijk opgevuld om de hedendaagse Noordzee te vormen.
Waar de tweedeling tussen Amerika en Europa precies was geweest als de Noordzee uiteindelijk de grote oceaan tussen de twee werd mag Joost weten. Er is een kans dat Schotland van Engeland gescheiden zou worden, er is een kans dat ze België erbij kregen en alles ertussenin. Leuk plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Tot zo ver mijn les Aardrijkskunde, ik ga lunch maken.
Toen ook al die Amerikanen die Europa uit elkaar probeerden te trekkenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week heb geleerd over dino's, deze week ben ik overgegaan naar geologie.
Leuke feitjes tijd dus
Wisten jullie dat de Noordzee een mislukte poging is van Amerika om Schotland van Europa te stelen? Die mooie grote oceaan die ons nu scheidt van dat gekke continent is ontstaan doordat een groot supercontinent in twee stukken brak, dat weet iedereen wel, maar dat ging niet langs nette lijntjes.
Tijdens het scheuren tussen Noorwegen en Groenland splitste de scheur zich op. De ene kant nam het pad tussen Schotland en Groenland en de andere kant ging dwars door de bergketen tussen Schotland en Noorwegen in (ja, dat was een ding, nog een leuk feitje). Het getouwtrek om wie Schotland kreeg werd uiteindelijk gewonnen door de Europese plaat, en de diepe canyon (wel onderzees, maar ach) van de verliezende scheur werd uiteindelijk opgevuld om de hedendaagse Noordzee te vormen.
Waar de tweedeling tussen Amerika en Europa precies was geweest als de Noordzee uiteindelijk de grote oceaan tussen de twee werd mag Joost weten. Er is een kans dat Schotland van Engeland gescheiden zou worden, er is een kans dat ze België erbij kregen en alles ertussenin. Leuk plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Tot zo ver mijn les Aardrijkskunde, ik ga lunch maken.
ik heb dit opquote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ook al die Amerikanen die Europa uit elkaar probeerden te trekken
Is mij vandaag niet gebeurdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja tenzij een Thai je weer wegsleept bij de staart...
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
elke dag uit eten kite surfen beetje fokken en fappen, lekker hoor
Net zo groot als de Britney Pack zo te zienquote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Aan de andere kant heeft die een roze streep
Dat heeft meer te maken met de zeespiegel in die tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze vissen nog steeds dino botten op uit de noordzee, vroeger was dat droog land
Is de britney pack zo klein?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo groot als de Britney Pack zo te zien
Wel grappig dat je mijn appelboom (die groene vlek linksboven) er op kunt zienquote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar dat is een zeer matig alternatief voor de website die verdwenen is.
https://apps.arcgisonline(...)454996.14635078236,6
Dit komt aardig in de buurt
gewoon rest van het jaar een stapje extra zettenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga stukje lopen![]()
Kwam gisteren 170 stappen tekort om het daggemiddelde voor dit jaar op de 10.000 te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |