Dat is wel een beetje story of Been's life.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Been die Verbeek een goed idee vindt die al heeft gezegd dat hij niet wil omdat hij compleet overhoop ligt met Hansma, het roept maar wat.
Ben sindskort veel onderweg en luister af en toe een eerste de beste podcast terug en Toine blijkt niet de debiel te zijn die VI mij deed geloven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef Bugno3 het volgende:
Mauro, het duizend-doeken-dingetje van PSV
- Toine
Haha klopt, best een prima vent eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben sindskort veel onderweg en luister af en toe een eerste de beste podcast terug en Toine blijkt niet de debiel te zijn die VI mij deed geloven.
Erg confronterend.
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'gewoon' een vrij reguliere overwinning voor PSV wordt.
Ik verwacht zeker 1 houdbare bal als goal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef Zorro het volgende:
Ik zal vast verklappen dat Noppert een topwedstrijd gaat spelen.
Dan begint zelfs kontkruiper Rikkert voorzichtig aan zijn stoelpoten te zagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.
Heerenveen blijft een boerenkoolelftal, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik in 2025 al zo vaak gedacht. Heb het latje derhalve wat lager gelegd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joey loopt de kantjes ervanaf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Joey Veerman die volgens Joey Veerman de eredivisie al helemaal had uitgespeeld mag wederom vanaf de bank toekijken.
Ik denk het helaas ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eten besteld en overweeg sterk daarna de kroeg op te zoeken om nog even lekker te zuipen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jouw daginvulling.
Hup Arsenal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Zorro het volgende:
Dan snap je waarom er al zo lang zo weinig punten worden gepakt
Gisteren gezopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eten besteld en overweeg sterk daarna de kroeg op te zoeken om nog even lekker te zuipen.
Akkoordquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jouw daginvulling.
Heerenveen is een vlees-noch-vis-team, al jaren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen is nog slechter dan PSV
Dan pas?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef XDo het volgende:
Is dat gedreun in het PSV stadion normaal daar? Monotone trommels ofzo.
TAKKE IRRITANT
De megafoonmongool is toch wel een aantal gradaties erger.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.
Een dweilorkest of iets gezelligs kan ik prima hebben. Maar dat is minuten lang monotoon gebeuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.
Bij Willem II zit ook zo'n mafkees.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
De megafoonmongool is toch wel een aantal gradaties erger.
PEC is een inspiratieloze club.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik erger me vooral aan inspiratieloos gejalalala wat je hoort bij bijvoorbeeld PEC Zwolle-wedstrijden.
Vlees-noch-vis-elftal van Heerenveen, om woest van te worden. RKC gaat meer tegenstand bieden.quote:
Die Gurbuz kan eventueel wat worden. Verder vind ik het ook niet veel, nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vlees-noch-vis-elftal van Heerenveen, om woest van te worden. RKC gaat meer tegenstand bieden.
Takke Takemaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef XDo het volgende:
Is dat gedreun in het PSV stadion normaal daar? Monotone trommels ofzo.
TAKKE IRRITANT
Je gaat momenteel vooral kijken omdat het de naam Heerenveen is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Gurbuz kan eventueel wat worden. Verder vind ik het ook niet veel, nee.
Ik mis een type Marcus Allbäck.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat momenteel vooral kijken omdat het de naam Heerenveen is.
Je krijgt er zo veel voor terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef ISVV het volgende:
Ik wil ook de stad in, maar tegen de tijd dat jullie gaan ben ik m'n eerstgeborene de fles aan het geven en gaan we daarna 'slapen'. Ja, ook mooi.
Wanneer komt de tweedegeborene?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:44 schreef ISVV het volgende:
Ik wil ook de stad in, maar tegen de tijd dat jullie gaan ben ik m'n eerstgeborene de fles aan het geven en gaan we daarna 'slapen'. Ja, ook mooi.
Onderschat de 50 fanatieke Memphis fans nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Braziliaans voetbal interesseert geen hond.
Ook nog geen Bluesky embedsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat er geen YouTube titels meer in staan.
Blijven storneren.
Heb je ook niet nodig, bij deze still weet je genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijven storneren.
Dat is idd wel echt jammer. Klik nu ook amper iets aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat het aan mij lag. Is wel klote idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd wel echt jammer. Klik nu ook amper iets aan.
Duurde niet Lang.quote:
Luuk heeeft geluk dat er niet echt een vervanger op de bank zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |