Precies, 8 punten los. Als Heerenveen verliest en Heracles wint staan zij op gelijke hoogte, maar gaat Heracles erover heen door doelsaldo.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké mannen, ik hoop dat jullie er klaar voor zijn. Met het oog op het lastige restant van het programma, zijn punten hier essentieel.
ALLES GEVEN!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
De kluiten vliegen je om de oren, Sittard neem je rotzooi mee!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Te weinig gecreëerd mannen, Limbombe erin en meer positiespel!
Ik ga zo overschakelen. Ik kijk nu nog Liverpool - Southamptonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:50 schreef mitt het volgende:
Zijn er mensen die vrijwillig naar Fortuna - Heracles kijken?
Haalt vd Looi het einde?quote:
Dat sowieso, maar dit zijn hele dure punten.quote:
Dat is wel een beetje story of Been's life.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Been die Verbeek een goed idee vindt die al heeft gezegd dat hij niet wil omdat hij compleet overhoop ligt met Hansma, het roept maar wat.
Ben sindskort veel onderweg en luister af en toe een eerste de beste podcast terug en Toine blijkt niet de debiel te zijn die VI mij deed geloven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef Bugno3 het volgende:
Mauro, het duizend-doeken-dingetje van PSV
- Toine
Haha klopt, best een prima vent eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben sindskort veel onderweg en luister af en toe een eerste de beste podcast terug en Toine blijkt niet de debiel te zijn die VI mij deed geloven.
Erg confronterend.
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'gewoon' een vrij reguliere overwinning voor PSV wordt.
Ik verwacht zeker 1 houdbare bal als goal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef Zorro het volgende:
Ik zal vast verklappen dat Noppert een topwedstrijd gaat spelen.
Dan begint zelfs kontkruiper Rikkert voorzichtig aan zijn stoelpoten te zagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |