Dan pas?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elk ander resultaat en Bosz heeft onderhand wel een probleem.
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef XDo het volgende:
Is dat gedreun in het PSV stadion normaal daar? Monotone trommels ofzo.
TAKKE IRRITANT
De megafoonmongool is toch wel een aantal gradaties erger.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.
Een dweilorkest of iets gezelligs kan ik prima hebben. Maar dat is minuten lang monotoon gebeuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terechte klacht ja. Stoor me in het stadion ook vaak aan die trommel trouwens, maar thuis klinkt het helemaal irritant. Net als megafoonmeneer bij Ajax.
Bij Willem II zit ook zo'n mafkees.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
De megafoonmongool is toch wel een aantal gradaties erger.
PEC is een inspiratieloze club.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik erger me vooral aan inspiratieloos gejalalala wat je hoort bij bijvoorbeeld PEC Zwolle-wedstrijden.
Vlees-noch-vis-elftal van Heerenveen, om woest van te worden. RKC gaat meer tegenstand bieden.quote:
Die Gurbuz kan eventueel wat worden. Verder vind ik het ook niet veel, nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vlees-noch-vis-elftal van Heerenveen, om woest van te worden. RKC gaat meer tegenstand bieden.
Takke Takemaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:26 schreef XDo het volgende:
Is dat gedreun in het PSV stadion normaal daar? Monotone trommels ofzo.
TAKKE IRRITANT
Je gaat momenteel vooral kijken omdat het de naam Heerenveen is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Gurbuz kan eventueel wat worden. Verder vind ik het ook niet veel, nee.
Ik mis een type Marcus Allbäck.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat momenteel vooral kijken omdat het de naam Heerenveen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |