Heerenveen blijft een boerenkoolelftal, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'gewoon' een vrij reguliere overwinning voor PSV wordt.
Dat heb ik in 2025 al zo vaak gedacht. Heb het latje derhalve wat lager gelegd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joey loopt de kantjes ervanaf.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Joey Veerman die volgens Joey Veerman de eredivisie al helemaal had uitgespeeld mag wederom vanaf de bank toekijken.
Ik denk het helaas ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eten besteld en overweeg sterk daarna de kroeg op te zoeken om nog even lekker te zuipen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jouw daginvulling.
Hup Arsenal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Zorro het volgende:
Dan snap je waarom er al zo lang zo weinig punten worden gepakt
Gisteren gezopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eten besteld en overweeg sterk daarna de kroeg op te zoeken om nog even lekker te zuipen.
Akkoordquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jouw daginvulling.
Heerenveen is een vlees-noch-vis-team, al jaren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen is nog slechter dan PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |