Nou ja hij heeft een punt. Poetin kun je inderdaad een nazi noemen met z'n invasieoorlog, de Oekraïners niet. Blij dat we het dan nu daar over eens zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/juddlegum.bsky.social/post/3ljg3wenhmk2p
[ afbeelding ]
Goed argument!
Goed punt!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft een punt. Poetin kun je inderdaad een nazi noemen met z'n invasieoorlog, de Oekraïners niet. Blij dat we het dan nu daar over eens zijn.
Putin heeft natuurlijk beloofd dat hij daar ook mee stopt zolang Trump president isquote:Op maandag 3 maart 2025 07:16 schreef Basp1 het volgende:
Hegseth Orders Pentagon to Stop Offensive Cyberoperations Against Russia
Magaspindoctors incoming om te verklaren dat ze echt niet in de zakken van de russen zitten en de russen vanaf heden toch echt als de nieuwe good guys gezien moeten worden en het communisme ons de eeuwige vrijheid gaat opleveren in Europa.
Die zullen ze hard nodig hebben, spindoctors, want dit is hoe de Amerikaanse bevolking over Putin denkt en daar zitten uiteraard ook héél veel Trump stemmers tussen.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:16 schreef Basp1 het volgende:
Hegseth Orders Pentagon to Stop Offensive Cyberoperations Against Russia
Magaspindoctors incoming om te verklaren dat ze echt niet in de zakken van de russen zitten en de russen vanaf heden toch echt als de nieuwe good guys gezien moeten worden en het communisme ons de eeuwige vrijheid gaat opleveren in Europa.
Omdat het Congres en de Senaat het budget hebben goedgekeurd en de president daar zijn handtekening onder heeft gezet. Echt, veel eenvoudiger kan ik het niet voor je maken.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En de Amerikaanse belastingbetaler moet daar voor betalen omdat…..?
Welke transparantie? Die van een oorspronkelijk illegale, niet door de Senaat goedgekeurde Zuid-Afrikaanse immigrant, die bijna 40 miljard aan subsidies van de Amerikaanse overheid lurkt en met behulp van een paar hackertjes, waaronder een kleinzoon van een KGB-spion, besluit dat de armsten in de VS, waaronder vooral heeeeel veeel MAGA's, geen zorg meer krijgen?quote:Bovendien ga je voorbij aan het belangrijkste punt, de belastingbetaler krijgt een beetje inzicht in de geldstromen.
Transparantie is heel belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Sowieso is dat 'nazi' inmiddels wel een beetje een rare samenstelling van eigenschappen geworden, ik denk dat we prima nazi voor maga kunnen vervangen en dan iedereen ook wel weet waar de vlag hangt. Maakt het ook wel zo duidelijk of je het nu over het heden hebt of 40-45quote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed argument!
Als de eieren maar goedkoop zijn!quote:Op maandag 3 maart 2025 08:47 schreef Basp1 het volgende:
Belangrijkste talking point van de magas is blijkbaar vandaag opeens transparantie voor de hardwerkende belastingbetaler. Wanneer gaat de hardwerkende Amerikaanse belastingbetaler eigenlijk transparant inzicht krijgen in hoeveel belasting hun relatief betalen ten opzichte van de belastingontwijkende Trumps en Musks in dat land.
Zelfs debiele kamelen zouden niet een dergelijke domme uitspraak doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed argument!
Nou, de ouwe Joe was niet erg van het protecten van children, hoor. Google hem maar even en kijk hoe hij met zijn dochter is omgegaan. Dus ik vrees dat RFK ook niet al te beschermend zal zijn geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 05:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn vader - als een Engel des Hemels - hem vannacht van Godswege bezocht.
"Protect thy children."
Toch een soort lala met de vingers in de oren. Met mij gaat het nog prima en de waarden waar aan getornd wordt gaat toch over andere mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Barbusse het volgende:
Het is dit weekend wel een feestje van anti-democratische 'wat fijn dat de VS wegzakt in een moeras van kapitalistisch fascisme en ik kan niet wachten op het moment dat dit ook in Europa gaat gebeuren'-posts geweest, nietwaar?
Dat hopeloze egoisme en de droom dat ze zelf niet aan de beurt zullen komen is wel onironisch hilarisch hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch een soort lala met de vingers in de oren. Met mij gaat het nog prima en de waarden waar aan getornd wordt gaat toch over andere mensen.Laten we iedereen* lekker in de shit zakken.
*uitgezonderd wij
Koekoekquote:Op maandag 3 maart 2025 06:41 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed argument!
Je snapt echt helemaal niets.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:44 schreef Eagles89 het volgende:
Ik snap totaal niet wat hier raar aan is.
Ja en de toenemende anti-Europa drek wordt elke avond hardnekkiger. Vandaag is daar nog eens een portie racisme bijgekomen. Vroeger werd je dan voor een lange tijd uit het topic gebonjourd, maar ik sluit niet uit dat er bazen van bepaalde weblogs zijn die het er nog mee eens zijn ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het hek is vannacht weer open blijven staan zie ik, je zou je toch bijna gaan afvragen vanuit welke tijdszones er gepost wordt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hopeloze egoisme en de droom dat ze zelf niet aan de beurt zullen komen is wel onironisch hilarisch hoor.
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is zo ontzettend niksig wat ons huidige kabinet doet.
Kabinet stopt met aanpak
x100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |