SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=Winnaar Februari] Ja hoor, daar zijn ze al. Een kleine rijm voor de Bolkkoning @JustinK:"Op het eerste gezicht lijkt de eindscore wat karig!"
:"Maar zo'n conclusie is toch wel erg voorbarig!"
:"Februari is altijd aan de korte kant!"
:"En onze kampioen moet zo ondertussen ook bijna door vermoeidheid zijn overmand!"
:"Andere bolkers kunnen al maanden niks beginnen!"
:"Tegen de CHAMP die maar titels blijft winnen!"
:"Daarom roepen wij allen in koor!"
:"Nice gedaan @JustinK hij is weer verdiend hoor!"
![]()
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN FEBRUARI JUSTIN!1!!!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meen je, dan maar meteen die 10mg toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Al ga je kapot van de pijn krijg je er in Nederland sowieso maar een stuk of 5 van 5 of 10mg.![]()
Goed zoquote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
Neehoor
Probeer er niet over te stressen
Zo hopelijk slapen en morgen over..
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
Neehoor
Probeer er niet over te stressen
Zo hopelijk slapen en morgen over..![]()
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slaap lekker zoquote:Op zondag 2 maart 2025 03:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 03:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapenTrust nobody![]()
Liever die van 20mg.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je, dan maar meteen die 10mg toch?
Jij ook straks, hoop ik!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slapen na druggebruik vind ik eigenlijk bijna net zo lekker.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
Drugs is het beste wat het universum ooit is overkomen.
Zeker alleen lukt me dat al een tijdje niet echt.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen na druggebruik vind ik eigenlijk bijna net zo lekker.![]()
Heb ik alleen last van als ik niet gebruik.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker alleen lukt me dat al een tijdje niet echt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meen jequote:Op zondag 2 maart 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik alleen last van als ik niet gebruik.
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellende![]()
Wat danquote:Op zondag 2 maart 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellendeTrust nobody![]()
Na veelvuldig afchecken met ChatGPT heb ik besloten ketamine te proberen voor mijn angsten.quote:
Het werkt echt geweldig. Ik vraag me alleen af waar het addertje onder het gras zit.![]()
Ja, de laatste keer dat ik een paar dagen niks had gebruikt was ik ff van slag.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellende
Welk medicijn gebruik je nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vitamine Kquote:Op zondag 2 maart 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik een paar dagen niks had gebruikt was ik ff van slag.
Welk medicijn gebruik je nu?![]()
Ahjaquote:Op zondag 2 maart 2025 03:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na veelvuldig afchecken met ChatGPT heb ik besloten ketamine te proberen voor mijn angsten.
Het werkt echt geweldig. Ik vraag me alleen af waar het addertje onder het gras zit.Trust nobody![]()
Ja ga maandag bellen, het was eerlijk gezegd niet meer te doen. Merk ik nu.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel ff checken qua interference met je andere medicatie![]()
Nee, maar ken sowieso niet veel mensen die het gebruiken.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken jij mensen die daar helemaal kapot aan zijn gegaan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah dank, naja ik ken de blaasproblemen. Daar ben ik wel wat bang voor.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar ken sowieso niet veel mensen die het gebruiken.![]()
Hoop alleen dat ik niet straks met een stoma over straat hoef
Maar zelfs dat liever dan die angsten.![]()
Katheterquote:Op zondag 2 maart 2025 03:44 schreef KoningWouter het volgende:
Hoop alleen dat ik niet straks met een stoma over straat hoef
Maar zelfs dat liever dan die angsten.
Fijne van dit spul is dat ik het gevoel heb dat ik in control ben. Met geen andere medicatie heb ik dat. Moet altijd meer.![]()
Herkenbaar. Zelfs met shit die ik helemaal niet lekker vind zoals G of oxy’s.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
Fijne van dit spul is dat ik het gevoel heb dat ik in control ben. Met geen andere medicatie heb ik dat. Moet altijd meer.
Oeh daar blijf ik ver van weg hoor, daar zit ik zo keihard hooked aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelfs met shit die ik helemaal niet lekker vind zoals G of oxy’s.![]()
Ik hou helemaal niet van downers, maar als ik er eenmaal aan begin….quote:Op zondag 2 maart 2025 03:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh daar blijf ik ver van weg hoor, daar zit ik zo keihard hooked aan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 03:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoef ook geen President van de Wereld te worden. Een adviseurrol zou ook al volstaan.
Tja bij mij is het allemaal zelfmedicatie helaas. Bij jou ook?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van downers, maar als ik er eenmaal aan begin….![]()
M’n coke krijg ik helaas niet op recept.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja bij mij is het allemaal zelfmedicatie helaas. Bij jou ook?
Hehehe, maar neem jij het om hard te gaan of om te kunnen functioneren?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n coke krijg ik helaas niet op recept.![]()
Om te ontspannen.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehehe, maar neem jij het om hard te gaan of om te kunnen functioneren?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Afleiding bieden. Even aan andere dingen denken. En lekker neuken, vriend! Of fappen.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:58 schreef KoningWouter het volgende:
Maar hoe kan zo'n upper dan ontspannen?
Daar zit wat in. Stimfap heb ik nog nooit gedaan. Wel met poppers maar dat was al engquote:Op zondag 2 maart 2025 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Afleiding bieden. Even aan andere dingen denken. En lekker neuken, vriend! Of fappen.![]()
![]()
Trusten, gozer!quote:Op zondag 2 maart 2025 04:03 schreef KoningWouter het volgende:
Slaap lekker Killem ik taai em af, voorlopig iig.
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
He manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was wel weer ff gezellig, biertje en kaarten met vrienden. Tijd vliegt danquote:Op zondag 2 maart 2025 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh okay. Ja dat kan ook natuurlijk.![]()
![]()
Biertje vlogen je keel in zal je bedoelen!quote:Op zondag 2 maart 2025 04:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Was wel weer ff gezellig, biertje en kaarten met vrienden. Tijd vliegt danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vroeg wakkerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee om weer te gaan slapen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeker wetenquote:Op zondag 2 maart 2025 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Biertje vlogen je keel in zal je bedoelen!gaat hard met een tapbiertje
![]()
Het is playoffs, twee wedstrijden gezien, beiden overtime dus schien teveel adrenaline
Zit nu een beetje de andere wedstrijden te kijken, die waren niet zo heel spannend maar biertje erbij helptOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Playoffs is leuk want net wat meer geweld, zeker als de teams gister ook tegen elkaar speelden want dan kennen ze elkaar nog wat beter zeg maar
Voetbal?quote:Op zondag 2 maart 2025 04:49 schreef sp3c het volgende:
Het is playoffs, twee wedstrijden gezien, beiden overtime dus schien teveel adrenaline
Zit nu een beetje de andere wedstrijden te kijken, die waren niet zo heel spannend maar biertje erbij helpt![]()
Ijshockey, voetbal kent geen playoffs volgens mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 04:49 schreef sp3c het volgende:
Zit nu een beetje de andere wedstrijden te kijken, die waren niet zo heel spannend maar biertje erbij helpt
Zeker welquote:Op zondag 2 maart 2025 04:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ijshockey, voetbal kent geen playoffs volgens mij![]()
quote:
I stand correctedquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow voor Europees voetbal natuurlijk
En de nacompetitie is ook een soort playoffsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 04:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ijshockey, voetbal kent geen playoffs volgens mij
En europeesquote:Op zondag 2 maart 2025 04:54 schreef sp3c het volgende:
En de nacompetitie is ook een soort playoffs![]()
![]()
Europees voetbal snap ik de ballen niet meer van manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ijshockey moet ik altijd aan die film slapshot denkenquote:Op zondag 2 maart 2025 04:54 schreef sp3c het volgende:
En de nacompetitie is ook een soort playoffs![]()
![]()
Wij allemaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zit altijd wel ergens zon lul met zon brilletje op de tribuneOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 04:57 schreef sp3c het volgende:
Zit altijd wel ergens zon lul met zon brilletje op de tribune![]()
YesssssOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beste film is nog steeds youngblood met Patrick swayseOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tssss!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 05:00 schreef sp3c het volgende:
Beste film is nog steeds youngblood met Patrick swayse
Nee daar hebben we het niet overquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja klopt, de kat krabte aan de deur en giste gin mijn vrouw er vroeg uit, vandaag is het mijn beurt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is hier ook om de hoek, bij wijze van spreken kan ik er lopend heen, maar met 80 liter benzine loopt dat zo moeilijkquote:Op zondag 2 maart 2025 05:50 schreef Bally-b het volgende:
Gaat half Nederland heen nu, zeer begrijpelijk met die prijzen hier
quote:Op zondag 2 maart 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is hier ook om de hoek, bij wijze van spreken kan ik er lopend heen, maar met 80 liter benzine loopt dat zo moeilijk![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is zo, het eerst fatsoenlijke weekend van het jaar (en ook de laatste..)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Welja, als je kinderen hebt, heb je geen weekend meer zeggen ze
geen familie die eens een weekendje op kan passen ?quote:Op zondag 2 maart 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
Welja, als je kinderen hebt, heb je geen weekend meer zeggen ze![]()
Have funquote:Op zondag 2 maart 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
Morgen even naar Duitsland, voorraadje inslaanWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Een weekend niet, maar een dagje kan altijd.. En we vinden het niet erg, ik bedoel, is onze keus geweest immersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, maar die mogelijkheid moet er ook bij een ander zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 06:24 schreef Rob het volgende:
je moet zelf ook los kunnen laten voor een nachtje
Mijn moeder woont 90km verderop, mijn vader 130. Mijn schoonvader is invalide en mijn schoonmoeder heeft een stinkhol met 8 katte op 2 bakken die amper worden verschoond. Dus ja.. En buiten dat om, buiten de deur slapen zal het eerste half jaar toch niet gebeuren.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom, een dagje zou kunnen dat iemand hier zit bv, alles bij de hand maar de kleine elders laten overnachten is niet zo simpel als gedacht
Dat vindt mijn vrouw niet zo geweldig.. Als we gaan, dan met z'n 3en.. Of ik alleen
Maar vind het helemaal niet erg met die kleine hoor.. graag zelfs!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, nog niet.. zal vast wel een keer zijn dat we er ff uit willen, maar dat zien we tegen die tijd welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Buiten dat om, mijn vrouw is sowieso niet echt van het op pad gaan enzo, dus het zal wel loslopen allemaal
Het scheelt dat wij al heel lang een kindje, en daarmee ook de zorg willen dragenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat kan niet als je een kind hebt? Miloenen mensen lukt dat gewoon
komt wel goed allemaal, we gaan in ieder geval eerst genieten van ons gezinnetje
Goed hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 07:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe is het bij het ziekenhuis gegaan?![]()
Alles zag er weer goed uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijnquote:Op zondag 2 maart 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Alles zag er weer goed uit![]()
Aftellen tot woensdagquote:Op zondag 2 maart 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Alles zag er weer goed uit![]()
![]()
Ja of woensdagquote:Op zondag 2 maart 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of maandag, of dinsdag, of donderdag, of vrijdag![]()
![]()
ik kan er niks over zeggen. Of ja, kan ik wel maar doe ik niet
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 76 / +76 / +0 / 186 / 204
2. _UserName_ / 54 / +0 / +54 / 43 / 63
3. Moeraskat / 54 / +29 / +25 / 667 / 695
4. KoningWouter / 41 / +17 / +24 / 228 / 254
5. Bally-b / 37 / +0 / +37 / 19 / 35
6. RedShoe / 34 / +33 / +1 / 319 / 336
7. KillemWieft / 30 / +10 / +20 / 90 / 112
8. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 229 / 243
9. JustinK / 19 / +7 / +12 / 262 / 266
10. Lovely / 14 / +14 / +0 / 212 / 230
11. hemarookworst / 14 / +9 / +5 / 128 / 139
12. HappyCharly / 11 / +6 / +5 / 204 / 221
13. sp3c / 11 / +2 / +9 / 70 / 80
14. Rob / 11 / +2 / +9 / 17 / 32
15. ieniminimuis / 9 / +9 / +0 / 102 / 111
16. Kissingbird / 6 / +6 / +0 / 70 / 74
17. gebrokenglas / 5 / +5 / +0 / 106 / 112
18. Grotetijd / 5 / +3 / +2 / 111 / 119
19. maily / 3 / +3 / +0 / 292 / 299
20. Puzzie / 3 / +3 / +0 / 32 / 33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dat scheelt weer uren gezemel over niks idd, daar hebben we iemand anders voor
Ik noem ook geen namenquote:
Er was een rede dat ik er gister niet was in de ochtend
Haha verstandig welquote:Op zondag 2 maart 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik noem ook geen namen
Er was een rede dat ik er gister niet was in de ochtend![]()
![]()
Komt ook meer zinnige taal uitquote:Op zondag 2 maart 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Straks heb ik veel leukere afleiding in de ochtend![]()
![]()
Morguh heren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ha Username en Justin! GoedemorgenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hee, Dotteke, ook goedemorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, is er vannacht nog wat gebeurd hier?quote:
Buiten is het mistig.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey kampioen,quote:had je gisteren de king en queen foto nog gezien?
Morguh GGquote:
Hey UNquote:Weet je al wat meer over de datum dat de kleine gaat komen?
Het was een rustige nachtquote:Op zondag 2 maart 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is er vannacht nog wat gebeurd hier?
Buiten is het mistig.
Ehm... Ik denk het niet?quote:Op zondag 2 maart 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey kampioen,had je gisteren de king en queen foto nog gezien?
![]()
Ik weet al meer maar dat houd ik voor mequote:Op zondag 2 maart 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UNWeet je al wat meer over de datum dat de kleine gaat komen?
Woensdagquote:Op zondag 2 maart 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UNWeet je al wat meer over de datum dat de kleine gaat komen?
![]()
![]()
Spannend....quote:Op zondag 2 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet al meer maar dat houd ik voor me
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of maandag, of dinsdag, of donderdag, of vrijdag, of misschien wel daarna pas!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@ToT zou er jaloers op zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O haalde een geintje uit
[ afbeelding ]
Nou wat is dat dan, leven we al die tijd mee, al die tijd noem je een datum. En dan is het zover mogen we nietts wetenquote:Op zondag 2 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet al meer maar dat houd ik voor me![]()
Maar groot gelijk hoor. We horen het vanzelf welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O haalde een geintje uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 2 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O haalde een geintje uit
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O jij weet het welquote:
...quote:Op zondag 2 maart 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
mijn vrouw schijnt ook nog wat te willen bepalen, en dat terwijl ze hier niet eens isquote:Op zondag 2 maart 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat is dat dan, leven we al die tijd mee, al die tijd noem je een datum. En dan is het zover mogen we nietts weten![]()
Maar groot gelijk hoor. We horen het vanzelf wel
Jonguh je leert het nooit hequote:Op zondag 2 maart 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou als Jyske eruit wil dan gaat ze eruit. Daar is dan geen houden meer aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mijn vrouw schijnt ook nog wat te willen bepalen, en dat terwijl ze hier niet eens is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geeft ook niet, al dacht ik dat je het van de daken zou schreeuwen omdat je eigenlijk bijna alles met ons gedeedls heb. Ook de dag dat je zou horen dat het ging gebeuren.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mijn vrouw schijnt ook nog wat te willen bepalen, en dat terwijl ze hier niet eens is
Maar goed we horen het wel als ze er is.
Las ook al dat we haar niet te zien kregenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rol ikquote:Op zondag 2 maart 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ook hij weet het niet, al zit ie wel te prikken![]()
![]()
Ja ik zat even niet op te letten en zag ineens dat plaatje.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga niet op het forum foto's plaatsen nee, maar via DM bv kan ik wel sturen..quote:Op zondag 2 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet, al dacht ik dat je het van de daken zou schreeuwen omdat je eigenlijk bijna alles met ons gedeedls heb. Ook de dag dat je zou horen dat het ging gebeuren.
Las ook al dat we haar niet te zien kregenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja nee de strijd is weer begonnen hè.... Het is het begin van een nieuwe maand.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou het ook van de daken willen schreeuwen idd, maar moet me inhouden van vrouwlief dus dat probeer ik dan ook maar.. zij beseft niet wat voor uitlaatklep dit is voor mij helaasquote:Op zondag 2 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet, al dacht ik dat je het van de daken zou schreeuwen omdat je eigenlijk bijna alles met ons gedeedls heb. Ook de dag dat je zou horen dat het ging gebeuren.
Las ook al dat we haar niet te zien kregenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, ben bang dat je daar gelijk in hebt,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zou ook niet alles op internet gooienquote:Op zondag 2 maart 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga niet op het forum foto's plaatsen nee, maar via DM bv kan ik wel sturen..![]()
Nou het is dagen goed gegaan....quote:Op zondag 2 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben bang dat je daar gelijk in hebt,Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ALs je je daar al van schriktquote:Op zondag 2 maart 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zat even niet op te letten en zag ineens dat plaatje.
Ook halverwege of einde van de maand kreeg ik ze om m'n oren andersquote:Op zondag 2 maart 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee de strijd is weer begonnen hè.... Het is het begin van een nieuwe maand.![]()
![]()
Groot gelijk, als je iets wil delen dan beter in DMquote:Op zondag 2 maart 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga niet op het forum foto's plaatsen nee, maar via DM bv kan ik wel sturen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar is meer voor nodig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toevallig weet ik dat er eens een kleine rel is geweest mbt het plaatsen van foto's.. bij het plaatsen geef je FOK! namelijk toestemming de foto te gebruiken op heel FOK!, dus ook de FP, plus anderen kunnen er mee aan de haal gaan. Ben zelf een heel open persoon maar moet ook wel mijn grens trekkenquote:Op zondag 2 maart 2025 07:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zou ook niet alles op internet gooienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:quote:Op zondag 2 maart 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Jammer, maar je vrouw gaat voor ons.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook van de daken willen schreeuwen idd, maar moet me inhouden van vrouwlief dus dat probeer ik dan ook maar.. zij beseft niet wat voor uitlaatklep dit is voor mij helaas
Nog even volhouden zal vast niet lang meer duren.
Ik zal er ook niet meer naar vragen, we horen het vanzelf wel hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op zondag 2 maart 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bij het plaatsen geef je FOK! namelijk toestemming de foto te gebruiken op heel FOK!, dus ook de FP, plus anderen kunnen er mee aan de haal gaan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, heb mij ook dagen ingehouden.quote:
Maar ik zag hier geen verslik GG inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ik meer los kan laten merken jullie het welquote:Op zondag 2 maart 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar je vrouw gaat voor ons.
Nog even volhouden zal vast niet lang meer duren.
Ik zal er ook niet meer naar vragen, we horen het vanzelf wel hier
Ow, voorzichtig dus met foto's!quote:Op zondag 2 maart 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat er eens een kleine rel is geweest mbt het plaatsen van foto's.. bij het plaatsen geef je FOK! namelijk toestemming de foto te gebruiken op heel FOK!, dus ook de FP, plus anderen kunnen er mee aan de haal gaan. Ben zelf een heel open persoon maar moet ook wel mijn grens trekken![]()
We zijn benieuwd.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wanneer ik meer los kan laten merken jullie het wel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Dat is dan weer het voordeel van crew zijn, je bent op de hoogte van de regelsquote:
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 2 maart 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan weer het voordeel van crew zijn, je bent op de hoogte van de regels![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: