SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=Winnaar Februari] Ja hoor, daar zijn ze al. Een kleine rijm voor de Bolkkoning @JustinK:"Op het eerste gezicht lijkt de eindscore wat karig!"
:"Maar zo'n conclusie is toch wel erg voorbarig!"
:"Februari is altijd aan de korte kant!"
:"En onze kampioen moet zo ondertussen ook bijna door vermoeidheid zijn overmand!"
:"Andere bolkers kunnen al maanden niks beginnen!"
:"Tegen de CHAMP die maar titels blijft winnen!"
:"Daarom roepen wij allen in koor!"
:"Nice gedaan @JustinK hij is weer verdiend hoor!"
![]()
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN FEBRUARI JUSTIN!1!!!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meen je, dan maar meteen die 10mg toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Al ga je kapot van de pijn krijg je er in Nederland sowieso maar een stuk of 5 van 5 of 10mg.![]()
Goed zoquote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
Neehoor
Probeer er niet over te stressen
Zo hopelijk slapen en morgen over..
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
Neehoor
Probeer er niet over te stressen
Zo hopelijk slapen en morgen over..![]()
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slaap lekker zoquote:Op zondag 2 maart 2025 03:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 03:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga hem nog een paar keer proberen te laten stoppen met snurken en proberen te slapenTrust nobody![]()
Liever die van 20mg.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je, dan maar meteen die 10mg toch?
Jij ook straks, hoop ik!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slapen na druggebruik vind ik eigenlijk bijna net zo lekker.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
Drugs is het beste wat het universum ooit is overkomen.
Zeker alleen lukt me dat al een tijdje niet echt.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen na druggebruik vind ik eigenlijk bijna net zo lekker.![]()
Heb ik alleen last van als ik niet gebruik.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker alleen lukt me dat al een tijdje niet echt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meen jequote:Op zondag 2 maart 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik alleen last van als ik niet gebruik.
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellende![]()
Wat danquote:Op zondag 2 maart 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellendeTrust nobody![]()
Na veelvuldig afchecken met ChatGPT heb ik besloten ketamine te proberen voor mijn angsten.quote:
Het werkt echt geweldig. Ik vraag me alleen af waar het addertje onder het gras zit.![]()
Ja, de laatste keer dat ik een paar dagen niks had gebruikt was ik ff van slag.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je
Ik heb denk ik een medicijn gevonden voor mn ellende
Welk medicijn gebruik je nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vitamine Kquote:Op zondag 2 maart 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik een paar dagen niks had gebruikt was ik ff van slag.
Welk medicijn gebruik je nu?![]()
Ahjaquote:Op zondag 2 maart 2025 03:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na veelvuldig afchecken met ChatGPT heb ik besloten ketamine te proberen voor mijn angsten.
Het werkt echt geweldig. Ik vraag me alleen af waar het addertje onder het gras zit.Trust nobody![]()
Ja ga maandag bellen, het was eerlijk gezegd niet meer te doen. Merk ik nu.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel ff checken qua interference met je andere medicatie![]()
Nee, maar ken sowieso niet veel mensen die het gebruiken.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken jij mensen die daar helemaal kapot aan zijn gegaan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah dank, naja ik ken de blaasproblemen. Daar ben ik wel wat bang voor.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar ken sowieso niet veel mensen die het gebruiken.![]()
Hoop alleen dat ik niet straks met een stoma over straat hoef
Maar zelfs dat liever dan die angsten.![]()
Katheterquote:Op zondag 2 maart 2025 03:44 schreef KoningWouter het volgende:
Hoop alleen dat ik niet straks met een stoma over straat hoef
Maar zelfs dat liever dan die angsten.
Fijne van dit spul is dat ik het gevoel heb dat ik in control ben. Met geen andere medicatie heb ik dat. Moet altijd meer.![]()
Herkenbaar. Zelfs met shit die ik helemaal niet lekker vind zoals G of oxy’s.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
Fijne van dit spul is dat ik het gevoel heb dat ik in control ben. Met geen andere medicatie heb ik dat. Moet altijd meer.
Oeh daar blijf ik ver van weg hoor, daar zit ik zo keihard hooked aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelfs met shit die ik helemaal niet lekker vind zoals G of oxy’s.![]()
Ik hou helemaal niet van downers, maar als ik er eenmaal aan begin….quote:Op zondag 2 maart 2025 03:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh daar blijf ik ver van weg hoor, daar zit ik zo keihard hooked aan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 03:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoef ook geen President van de Wereld te worden. Een adviseurrol zou ook al volstaan.
Tja bij mij is het allemaal zelfmedicatie helaas. Bij jou ook?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van downers, maar als ik er eenmaal aan begin….![]()
M’n coke krijg ik helaas niet op recept.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja bij mij is het allemaal zelfmedicatie helaas. Bij jou ook?
Hehehe, maar neem jij het om hard te gaan of om te kunnen functioneren?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n coke krijg ik helaas niet op recept.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: