quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook op een hamburger vind ik kaas smerig.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders en kaas zijn nochtans een goed huwelijk.
Nee, leg eens uit met een pugh matrixquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Weet je wel wat de klimaatimpact van kaas is?????
Groene wappie gespotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Weet je wel wat de klimaatimpact van kaas is?????
Triggered.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groene wappie gespot
Jezus Tyf toch een eind op met je klimaat. Wij europezen doen blijkbaar alleen mee. Wij alleen gaan de wereld niet redden.
De Chineanen doen ook hun best!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Groene wappie gespot
Jezus Tyf toch een eind op met je klimaat. Wij europezen doen blijkbaar alleen mee. Wij alleen gaan de wereld niet redden.
De smeerkezen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
De Amerikezen ook denk ik
Blijf lekker in DTS met de rest van de kliek met wansmaakquote:
En de ezels dan??!quote:
Vraag TS om een donatiequote:Op zondag 2 maart 2025 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bizar dat Ezelkaas niet bestaat....Zou proeven
Als ik vegaworstjes geen worst noemen mag dsn is pindakaas ook geen kaas godverdomme!quote:Op zondag 2 maart 2025 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kaas is inderdaad wel een heerlijk product. Sowieso moet je bij mij niet aankomen met zoet beleg en pindakaas schaar ik daar ook onder
Ja je gaat je gang maar. Ik bedoelde meer dat ik pindakaas onder zoet beleg schaar en ik dat niet blief, ondanks dat pindakaas niet perse zoet is. Ik zie het niet als kaas ofzo, de naam peanut butter doet het product meer eer aan. Maar goed, Nederlandersquote:Op zondag 2 maart 2025 02:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik vegaworstjes geen worst noemen mag dsn is pindakaas ook geen kaas godverdomme!
Pindakaas niet per definitie zoet?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja je gaat je gang maar. Ik bedoelde meer dat ik pindakaas onder zoet beleg schaar en ik dat niet blief, ondanks dat pindakaas niet perse zoet is. Ik zie het niet als kaas ofzo, de naam peanut butter doet het product meer eer aan. Maar goed, Nederlanders
Wel dan? Ik heb sowieso geen smaak meer over, als ze mij iets voorschotelen wat pittig zou moeten zijn gaat er nog een schep sambal gledek overheen.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Pindakaas niet per definitie zoet?
Ik heb mijn mening omtrent jou bij dezen fors bijgesteld.
Ik zal mijzelf geen pindakasologist noemen. Dus misschien heb je gelijk. Maar in mijn marginale opninie is pindakaas altijd zoet. Dquote:Op zondag 2 maart 2025 02:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel dan? Ik heb sowieso geen smaak meer over, als ze mij iets voorschotelen wat pittig zou moeten zijn gaat er nog een schep sambal gledek overheen.
Amen broeder, goed bezig.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf geen pindakasologist noemen. Dus misschien heb je gelijk. Maar in mijn marginale opninie is pindakaas altijd zoet. D
Daarbij moet ik wel toegeven dat ik al een jaar of tien geen pindakaas gegeten heb.
Fuck you manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Blijf lekker in DTS met de rest van de kliek met wansmaak
Ik weet dat jij weet dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit met een pugh matrix
Port is geen kazenwijn, maar dat je wansmaak had, wisten we alquote:Op zondag 2 maart 2025 10:02 schreef HSG het volgende:
@:ts ik mis een glaasje port en vijgencompote bij het plankje.
Vertel je DTS matties dat ze hier dan niet godenvoer moeten beledigenquote:
Wtf is er nou weer zoet aan pinda'squote:Op zondag 2 maart 2025 02:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Pindakaas niet per definitie zoet?
Ik heb mijn mening omtrent jou bij dezen fors bijgesteld.
Pindakaas is godenvoer man. Niet voor niets dat de moeder van Jezus de pindakaas-jam sandwich heeft bedacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kaas is inderdaad wel een heerlijk product. Sowieso moet je bij mij niet aankomen met zoet beleg en pindakaas schaar ik daar ook onder
Mag jij vinden alleen het is wel duidelijk dat jij weinig kennis van zaken hebt.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Port is geen kazenwijn, maar dat je wansmaak had, wisten we al
Bestaat wel. Voornamelijk in Servië en hier in Nederland gewoon te koop bij veel kaasboeren. (Weet dat L'amuse in damsko dit ook heeft)quote:Op zondag 2 maart 2025 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bizar dat Ezelkaas niet bestaat....Zou proeven
Damsko?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bestaat wel. Voornamelijk in Servië en hier in Nederland gewoon te koop bij veel kaasboeren. (Weet dat L'amuse in damsko dit ook heeft)
Ga jij maar je pierre robert met dadelbrood en port combineren, maar laat ons kenners met rust.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Mag jij vinden alleen het is wel duidelijk dat jij weinig kennis van zaken hebt.
Laat jij de kaas maar met rust en ga je gebit fatsoenlijk verzorgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ga jij maar je pierre robert met dadelbrood en port combineren, maar laat ons kenners met rust.
Doe meestal nog een dikke steak als nagerechtquote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
Je spoort echt niet als je in een restaurant een kaasplankje als nagerecht besteld ipv een dikke dame blache ofzo
Dame Blanche is gewoon onbewerkte kaas met chocolade.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
Je spoort echt niet als je in een restaurant een kaasplankje als nagerecht besteld ipv een dikke dame blache ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |