Waar valt dat antwoord precies terug te zien?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Artikel 5 bestaat niet meer, dat zag je ook weer in de reactie van Trump op de vraag over de Baltische staten.
Zolang zelfs ministers ogenschijnlijk zonder grote consequenties het gewenste Kremlinnarratief kunnen nawauwelen vrees ik dat er vooralsnog weinig gaat gebeuren met prorussische topicderailers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maakt voor de uitkomst niet uit natuurlijk
Turkije (2e grootste NAVO leger) steunt Oekraïne.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik lees op NOS alleen maar dat heel Europa Zelesky steunt.
Hoe zit dat buiten de EU, wie steunen de landen die er neutraal naar kijken?
Oh. ja, gok dat hij het heeft over sommige pro-Rusland figuren hier. Ben het met hem eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar heeft Straatcommando het over.
Geen idee. Ik vermoed dat de meeste Amerikanen hier ook niet zo blij mee zijn allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Dat vertrouwen is de komende twintig jaar -minstens- wel weg.
Maar even los van wie je steunt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Turkije (2e grootste NAVO leger) steunt Oekraïne.
Nou we zullen zien of er massale protesten komen...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vermoed dat de meeste Amerikanen hier ook niet zo blij mee zijn allemaal.
Mwah dat weet ik niet. Een deel van de Republikeinse kant gaat nu al diep door het stof.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Dat vertrouwen is de komende twintig jaar -minstens- wel weg.
nee dat gaat hem niet worden , dat kan niet , deze NAVO conferentie gaat over 99% oekraine en voorbereidng op die oorlog met hulp van NAVOquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets daarvan. Gewoon binnen de NAVO. Amerika mag zelf opwieberen als ze dat willen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar even los van wie je steunt.
Wie had nou de beste argumenten in deze discussie/'ruzie' vandaag? En is de eckte winnaar van het debat.
Considering, dus gaat toch niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit was gewoon allemaal vooropgezet.
En zelfs van die tijd weten we nog relatief veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Het maar goed dat we in de jaren 30 en 40 geen internet hadden
En dan als een lompe olifant in een porselein kast met Europa overleggen en dan daar de NAVO troepen weghalen...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
voor wie, voor poetin?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah dat weet ik niet. Een deel van de Republikeinse kant gaat nu al diep door het stof.
[/quote]quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet worden , dat kan niet , deze NAVO conferentie gaat over 99% oekraine en voorbereidng op die oorlog met hulp van NAVO
USA is er al klaar mee
Oekraine hoort erbij
NAVO opheffen , nieuw defensie UNIE zonder hongarije, slowakije , en Slovenie .
USA hoeft niet te komen in Juni, scheelt een hele hoop drukte in juni
Maar over een tijdje gaan ook die verraders online.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Het maar goed dat we in de jaren 30 en 40 geen internet hadden
quote:The mayor of Kharkiv just wrote:
"A strike on a medical facility with people inside. There is a fire at the site of the hit".
That's how Russia wants peace.
https://bsky.app/profile/poliakova.bsky.social/post/3ljbesrby422l
Meesterzet hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat is inderdaad een van de volgende stappen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan als een lompe olifant in een porselein kast met Europa overleggen en dan daar de NAVO troepen weghalen...
Denk aan de kinderen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zien verdwijnen op fok, zelfs complete topic(reeksen).
En geen pak droeg. Net als bij de mafia bazen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt omdat Zelensky niet genoeg respect toonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |