SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ik heb genoeg zien verdwijnen op fok, zelfs complete topic(reeksen).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Een aantal users in dit topic zullen zich moeten gaan beseffen dat wat op internet staat, er voor altijd staat.
We hebben het nu over de situatie zonder dat de VS steunt. Dat is zo wezenlijk anders…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:52 schreef RamboDirk het volgende: [..] Vent ze kunnen nu al geen meerdere fronten aan en hun eigen grondgebied wordt overlopen
en dan doen ze het ook nog op de vuile manier en ook dat lukt niet.
Artikel 5 bestaat niet meer, dat zag je ook weer in de reactie van Trump op de vraag over de Baltische staten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef theunderdog het volgende: [..] Ja. Oekraine. Maar die zijn zowel geen EU als geen NAVO lid. Tja tja...
Ehh, wanneer kijkt een land er "neutraal" naar? Zwitserland ofzo?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik lees op NOS alleen maar dat heel Europa Zelesky steunt.
Hoe zit dat buiten de EU, wie steunen de landen die er neutraal naar kijken?
Ik ben bang dat de meesten niet eens de grappige edgelord met ragebait willen uithangen, ze menen het echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder andere. Zeker met ai in opkomst.
De tijd van de grappige edgelord uithangen is voorbij. Dit is menens.
De waarheid blijft dat er een mobilisatie heeft plaatsgevonden, wat volgens Vem niet kan omdat het geen formele oorlog is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef phpmystyle het volgende: [..] Nee. De waarheid is de waarheid. Rusland beschikt over miljoenen niet ingezette dienstplichtigen. Nu zijn het slechts contractsoldiers.
En toch is dat terug te vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zien verdwijnen op fok, zelfs complete topic(reeksen).
Niks verdwijnt echt op het internetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zien verdwijnen op fok, zelfs complete topic(reeksen).
Ik maak me daar nu geen zorgen over. De EU staat bijna volledig achter Oekraïne. Verder kunnen we Trump en de VS beter even zoveel mogelijk links laten liggen en het zelf gaan doen. Als een liefde die bekoeld is, doorgaan met het leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef theunderdog het volgende: Maar goed. Oekraine heeft nu wel echt een probleem. Het is echt sterk de vraag in hoeverre wij Oekraine nog kunnen steunen, zodat ze het kunnen volhouden tegen Rusland. En dan is het ook nog de vraag of Europese landen het de kosten waard vinden. Want geld moet altijd ergens vandaan komen.
Daarom is het een Europees belang dat Rusland niet kan winnen. Of dat op zijn minst Oekraïne kan door vechten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:49 schreef VEM2012 het volgende: [..] Ja, maar wel te laat om Oekraïne nu alleen te steunen zonder de VS. Dat is het probleem. Dat Europa over 4 jaar Rusland wel aankan, ok. Misschien (daarvoor moet er nog veel gebeuren en zo doortastend is Europa niet). Maar als de VS echt de handen aftrekt van Europa, dan zie ik Rusland wel Königsberg aansluiten aan Rusland. Een corridor. En feitelijk een aanval op de Navo.
Maakt voor de uitkomst niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de meesten niet eens de grappige edgelord met ragebait willen uithangen, ze menen het echt.
Hoe dan? Wil de Marcel Roubos topics nog weleens doorlezenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En toch is dat terug te vinden.
Nee. Artikel 5 bestaat prima. Alleen is Trump onbetrouwbaar. je maakt Amerirka veel te belangrijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Artikel 5 bestaat niet meer, dat zag je ook weer in de reactie van Trump op de vraag over de Baltische staten.
Het maar goed dat we in de jaren 30 en 40 geen internet haddenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maakt voor de uitkomst niet uit natuurlijk
Dit is echt naief. Sorry, hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik maak me daar nu geen zorgen over. De EU staat bijna volledig achter Oekraïne. Verder kunnen we Trump en de VS beter even zoveel mogelijk links laten liggen en het zelf gaan doen. Als een liefde die bekoeld is, doorgaan met het leven.
Nou wie er nu gelijk heeft in de discussie, Trump of Zelensky.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehh, wanneer kijkt een land er "neutraal" naar? Zwitserland ofzo?
Omdat je niet wil dat een land dat liever met de vijand meevecht in je alliantie zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Artikel 5 bestaat prima. Alleen is Trump onbetrouwbaar. je maakt Amerirka veel te belangrijk.
We hebben een fantastische militaire samenwerkingsverband, waar nu een heel dwars gaat liggen. Dan rotten die toch op? waar in vredesnaam helemaal beginnen aan een soort nieuwe alliantie.
Eens. Kijken of er in 2028 een fatsoenlijke president het stokje overneemt en dan kunnen zij beginnen met initiatief tonen in het terugwinnen van het vertrouwenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik maak me daar nu geen zorgen over. De EU staat bijna volledig achter Oekraïne. Verder kunnen we Trump en de VS beter even zoveel mogelijk links laten liggen en het zelf gaan doen. Als een liefde die bekoeld is, doorgaan met het leven.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom is het ineens een probleem wat hier besproken wordt en staat op internet?
Dan blijft Rusland nog altijd een gemankeerd leger hoor dat is niet veranderd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de situatie zonder dat de VS steunt. Dat is zo wezenlijk anders…
Daar is het te laat voor. Dat vertrouwen is de komende twintig jaar -minstens- wel weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Kijken of er in 2028 een fatsoenlijke president het stokje overneemt en dan kunnen zij beginnen met initiatief tonen in het terugwinnen van het vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |