SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou ik ook zeggenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
blij zijn dat er iemand anders was, want ik had de tt gemaakt pedo goed maken
Do what you love, love what you do!![]()
Wat een shitshowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bolkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is niet best. ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die Trump
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)![]()
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Niet eens raar eigenlijk ook als ik kijk naar rest familie enzo.
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
ja geile praatjes online, maar iedereen heeft die vast wel gedaan.
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
De Pennymarkt daar is ook prima. Ff McIllroy whisky inslaan daar!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.![]()
![]()
en dan die Vance ook nog eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"![]()
![]()
Nou, bizar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stel gekken zijn het..quote:Don't follow me. I am lost too
.
tldnrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Same shit, different day
SC hopper present![]()
je leest t maar en anders wil ik niks meer van je horen, en zelfde voor rest.quote:Do what you love, love what you do!![]()
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.![]()
Negeren, zei ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat is Wim Mulderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.Die had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Daar verkocht ie vooral goedkoop koffie aan Duitsers
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
Lach met een schone bips![]()
mooie herinneringen .....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
![]()
Hij had als antwoord moeten zeggen: Biden BEDANKT voor de steun.
Was Trump nog meer gaan mopperenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmm kwam niet van mij he? en ja dat kun je wel hebben dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
en zeker als je dan mss niet zo heel veel verschild. kortzichtig is dat toch he"Do what you love, love what you do!![]()
Nog 59 minThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik praat nooit geil online..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Don't follow me. I am lost too
.
Hee tof!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
nou dan ben je niet genoeg geweest in online dingen, want wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
O. Niet meegekregenquote:![]()
Is dat een order
.
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!
ga je zeker vaak heen met mini?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
Owww ik dacht dat je bedoelde dat het de zelfde kerel was!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btw![]()
![]()
Verdomd moeilijk somsquote:
.
Reagieren ist verbotenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O. Niet meegekregen![]()
Is dat een orderSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat saamhorige is iets wat op een gegeven moment niet meer geldt voor een heel dorp of wijk, maar echt nog puur is voor buurtjes en straatjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of die hele vergelijking zo opgaat weet ik niet. maar idd tis beetje het dorpse of samenhorigheid. hoewel dat gaat ook wel wat weg hoor laatste jaren. maar dat is het idee wss wel.
Vorige wijk waar ik woonde was het blok waar ik woonde heel erg begaan met elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het blok daarnaast wilde niets met die mensen te maken hebben bijvoorbeeld.
Maar bij mijn moeder in de straat weet de hele straat van elkaar wie ze zijn bij wijze van.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Yep. Dit onderwerp wordt niet besproken hier. Glad ijs en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O. Niet meegekregen![]()
Is dat een order
Kree weet zoals gewoonlijk niet wat stoppen is, dus die negeren we betreffende dit onderwerp.F.K.A. SuperwormJim![]()
ik was mijn handen in onschuld he>?
Ik geef toe dat ze me wel beetje soort van aansprak enzo.
Maar heb dat afgehouden op leeftijd, ook dus, net als wat jullie zeggen te jong.
erna is er niks verkeerds gebeurd, maar ok zeg maar ff? heb je dochter?Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk als jullie mij daar fout over vinden dan neem ik jullie dat kwalijk. wat anders dan? heb t afgekapt.Do what you love, love what you do!![]()
Nein mann! En recht tegenover het marktplein is "het oude posthuis" Geniaal die tent, onvriendelijker kun je niet geholpen worden (10 jaar terug ofzo dan) Want toen deden de oudjes daar nog alles. Balkan service, bord op tafel donderen en vreten maar. Goedkoop, veel en goed. Maar service was ruk!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat je bedoelde dat het de zelfde kerel was!Lach met een schone bips![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ouderwetsch gezellige vrijdagavond zo te zien
het feest kan beginnen want hemaatje is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trump gaat btw niet helpen, mijn aandelen zakken als malle, gelukkig net verkocht 20% winst over vorig jaar nogDo what you love, love what you do!![]()
Ik was al binnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa
het feest kan beginnen want hemaatje is binnen![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is toch altijd als een warm bad hier toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ouderwetsch gezellige vrijdagavond zo te zienLach met een schone bips![]()
Heb wat terug zitten lezen. 15 is minderjarig, simpel.
Tussen mij en mijn ex zat 8 jaar. Ik 32 zij 24 dat mag, word niet echt gefronst. Was ik 24 geweest en zij 16, was 't zelfde leeftijdsverschil, maar was A: illegaal geweest en B: was illegaal geweest. Kan het nog hetzelfde leeftijdsverschil zijn.
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)Well, life can be a riot
Jaaaa het posthuis, die bedoelde ik net met dat onvriendelijke personeel!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein mann! En recht tegenover het marktplein is "het oude posthuis" Geniaal die tent, onvriendelijker kun je niet geholpen worden (10 jaar terug ofzo dan) Want toen deden de oudjes daar nog alles. Balkan service, bord op tafel donderen en vreten maar. Goedkoop, veel en goed. Maar service was ruk!
Ik ging er een keer met wat vrienden naar toe en waarschuwde hen vooraf al daarover.
"Och dat maakt me niet uit, personeel is als lucht voor me!" (Vrij arrogante uitspraak, maar goed...)
Nou, ze waren echt geschokt door de bediening!
Oh, en een keer toen ik er met iemand naar toe ging rond een uurtje of 4, werd ons onvriendelijk verteld dat je voor 18.00 niet kon dineren.
We draaiden ons om en die oude dame pakte zo'n ouderwetse takkenbezem en veegde daarmee achter ons aan, alsof ze ons naar buiten zat te vegen!![]()
![]()
![]()
Met je neus typenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
en dan toch kunnen typen![]()
of heb je spraakgestuurd?Uw ADH vitamine Worst
OH PARDON. IK ZIE NU PAS DE SWJ POST
Sorry
Well, life can be a riot
Ja hallo!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tussen mij en mijn ex zat 8 jaar. Ik 32 zij 24 dat mag, word niet echt gefronst. Was ik 24 geweest en zij 16, was 't zelfde leeftijdsverschil, maar was A: illegaal geweest en B: was illegaal geweest. Kan het nog hetzelfde leeftijdsverschil zijn.
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)
Niet reageren, zei ik. Heb je dat ook teruggelezen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Bolk..Don't follow me. I am lost too
.
SWJ zei over DTS:
Het is een spel, geen SC
Maar soms slowchat ik expres
Want daar verleg ik de aandacht mee
Ik schrijf een extra lang bericht
waarover lezers moeten nadenken
Of soms zelfs een fraai gedicht
Zodat ze uit sympathie mij punten schenkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
OH PARDON. IK ZIE NU PAS DE SWJ POST
Sorry
F.K.A. SuperwormJim![]()
Bitcoin gaat ook flink onderuit, lees ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef kree het volgende:
trump gaat btw niet helpen, mijn aandelen zakken als malle, gelukkig net verkocht 20% winst over vorig jaar nog![]()
Tldnrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slimquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Homijn het volgende:
SWJ zei over DTS:
Het is een spel, geen SC
Maar soms slowchat ik expres
Want daar verleg ik de aandacht mee
Ik schrijf een extra lang bericht
waarover lezers moeten nadenken
Of soms zelfs een fraai gedicht
Zodat ze uit sympathie mij punten schenken
.
Sorry SwJ. Dat las ik pas na het plaatsen van die postquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja hallo!
Niet reageren, zei ik. Heb je dat ook teruggelezen?
Well, life can be a riot
Wat een toeval! Ik ben echt blij dat ik die winkel ontdekt heb, aangezien ik tot Emmerich op m'n abo gratis kan reizen, scheelt het me dik 150 euro per maand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als we in een dolle bui zijn dan gaan we richting Emlichheim met een B&B en halen we vier sloffen. Scheelt 600 euro qua inkoop, dus dan hebben we een leuk uitje plus een min of meer gratis overnachting als je het vergelijkt met wat we hier in nl hadden moeten betalen voor shag.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo laat alweer.Don't follow me. I am lost too
.
Wat is er met Shii? Wat heeft ze je misdaan?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
.
Vorig jaar nog de eltenberg opgefietst. Is tuurlijk een heuvel, maar wel nog best pittig met die steentjes. EN je hebt zo'n schnitzeltent manuellas traum oid. Dik grote schnitzels jammmieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valt best mee toch? Maatje van mij is 5 minuten geleden pas vertrokken. Hebben 4 afleveringen Lang Leve De Liefde zitten kijkenquote:
Well, life can be a riot
Goed nummerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
Muziekje dan maar...
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Blauw gekeken...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Maatje van mij is 5 minuten geleden pas vertrokken. Hebben 4 afleveringen Lang Leve De Liefde zitten kijkenDon't follow me. I am lost too
.
JAAAAAAAAA DEZE MAN!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
Muziekje dan maar...
Bekijk deze YouTube-video
Dit is trouwens een gruwelijk lekker nummer om te spelen op piano. Die walking bassline met links is ontzettend moeilijk vol te houden, maar wel goede training
Well, life can be a riot
Fantastische tent, ik kwam er toen best vaak en kenden ze mij. En altijd als warme gast ontvangen, ff aan de bar en ff bij kletsen en dan aan tafel... En dan werden de borden er nog steeds zo op tafel gegooidquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa het posthuis, die bedoelde ik net met dat onvriendelijke personeel!
Ik ging er een keer met wat vrienden naar toe en waarschuwde hen vooraf al daarover.
"Och dat maakt me niet uit, personeel is als lucht voor me!" (Vrij arrogante uitspraak, maar goed...)
Nou, ze waren echt geschokt door de bediening!
Oh, en een keer toen ik er met iemand naar toe ging rond een uurtje of 4, werd ons onvriendelijk verteld dat je voor 18.00 niet kon dineren.
We draaiden ons om en die oude dame pakte zo'n ouderwetse takkenbezem en veegde daarmee achter ons aan, alsof ze ons naar buiten zat te vegen!![]()
Eten was wel goed, en ook veel voor het geld dat je betaalde hoor. Maar al jaren niet meer geweest. Zal ik binnenkort weer eens gaan en sneak piccas nemen hoe het nu is?
Beste live act die ik ooit gezien hebquote:
.
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fantastische tent, ik kwam er toen best vaak en kenden ze mij. En altijd als warme gast ontvangen, ff aan de bar en ff bij kletsen en dan aan tafel... En dan werden de borden er nog steeds zo op tafel gegooidEten was wel goed, en ook veel voor het geld dat je betaalde hoor. Maar al jaren niet meer geweest. Zal ik binnenkort weer eens gaan en sneak piccas nemen hoe het nu is?
Uw ADH vitamine Worst
Die moet op haar handen zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is er met Shii? Wat heeft ze je misdaan?![]()
![]()
Lekker ditquote:
Well, life can be a riot
Schnitzels zijn niks zonder halve litersquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zumpfarschquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Die andere balkan tent was veel fijner, ik weet niet of die nog bestaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fantastische tent, ik kwam er toen best vaak en kenden ze mij. En altijd als warme gast ontvangen, ff aan de bar en ff bij kletsen en dan aan tafel... En dan werden de borden er nog steeds zo op tafel gegooidEten was wel goed, en ook veel voor het geld dat je betaalde hoor. Maar al jaren niet meer geweest. Zal ik binnenkort weer eens gaan en sneak piccas nemen hoe het nu is?
1 van de laatste plekken waar ik met mijn vader ben geweest voor zijn dood.![]()
In Oostenrijk?quote:Don't follow me. I am lost too
.
In de bierstube halve liters aan het atten en schnitzels zo groot als deurmatten aan het weg werkenquote:
Ik ging bij oompie Wim altijd blike cola en wat te vreten kopen als we in de oude Rijn zaten te vissen op ongeveer 200 meter van zijn grenswinkeltje toen. Was jaar of 10 toen denk ik. Dus ken hem al zo'n beetje mijn hele levenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ben echt blij dat ik die winkel ontdekt heb, aangezien ik tot Emmerich op m'n abo gratis kan reizen, scheelt het me dik 150 euro per maand.
En als we in een dolle bui zijn dan gaan we richting Emlichheim met een B&B en halen we vier sloffen. Scheelt 600 euro qua inkoop, dus dan hebben we een leuk uitje plus een min of meer gratis overnachting als je het vergelijkt met wat we hier in nl hadden moeten betalen voor shag.
.
Omringd door dirndlsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de bierstube halve liters aan het atten en schnitzels zo groot als deurmatten aan het weg werken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Thai Sweet Chiliquote:
Well, life can be a riot
Het begon hier allemaal mee: mario390 in ONZ / [ronde 59 Het Dodetopicspel #13823] immer bolk
Als reactie op Pliemoetvuurie.
Waar is Plietmoetvuurie trouwens?
Voor een Engelquote:
.
Rot op! Ik moet van 's-Heerenberg naar Lobith en terug iedere dag, dus ook die bult. Dat is een pukkel. Dat is niet heftig of pittig. Of je gaat via Hogh Elten, ja die is iets pittiger, maar pittig nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Vorig jaar nog de eltenberg opgefietst. Is tuurlijk een heuvel, maar wel nog best pittig met die steentjes. EN je hebt zo'n schnitzeltent manuellas traum oid. Dik grote schnitzels jammmieLach met een schone bips![]()
klik in het topic wat je net posttequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Homijn het volgende:
Het begon hier allemaal mee: mario390 in ONZ / [ronde 59 Het Dodetopicspel #13823] immer bolk
Waar is Plietmoetvuurie trouwens?
dan zie je waar hij is![]()
Op missie kun je die tegen komen en mario dealt daarmee zoals een strijder betaamdquote:
als hij zijn zakgeld heeft gekregen van Frau Muttiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op missie kun je die tegen komen en mario dealt daarmee zoals een strijder betaamd![]()
![]()
Ik had er niet bij stilgestaan dat februari al bijna voorbij is. Plaats 37 is verder weg dan ooit.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Duitse dan? moet zeggen dat taaltje spreekt me aan.quote:
\
bekt ook lekker vaak
Ga je eindelijk eens voor plek 1?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Homijn het volgende:
Ik had er niet bij stilgestaan dat februari al bijna voorbij is. Plaats 37 is verder weg dan ooit.Don't follow me. I am lost too
.
Voor de bierstube und die schnitzels is immer zakgeld von Frau Mutti!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
als hij zijn zakgeld heeft gekregen van Frau MuttiOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rot op! Ik moet van 's-Heerenberg naar Lobith en terug iedere dag, dus ook die bult. Dat is een pukkel. Dat is niet heftig of pittig. Of je gaat via Hogh Elten, ja die is iets pittiger, maar pittig nee.
Hoog Elten, mooi kerkje daar!Ook erg, erg oud.
![]()
Overmorgen alweer Maart
Heb eigenlijk morgen een gig @kree Maar voel me echt totaaaaaaaal niet fitBaal zo onwijs.
Well, life can be a riot
Morgen is het maart..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Grotetijd het volgende:
Overmorgen alweer Maart
Heb eigenlijk morgen een gig @:kree Maar voel me echt totaaaaaaaal niet fitBaal zo onwijs.
.
moet je maar niet met je raam open slapenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Grotetijd het volgende:
Overmorgen alweer Maart
Heb eigenlijk morgen een gig @:kree Maar voel me echt totaaaaaaaal niet fitBaal zo onwijs.
![]()
ben ik redelijk ok in Duits verstaan dus moet ik ff zeggen. dus nee zo probleem ermeeDo what you love, love what you do!![]()
Ok excuusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rot op! Ik moet van 's-Heerenberg naar Lobith en terug iedere dag, dus ook die bult. Dat is een pukkel. Dat is niet heftig of pittig. Of je gaat via Hogh Elten, ja die is iets pittiger, maar pittig nee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja die zit meer richting Babberich net na de weg richting Lobith. Volgens mij zit ie er nog steeds, maar weet niet of er nog dezelfde eigenaren op zitten. Service daar was toendertijd top. Eten ook, alleen meer west europese porties.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die andere balkan tent was veel fijner, ik weet niet of die nog bestaat.
1 van de laatste plekken waar ik met mijn vader ben geweest voor zijn dood.Lach met een schone bips![]()
Dat liedje die ik gepost heb is Duitstalig!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
Duitse dan? moet zeggen dat taaltje spreekt me aan.
\
bekt ook lekker vaak![]()
![]()
GroteTijd loopt dagje achterquote:
Een Duitse Engel
.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
ben ik redelijk ok in Duits verstaan dus moet ik ff zeggen. dus nee zo probleem ermee![]()
quote:
.
maakt niet uit ik volg dat ok, min of meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat liedje die ik gepost heb is Duitstalig!
het zelf Duits praten is we beetje ding voor mij, maar kom er beetje mee weg.Do what you love, love what you do!![]()
En schuin daar tegenover zat een fietsenwinkel waarin Nederlanders een verdomd goed restaurant zijn begonnen, maar ik weet niet of die nog bestaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die zit meer richting Babberich net na de weg richting Lobith. Volgens mij zit ie er nog steeds, maar weet niet of er nog dezelfde eigenaren op zitten. Service daar was toendertijd top. Eten ook, alleen meer west europese porties.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
moet je maar niet met je raam open slapen
Well, life can be a riot
OH JA MORGEN.quote:
Damn
Well, life can be a riot
Ja hogh elten vanaf t centrum ja. Bovenaan zit dan een pannenkoekhuis oa. Dat is toch de elterberg?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rot op! Ik moet van 's-Heerenberg naar Lobith en terug iedere dag, dus ook die bult. Dat is een pukkel. Dat is niet heftig of pittig. Of je gaat via Hogh Elten, ja die is iets pittiger, maar pittig nee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ga je eindelijk eens voor plek 1?Ik heb deze maand nog heel even eerste gestaan. Het is haast niet voor te stellen.
Damn, dan alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt toch? Alleen begint morgen bij jullie al over 40 minuten
.
Al heel lang niet meer hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Homijn het volgende:
Waar is Plietmoetvuurie trouwens?Trust nobody![]()
Uniek welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb deze maand nog heel even eerste gestaan. Het is haast niet voor te stellen.
.
Jamjamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb net een poke bowl besteldEn wat hapjes vooraf
Trust nobody![]()
nog eventjes en je kunt opnieuw kans makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb deze maand nog heel even eerste gestaan. Het is haast niet voor te stellen.
![]()
![]()
ga niet langer lullen en ga wat spelen voor jullie. - lol begrijp.quote:
en iets over begrijpen moeten jullie etc, uitgesproken.\
\
naja mijn drama Duits wat ik moest leren op ltsDo what you love, love what you do!![]()
Klopt. Morgen is hier niks meer te halen, op de laatste dag van de maand...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Grotetijd het volgende:
Overmorgen alweer Maart
Die bult naar dat kerkje is wel iets stijl ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hogh elten vanaf t centrum ja. Bovenaan zit dan een pannenkoekhuis oa. Dat is toch de elterberg?
ZEKER als je met zomerbanden in de sneeuw rijdt!Ik kwam toen echt niet boven.
![]()
dat kanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil niet dat t morgen 1 maart is
ik wil ook weleens iets niet![]()
waarom?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil niet dat t morgen 1 maart isDo what you love, love what you do!![]()
Het gaat te snel deze maand...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil niet dat t morgen 1 maart isDon't follow me. I am lost too
.
Ja skip ff naar voren naar het liedje zelf. Ff kijken of je het kunt volgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet langer lullen en ga wat spelen voor jullie. - lol begrijp.
en iets over begrijpen moeten jullie etc, uitgesproken.\
\
naja mijn drama Duits wat ik moest leren op lts![]()
Tijd is zo gevlogen joh. Nu alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil niet dat t morgen 1 maart is
Well, life can be a riot
Dat kanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat kan
ik wil ook weleens iets nietTrust nobody![]()
.
Sign o' the times vind ik beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef RedShoe het volgende:
Dit is toch een van de mooiste van deze man![]()
Was vroeger echt geen fan van hem, maar ben hem wel meer gaan waarderen.![]()
![]()
Bijna alles wat Prince uitbracht was topquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef RedShoe het volgende:
Dit is toch een van de mooiste van deze man![]()
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Nieuw maand, nieuwe rekeningenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil niet dat t morgen 1 maart ishypotheek, kinderalimentatie, gas/water/elektriciteit, therapie vanwege kree, etc etc
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Nieuw maand, nieuwe rekeningenhypotheek, kinderalimentatie, gas/water/elektriciteit, therapie vanwege kree, etc etc
![]()
![]()
![]()
Groot fan hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sign o' the times vind ik beter.
Was vroeger echt geen fan van hem, maar ben hem wel meer gaan waarderen.![]()
Met stip op 1
.
Je weet het te verkopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Nieuw maand, nieuwe rekeningenhypotheek, kinderalimentatie, gas/water/elektriciteit, therapie vanwege kree, etc etc
Trust nobody![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bijna alles wat Prince uitbracht was top
.
DE MAANDEN. Kree.quote:
Het is verdomme alweer Maart.
Ben letterlijk over 1 maand alweer een jaar van m'n ex af. EEN JAARHet voelt als gisteren dat we op Valentijnsdag 2024 Koekjes aan't bakken waren
Of dat we kerst 2023 zaten te gourmetten. Pik, de tijd vliegt, is niet leuk meer
![]()
![]()
Optreden wat ik had met een bandje in De Vorstin is óók alweer 5 maanden geleden
Doe ff normaal hoor
Well, life can be a riot
Gewoon dat ik er geen zin in hebquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
behoefte om beetje er wat over te vertellen?
Alles
En dat het te snel gaat
AllesTrust nobody![]()
Heb de riolen nog flink belast en dat hoeft niet alleen in maartUw ADH vitamine Worst
ik trek nooit te snel conclusies he? en dat is maar beter ook anders had ik jou al lang al afgerekend ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DE MAANDEN. Kree.
Ben letterlijk over 1 maand alweer een jaar van m'n ex af. EEN JAARHet voelt als gisteren dat we op Valentijnsdag 2024 Koekjes aan't bakken waren
Of dat we kerst 2023 zaten te gourmetten. Pik, de tijd vliegt, is niet leuk meer
![]()
![]()
Optreden wat ik had met een bandje in De Vorstin is óók alweer 5 maanden geleden
Doe ff normaal hoor
Ik ga geen aangifte doen #ikdoenietmeermeequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig duurt 1 maart maar 1 dag en dan is het alweer 2 maartLach met een schone bips![]()
Een jaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DE MAANDEN. Kree.
![]()
![]()
Doe ff normaal hoor
Wow
Alsof je erover praat klinkt t idd ala iets van de afgelopen maandenTrust nobody![]()
nee beter verdelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de riolen nog flink belast en dat hoeft niet alleen in maart![]()
Misschien moet je @kree even bellen. Dan post hij alle prive dingen wel hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon dat ik er geen zin in heb
Alles
En dat het te snel gaat
Alles![]()
![]()
Ik heb ook geen zin in 2 maartquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig duurt 1 maart maar 1 dag en dan is het alweer 2 maart
Trust nobody![]()
De tijd vliegt echt als een bezetene man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik trek nooit te snel conclusies he? en dat is maar beter ook anders had ik jou al lang al afgerekend ook.
Sowieso is die hele periode 2020-2023 een blur
Well, life can be a riot
Nee ik ga gelijk over tot burgeraanhoudingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga geen aangifte doen #ikdoenietmeermeeUw ADH vitamine Worst
vaccinatieschade?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De tijd vliegt echt als een bezetene man.
Sowieso is die hele periode 2020-2023 een blur![]()
Komt echt doordat m'n perceptie van tijd soms met mij aan 't fucken isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar?
Wow
Alsof je erover praat klinkt t idd ala iets van de afgelopen maanden![]()
![]()
De tijd gaat zó ongelofelijk snel en de dagen lijken soms wel in elkaar over te vloeien joh
Well, life can be a riot
Niet dat ik weetquote:
Maar er is in mijn leven in die periode ook hééééééééééééééééééééééél veel gebeurd, dus misschien probeert mijn brein het weg te stoppen of zo.Well, life can be a riot
Periode 2000-2024 jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sowieso is die hele periode 2020-2023 een blurTrust nobody![]()
Blur - Song 2quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Dat ookquote:![]()
Al kan ik gelukkig nog wel zien van oh ja, dat deed ik toen, die datum ongeveer deed ik dat. Rond die periode deden we dit etc. Maar globaal genomen, is de tijd echt een waas.Well, life can be a riot
@kree ik ga je even bellen, als je maar belooft dat je hier niets post. Of tenminste ontkent dat ik je gebeld heb![]()
Maakt geen kut uit of de maand zelf voorbij is of niet; de tijd blijft op het zelfde tempo vooruit gaan.quote:
De perceptie kan wel zijn dat het snel lijkt te gaan, omdat je wat sneller dan normaal op een ander door mensen afgesproken stukje van de indeling van het jaar terecht komt.
De aarde draait met 365,25 omwentelingen een keer om de zon heen.
Die omwentelingen zijn door mensen in overzichtelijke groepjes verdeeld die we "maanden" noemen, en die zijn weer in weken ingedeeld. Dagen zijn weer handig in uren ingedeeld die in minuten ingedeeld zijn en die weer in seconden.
Allemaal door mensen onderling afgesproken.
We gaan nu dus ff wat sneller naar het volgende afgesproken groepje dagen toe......ik zie daar niets symbolisch of ergs in. Voor mij heeft het gewoon geen waarde.![]()
het helpt elkaar meer te leren kennen zo ook nog wel via fok, ander beeld gekregen bij jou en meerdere als eerste instantie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het meeste wordt al voor je gedaan maar jij zit wel met een verkocht en gekocht huis (en een ex). Ik zou dit keer een boekhouder inschakelen (of iemand die er verstand van heeft) en het maximale eruit halen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hmmmm, leg eens uit? Op wat voor manier dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
het helpt elkaar meer te leren kennen zo ook nog wel via fok, ander beeld gekregen bij jou en meerdere als eerste instantie.Well, life can be a riot
Bedankt, Novaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit of de maand zelf voorbij is of niet; de tijd blijft op het zelfde tempo vooruit gaan.
De perceptie kan wel zijn dat het snel lijkt te gaan, omdat je wat sneller dan normaal op een ander door mensen afgesproken stukje van de indeling van het jaar terecht komt.
Die omwentelingen zijn door mensen in overzichtelijke groepjes verdeeld die we "maanden" noemen, en die zijn weer in weken ingedeeld. Dagen zijn weer handig in uren ingedeeld die in minuten ingedeeld zijn en die weer in seconden.
We gaan nu dus ff wat sneller naar het volgende afgesproken groepje dagen toe......ik zie daar niets symbolisch of ergs in. Voor mij heeft het gewoon geen waarde.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dank voor dit epistelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit of de maand zelf voorbij is of niet; de tijd blijft op het zelfde tempo vooruit gaan.
We gaan nu dus ff wat sneller naar het volgende afgesproken groepje dagen toe......ik zie daar niets symbolisch of ergs in. Voor mij heeft het gewoon geen waarde.Trust nobody![]()
Whehehequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
@:kree ik ga je even bellen, als je maar belooft dat je hier niets post. Of tenminste ontkent dat ik je gebeld hebIedereen is een kutlultrut
Eens met deze stellingquote:
Well, life can be a riot
Gewoon doen als je je daar lekker bij voelt. #doewatjezegtdanliegjenietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ga gelijk over tot burgeraanhouding
Ik wel! Dan is m'n zoon jarig en de 3e ga ik extra op bezoek bij m'n kleintjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in 2 maart
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey, hij vroeg het niet aan jou!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DE MAANDEN. Kree.
![]()
![]()
Doe ff normaal hoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik trek nooit te snel conclusies he? en dat is maar beter ook anders had ik jou al lang al afgerekend ook.Zo dan!
![]()
Alweer??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
@:kree ik ga je even bellen, als je maar belooft dat je hier niets post. Of tenminste ontkent dat ik je gebeld hebUw ADH vitamine Worst
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
24 jaar terug in de tijd, ik teken ervoor
Trust nobody![]()
quote:quote:Well, life can be a riot
daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
24 jaar terug in de tijd, ik teken ervoor![]()
doordat iedereen eerlijk een verhaal verteld, enne doen we denk allemaal beetje althans waar het hier om gaat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmmmm, leg eens uit? Op wat voor manier dan?
ok dan komt er wel wat uit over vragen of etc, ff negeren alle clowns die totaal geen mening hebben btw. en alleen drama willen./]
maar tussen ons denk snap t. ?Do what you love, love what you do!![]()
Sow ik ook. Maar dan wel met de kennis van nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
24 jaar terug in de tijd, ik teken ervoor
Dan had ik dingen écht anders aangepakt, fucking hell
Well, life can be a riot
Oh zo. Snap je wel ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
doordat iedereen eerlijk een verhaal verteld, enne doen we denk allemaal beetje althans waar het hier om gaat?
ok dan komt er wel wat uit over vragen of etc, ff negeren alle clowns die totaal geen mening hebben btw. en alleen drama willen./]
maar tussen ons denk snap t. ?Well, life can be a riot
Ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sow ik ook. Maar dan wel met de kennis van nu.
Dan had ik dingen écht anders aangepakt, fucking hellTrust nobody![]()
Lekker hoor gratis therapie en life coachingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf maar bellen. Ik krijg meestal wel goede levensadviezenUw ADH vitamine Worst
Ik heb een vast persoon die ik altijd bel met het invullen van de belastingen, maar nu is het inderdaad misschien wel verstandiger om echt iemand in te schakelen vanwege deze dingen. En met name vanwege 1 belangrijk punt in deze situatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het meeste wordt al voor je gedaan maar jij zit wel met een verkocht en gekocht huis (en een ex). Ik zou dit keer een boekhouder inschakelen (of iemand die er verstand van heeft) en het maximale eruit halen.![]()
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker hoor gratis therapie en life coaching![]()
![]()
ik ga onwijs uit van eerlijkheid enzo he, en soms weet je niet van wie. en weet dat er hier drama figuren zitten die alleen maar het liefst willen dat het ontspoort. maar hoor daar gewoon niet bij. ]quote:
zeg wel wat ik denk en dat lokt meningen uit, maar is niet om topic te ontsporen. daarvoor moet je bij andere zijn denken weet iedereen wel denk.
Maar stel je kon terug in de tijd en je leven opnieuw beginnen, wat zou je anders doen als je zeg maar ineens wakker wordt op een morgen en weer 19 bent en je herinnert je nog wel je "oude toen je oud was". Wat zou je anders doenVind dit eigenlijk wel een interessante vraag voor de meeste van ons als 40+
Intensiever leven. En ja, dat klinkt heel abstract.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar stel je kon terug in de tijd en je leven opnieuw beginnen, wat zou je anders doen als je zeg maar ineens wakker wordt op een morgen en weer 19 bent en je herinnert je nog wel je "oude toen je oud was". Wat zou je anders doenVind dit eigenlijk wel een interessante vraag voor de meeste van ons als 40+
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is wel een antwoord, en hoef je ook niet uit te leggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Intensiever leven. En ja, dat klinkt heel abstract.
Heel eerlijk? Weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Allesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trust nobody![]()
Dingen mij niet te veel aantrekken die mij vooral tegenhield en andere studiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja. Ik denk niet dat er perse (percequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga onwijs uit van eerlijkheid enzo he, en soms weet je niet van wie. en weet dat er hier drama figuren zitten die alleen maar het liefst willen dat het ontspoort. maar hoor daar gewoon niet bij. ]
zeg wel wat ik denk en dat lokt meningen uit, maar is niet om topic te ontsporen. daarvoor moet je bij andere zijn denken weet iedereen wel denk.
) mensen zitten hier om drama uit te lokken, maar meer om gewoon een goede discussie te hebben, en dat er soms andere mensen zijn (he, Kree) die dan op een gegeven moment speltip 9, weet wanneer je moet stoppen. Moeten toepassen, maar dit niet kunnen. En dán kan het zijn dat er een discussie ontspoort.
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.Well, life can be a riot
Gierende GerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met 19 dacht ik van: ik heb nog een heel leven voor me, alles gaat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel een antwoord, en hoef je ook niet uit te leggen
Maar daar is nu al de helft van om, als het al niet meer is.
En terugkijkend: waar zijn al die jaren aan opgegaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet niet of ik dingen anders zou doen, want m'n toenmalige keuzes hebben me op het punt gebracht waar ik ju ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik die keuzes niet gemaakt zou hebben, zou ik geen vier bloedjes van kinderen hebben, zou ik nooit op FOK! terecht zijn gekomen en zou ik ook @Rob niet hebben leren kennen.
Ik wil denk ik niet eens weten waar ik nu zou zijn als ik m'n leven anders had geleefd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat had je gewild wat niet is gebeurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met 19 dacht ik van: ik heb nog een heel leven voor me, alles gaat nog wel gebeuren.
En terugkijkend: waar zijn al die jaren aan opgegaan?Trust nobody![]()
Ik zou niets anders doen omdat ik Mini-ToT anders nooit zou hebben gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mocht hij niet bestaan of mocht ik geen kennis van hem hebben als ik zo'n sprong terug zou maken in de tijd, dan is er nagenoeg niets wat ik nog het zelfde zou doen als hoe het allemaal gebeurd is.
Banen, vrienden, financiën, relaties....pffff......
Alleen mijn latere vrienden zijn me wel dierbaar, maar tja....die heb ik ook leren kennen via negatieve periodes van mijn leven. Als ik die negatieve dingen niet zou meemaken, zou ik die vrienden ook nooit ontmoet hebben.![]()
Wel goeie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dingen mij niet te veel aantrekken die mij vooral tegenhield en andere studieLach met een schone bips![]()
Dit is niet altijd waar!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iedereen is een kutlultrut
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dingen anders zou doen, want m'n toenmalige keuzes hebben me op het punt gebracht waar ik ju ben.
Als ik die keuzes niet gemaakt zou hebben, zou ik geen vier bloedjes van kinderen hebben, zou ik nooit op FOK! terecht zijn gekomen en zou ik ook @:rob niet hebben leren kennen.
Ik wil denk ik niet eens weten waar ik nu zou zijn als ik m'n leven anders had geleefd.
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben 34. Geen 40+quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zou denk ik veel dingen hetzelfde aanpakken give or take m'n andere denkwijze waardoor dingen misschien anders uitpakken nu, maar het hoofdstuk social media zou dan niet bestaan voor mij, doelend op het maken van filmpjes en mezelf maar in de spotlight gooien omdat validatie. Dat hoeft van mij niet meer, zeg maarFOK! zou sowieso nog wel bestaan voor mij verwacht ik.
Well, life can be a riot
Ik denk dat dit voor verreweg de meeste mensen van onze leeftijd wel geldt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met 19 dacht ik van: ik heb nog een heel leven voor me, alles gaat nog wel gebeuren.
En terugkijkend: waar zijn al die jaren aan opgegaan?
Welkom in de midlife crisis.
Nu een Harley en een cabrio kopen!![]()
![]()
Nee oke. Maar over het algemeen is het vaak wel actie/reactie.quote:Well, life can be a riot
Een rooie!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor verreweg de meeste mensen van onze leeftijd wel geldt.
Nu een Harley en een cabrio kopen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waarschijnlijk niets. Ik heb waarschijnlijk een hoop foute beslissingen gemaakt, maar ik heb nu een prima leven. Van fouten leer je.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oftewel:
Bekijk deze YouTube-videoquote:I hate the man I used to be
But he'll always be a part of me
Right now, lookin' at my past
I know it's unpretty
Can't hide the pain that I've been through
I wear my scars like my tattoos
The man who I was was wrong
But he's the one who built me![]()
Zou het de midlife zijn? ieksquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu een Harley en een cabrio kopen!
Nee, een motorrijbewijs is niets voor mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee meer 1 en 20quote:
Iedereen is een kutlultrut
Mooie woorden maatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niets anders doen omdat ik Mini-ToT anders nooit zou hebben gehad.
Mocht hij niet bestaan of mocht ik geen kennis van hem hebben als ik zo'n sprong terug zou maken in de tijd, dan is er nagenoeg niets wat ik nog het zelfde zou doen als hoe het allemaal gebeurd is.
Banen, vrienden, financiën, relaties....pffff......
Alleen mijn latere vrienden zijn me wel dierbaar, maar tja....die heb ik ook leren kennen via negatieve periodes van mijn leven. Als ik die negatieve dingen niet zou meemaken, zou ik die vrienden ook nooit ontmoet hebben.Vooral omdat Mini je alles is
Heel veel...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alleen vraag ik me af of de wereld echt veranderd dan in een positieve zin.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu een Harley en een cabrio kopen!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klinkt ominousquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel veel...
Alleen vraag ik me af of de wereld echt veranderd dan in een positieve zin.Trust nobody![]()
Zou op m'n 40e wel een 911 willen
Well, life can be a riot
Doorstuderen, alhoewel ik uiteindelijk ook wel blij ben met m'n huidige baan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Naja, fouten maakt iedereen wel. Daarom was dus ook de vraag, wat zou je anders doen. En duidelijk antwoord welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben 34. Geen 40+
Zou denk ik veel dingen hetzelfde aanpakken give or take m'n andere denkwijze waardoor dingen misschien anders uitpakken nu, maar het hoofdstuk social media zou dan niet bestaan voor mij, doelend op het maken van filmpjes en mezelf maar in de spotlight gooien omdat validatie. Dat hoeft van mij niet meer, zeg maarFOK! zou sowieso nog wel bestaan voor mij verwacht ik.
Ook al ben je nog maar een baby
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: