SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou ik ook zeggenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
blij zijn dat er iemand anders was, want ik had de tt gemaakt pedo goed maken
Do what you love, love what you do!![]()
Wat een shitshowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bolkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is niet best. ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die Trump
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)![]()
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Niet eens raar eigenlijk ook als ik kijk naar rest familie enzo.
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
ja geile praatjes online, maar iedereen heeft die vast wel gedaan.
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
De Pennymarkt daar is ook prima. Ff McIllroy whisky inslaan daar!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.![]()
![]()
en dan die Vance ook nog eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"![]()
![]()
Nou, bizar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stel gekken zijn het..quote:Don't follow me. I am lost too
.
tldnrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Same shit, different day
SC hopper present![]()
je leest t maar en anders wil ik niks meer van je horen, en zelfde voor rest.quote:Do what you love, love what you do!![]()
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.![]()
Negeren, zei ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat is Wim Mulderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.Die had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Daar verkocht ie vooral goedkoop koffie aan Duitsers
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
Lach met een schone bips![]()
mooie herinneringen .....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
![]()
Hij had als antwoord moeten zeggen: Biden BEDANKT voor de steun.
Was Trump nog meer gaan mopperenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmm kwam niet van mij he? en ja dat kun je wel hebben dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
en zeker als je dan mss niet zo heel veel verschild. kortzichtig is dat toch he"Do what you love, love what you do!![]()
Nog 59 minThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik praat nooit geil online..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Don't follow me. I am lost too
.
Hee tof!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
nou dan ben je niet genoeg geweest in online dingen, want wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
O. Niet meegekregenquote:![]()
Is dat een order
.
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!
Lach met een schone bips![]()
ga je zeker vaak heen met mini?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
Owww ik dacht dat je bedoelde dat het de zelfde kerel was!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btw![]()
![]()
Verdomd moeilijk somsquote:
.
Reagieren ist verbotenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O. Niet meegekregen![]()
Is dat een orderSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat saamhorige is iets wat op een gegeven moment niet meer geldt voor een heel dorp of wijk, maar echt nog puur is voor buurtjes en straatjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of die hele vergelijking zo opgaat weet ik niet. maar idd tis beetje het dorpse of samenhorigheid. hoewel dat gaat ook wel wat weg hoor laatste jaren. maar dat is het idee wss wel.
Vorige wijk waar ik woonde was het blok waar ik woonde heel erg begaan met elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het blok daarnaast wilde niets met die mensen te maken hebben bijvoorbeeld.
Maar bij mijn moeder in de straat weet de hele straat van elkaar wie ze zijn bij wijze van.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Yep. Dit onderwerp wordt niet besproken hier. Glad ijs en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O. Niet meegekregen![]()
Is dat een order
Kree weet zoals gewoonlijk niet wat stoppen is, dus die negeren we betreffende dit onderwerp.F.K.A. SuperwormJim![]()
ik was mijn handen in onschuld he>?
Ik geef toe dat ze me wel beetje soort van aansprak enzo.
Maar heb dat afgehouden op leeftijd, ook dus, net als wat jullie zeggen te jong.
erna is er niks verkeerds gebeurd, maar ok zeg maar ff? heb je dochter?Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk als jullie mij daar fout over vinden dan neem ik jullie dat kwalijk. wat anders dan? heb t afgekapt.Do what you love, love what you do!![]()
Nein mann! En recht tegenover het marktplein is "het oude posthuis" Geniaal die tent, onvriendelijker kun je niet geholpen worden (10 jaar terug ofzo dan) Want toen deden de oudjes daar nog alles. Balkan service, bord op tafel donderen en vreten maar. Goedkoop, veel en goed. Maar service was ruk!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat je bedoelde dat het de zelfde kerel was!Lach met een schone bips![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ouderwetsch gezellige vrijdagavond zo te zien
het feest kan beginnen want hemaatje is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trump gaat btw niet helpen, mijn aandelen zakken als malle, gelukkig net verkocht 20% winst over vorig jaar nogDo what you love, love what you do!![]()
Ik was al binnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa
het feest kan beginnen want hemaatje is binnen![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is toch altijd als een warm bad hier toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ouderwetsch gezellige vrijdagavond zo te zienLach met een schone bips![]()
Heb wat terug zitten lezen. 15 is minderjarig, simpel.
Tussen mij en mijn ex zat 8 jaar. Ik 32 zij 24 dat mag, word niet echt gefronst. Was ik 24 geweest en zij 16, was 't zelfde leeftijdsverschil, maar was A: illegaal geweest en B: was illegaal geweest. Kan het nog hetzelfde leeftijdsverschil zijn.
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)Well, life can be a riot
Jaaaa het posthuis, die bedoelde ik net met dat onvriendelijke personeel!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein mann! En recht tegenover het marktplein is "het oude posthuis" Geniaal die tent, onvriendelijker kun je niet geholpen worden (10 jaar terug ofzo dan) Want toen deden de oudjes daar nog alles. Balkan service, bord op tafel donderen en vreten maar. Goedkoop, veel en goed. Maar service was ruk!
Ik ging er een keer met wat vrienden naar toe en waarschuwde hen vooraf al daarover.
"Och dat maakt me niet uit, personeel is als lucht voor me!" (Vrij arrogante uitspraak, maar goed...)
Nou, ze waren echt geschokt door de bediening!
Oh, en een keer toen ik er met iemand naar toe ging rond een uurtje of 4, werd ons onvriendelijk verteld dat je voor 18.00 niet kon dineren.
We draaiden ons om en die oude dame pakte zo'n ouderwetse takkenbezem en veegde daarmee achter ons aan, alsof ze ons naar buiten zat te vegen!![]()
![]()
![]()
Met je neus typenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
en dan toch kunnen typen![]()
of heb je spraakgestuurd?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OH PARDON. IK ZIE NU PAS DE SWJ POST
Sorry
Well, life can be a riot
Ja hallo!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tussen mij en mijn ex zat 8 jaar. Ik 32 zij 24 dat mag, word niet echt gefronst. Was ik 24 geweest en zij 16, was 't zelfde leeftijdsverschil, maar was A: illegaal geweest en B: was illegaal geweest. Kan het nog hetzelfde leeftijdsverschil zijn.
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)
Niet reageren, zei ik. Heb je dat ook teruggelezen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Bolk..Don't follow me. I am lost too
.
SWJ zei over DTS:
Het is een spel, geen SC
Maar soms slowchat ik expres
Want daar verleg ik de aandacht mee
Ik schrijf een extra lang bericht
waarover lezers moeten nadenken
Of soms zelfs een fraai gedicht
Zodat ze uit sympathie mij punten schenkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
OH PARDON. IK ZIE NU PAS DE SWJ POST
Sorry
F.K.A. SuperwormJim![]()
Bitcoin gaat ook flink onderuit, lees ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef kree het volgende:
trump gaat btw niet helpen, mijn aandelen zakken als malle, gelukkig net verkocht 20% winst over vorig jaar nog![]()
Tldnrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
(Daarnaast vind ik sowieso met mijn leeftijd iemand van 18-19-20-21 geen goed idee. Then again, iemand met de leeftijd van mijn ex blijf ik tegenwoordig ook uit de buurt dus 24-25. In mijn geval is't 5 jaar er boven, 5 jaar er onder dus zeg maar 28-40)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slimquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Homijn het volgende:
SWJ zei over DTS:
Het is een spel, geen SC
Maar soms slowchat ik expres
Want daar verleg ik de aandacht mee
Ik schrijf een extra lang bericht
waarover lezers moeten nadenken
Of soms zelfs een fraai gedicht
Zodat ze uit sympathie mij punten schenken
.
Sorry SwJ. Dat las ik pas na het plaatsen van die postquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja hallo!
Niet reageren, zei ik. Heb je dat ook teruggelezen?
Well, life can be a riot
Wat een toeval! Ik ben echt blij dat ik die winkel ontdekt heb, aangezien ik tot Emmerich op m'n abo gratis kan reizen, scheelt het me dik 150 euro per maand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als we in een dolle bui zijn dan gaan we richting Emlichheim met een B&B en halen we vier sloffen. Scheelt 600 euro qua inkoop, dus dan hebben we een leuk uitje plus een min of meer gratis overnachting als je het vergelijkt met wat we hier in nl hadden moeten betalen voor shag.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo laat alweer.Don't follow me. I am lost too
.
Wat is er met Shii? Wat heeft ze je misdaan?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
.
Vorig jaar nog de eltenberg opgefietst. Is tuurlijk een heuvel, maar wel nog best pittig met die steentjes. EN je hebt zo'n schnitzeltent manuellas traum oid. Dik grote schnitzels jammmieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valt best mee toch? Maatje van mij is 5 minuten geleden pas vertrokken. Hebben 4 afleveringen Lang Leve De Liefde zitten kijkenquote:
Well, life can be a riot
Goed nummerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
Muziekje dan maar...
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Blauw gekeken...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Maatje van mij is 5 minuten geleden pas vertrokken. Hebben 4 afleveringen Lang Leve De Liefde zitten kijkenDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: