SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou ik ook zeggenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
blij zijn dat er iemand anders was, want ik had de tt gemaakt pedo goed maken
Do what you love, love what you do!![]()
Wat een shitshowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Even dat over Trump en Zelensky lezen....Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bolkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is niet best. ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die Trump
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)![]()
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Niet eens raar eigenlijk ook als ik kijk naar rest familie enzo.
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
ja geile praatjes online, maar iedereen heeft die vast wel gedaan.
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
De Pennymarkt daar is ook prima. Ff McIllroy whisky inslaan daar!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.![]()
![]()
en dan die Vance ook nog eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
"JE HEBT ONS TIJDENS DEZE ONTMOETING NOG NIET ÉÉN KEER BEDANKT!!!"![]()
![]()
Nou, bizar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
"En door je land te verdedigen, speel je met de 3e Wereldoorlog! Geeft je gewoon over aan Rusland en dan zijn wij van onze problemen af!" (zo ongeveer.)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stel gekken zijn het..quote:Don't follow me. I am lost too
.
tldnrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
voor de duidelijkheid he, en mss snappen jullie dat niet, of mss denken is onwijs pedo gedrag. begrijp. dat dat verschil toen mss niet zo heel veel was?
Toen op moment wel en daarom kapte ik het af. en gooide ga na zoeken want vast alles nog over te vinden. hier op fok
nooit was er verkeerde bedoeling en nooit was er seks. nooit was er meer als praten
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Same shit, different day
SC hopper present![]()
je leest t maar en anders wil ik niks meer van je horen, en zelfde voor rest.quote:Do what you love, love what you do!![]()
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.![]()
Negeren, zei ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat is Wim Mulderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit een heel fijn tabakszaakje met Nederlands sprekende medewerkers. Op 5 minuten loopafstand van het station. Ideaal om de Nederlandse staat accijns mis te laten lopen.Die had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Daar verkocht ie vooral goedkoop koffie aan Duitsers
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
Lach met een schone bips![]()
mooie herinneringen .....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Die man snapt de markt, is toen ook gestopt daar en dus in Elten die winkel begonnen. Ik ken hem al vanaf dat ik kind ben
![]()
Hij had als antwoord moeten zeggen: Biden BEDANKT voor de steun.
Was Trump nog meer gaan mopperenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmm kwam niet van mij he? en ja dat kun je wel hebben dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
kree met een minderjarige heb je geen geile praatjes, klaar......
en zeker als je dan mss niet zo heel veel verschild. kortzichtig is dat toch he"Do what you love, love what you do!![]()
Nog 59 minThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik praat nooit geil online..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
Dus goed als je drama erover wil maken en doe vooral, maar zo raar was het niet wat mbt. enne anders heb ik nog wel meer over fok wat kon toen en wat nu illegaal is. dus ok.Don't follow me. I am lost too
.
Hee tof!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Wim MulderDie had vroeger op de weg van Elten naar Lobith een klein grenswinkeltje
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
nou dan ben je niet genoeg geweest in online dingen, want wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
O. Niet meegekregenquote:![]()
Is dat een order
Don't follow me. I am lost too
.
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!
Lach met een schone bips![]()
ga je zeker vaak heen met mini?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!
Altijd wel gaaf dat hij een hele tafel met open flessen whisky heeft staan waar je semi-onbeperkt van mag proeven!![]()
![]()
Owww ik dacht dat je bedoelde dat het de zelfde kerel was!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bedoel de tabakzaak, niet de slijter die ook nederlander is btw![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: