SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt door die tennisbal hagelstenen gister![]()
oja, die witte eierenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt door die tennisbal hagelstenen gister![]()
![]()
SssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Loopt je pop leeg?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:26 schreef Paul het volgende:
SssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSssssssssssssttttttttSsssssssssssstttttttt![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-07-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 867 / +41 / +87 / 1310 / 1751
2. Monique___ / 681 / +48 / +0 / 1818 / 2173
3. Zucht. / 554 / +79 / +84 / 2158 / 2392
4. mario390 / 493 / +55 / +2 / 569 / 748
5. PLY / 485 / +114 / +45 / 766 / 947
6. maily / 472 / +26 / +29 / 1885 / 2093
7. Lovely / 347 / +4 / +18 / 1072 / 1289
8. DerRabbit / 342 / +25 / +47 / 781 / 935
9. Emmerdeur / 313 / +28 / +8 / 180 / 248
10. Dr.Mikey / 270 / +24 / +26 / 402 / 505
11. KillemWieft / 214 / +4 / +14 / 70 / 129
12. gebrokenglas / 214 / +25 / +0 / 642 / 768
13. Harrie / 206 / +0 / +0 / 502 / 610
14. Mickytjuh / 187 / +8 / +3 / 549 / 628
15. Rob / 176 / +4 / +37 / 171 / 229
16. HappyCharly / 167 / +14 / +40 / 413 / 500
17. hemarookworst / 158 / +16 / +0 / 535 / 660
18. greysbones / 137 / +1 / +1 / 853 / 944
19. aloa / 133 / +34 / +8 / 452 / 530
20. loveislikeakiss / 128 / +0 / +22 / 620 / 705SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jullie posten drukquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:41 schreef mario390 het volgende:
en vind paul en meisje nett
gooid hij het van 10 meter brett![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:41 schreef mario390 het volgende:
en vind paul en meisje nett
gooid hij het van 10 meter brett
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef mario390 het volgende:
plis doe me en gevallen
like niet elke post van me![]()
Je kunt de like mentions apart uitzetten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef mario390 het volgende:
plis doe me en gevallen
like niet elke post van meOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Se la sera non esci
Ti prepari un panino mentre guardi la TV
Anche tu?
Ti addormenti con qualcuno
Che alla luce del giorno non conosci più
Anche tu?
Ti telefono o no, ti telefono o no
Ho il morale in cantina
Mi telefoni o no, mi telefoni o no
Chissà chi vinceràWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet gelezenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:59 schreef Paul het volgende:
Se la sera non esci
Ti prepari un panino mentre guardi la TV
Anche tu?
Ti addormenti con qualcuno
Che alla luce del giorno non conosci più
Anche tu?
Ti telefono o no, ti telefono o no
Ho il morale in cantina
Mi telefoni o no, mi telefoni o no
Chissà chi vincerà![]()
Ja nu nog, op 't werk ging wel. Maar buiten vies klamquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Was het bij jou ook zo benauwd vandaag ?![]()
Echt hoor !quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja nu nog, op 't werk ging wel. Maar buiten vies klam
En vanmorgen was het zo lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier was het wel een grote plak bendequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Was het bij jou ook zo benauwd vandaag ?![]()
Halve badkamer zitten verbouwen en volgens mij heb ik al meer zweet verloren dan een gemiddeld gezin kwijt is aan water kosten op een maand
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt, was vroeg op en deur open en heerlijk koelquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hoor !
En vanmorgen was het zo lekker![]()
In je nieuwe huisje ??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier was het wel een grote plak bende![]()
Halve badkamer zitten verbouwen en volgens mij heb ik al meer zweet verloren dan een gemiddeld gezin kwijt is aan water kosten op een maandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:![]()
![]()
Helaas komen alle verbouw dingen op mijn rug terecht. Ik ben al blij als muis het verschil tussen een nagel en een schroef weet zonder haar eigen nagels aan te wijzen
Van de echte bonbonmaker, zijn ze wel lekker, dat merk nietquote:
Rumbonen zijn ook lekker
Tjaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Helaas komen alle verbouw dingen op mijn rug terecht. Ik ben al blij als muis het verschil tussen een nagel en een schroef weet zonder haar eigen nagels aan te wijzen
Je hebt zelf voor muis gekozen
Dus eigen schuld
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
met een beetje mazzel zit er nog een steeltje aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze je eens een verbod geven mensen te mentionenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heeft muis ook leuke kanten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
ik hoor er nooit een .....![]()
heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je eens een verbod geven mensen te mentionenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
heeft muis ook leuke kanten?
ik hoor er nooit een .....
Ze moet het ook volhouden met rabbit
Das ook geen kattenpisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze drinkt niet hoor, onze Dot, maar alcoholbonbonsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de echte bonbonmaker, zijn ze wel lekker, dat merk niet
Rumbonen zijn ook lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg geenquote:en de rest wel
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wel als je hem bij een bonbonmaker kooptquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
met een beetje mazzel zit er nog een steeltje aan![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt!quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Dank u, dank u
Ze is wel lief enzo en ze weet veel in het gebied van medicijnen en hogere fysica.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
heeft muis ook leuke kanten?
ik hoor er nooit een .....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is wel lief enzo en ze weet veel in het gebied van medicijnen en hogere fysica.![]()
![]()
quote:hello
Verschil in opvoeding denk ik. Ze kan kwantum mechanica uitleggen, maar een stopcontact is hokuspokusquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Je hebt zelf voor muis gekozen
Dus eigen schuld![]()
Hehe, ja bedankt voor je seintje!quote:
*speeltBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hee Dottekequote:
Ieder zijn eigen dingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verschil in opvoeding denk ik. Ze kan kwantum mechanica uitleggen, maar een stopcontact is hokuspokus
Ja hoi, ik ben hier ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde topic. Gewoon wat domme tekstjes posten en daar punten mee winnen.![]()
![]()
Doe mij maar een lekkere ventquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
ja het stikt er hier van; gezellig toch?
ik weet niet of alle zo attraktiv zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
ja het stikt er hier van; gezellig toch?![]()
Ik ben mijn vader wel dankbaar dat hij mij die technische skills heeft bijgebrachtquote:![]()
Hoe knap ben jij dan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet of alle zo attraktiv zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wel reuze handig als je niet voor elk stopcontactje een elektricien nodig hebtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn vader wel dankbaar dat hij mij die technische skills heeft bijgebracht![]()
ben ik nog steedsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
O ja, jij was ooit mevrouw oepsie of zo. Heb ik dat goed?![]()
![]()
![]()
De Sint luistert reuze goed naar mijquote:
Ik heb er 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Sint luistert reuze goed naar mij
Ik heb er 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat er 11 weglopenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
kann paul nu en elftal van
vrouwen hier bouwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Precies wat mijn vader mij ook altijd heeft verteldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel reuze handig als je niet voor elk stopcontactje een elektricien nodig hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies wat mijn vader mij ook altijd heeft verteld
Mijn vader is net zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had wel een heel ander beroep
ik habe niet allein vrouwen getagdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
vrouwen hier bouwenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wijze manquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader is net zo
Had wel een heel ander beroep
Wij doen ook altijd het meeste zelfquote:
Zelf ook zonnepanelen gelegd ( met behulp van een goede vriend die alles mag aanleggen)
Scheelt mooi 5000 euro
Helloquote:
Zonnepanelen zou ik dan weer niet zelf kunnen aanleggen zonder hulp. Ik snap het in theorie, maar ik mis de praktische kennis over dakbedekking in installatie om dat geheel zelfstandig te kunnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij doen ook altijd het meeste zelf
Zelf ook zonnepanelen gelegd ( met behulp van een goede vriend die alles mag aanleggen)
Scheelt mooi 5000 euro
Dakpannen hebben wequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonnepanelen zou ik dan weer niet zelf kunnen aanleggen zonder hulp. Ik snap het in theorie, maar ik mis de praktische kennis over dakbedekking in installatie om dat geheel zelfstandig te kunnen
En op een plat dak is het misschien nog eenvoudiger ( je bouwt een frame waar het op komt en dat verzwaar je met grindbakken die aan het frame zitten)
En mijn man zit in de bouw
o is het weer veilig?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef mario390 het volgende:
heeft en goede wending genomen nu
de irritante zijn weg![]()
Ik had al een zwaar vermoeden dat je man in de bouw zatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dakpannen hebben we
En op een plat dak is het misschien nog eenvoudiger ( je bouwt een frame waar het op komt en dat verzwaar je met grindbakken die aan het frame zitten)
En mijn man zit in de bouw![]()
Frame op een plat dak zou ik nog voor elkaar krijgen. Dan is het een kwestie van het frame goed verankeren. Al is het door het op het dragend frame van het dak te ankeren als dat het kan dragen of het te verzwaren. Maar wij hebben nu een schuin dak en ik weet te weinig over de draag constructie daarvan om te weten hoe je het daarop verankert.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Das lang geleden dat ik jou hier op den FOK! ben tegen gekomenquote:![]()
geen idee, maar nou durf ik weerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de irritante zijn ??
Bedoelt hij @:Nattekat ???![]()
![]()
Gezellig toch hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
vrouwen hier bouwen
Maak je aan de panlatten vastquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had al een zwaar vermoeden dat je man in de bouw zat![]()
Frame op een plat dak zou ik nog voor elkaar krijgen. Dan is het een kwestie van het frame goed verankeren. Al is het door het op het dragend frame van het dak te ankeren als dat het kan dragen of het te verzwaren. Maar wij hebben nu een schuin dak en ik weet te weinig over de draag constructie daarvan om te weten hoe je het daarop verankert.
Is vrijsimpel
En zo zwaar zijn de zonnepanelen niet
Dat je daarvoor een constructie berekening moet doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ben jij de keeper?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
vrouwen hier bouwen![]()
Word sowieso pas een project voor over een jaar of 5.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je aan de panlatten vast
Is vrijsimpel
Hypotheek zit redelijk krap qua inkomen en om meer los te krijgen moet ik dingen in de verkoop gaan gooien die ik niet in de verkoop wil gooien op dit moment![]()
muis?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word sowieso pas een project voor over een jaar of 5.
Hypotheek zit redelijk krap qua inkomen en om meer los te krijgen moet ik dingen in de verkoop gaan gooien die ik niet in de verkoop wil gooien op dit moment![]()
![]()
Een Ferrari schaalmodelquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word sowieso pas een project voor over een jaar of 5.
Hypotheek zit redelijk krap qua inkomen en om meer los te krijgen moet ik dingen in de verkoop gaan gooien die ik niet in de verkoop wil gooien op dit moment
Ik ben er ook een hele tijd niet meer geweest! Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik jou hier op den FOK! ben tegen gekomen![]()
![]()
Ik weet niet of je weet wat zonnepanelen kosten, maar met een min getal in de verkoop ga je ze niet veroorlovenquote:![]()
Met mij gaat het best primaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ben er ook een hele tijd niet meer geweest! Hoe is het met je?![]()
Hoe is het met jou?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
@:Derrabbit
Als je zelf veel kan
https://www.stralendgroen.nl/
Even opgeslagen
Die staan niet in de kelder, die staan in de kerk der kerken hier op het Konijnlijke landgoedquote:
Ja ook goed hoor! Ben nu lekker een periode vrij, studie zit er eindelijk op. Goed om te horen!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mij gaat het best prima![]()
Hoe is het met jou?![]()
Lok hem nou nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de irritante zijn ??
Bedoelt hij @:Nattekat ???100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nice! Welke studie deed je ook alweer?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor! Ben nu lekker een periode vrij, studie zit er eindelijk op. Goed om te horen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje voor je gevonden
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: