SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet uit kijk win jij weer, dat wil ik niet.![]()
![]()
Nou iedereen even niet posten na mario tot hij er weer is
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt hequote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:04 schreef Lovely het volgende:
Nou iedereen even niet posten na mario tot hij er weer is![]()
![]()
Heb je wel eens met Mario afgesproken die is ook zo op poep gefocust het is een pair in heavenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Enige waar druk gemaakt moet worden is je endeldarm
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Tuurlijk, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Mario afgesproken die is ook zo op poep gefocust het is een pair in heaven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan is het goedquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het is een zetje...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Mario afgesproken die is ook zo op poep gefocust het is een pair in heaven![]()
Ik mag hem niet meer mentionen als het over poep gaatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Mario afgesproken die is ook zo op poep gefocust het is een pair in heaven
@mario390![]()
![]()
Schijt mag wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer mentionen als het over poep gaat
@:mario390Iedereen is een kutlultrut
Hahaha poep pies .............quote:Iedereen is een kutlultrut
Wat mag niet dan.quote:
Iedereen is een kutlultrut
VissticksIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Essen das du kunst fressen!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Wat kan ik het beste essen in Essen?![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou dat weet je best wel na al die jaren, zelfs ik weet hetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Nooit helemaal duidelijk hier op FOK!Iedereen is een kutlultrut
Nou nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat weet je best wel na al die jaren, zelfs ik weet het
Vroeger kon veel meer...tegenwoordig krijg ik voor een scheet een note![]()
![]()
Correct en tevens juistquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tis goed met jequote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou nee.
Vroeger kon veel meer...tegenwoordig krijg ik voor een scheet een noteIedereen is een kutlultrut
Heb er ook wel, maar niet echt veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou nee.
Vroeger kon veel meer...tegenwoordig krijg ik voor een scheet een note![]()
Und het beste bier is das das du kunst SAUFEN!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja jij weet dat precies.............quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat weet je best wel na al die jaren, zelfs ik weet het![]()
![]()
![]()
Is @stokj hier nog wel eens gesignaleerd?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is @:stokj hier nog wel eens gesignaleerd?![]()
![]()
Ja zondag nog @stokjquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is @:stokj hier nog wel eens gesignaleerd?![]()
Ahah, dan heb ik hem gewoon altijd gemist hierquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goodevening
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heyquote:je knie al wat beter?
Anders een kussen onder je knie leggen (denk ik)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel iets hopelijk geen pijn vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedzoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel iets hopelijk geen pijn vannacht![]()
Weet niet of dat gaat helpenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders een kussen onder je knie leggen (denk ik)
Waar heb je last van?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mijn knie, vooral als ik veel gelopen en gefietst heb, krijg ik pijn in de nacht als ik wakker wordt. Kan ik mijn knie bijna niet bewegen/buigenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan hangt die niet zo door, je kan het altijd proberen als je wil natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hangt die niet zo door, je kan het altijd proberen als je wil natuurlijk
Ik bolk degene voor me
Ik heb er één en ik ben er trots op
Iedereen behalve mijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
ik weet er helemal niet wie ik
zoll bloklen![]()
Gewoon posten joh, top 10 prima toch en alles hoger leuk maar geen moetenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
zoll bloklen![]()
![]()
![]()
Iedereenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
zoll bloklen![]()
Ik denk dat jij een van zijn grootste ‘ gevaren’ bent momenteelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom iedereen behalve PLY.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een van zijn grootste ‘ gevaren’ bent momenteel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een van zijn grootste ‘ gevaren’ bent momenteelaan het eind staat hij toch hoger, hij maakt zich te druk
![]()
Hij zat vorige maand nog te janken dat ie nu geen tijd zou hebben en niet mee kon doenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:03 schreef PLY het volgende:
[..]aan het eind staat hij toch hoger, hij maakt zich te druk
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Juist omdat hij zo tekeer gaat wil je hem een keer voorbijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zat vorige maand nog te janken dat ie nu geen tijd zou hebben en niet mee kon doenmaar heb absoluut geen hekel aan @mario390
![]()
Ik heb een hekel aan gejank.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Juist omdat hij zo tekeer gaat wil je hem een keer voorbijmaar heb absoluut geen hekel aan @:mario390
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is mij gelukt vandaagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Juist omdat hij zo tekeer gaat wil je hem een keer voorbijmaar heb absoluut geen hekel aan @:mario390
![]()
![]()
Corrigerende bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Kan iemand weer even helpen met de airco optillen? Ga m'n buurman weer helpen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ehm vraag je buurmanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand weer even helpen met de airco optillen? Ga m'n buurman weer helpen![]()
![]()
Laat hem niet weer op die auto vallen, anders gaat het alarm weer afquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand weer even helpen met de airco optillen? Ga m'n buurman weer helpen![]()
* DJMO zwaait met toverstafquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand weer even helpen met de airco optillen? Ga m'n buurman weer helpenIk heb er één en ik ben er trots op
~Je kent hem ondertussen na al die jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:03 schreef PLY het volgende:
[..]aan het eind staat hij toch hoger, hij maakt zich te druk
![]()
aan alles en iedereen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb hem vaak laten staan snachts ook, vanacht en morgen ben ik er niet.. In de ochtend ffquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~Je kent hem ondertussen na al die jaren![]()
![]()
quote:
quote:
Welke buurman?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Die van de warme muur denk ikquote:
Mij!!! Blok mij!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
zoll bloklen![]()
![]()
![]()
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Soooww, mijn tante toen bijna wel die trut. Heel de dag zonnen op het stand en dag daarop in het ziekenhuis koelen en infuusquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag is roooood
Alvast voor de helft gecremeerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Soooww, mijn tante toen bijna wel die trut. Heel de dag zonnen op het stand en dag daarop in het ziekenhuis koelen en infuus![]()
![]()
![]()
Auquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Soooww, mijn tante toen bijna wel die trut. Heel de dag zonnen op het stand en dag daarop in het ziekenhuis koelen en infuus![]()
Ben jij dat dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:31 schreef mario390 het volgende:
moet er toch niet foto van van vandaag zijn![]()
Een maat kan dat toch doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hij heeft zelf een foto van zijn rooie rug gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
O ja
Welke maat?
Wij zitten allemaal hier![]()
![]()
Bolk die iedereenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo’n die is verbrandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let's goOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tot laters 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Word je nog heilig ook 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn wasmachine wil aandachtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet ik twee trappen op.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar ik erger me aan dat gepiepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Paul Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er tabak van. De groeten.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: