Dat weet ik niet hoor. Ik weet alleen wat Mattheus gisteren zei.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Pootje sliep in de suite, Mattie in de grote slaapkamer…
Rode kaart-waardig deze opmerking en onmiddellijke uitzetting.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
En maar klagen .. en klagen...
Sharice : You're a motherfucker
Tegen BB
En wat zeggen ze dan vaak? Kinderen die vragen .....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu blijft maar miepen over DM worden
Je bent sarcastisch, toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rode kaart-waardig deze opmerking en onmiddellijke uitzetting.
tldrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef rinardo het volgende:
Mijn kijk op BigBrother momenteel
Het Kartel
In Big Brother speelt er [knip]
Jammer dan voor hem dat zijn wij 😉quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Diegene die niks kan beslissen dm makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Hoor vaak "ik hoor je" of " ik hoor wat je zegt"
Ik krijg daar een beetje verkrampte tenen van, wordt dat nu echt vaak gebruikt in NL?
maar geen last van je kringspier!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg daar een beetje verkrampte tenen van, wordt dat nu echt vaak gebruikt in NL?
Ik verwacht niet meer dat Sharice wat gaat doen aan haar houding , maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Sharice kan volgende week toch naar huis. Pootje mag ook.
Eigenlijk wel een erg interessant planquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die niks kan beslissen dm maken
OMGquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt deze exit wel de moeilijkste na Sjef
Raakte meer dan gedacht
ik lees dit een hoor Jordy zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Pootje ... hoe lang nog? 5 wekem?
Pootje : Ja ... je moet het zo zien.. zo lang als we er nu al zitten, nog een keer zo lang
Jane : *zucht*
Ehm pardon?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Tascha071 het volgende:
Big brother I love you. Sharisse mompelde net ohh hell no
[..]
maar geen last van je kringspier!
gewoon hopeloos verliefdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ziek ben je eigenlijk om de kasten van milena te willen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Jammer dan, dat zijn wij al 😉quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegdquote:
Krijgen wij SL voor een halve dag steedsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een erg interessant plan
Waarschijnlijk omdat BB het noemde net tijdens de livequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waarom loopt Jane plots hele tijd te roepen dat ze de enige Ndl vrouw is?
Dat is toch al een week zo, maar ze is het pas beginnen zeggen na Milena's vertrek.
Zolang het je kringspier niet is die verkrampt, valt het allemaal reuze mee toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Die is al lang blij dat ze verlost is van die klitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef Luna68 het volgende:
Zou milena nu beledigd zijn dat Sharice niet mee het huis uit is gelopen?
Wat denk je van ‘ik zie je’quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef Linnied het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..
Ik ben Nederlander en krijg dit soort teksten m'n strot niet uit hoor.
zelfs als ze, na zijn weken zeuren erover, gaan zeggen: keanu, wil jij dm zijn? we zijn unaniem. jij mag het zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die niks kan beslissen dm maken
Pff blij te horenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef Linnied het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..
Ik ben Nederlander en krijg dit soort teksten m'n strot niet uit hoor.
Ze jatten allemaal eten , al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef rinardo het volgende:
Mijn kijk op BigBrother momenteel
Maar… zelfs het machtigste kartel kan niet ontsnappen aan één groot probleem: wie eet altijd stiekem de kommen met chips, popcorn en snacks leeg? Precies, Jordy zelf! 😅
Ja, dat is een nieuwe trend denk ik...net zoals...." Ik voel je ". ......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Zie je? Nog zo'n langslaper!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is eindelijk wakker !
Zegt ze ....
Sharice is bozig! Die zint op wraak!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik verwacht niet meer dat Sharice wat gaat doen aan haar houding , maar we gaan het zien.
hear hearquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze jatten allemaal eten , al vanaf het begin.
Niet alleen Jordy doet dat maar ze doen het werkelijk allemaal . Alleen vinden we het van de ene bewoner erger ,
en van de andere bewoner grappig.
Het zegt dus wat over hoe wij naar de bewoners kijken
Denk het welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:46 schreef greysbones het volgende:
Zal Jordy het beseffen
dat dit zijn glory week was
Niet lang gok ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice is bozig! Die zint op wraak!benieuwd hoe lang ze dat volhoudt
Precies, het klinkt ook niet aardigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zolang het je kringspier niet is die verkrampt, valt het allemaal reuze mee toch?![]()
Nee, wordt niet veel gebruikt. Meestal als het wel wordt gebruikt is dat niet heel aardig.
ja jane kan zichzelf misschien voor de gek houden maar mij nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Tascha071 het volgende:
Charisse heeft t in t gesprek over ONs tegen Jane. Jane meteen ik heb maar 1 iemand Axel.
weet je hoeveel pannenkoeken ik ben misgelopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand in het huis mist eten, of komt iets te kort. Het is alleen een issue in de CoS.
Juist!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand in het huis mist eten, of komt iets te kort. Het is alleen een issue in de CoS.
Ik zeg eerlijk dat ik het van niemand grappig vindquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze jatten allemaal eten , al vanaf het begin.
Niet alleen Jordy doet dat maar ze doen het werkelijk allemaal . Alleen vinden we het van de ene bewoner erger ,
en van de andere bewoner grappig.
Het zegt dus wat over hoe wij naar de bewoners kijken
Tegen wie zei ze dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Je moet weten, het enige bondje wat ik in het huis heb, is met Axel. En Axel is met jullie.... Ik denk dat we nu wel dezelfde kant opwaaien.
Ik vind het aso gedragquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane speelt het spel i.i.g. niet met wrok. Dat is iets wat Jane nu ook denk ik voelde bij sharisse en haar daarop wilde wijzenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja jane kan zichzelf misschien voor de gek houden maar mij niet
echt, hoeveel posts je hier elke dag voorbij moet scrollen erover ..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat soort dingen doen mijn hart goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Je moet weten, het enige bondje wat ik in het huis heb, is met Axel. En Axel is met jullie.... Ik denk dat we nu wel dezelfde kant opwaaien.
Ik vind dat het allemaal groter wordt gemaakt dan dat het is.quote:
Ik ben toch wel teleurgesteld in Janequote:
Jane wil zo ver mogelijk komenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Jane speelt het spel i.i.g. niet met wrok. Dat is iets wat Jane nu ook denk ik voelde bij sharisse en haar daarop wilde wijzen
Sja .. maar ze weet dat ze het 5e wiel is bij de andere groep. Je moet wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben toch wel teleurgesteld in Jane
sharice vol haatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:49 schreef mazaru het volgende:
Sharice, Jane, Axel, Pootje. Mooi team om die dievenbende eens aan te pakken
Ze heeft er nooit echt bij gehoord. Daar is geen enkele twijfel over.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. maar ze weet dat ze het 5e wiel is bij de andere groep. Je moet wat.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
sharice vol haat
axel en jane met de ene tactische blunder na de andere
pootje al liggend op de bank
en het merendeel van de kijkers met veel meer sympathie voor de andere bewoners
komt helemaal goed!
Dat is prima, misschien is dat ook wel zo, zeker toen er weinig eten was vond ik het erg asoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat het allemaal groter wordt gemaakt dan dat het is.
Nou, die sympathie is ver te zoeken tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
sharice vol haat
axel en jane met de ene tactische blunder na de andere
pootje al liggend op de bank
en het merendeel van de kijkers met veel meer sympathie voor de andere bewoners
komt helemaal goed!
ik denkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach toen Wicky en Jane die chocopot 's nacht zaten leeg te likken heb ik echt wel gelachenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is prima, misschien is dat ook wel zo, zeker toen er weinig eten was vond ik het erg aso
Daar had ze ook wel reden toe. Beetje lullig om alle schuld bij Milena te leggen als hij overduidelijk met Jordy samenspeelde om haar eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef happyme28 het volgende:
Hier heeft Matti gelijk. Milena heeft zelf afstand genomen. Mede door Sharice gebeurd.
Daarom is groepsdynamiek juist zo interessant : mensen gaan dingen doen die ze zelf wss al nooit zo zouden hebben bedacht. Het is een spel en iedereen gaat daar anders mee om of staat er anders in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is prima, misschien is dat ook wel zo, zeker toen er weinig eten was vond ik het erg aso
Bondjes horen bij BB. Maakt niet uit wie er weggaat, oude bondjes blijven of nieuwe ontstaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:52 schreef Thorelf het volgende:
ik denk dat als Jordy weg is..er niet echt meer bondjes zijn
Ik weet niet of dat wel echt zo is. Met Jolien en Keanu zou ze een meerderheid zijn in het vijftal. Het zijn toch keuzes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
er is een momentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
jane wil er toch bij zijn om dubbel agent te spelen, ze heeft 0 intentie om er echt bij te willen horen.
Echt hoor !! Ik heb in een deuk gelegenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach toen Wicky en Jane die chocopot 's nacht zaten leeg te likken heb ik echt wel gelachen
Dat was na Milena al afstand had genomen. Matti heeft haar lang in bescherming genomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ze ook wel reden toe. Beetje lullig om alle schuld bij Milena te leggen als hij overduidelijk met Jordy samenspeelde om haar eruit te krijgen.
klopt,maar ik bedoel Keanu en Jolien kunnen het ook goed vinden met Axel en Janequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Bondjes horen bij BB. Maakt niet uit wie er weggaat, oude bondjes blijven of nieuwe ontstaan.
Enkel als je bij de laatste zit, dan heeft het geen zin meer.
Jolien is sowieso niet te vertrouwen. Alleen jammer dat Jane dat nog niet doorheeft. En Keanu is een angsthaas. Die durft niet tegen Jordy in te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel echt zo is. Met Jolien en Keanu zou ze een meerderheid zijn in het vijftal. Het zijn toch keuzes.
Ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik verwacht niet meer dat Sharice wat gaat doen aan haar houding , maar we gaan het zien.
Van twee walletjes eten loopt meestal niet goed afquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
jane wil er toch bij zijn om dubbel agent te spelen, ze heeft 0 intentie om er echt bij te willen horen.
En terecht!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien is sowieso niet te vertrouwen. Alleen jammer dat Jane dat nog niet doorheeft. En Keanu is een angsthaas. Die durft niet tegen Jordy in te gaan.
Dat ze afstand nam kwam omdat ze het niet meer vertrouwde en dat was ook terecht. Ik kan niet geloven dat ik het nou voor Milena opneemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was na Milena al afstand had genomen. Matti heeft haar lang in bescherming genomen.
Jolien vertrouwt niet zomaar iemand.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar ik bedoel Keanu en Jolien kunnen het ook goed vinden met Axel en Jane
Klopt wie weet had ik het zelf ook gedaan als ik in dat huis zatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is groepsdynamiek juist zo interessant : mensen gaan dingen doen die ze zelf wss al nooit zo zouden hebben bedacht. Het is een spel en iedereen gaat daar anders mee om of staat er anders in.
Is niet zo raar. Vanavond mag dat. Morgen moet het klaar zijn en dan moet ze het spel gaan spelenquote:
misschien kan Keanu voor haar zingenquote:
* greysbones zet in, kon ik nog maar even bij je zijn,.. ik wil nog zoveel aan je vraggggeeeeennnnnnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zware tijden voor sharice nu, niemand meer om aan te plukken
Dat kun je zelfs Sharice niet aan doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan Keanu voor haar zingen
mister lonely
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kun je zelfs Sharice niet aan doen
Ik voel me zo verdomd alleenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet in, kon ik nog maar even bij je zijn,.. ik wil nog zoveel aan je vraggggeeeeennnnnn
Ik denk echt dat het voor haar te laat is , ze had die knop al veel eerder om moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Denk dat ze nog wel wat in haar mars heeft nu Milena weg is en ik hoop dat ze daar 2 weken voor krijgt om te laten zien
Volgende week Pootje of Keanu exit, zo heeft Sharice de tijd om bij te komen
Vrees er ook voorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het voor haar te laat is , ze had die knop al veel eerder om moeten zetten.
Haar giftige vriendschap met Milena ging zelfs voor de 'band' die ze had met Elsa.
Dat verbaasde me toen wel..
Milena ging voor alles
Stiekem toch een beetje verliefd, en liefde verblindt , maar weg is die liefde nuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het voor haar te laat is , ze had die knop al veel eerder om moeten zetten.
Haar giftige vriendschap met Milena ging zelfs voor de 'band' die ze had met Elsa.
Milena ging voor alles
Ik denk dat het gat waar ze in zit al veel te diep is. Ze was niet heel populair bij de van Volder poll van 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk
dat als ze echt sterk zou blijven
en haar eigen spel zou blijven spelen
zonder met een sharice en pootje mee te gaan
ze dikke kans maakt op de finale
Alles hangt of staat met hoe goed je jezelf kent en in welke mate je lak hebt aan wat anderen vinden of denken en hoe je omgaat met veranderingen. En alles veranderd daar continuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt wie weet had ik het zelf ook gedaan als ik in dat huis zat
En ze heeft niet eens een lief briefje van milena gehad?? Laat zien hoe milena is, of milena dacht dat zij zou blijven en Sharice zou gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena ging voor alles
Milena was bijna een soort obsessie voor haar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena ging voor alles
Ach dat heeft zelfs Pootje geroepen als Sharice weg zou gaan, allemaal in the heat of the moment.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef kater1 het volgende:
Maar al die stoere woorden van Sharice, als jij gaat (Milena) ga ik ook... niets waard dus.
Dat is haar valkuil en gaat het alleen maar moeilijker maken .quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vrees er ook voor![]()
Ze zei vd week ook dat ze alles onthoudt en moeite heeft met vergeven en vergeten.
Dat is ook wat ik net al aangaf. Sharice had aan deze uitslag moeten kunnen afleiden dat milena de aanstichter was van haar gezeik van vorige week. Maar ze heeft zo’n blind spot dat ze milena totaal vertouwde. Ze ziet niet dat milena echt heel toxic was voor haarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena ging voor alles
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik net al aangaf. Sharice had aan deze uitslag moeten kunnen afleiden dat milena de aanstichter was van haar gezeik van vorige week. Maar ze heeft zo’n blind spot dat ze milena totaal vertouwde. Ze ziet niet dat milena echt heel toxic was voor haar
Het is nog geen morgen......maar inderdaad andersom wist ik het zeker Milena gaat niet met Sharice mee. Dit had ik niet verwacht.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:03 schreef kater1 het volgende:
Maar al die stoere woorden van Sharice, als jij gaat (Milena) ga ik ook... niets waard dus.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
Maar Sharice krijgt toch geen knaakjes?
Jawel .. ze had geen keus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
Maar Sharice krijgt toch geen knaakjes?
Wordt vast per uur betaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef greysbones het volgende:
BB heeft weer eens alle tijd
iedereen omroepen met een slakkengang
Huh? Heeft zij ook op Milena gestemd?quote:
Ik ben vooorrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dan kunnen we nu eindelijk een feestje vieren toch
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dan kunnen we nu eindelijk een feestje vieren toch
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Het feestje komt pas weer bij de finale
Feestje, popcorn, fan boodschappen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Het feestje komt pas weer bij de finale
Sommige mensen leven op dramaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef happyme28 het volgende:
Knap toch hoe Keanu van iets simpels een drama kan maken
het voelt ietwat geforceerdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Flow3r het volgende:
Was voorspelbaar dat Jane bij hun aan zou sluiten, nu is het 4 tegen 4
Wel leuk eigenlijk .. alles wat ze tot nu toe zelf bedacht heeft, is grandioos in haar gezicht geexplodeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Alsof Jane alle plannen maakt en bedenkt ...
Zich belangrijk maken met bullshit
[ afbeelding ]
vooral met dit hoofdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
goedzo sharice, game is on! lets gooo
Ja echt maar wat ie daarna zegt klopt weer van geen meter .. Dat ie 10K heeft omdat ie Milena heeft genomineerd..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Verity het volgende:
De verleiding van Keanu was een dubbele stem?! Konden ze daar niks beters bedenken. Dat is toch geen 10k waard
Ik ben het steeds eens dit gaat echt niet goed dit jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Alsof Jane alle plannen maakt en bedenkt ...
Zich belangrijk maken met bullshit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel leuk eigenlijk .. alles wat ze tot nu toe zelf bedacht heeft, is grandioos in haar gezicht geexplodeerd.
Keanu had een algemene verleiding. Pootje en Jordy een persoonlijke omdat ze altijd haantje de voorstellen willen zijn en telefoon pakken enzquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
Ook echt wel raar dat Keanu zo’n megalaffe ‘verleiding’ kreeg en de twee anderen in z’n team juist allebei 1 die ze vrij overduidelijk gingen nemen.
Ik denk dus dat er een vergissing is gemaakt met verleidingen. Keanu had die hamburger moet hebben want zeurt altijd om eten. Al kost het gem geld. Die dubbele stem was sowieso een laffe verleiding.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
Ook echt wel raar dat Keanu zo’n megalaffe ‘verleiding’ kreeg en de twee anderen in z’n team juist allebei 1 die ze vrij overduidelijk gingen nemen.
dat is toch onzinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu had een algemene verleiding. Pootje en Jordy een persoonlijke omdat ze altijd haantje de voorstellen willen zijn en telefoon pakken enz
Het had nooit 5 tegen 3 kunnen zijn want dan kan éen groep volledig weggespeeld worden, wat is dan nog het nutquote:
had gekundquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het had nooit 5 tegen 3 kunnen zijn want dan kan éen groep volledig weggespeeld worden, wat is dan nog het nut
Jawel, Keanu gaat er next uitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Puzzie het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als de lippen op zijn geknabbeld begint ze maar aan haar nagelsquote:
Het klopt wel dat de verleiding van Keanu algemeen was en niet specifiek voor 1 persoon, denk ik. Dat kwam in die gouden envelop en ze moesten meteen 1 iemand naar de PR sturen. Dan kan BB bvb niet plots ik-zeg-maar-wat Jeff te voorschijn toveren als ze Jolien hadden gestuurd. Dat was voor gelijk wie dezelfde verleiding (dubbele stem) geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch onzin
BB bedenkt de verleidingen per persoon
niet per haantje de voorste
Ik zie een verbeten mens.. Dat maakt iemand lilukquote:
Pootje en Jordy kregen een verleiding aangeboden via telefoon geloof ik. Toen moesten ze half uur wachten. Alle andere via de vending machine en die moesten meteen komen. Dus wel degelijk omdat ze haantje de voorste waren kregen ze 'zwaardere' verleidingen dan de meer generieke verleidingen voor de rest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch onzin
BB bedenkt de verleidingen per persoon
niet per haantje de voorste
I LUV YOU PUZZIEquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie een verbeten mens.. Dat maakt iemand liluk :+
Ik zie verdrietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie een verbeten mens.. Dat maakt iemand liluk
Pootje die hele dagen op de bank zitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Team Pootje, Axel, jane en Sharice vind ik sterker dan Keanu Kartel met slappe Mattie en Keanu de meelopers, alleen Jordy en Jolien spelen het spel
Nou lekker samen klitten. Terror twinsquote:
jij mag er ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker samen klitten. Terror twins
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank jequote:
Ik ben meer een lonerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Pootje toch wel denk ik maar soms is het in een week weer heel anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende week Pootje of Keanu eruit hopelijk ...
Pootje op de bank, klopt wel, maar ondertussen pakt ie alles wat ie pakken kanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje die hele dagen op de bank zit
Jane die echt een strategisch fiasco is
Axel die elke keer weer tever vooruit kijkt
blijft Sharice over
gewoon die vriendin van pootje flink wat ananas gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Pootje toch wel denk ik maar soms is het in een week weer heel anders.
agree on Keanuquote:
Ik ben het met je eens. Axel kreeg de dubbele hamburger die hem wel iets deed maar niet genoeg. Als die voor de neus van keanu was geweest wist ik het wel....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat er een vergissing is gemaakt met verleidingen. Keanu had die hamburger moet hebben want zeurt altijd om eten. Al kost het gem geld. Die dubbele stem was sowieso een laffe verleiding.
Ben het eigenlijk met je eens....alleen die droopy ogen maar zo met weinig makeup is het een mooie meid met goed figuur.quote:
Nee hoor, eerst 1tje uit the den of thievesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
plopperdeplopperdeplop zo het bankie op
Omdat er altijd mensen tussen zitten die geen rem hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rtl gaat minderen/ stoppen met alcohol in RLS
poah dat klinkt eigenlijk nog mooier dan het kiki kartelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst 1tje uit the den of thieves
Hoeft ook niet veel te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goeie film ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
poah dat klinkt eigenlijk nog mooier dan het kiki kartel
Nu valt BB nog wel mee qua incidenten, maar andere programma's is echt teveel gezeik mee geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat er altijd mensen tussen zitten die geen rem hebben
In deze BB is ook nog niet veel alcohol geweest. Maar de keren dat het er voor iedereen was liep het ook gelijk uit de hand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu valt BB nog wel mee qua incidenten, maar andere programma's is echt teveel gezeik mee geweest
en deel 2 draait in de biosquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha zal die dan is even noteren
In andere landen is er zelfs een nederlandse bier-sponsor die regelmatig feestjes verzorgen, rond zwembaden en tropisch brandende zon ... ondertussen wel stiekem produktplacement blijven volhoudenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat viel toch wel meequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In deze BB is ook nog niet veel alcohol geweest. Maar de keren dat het er voor iedereen was liep het ook gelijk uit de hand.
Dat noemt hij pleur.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel bekijkt het van de zonnige kant meer koffie voor hen
Bankje Sharice, Pootje, Keanuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende week Pootje of Keanu eruit hopelijk ...
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Oh jee, kunnen we jullie hier ook nomineren??![]()
Als mensen als een malle gaan zuipen tot ze bijna omrollen vind ik dat niet echt meevallen.quote:
Een bakkie pleur. Gewoon een Rotterdamse uitdrukkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |