Niels en Jeffrey waren net 'live' en morgen zou een leuke dag ofzo worden, maar ze mochten echt niets zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, die freezes deze week waren kompleet ruk ....![]()
Morgen vanaf morgen fan week, kan niet wachten ...
sharice van haarzelfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena kreeg toch de target van Jordy door de wissel?
Begreep het ook verkeerd, maar ze bedoelde het target van Milena, niet zichzelf.quote:
En waarschijnlijk omdat hij Sharice een gore graftak noemde. Dat vinden de meeste mensen niet leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy natuurlijk, omdat hij Milena een target gaf
Ik vind dat echt de laatste die over iemand anders moet gaan zeiken. Ga maar gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar ja , want hij heeft het alleen maar over anderen maar waar is Pootje zelf met zijn gedrag
ik luister ook naar pootje en mattiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begreep het ook verkeerd, maar ze bedoelde het target van Milena, niet zichzelf.
Het kan nu twee kanten opgaan : of ze gaat normaal doen of ze is het volgende doelwitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef marky het volgende:
Lekker haatdragend is Sharice. Alsof haar iets ergs is aangedaan.
T kan ook een mix zijn van emoties , dat ie daar echt ziek van geworden is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?
ik zat op de andere streamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zei Sharice niet: diegene die Milena een target gaf?
Eens, het is nogal hypocriet gedrag van hemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de laatste die over iemand anders moet gaan zeiken. Ga maar gewoon naar huis.
Dat wilde ik ook net doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister ook naar pootje en matti
Hij kwam wel overeind om vette banaan te eten en daarna nog pannenkoeken. Als je echt een goede hoofdpijnaanval heb dan verzeker ik je dat je daar geen trek in hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag en avond zonder eruit te komen?.....
Hij is er uit geweest voor het eten.. maar heeft toen de hele tijd met z'n hoofd in z'n handen gezeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag en avond zonder eruit te komen?.....
Die gejatte pannekoeken hebben hem beter gemaakt zullen we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent van de hoofdpijn dan vreet je ook geen gebakken banaan en gejatte pannenkoeken.
Ah ja, dus: Sharice haar target is diegene die haar een target gaf. Waarbij de 2e haar op Milena slaatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat op de andere stream
reageerde puur op de post van Kodiak
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gejatte pannekoeken hebben hem beter gemaakt zullen we het daar maar op houden.
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waarschijnlijk omdat hij Sharice een gore graftak noemde. Dat vinden de meeste mensen niet leuk.
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoen
Alleen haar oogleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice gaat niet haar hoofd laten hangen
she's going downnnnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Puzzie het volgende:
'En onthoud goed, Ik hoor nergens bij he
Hij zei dat nadat hij al weggelopen was. Zijn punt was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.
Je kan de bal ook eens terug verwachten als je zelf altijd heel lelijke dingen zegt over je medebewonersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.
Eens!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens terug verwachten als je zelf altijd heel lelijke dingen zegt over je medebewoners
Ik hou van karma
Alleen haar mondhoeken en oogledenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice gaat niet haar hoofd laten hangen
Hoe kan dat? Pootje sliep in de suite, Mattie in de grote slaapkamer…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wou slapen omdat hij slecht sliep door Pootje. Die schijnt nogal te snurken. Maar ze mochten niet slapen van BB. Hij probeerde het later nog buiten en toen riep hij dat hij gewoon heel even wou slapen omdat hij zo'n slaap had. Geen woord over hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alleen haar mondhoeken en oogleden
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |