smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
kom op
milena heeft een heel mooi gezicht
sharice... niet :p
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?quote:
ze is haar eigen target?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice de gene die haar een target gaf is mijn target
Hij wou slapen omdat hij slecht sliep door Pootje. Die schijnt nogal te snurken. Maar ze mochten niet slapen van BB. Hij probeerde het later nog buiten en toen riep hij dat hij gewoon heel even wou slapen omdat hij zo'n slaap had. Geen woord over hoofdpijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?
Ja, zat ook even te denken wie dan, maar dat deed ze zelfquote:
ja tochquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zat ook even te denken wie dan, maar dat deed ze zelf
Dus reken maar uit.....je zal er lang inzitten al je de berekening van vroeger neemt twee belgen twee nerderlanders....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Ynti het volgende:
Ik vind dat gemiep van Jane: ik ben de enige nederlandse dame, irritant
Als er nog 6 dames zijn oke.
Maar het is nu 1 op 3.
Raar ja , want hij heeft het alleen maar over anderen maar waar is Pootje zelf met zijn gedragquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |