Vind ik nog niet relevant eigenlijk. Pootje en Sharice mogen eerst van mij. Dan mag Keanu of Axel vertrekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
dan gaat Keanu volgende week
of Axel die hebben het meeste geld
Dan slaap jij heul veulquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig allemaal gemist want dan slaap ik![]()
Ik begin haar steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
Jolien is ook wel echt een lieve dame
Missen we niks aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef chufi het volgende:
Peter kan tijdenlijk niet meer communiceren zo te zien .. Jane heeft een kabeltje kapot gemaakt
Is ook schijnheilig, had ie vandaag ook nog kunnen doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vindt het zuur dat hij het niet heeft kunnen uitpraten met Milena omdat hij gister ziek was.
Als Sharice haar ogen dicht heeft en niet half is ze zelfs knap......knapper dan Milene want ze heeft weinig makeup nodig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
Ah Jolien is al met glibberen begonnen. Trap er niet in Sharice!
[ afbeelding ]
Ziek? Ammehoela! Die mankeerde niks, tenzij lui ziek is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vindt het zuur dat hij het niet heeft kunnen uitpraten met Milena omdat hij gister ziek was.
Ben blij dat het niet gebeurt is stel dat Sharice had moeten gaan was ze vol op Matti gedoken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is ook schijnheilig, had ie vandaag ook nog kunnen doen
kom opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Sharice haar ogen dicht heeft en niet half is ze zelfs knap......knapper dan Milene want ze heeft weinig makeup nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |