Dat weet ik niet hoor. Ik weet alleen wat Mattheus gisteren zei.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Pootje sliep in de suite, Mattie in de grote slaapkamer…
Rode kaart-waardig deze opmerking en onmiddellijke uitzetting.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
En maar klagen .. en klagen...
Sharice : You're a motherfucker
Tegen BB
En wat zeggen ze dan vaak? Kinderen die vragen .....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu blijft maar miepen over DM worden
Je bent sarcastisch, toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rode kaart-waardig deze opmerking en onmiddellijke uitzetting.
tldrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef rinardo het volgende:
Mijn kijk op BigBrother momenteel
Het Kartel
In Big Brother speelt er [knip]
Jammer dan voor hem dat zijn wij 😉quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Diegene die niks kan beslissen dm makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Hoor vaak "ik hoor je" of " ik hoor wat je zegt"
Ik krijg daar een beetje verkrampte tenen van, wordt dat nu echt vaak gebruikt in NL?
maar geen last van je kringspier!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Ik krijg daar een beetje verkrampte tenen van, wordt dat nu echt vaak gebruikt in NL?
Ik verwacht niet meer dat Sharice wat gaat doen aan haar houding , maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Sharice kan volgende week toch naar huis. Pootje mag ook.
Eigenlijk wel een erg interessant planquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die niks kan beslissen dm maken
OMGquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt deze exit wel de moeilijkste na Sjef
Raakte meer dan gedacht
ik lees dit een hoor Jordy zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Pootje ... hoe lang nog? 5 wekem?
Pootje : Ja ... je moet het zo zien.. zo lang als we er nu al zitten, nog een keer zo lang
Jane : *zucht*
Ehm pardon?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Tascha071 het volgende:
Big brother I love you. Sharisse mompelde net ohh hell no
[..]
maar geen last van je kringspier!
gewoon hopeloos verliefdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ziek ben je eigenlijk om de kasten van milena te willen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Jammer dan, dat zijn wij al 😉quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegdquote:
Krijgen wij SL voor een halve dag steedsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een erg interessant plan
Waarschijnlijk omdat BB het noemde net tijdens de livequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waarom loopt Jane plots hele tijd te roepen dat ze de enige Ndl vrouw is?
Dat is toch al een week zo, maar ze is het pas beginnen zeggen na Milena's vertrek.
Zolang het je kringspier niet is die verkrampt, valt het allemaal reuze mee toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
Die is al lang blij dat ze verlost is van die klitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:43 schreef Luna68 het volgende:
Zou milena nu beledigd zijn dat Sharice niet mee het huis uit is gelopen?
Wat denk je van ‘ik zie je’quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef Linnied het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..
Ik ben Nederlander en krijg dit soort teksten m'n strot niet uit hoor.
zelfs als ze, na zijn weken zeuren erover, gaan zeggen: keanu, wil jij dm zijn? we zijn unaniem. jij mag het zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die niks kan beslissen dm maken
Pff blij te horenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef Linnied het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Of zelfs "ik voel je"..
Ik ben Nederlander en krijg dit soort teksten m'n strot niet uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |