Kan BB een huilende vrouw weerstaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik wil gewoon iets horen van thuis!
Geloof vanavond een paar planeten te zienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
loop gewoon die deur uit dan jane, man3
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
loop gewoon die deur uit dan jane, man3
Bewoners, Freezequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan BB een huilende vrouw weerstaan
lol .. Elsa ook al.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena heeft de suite sleutel mee hahahah
Gaat goed steeds met die sleutelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Net als Elsaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Daar is ie alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en haar maatje weer niet te zien.
Geheel willekeurigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef chufi het volgende:
Dit was wel eens in willekeurige volgorde ... maar met 3 is dat ook of wel of niet..
Soms worden mensen gevraagd ....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
Dat gezeur om berichten van thuis
Je weet toch waar je in stapt
Net als Elsa.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Paul het volgende:
Zo blij dat Milena weg is. Wat haatte ik haar
verschrikkelijk hoe hij gesprekken steeds op zichzelf betrekt..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Tascha071 het volgende:
Gaat sharisse nog verder zoeken naar een brief van haar Milena. Ze keek onder haar kussen. Daar lag niets. Ze zit nu even vast aan keannu die zijn momentje even pakt bij sharisse
Pootje is toch bij haar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en haar maatje weer niet te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kan me wel voorstellen dat de setting en sfeer meespeelt in de emoties op zo'n avondquote:
dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Sorry Jordy, Jane en ik gaan naar de finale. Dus je moet d'r nog even missen.
10.000 uitgeven voor fanmail is ook van den gekke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
Dat gezeur om berichten van thuis
Je weet toch waar je in stapt
Ja doei, zo werkt dat niet he.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Verida het volgende:
ik kan me dit van Jane wel voorstellen
Is ook de ontlading van de nominatie denk ik.
Maar als Pootje een brief heeft gekregen van zijn vrouw, denk ik dat ze nu Jane ook maar iets moeten aanbieden.
Jordy zijn kaartjes, na veel gezeur
Pootje zijn brief na veel gedreig met weggaan
Jane vraagt dit al langer, dan ook maar even iets geven.
10000 euro die je misschien krijgtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
10.000 uitgeven voor fanmail is ook van den gekke.
Ja zeker op z’n momentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verschrikkelijk hoe hij gesprekken steeds op zichzelf betrekt..
jane jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee, maar wie weet wat er nog in 4 weken kan gebeuren.
Ja echt wel , wat ik net ook zei: de setting en de sfeer zorgt ook voor die emotiesquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef tassie127 het volgende:
Milena al vanaf de eerste week haar mooiste outfitjes voor de live shows om vervolgens te vertrekken in haar BB kloffie
10k die sowieso maar voor 1 vd 3 was. virtueel is er niks verloren gegaan door hun verleiding te kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
10000 euro die je misschien krijgt
bestaansrecht creeeren na 4 wekenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje nu Sharice troosten .. hij is er maar druk mee..
omgetoverd naar een badkamer ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
De suite kan wel worden opgedoekt ze passen nu wel allemaal in die slaapkamer
Hoeft niet zolang ze niet beiden zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
Ah, Axel rekent op de fans van Jane......maar dat gebeurt alleen als Jane er al uit is......
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Nou hop hop partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Daar had Pootje het vanmiddag over. Volgens hem onmogelijk. Moet veel te veel gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
omgetoverd naar een badkamer ?
Wie ons......waarom de bewoners waarom andere wel op de bank maar hun niet....wie zijn hun meer. en daarbij de buitenwereld heeft gezorgd dat Milena eruit ging.....in de hoop dat jij er achteraan zou gaan....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Nu ga ik ze pakken .. allemaal!
Bier en tieten!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dit wordt interessant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
Nou ben ik benieuwd naar wie Sharice echt is. Eindelijk kan ze zichzelf eens laten zien. Ik ben benieuwd bij wie ze zich aansluit.
Jatogquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, die mag morgen van mij veel heimwee krijgen......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel blij dat Pootje er niet uitging om iemand te saven ....
door 4quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is trouwens flink wat geld te verdelen
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.
In de COS?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Altijd lekker zo'n erfenisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
en je bent nog wel zo'n feestnummerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar geen carnavalsfeestje wordt
Keanu hoopt van wel , maar carnaval isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.
Ja vind ik ook maar wel beter een feestje eindelijk, dan geen feestjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu hoopt van wel , maar carnaval is
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar wel beter een feestje eindelijk, dan geen feestjeDan neem ik carnaval maar voor lief
Iedereen heeft Milena genomineerd toch? De helft heeft Jolien gered en 3 Jane en de 4 targets konden niet stemmen toch?quote:
Ik vind Keanu en carnaval niet echt matchen ook al komt hij uit Maastricht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu hoopt van wel , maar carnaval is
Pootje is best wel tof , alleen erg aanwezigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef -river- het volgende:
Pootje hoeft van mij niet weg want die versta ik toch niet dus geen last van.
je kon wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen heeft Milena genomineerd toch? De helft heeft Jolien gered en 3 Jane en de 4 targets konden niet stemmen toch?
Aanwezig in zijn bed jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is best wel tof , alleen erg aanwezig
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen heeft Milena genomineerd toch? De helft heeft Jolien gered en 3 Jane en de 4 targets konden niet stemmen toch?
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik vind Keanu en carnaval niet echt matchen ook al komt hij uit Maastricht.
Dat heb ik gelukkig allemaal gemist want dan slaap ikquote:
Ze moeten volgende week weer wat vogelhuisjes timmeren om dierenarts te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is Peter al naar een dieren opvang .... ?
1 bed minder?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
Oh ze moeten in de huiskamer blijven ivm verbouwing
Vind ik nog niet relevant eigenlijk. Pootje en Sharice mogen eerst van mij. Dan mag Keanu of Axel vertrekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
dan gaat Keanu volgende week
of Axel die hebben het meeste geld
Dan slaap jij heul veulquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig allemaal gemist want dan slaap ik![]()
Ik begin haar steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
Jolien is ook wel echt een lieve dame
Missen we niks aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:18 schreef chufi het volgende:
Peter kan tijdenlijk niet meer communiceren zo te zien .. Jane heeft een kabeltje kapot gemaakt
Is ook schijnheilig, had ie vandaag ook nog kunnen doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vindt het zuur dat hij het niet heeft kunnen uitpraten met Milena omdat hij gister ziek was.
Als Sharice haar ogen dicht heeft en niet half is ze zelfs knap......knapper dan Milene want ze heeft weinig makeup nodig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
Ah Jolien is al met glibberen begonnen. Trap er niet in Sharice!
[ afbeelding ]
Ziek? Ammehoela! Die mankeerde niks, tenzij lui ziek is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vindt het zuur dat hij het niet heeft kunnen uitpraten met Milena omdat hij gister ziek was.
Ben blij dat het niet gebeurt is stel dat Sharice had moeten gaan was ze vol op Matti gedoken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is ook schijnheilig, had ie vandaag ook nog kunnen doen
kom opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Sharice haar ogen dicht heeft en niet half is ze zelfs knap......knapper dan Milene want ze heeft weinig makeup nodig.
Vanmorgen gaf hij nochtans aan dat het hem echt niet meer boeide en dat hij helemaal niets meer met haar wou uitpraten. Dat was nadat Keanu en Jolien verslag hadden uitgebracht over hun gesprek gisteren met Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Sharice is gesaved door de make-up sessie met Jolien ....
Krijg toch het idee dat Axel vooral voor Axel koffie zet altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik durf het bijna niet te vragen....... pleur?
Je hebt mooi en mooi , ik vond Milena niet mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
kom op
milena heeft een heel mooi gezicht
sharice... niet :p
mattiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Jij had de beslissende stem Matt.
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziek? Ammehoela! Die mankeerde niks, tenzij lui ziek is.
Jij had mijn sarcasme door ....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik denk door de wil van mensen om Milena eruit te krijgen
Juist dat jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk door de wil van mensen om Milena eruit te krijgen
Hij wou gewoon slapenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....
coachquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [?]
Als je echt ziek bent van de hoofdpijn dan vreet je ook geen gebakken banaan en gejatte pannenkoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....
Psych misschien?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [ewk?]
Erika? de psych?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [?]
smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
kom op
milena heeft een heel mooi gezicht
sharice... niet :p
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?quote:
ze is haar eigen target?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice de gene die haar een target gaf is mijn target
Hij wou slapen omdat hij slecht sliep door Pootje. Die schijnt nogal te snurken. Maar ze mochten niet slapen van BB. Hij probeerde het later nog buiten en toen riep hij dat hij gewoon heel even wou slapen omdat hij zo'n slaap had. Geen woord over hoofdpijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?
Ja, zat ook even te denken wie dan, maar dat deed ze zelfquote:
ja tochquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zat ook even te denken wie dan, maar dat deed ze zelf
Dus reken maar uit.....je zal er lang inzitten al je de berekening van vroeger neemt twee belgen twee nerderlanders....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Ynti het volgende:
Ik vind dat gemiep van Jane: ik ben de enige nederlandse dame, irritant
Als er nog 6 dames zijn oke.
Maar het is nu 1 op 3.
Raar ja , want hij heeft het alleen maar over anderen maar waar is Pootje zelf met zijn gedragquote:
neequote:
Niels en Jeffrey waren net 'live' en morgen zou een leuke dag ofzo worden, maar ze mochten echt niets zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, die freezes deze week waren kompleet ruk ....![]()
Morgen vanaf morgen fan week, kan niet wachten ...
sharice van haarzelfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena kreeg toch de target van Jordy door de wissel?
Begreep het ook verkeerd, maar ze bedoelde het target van Milena, niet zichzelf.quote:
En waarschijnlijk omdat hij Sharice een gore graftak noemde. Dat vinden de meeste mensen niet leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy natuurlijk, omdat hij Milena een target gaf
Ik vind dat echt de laatste die over iemand anders moet gaan zeiken. Ga maar gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar ja , want hij heeft het alleen maar over anderen maar waar is Pootje zelf met zijn gedrag
ik luister ook naar pootje en mattiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begreep het ook verkeerd, maar ze bedoelde het target van Milena, niet zichzelf.
Het kan nu twee kanten opgaan : of ze gaat normaal doen of ze is het volgende doelwitquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef marky het volgende:
Lekker haatdragend is Sharice. Alsof haar iets ergs is aangedaan.
T kan ook een mix zijn van emoties , dat ie daar echt ziek van geworden is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij durfde milena niet onder ogen te komen, kwaad geweten misschien omdat hij haar niet had gesaved?
ik zat op de andere streamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zei Sharice niet: diegene die Milena een target gaf?
Eens, het is nogal hypocriet gedrag van hemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de laatste die over iemand anders moet gaan zeiken. Ga maar gewoon naar huis.
Dat wilde ik ook net doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister ook naar pootje en matti
Hij kwam wel overeind om vette banaan te eten en daarna nog pannenkoeken. Als je echt een goede hoofdpijnaanval heb dan verzeker ik je dat je daar geen trek in hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag en avond zonder eruit te komen?.....
Hij is er uit geweest voor het eten.. maar heeft toen de hele tijd met z'n hoofd in z'n handen gezeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag en avond zonder eruit te komen?.....
Die gejatte pannekoeken hebben hem beter gemaakt zullen we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent van de hoofdpijn dan vreet je ook geen gebakken banaan en gejatte pannenkoeken.
Ah ja, dus: Sharice haar target is diegene die haar een target gaf. Waarbij de 2e haar op Milena slaatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat op de andere stream
reageerde puur op de post van Kodiak
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gejatte pannekoeken hebben hem beter gemaakt zullen we het daar maar op houden.
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waarschijnlijk omdat hij Sharice een gore graftak noemde. Dat vinden de meeste mensen niet leuk.
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoen
Alleen haar oogleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice gaat niet haar hoofd laten hangen
she's going downnnnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Puzzie het volgende:
'En onthoud goed, Ik hoor nergens bij he
Hij zei dat nadat hij al weggelopen was. Zijn punt was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.
Je kan de bal ook eens terug verwachten als je zelf altijd heel lelijke dingen zegt over je medebewonersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoah je kunt je punt ook maken zonder asociaal te worden.
Eens!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens terug verwachten als je zelf altijd heel lelijke dingen zegt over je medebewoners
Ik hou van karma
Alleen haar mondhoeken en oogledenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice gaat niet haar hoofd laten hangen
Hoe kan dat? Pootje sliep in de suite, Mattie in de grote slaapkamer…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wou slapen omdat hij slecht sliep door Pootje. Die schijnt nogal te snurken. Maar ze mochten niet slapen van BB. Hij probeerde het later nog buiten en toen riep hij dat hij gewoon heel even wou slapen omdat hij zo'n slaap had. Geen woord over hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alleen haar mondhoeken en oogleden
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niet? Dat was mijn favoriete moment van het seizoen
Niet nodig. Wat dat betreft vond ik dat Jane het met klasse deed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei dat nadat hij al weggelopen was. Zijn punt was wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |