quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Paul het volgende:
Zo blij dat Milena weg is. Wat haatte ik haar
verschrikkelijk hoe hij gesprekken steeds op zichzelf betrekt..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Tascha071 het volgende:
Gaat sharisse nog verder zoeken naar een brief van haar Milena. Ze keek onder haar kussen. Daar lag niets. Ze zit nu even vast aan keannu die zijn momentje even pakt bij sharisse
Pootje is toch bij haar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en haar maatje weer niet te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kan me wel voorstellen dat de setting en sfeer meespeelt in de emoties op zo'n avondquote:
dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Sorry Jordy, Jane en ik gaan naar de finale. Dus je moet d'r nog even missen.
10.000 uitgeven voor fanmail is ook van den gekke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
Dat gezeur om berichten van thuis
Je weet toch waar je in stapt
Ja doei, zo werkt dat niet he.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef Verida het volgende:
ik kan me dit van Jane wel voorstellen
Is ook de ontlading van de nominatie denk ik.
Maar als Pootje een brief heeft gekregen van zijn vrouw, denk ik dat ze nu Jane ook maar iets moeten aanbieden.
Jordy zijn kaartjes, na veel gezeur
Pootje zijn brief na veel gedreig met weggaan
Jane vraagt dit al langer, dan ook maar even iets geven.
10000 euro die je misschien krijgtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
10.000 uitgeven voor fanmail is ook van den gekke.
Ja zeker op z’n momentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verschrikkelijk hoe hij gesprekken steeds op zichzelf betrekt..
uitmelkenquote:
jane jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee, maar wie weet wat er nog in 4 weken kan gebeuren.
Ja echt wel , wat ik net ook zei: de setting en de sfeer zorgt ook voor die emotiesquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:04 schreef tassie127 het volgende:
Milena al vanaf de eerste week haar mooiste outfitjes voor de live shows om vervolgens te vertrekken in haar BB kloffie
10k die sowieso maar voor 1 vd 3 was. virtueel is er niks verloren gegaan door hun verleiding te kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
10000 euro die je misschien krijgt
bestaansrecht creeeren na 4 wekenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje nu Sharice troosten .. hij is er maar druk mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |