Ik ook, zie het dan ook helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou er zo van als je dit doet.
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Over de staging heb ik nu toch weer hoge verwachtingen sinds lange tijd, omdat die dinges van DWDD het doet![]()
Ben even z’n naam kwijt, maar hij heeft ook dat optreden van S10 gedaan in DWDD. Met die lasersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.
Nu heb je toch weer hoge verwachtingen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.
Sorry geen sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat doe je, ik zou niet enthousiast zijn dit jaar
Ja toch wel hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nu heb je toch weer hoge verwachtingen?
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd het gevoel dat de staging wel eens helemaal top kan gaan worden![]()
Oepsie.
Waarom krijg ik flashbacks naar een vogelpak?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:08 schreef Greys het volgende:
Ik zit reactievideo's te kijken en heb al een paar keer gehoord 'but The Netherlands always are staging great so I am not afraid of that'.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:34 schreef Greys het volgende:
Zag net weer een reactievideo waarin drie personen (eentje leek op Marco Mengoni maar het was hem niet) na afloop tegelijk riepen 'Eh I think we just heard the winner of Eurovision 2025'.
Misschien dat het hem gewoon wel is onder de schuilnaam Eduardo hoor. Kijk dan.quote:
Wordt helaas wel mee gefucked door bots ondertussen. Tommy Cash had ineens 60.000 5 sterren stemmen erbij, al hebben ze dat zo te zien wel teruggedraaid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik zie ook dat het nummer een rating heeft van 4.7 op Eurovisionworld, dat is vrij hoog vergeleken met veel andere nummers. Zijn wel minder stemmen so far, maar een goede start?
Het is ook een matig jaar. Dit is duidelijk een van de betere nummers.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik zie ook dat het nummer een rating heeft van 4.7 op Eurovisionworld, dat is vrij hoog vergeleken met veel andere nummers. Zijn wel minder stemmen so far, maar een goede start?
Wow joh wtfquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat het hem gewoon wel is onder de schuilnaam Eduardo hoor. Kijk dan.
[ afbeelding ]
Doet hij goed, ja! Is zoiets kleins, maar kan enorm werken. Zag je ook bij Joost vorig jaar. Krijg je toch alvast wat extra sympathie mee van die youtubers en hun kijkers, snap eigenlijk niet waarom niet veel meer deelnemers dat expliciet doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die de reactievideo's niet kijken: Claude is ze momenteel aan het kijken en heeft al bij een paar gereageerd om te bedanken voor de steun. Leuk! En slim.
Een Duitser was er echt al superblij mee haha. Die heeft er helemaal een aparte post daarna aan gewijd dat Claude had gereageerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef d_elise het volgende:
[..]
Doet hij goed, ja! Is zoiets kleins, maar kan enorm werken. Zag je ook bij Joost vorig jaar. Krijg je toch alvast wat extra sympathie mee van die youtubers en hun kijkers, snap eigenlijk niet waarom niet veel meer deelnemers dat expliciet doen.
Ik zie ook veel reactievideos met dat Claude de juryfavoriet wordt. Ik sluit het nog niet uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:34 schreef Greys het volgende:
Zag net weer een reactievideo waarin drie personen (eentje leek op Marco Mengoni maar het was hem niet) na afloop tegelijk riepen 'Eh I think we just heard the winner of Eurovision 2025'.
Dat is goed, toch? Ik heb me afgezien van vorig jaar eigenlijk niet zoveel in streams en views verdiept en aangezien het toen allemaal zo extreem hoog was, weet ik eigenlijk niet precies wat goed/normaal is 🫣quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef Fred_B het volgende:
280.539 streams gisteren in Nederland op Spotify. De video is op YouTube nu 725.000 keer bekeken.
Een jaar geleden had Europapa er binnen 24 uur al bijna 3 miljoen op YouTube maar da’s dan weer een uitzondering.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat is goed, toch? Ik heb me afgezien van vorig jaar eigenlijk niet zoveel in streams en views verdiept en aangezien het toen allemaal zo extreem hoog was, weet ik eigenlijk niet precies wat goed/normaal is 🫣
Hahaha ja zo leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:38 schreef Greys het volgende:
William en Deban van Wiwi zijn serieus nog meer lyrisch dan onze selectiecommissie.
Hij staat er in de Spotify Chart mee op 1, dus slecht kan het niet zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat is goed, toch? Ik heb me afgezien van vorig jaar eigenlijk niet zoveel in streams en views verdiept en aangezien het toen allemaal zo extreem hoog was, weet ik eigenlijk niet precies wat goed/normaal is 🫣
Het is waarschijnlijk via een buitenlands radiostation gelekt, zover ik nu weet en heb gehoord uit bronnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:29 schreef Em31 het volgende:
Vind dat Telegram verhaal ook raar. Dat moet dan toch iemand van de EBU zijn? Waar moet het anders vandaan komen, gebeurde zowat meteen nadat de clip klaar was gezet op YouTube.
Dat worden dan vast ook weer hele leuke interviews dit jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:38 schreef Greys het volgende:
William en Deban van Wiwi zijn serieus nog meer lyrisch dan onze selectiecommissie.
Yes!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:51 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat worden dan vast ook weer hele leuke interviews dit jaar
Waarom hadden die dat nummer eigenlijk al dan? Of is dat gebruikelijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk via een buitenlands radiostation gelekt, zover ik nu weet en heb gehoord uit bronnen.
Dat is gebruikelijk. Eerder in de week worden de playlists bepaald (dus hoe vaak en of een nummer gedraaid wordt). Dus is hij voor die processen op woensdag al naar die stations gestuurd (onder zwaar embargo) en is het daar ergens misgegaan, vermoedelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom hadden die dat nummer eigenlijk al dan? Of is dat gebruikelijk?
Jammer dat ze die uitzondering niet aan alle reviewers kunnen geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Greys het volgende:
Wiwi heeft een uitzondering gevraagd en gekregen inzake de copyright denk ik, want die hebben volgens mij als enige gewoon de video en song zonder aanpassingen in beeld. Slim van het label van Claude om hen die uitzondering te geven.
Dan is het echt vragen om lekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jammer dat ze die uitzondering niet aan alle reviewers kunnen geven.
Dan verbaast het me bijna dat het niet vaker gebeurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk. Eerder in de week worden de playlists bepaald (dus hoe vaak en of een nummer gedraaid wordt). Dus is hij voor die processen op woensdag al naar die stations gestuurd (onder zwaar embargo) en is het daar ergens misgegaan, vermoedelijk.
Vorige jaar gebeurde het bij Mustiiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan verbaast het me bijna dat het niet vaker gebeurt.Al zag ik op Reddit iemand zeggen dat dit al heel lang een ding is op Telegram.
Een deel is nog niet mee, Betsson, Skybet, Unibet. Als dat klopt @Fred_B?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Greys het volgende:
@:Fred_B als Betfair de meest leidende is zou Claude inmiddels toch wel al eens richting de 5 of zelfs 4 moeten gaan op Eurovisionworld?Of hebben ze weekend enzo?
Dat lijkt me ook, want dit is nu de markt. Als je daadwerkelijk op 21 kan inzetten voor Nederland kan je gratis geld verdienen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een deel is nog niet mee, Betsson, Skybet, Unibet. Als dat klopt @:Fred_B?
Als ik het goed begrepen heb, passen zij zich aan aan Betfair, maar dat duurt even.
Net waren er weer 4 groenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:47 schreef Greys het volgende:
Ja dan kan het toch nooit lang meer duren nu lijkt me. Maar ja dat dacht ik gisteravond al. Ik ben te ongeduldig.![]()
Ik zou zeggen dat het ok is. Een beetje wat je mag verwachten van een artiest als Claude die al redelijk bekend is en de songfestivalinzending maakt. Nog even afwachten of het liedje bovenin de Spotify-charts blijft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef d_elise het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet van te voren, maar dat ze op een gegeven moment wel mogen reviewen dat je het nummer ook stukjes kunt horen.quote:
Stukjes mag ook wel. Dat doet bv Eurovision Hub ook. Maar niet in z'n geheel met beeld van de clip en het hele lied in geluid. Zoals Wiwi wel heeft. Als enige volgens mij. Maar het label weet denk ik wel hoe belangrijk die zijn om aan boord te hebben met zo veel abonnees en al hun interviews straks. Die wil je wel aan jouw kant hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet van te voren, maar dat ze op een gegeven moment wel mogen reviewen dat je het nummer ook stukjes kunt horen.
Vreselijk hij glunderde gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:21 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch een immense lul.
"Ja het is gewoon HEEL onhandig dat het ook C'est La Vie heet en óók langzaam begint" oid. En dat hij hoopt dat het geen ding wordt nu het naar buiten komt (door hem) en een rechter er dan misschien naar gaat kijken. Hij wil niet dat het naar buiten komt maar brengt het zelf naar buiten. Griezel.
Die is gewoon misgunnend zuur dat zijn inzending niet werd gekozen.
Niemand in die tv studio daar vond het erop lijken geloof ik.(Disclaimer: niet het hele item gezien). Maar Molendijk stond nog net niet in z'n handen te wrijven terwijl hij "Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is" zei.
Echt het toonbeeld van een naar mens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vreselijk hij glunderde gewoon.
Hij had het eerst over die Italiaanse zanger, dat lieten ze horen. Nou ik hoorde het niet. Toen had hij het over de Hermes House band en later dan over de tekst C'est la Vie. Hij zocht gewoon. Toen vroegen ze aan hem als hij muziek maakt of hij dan ook alles uitzoekt. Daar draaide hij dan omheen. En ze kapten hem ook snel af.want niemand in de studio was het met hem eens
Dat was volgens mij een volkomen verzonnen 'ja nee dit komt heus niet bij mij zelf vandaan hoor' verzonnen reden om z'n shitsherlockerij die nergens op slaat te komen melden. Lekker verdachtmakingen spuien uit pure afgunst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:42 schreef summer52 het volgende:
Hij had een mail van iemand ontvangen. Die wilde het liedje van Claude op TikTok zetten maar kreeg toen een bericht dat dit nummer al bekend was. Ook zoiets vreemds.
Hahaha ja ik ook. Zapte er puur per ongeluk middenin omdat ik op een verkeerd knopje drukte op de afstandsbediening richting de Duitse zender om te kijken of die al eens richting het eind gingen.quote:Het is zeker een lul, bah.
Ik moet ook niet meer naar Shownieuws kijken als er iets over het ESF wordt uitgezonden want ik erger mij alleen maar.
Ja laat ie dan ff kijken naar Måns met z'n Wrecking Ball zinnen erin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef Dave het volgende:
Maar goed, zo kun je denk ik voor elk nummer wel wat vinden
Ik wel, behoorlijk zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef summer52 het volgende:
Het blijkt te gaan om een
Italiaans nummer uit 2016 Maurizio?
Ze lieten het horen, nou ik hoor het niet.
Ja klopt was deze zanger met dat zo op C'est La Vie lijkende liedje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef Dave het volgende:
Dit stond 2 dagen geleden al op YouTube, dus zeker geen scoop.
Bekijk deze YouTube-video
Gisteren had Evers het over een ander nummer, uit 1977, waarvan het begin er op lijkt.
Bekijk deze YouTube-video
Maar goed, zo kun je denk ik voor elk nummer wel wat vinden
Echt? Alleen dat stukje? Ja als je het vaak genoeg beluisterd.Maar is dat bij veel liedjes niet zo? Om dan over plagiaat te spreken. Nee Molendijk is pissig omdat zijn liedje niet gekozen is.quote:Op zondag 2 maart 2025 06:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wel, behoorlijk zelfs.
Maar de vergelijking met ELO was vergezocht.
Je zal toch zo'n mens zijn dat een relletje creëren belangrijker is dan het welzijn van de jongeman die wél naar het Songfestival gaat ipv hij met zijn oude zure rimpelkont.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:44 schreef blackswangreen het volgende:
Hij hoopt gewoon dat de kijkers van zijn programma die dat ook niet hebben erin trappen, dan heeft hij lekker een relletje gecreëerd.
Nee, daar is 'ie echt teveel 'oud nieuws' voor. Zelfs als onzichtbare producer op de achtergrond.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef Em31 het volgende:
Blijft hilarisch dat die man serieus denkt dat er ook maar een kleine kans is dat hij voor Nederland op dat podium mag staan.
Oorzaak was Unibet volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Stappie terug voor een aanloopje naar de 4.
Vroeg ik me net af, who the fuck is Ronald Molendijk eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ronald Molendijk heeft er gewoon moeite mee dat niemand Ronald Molendijk kent. Dus probeert hij maar wat om in de schijnwerpers te blijven.
Had het al verwacht, maar ik ben blij dat er gedanst gaat worden! Vind het heel goed werken in de clip. Hoop ook echt dat het mooie staging wordt, heb er wel meer vertrouwen in nu Pim Brassien erbij betrokken is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:45 schreef Greys het volgende:
Er komen enkele danspassen uit de clip terug op het podium straks, maar er komt 'ook nog een heel ander concept bij', aldus de choreografe. Volgens Claude wordt het 'écht heel erg vet'.
Wat leuk dat het zo goed gaat.quote:
Die videoclip is bedacht door de regisseur. En dat is iemand anders dan de creative director die de staging doet. Normaal is bij Nederland de videoclip beter dan de staging, maar nu is de staging bedacht door Pim Brassien, die eerder bv. die coole lasers van S10 bij DWDD bedacht... dus misschien is het nu een keer anders.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:22 schreef Dave het volgende:
“Een heel ander concept” [ afbeelding ]
Verknal het nou niet mensen…
Ik wist dat het mogelijk wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef NailQueen het volgende:
Estland moeten we ook makkelijk hebben. Op naar de top 3!
Wat een lief, wijs jochie. Ik hoop echt dat hij mee mag.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:22 schreef Meke het volgende:
Hadden we deze al? Interview met Olivier, wordt nog overlegd of hij mee mag naar Basel (misschien in het publiek gewoon?)
https://www.instagram.com(...)MXQwejZ5cHJ0bGVocA==
Wauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |