Oorzaak was Unibet volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Stappie terug voor een aanloopje naar de 4.
Vroeg ik me net af, who the fuck is Ronald Molendijk eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ronald Molendijk heeft er gewoon moeite mee dat niemand Ronald Molendijk kent. Dus probeert hij maar wat om in de schijnwerpers te blijven.
Had het al verwacht, maar ik ben blij dat er gedanst gaat worden! Vind het heel goed werken in de clip. Hoop ook echt dat het mooie staging wordt, heb er wel meer vertrouwen in nu Pim Brassien erbij betrokken is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:45 schreef Greys het volgende:
Er komen enkele danspassen uit de clip terug op het podium straks, maar er komt 'ook nog een heel ander concept bij', aldus de choreografe. Volgens Claude wordt het 'écht heel erg vet'.
Wat leuk dat het zo goed gaat.quote:
Die videoclip is bedacht door de regisseur. En dat is iemand anders dan de creative director die de staging doet. Normaal is bij Nederland de videoclip beter dan de staging, maar nu is de staging bedacht door Pim Brassien, die eerder bv. die coole lasers van S10 bij DWDD bedacht... dus misschien is het nu een keer anders.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:22 schreef Dave het volgende:
“Een heel ander concept” [ afbeelding ]
Verknal het nou niet mensen…
Ik wist dat het mogelijk wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef NailQueen het volgende:
Estland moeten we ook makkelijk hebben. Op naar de top 3!
Wat een lief, wijs jochie. Ik hoop echt dat hij mee mag.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:22 schreef Meke het volgende:
Hadden we deze al? Interview met Olivier, wordt nog overlegd of hij mee mag naar Basel (misschien in het publiek gewoon?)
https://www.instagram.com(...)MXQwejZ5cHJ0bGVocA==
Wauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |