Ik ook, zie het dan ook helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou er zo van als je dit doet.
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Over de staging heb ik nu toch weer hoge verwachtingen sinds lange tijd, omdat die dinges van DWDD het doet![]()
Ben even z’n naam kwijt, maar hij heeft ook dat optreden van S10 gedaan in DWDD. Met die lasersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.
Nu heb je toch weer hoge verwachtingen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Da’s wel mooi.
Sorry geen sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat doe je, ik zou niet enthousiast zijn dit jaar
Ja toch wel hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nu heb je toch weer hoge verwachtingen?
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd het gevoel dat de staging wel eens helemaal top kan gaan worden![]()
Oepsie.
Waarom krijg ik flashbacks naar een vogelpak?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:08 schreef Greys het volgende:
Ik zit reactievideo's te kijken en heb al een paar keer gehoord 'but The Netherlands always are staging great so I am not afraid of that'.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:34 schreef Greys het volgende:
Zag net weer een reactievideo waarin drie personen (eentje leek op Marco Mengoni maar het was hem niet) na afloop tegelijk riepen 'Eh I think we just heard the winner of Eurovision 2025'.
Misschien dat het hem gewoon wel is onder de schuilnaam Eduardo hoor. Kijk dan.quote:
Wordt helaas wel mee gefucked door bots ondertussen. Tommy Cash had ineens 60.000 5 sterren stemmen erbij, al hebben ze dat zo te zien wel teruggedraaid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik zie ook dat het nummer een rating heeft van 4.7 op Eurovisionworld, dat is vrij hoog vergeleken met veel andere nummers. Zijn wel minder stemmen so far, maar een goede start?
Het is ook een matig jaar. Dit is duidelijk een van de betere nummers.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik zie ook dat het nummer een rating heeft van 4.7 op Eurovisionworld, dat is vrij hoog vergeleken met veel andere nummers. Zijn wel minder stemmen so far, maar een goede start?
Wow joh wtfquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat het hem gewoon wel is onder de schuilnaam Eduardo hoor. Kijk dan.
[ afbeelding ]
Doet hij goed, ja! Is zoiets kleins, maar kan enorm werken. Zag je ook bij Joost vorig jaar. Krijg je toch alvast wat extra sympathie mee van die youtubers en hun kijkers, snap eigenlijk niet waarom niet veel meer deelnemers dat expliciet doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die de reactievideo's niet kijken: Claude is ze momenteel aan het kijken en heeft al bij een paar gereageerd om te bedanken voor de steun. Leuk! En slim.
Een Duitser was er echt al superblij mee haha. Die heeft er helemaal een aparte post daarna aan gewijd dat Claude had gereageerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef d_elise het volgende:
[..]
Doet hij goed, ja! Is zoiets kleins, maar kan enorm werken. Zag je ook bij Joost vorig jaar. Krijg je toch alvast wat extra sympathie mee van die youtubers en hun kijkers, snap eigenlijk niet waarom niet veel meer deelnemers dat expliciet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |