Yep.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar goed, ik ga er toch weer voor zitten.
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.quote:
Nu al. Alsof je tegen Arsenal door kan gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.
Van Arsenal mag en kan je verliezen , deze nederlagen vind ik zwaarder tellen zeker omdat PSV een behoorlijke periode bijna alle ploegen in de competitie weg speeldequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.
Neem aan dat psv gewoon CL speelt weer volgend seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veerman en Lang aan het einde van het seizoen verkopen. Sowieso wat verdedigers erbij.
Wordt lastig dit weer op te bouwen als je volgend jaar voorronde CL of EL speelt.
quote:
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is. En als je die wonderwel wint heb je weer wat krediet, zie Priske.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van Arsenal mag en kan je verliezen , deze nederlagen vind ik zwaarder tellen zeker omdat PSV een behoorlijke periode bijna alle ploegen in de competitie weg speelde
Met deze resultaten zou dat bij Feyenoord drie wedstrijden geleden al gebeurd zijn.quote:
Ja want dan zou je ineens wel eens uitgeschakeld kunnen worden!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is.
Giovanni verloor zeven keer op rijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met deze resultaten zou dat bij Feyenoord drie wedstrijden geleden al gebeurd zijn.
En dan hadden ze nog gelijk ook.
Maar dat is een Feyenoord icoon, dat is net even anders.quote:
Allemaal jullie schuld. Bij PEC uit begon de meltdown.quote:
Slechter dan dat het nu gaat, kan bijna niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter.
Was Heerenveen niet voor de winterstop?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er in de winterstop gebeurd?
Denk dat een van de spelers het wijf van een ander heeft geneukt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er in de winterstop gebeurd?
Toptrainer nog altijd balen we in Amsterdam dat hij naar Eindhoven ging evenals Noa Lang.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef Tjacka het volgende:
Als ik jullie was zou ik Bosz laten zitten.
Daarom juist vanavond al ontslaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is. En als je die wonderwel wint heb je weer wat krediet, zie Priske.
Ik was toen wel blij als Heerenveen-supporterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Was Heerenveen niet voor de winterstop?
Een van de beste van zijn generatie. Het zit nu even tegen, maar voor PSV en voor het Nederlands voetbal is het sneu om hem hier op af te rekenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toptrainer nog altijd balen we in Amsterdam dat hij naar Eindhoven ging evenals Noa Lang.
Vast, maar dat is normaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat een van de spelers het wijf van een ander heeft geneukt.
Wie is de mol?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
Malacia veroorzaakt 2 tegengoals
@:slobeend
Noa Lang is ook goed te boeken voor een feestje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een van de beste van zijn generatie. Het zit nu even tegen, maar voor PSV en voor het Nederlands voetbal is het sneu om hem hier op af te rekenen.
Misschien kan hij op het Museumplein een liedje zingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noa Lang is ook goed te boeken voor een feestje.
Precies, het werkt niet langer en het is beter direct actie te ondernemen in plaats van te blijven aanmodderen en dadelijk zelfs nog Champions League voetbal mis te lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom juist vanavond al ontslaan.
Kom op, deze reeks is echt beneden alle peil. En dan ook nog met de beste selectie. Bosz is alle grip kwijt en het gaat van kwaad tot erger.
Ik wil niet eens dat PSV door gaat tegen Arsenal. Het liefst heb ik dat ze er 2x met dubbele cijfers af gaan zodat Bosz wel ontslagen moet worden.
Elfrink.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben ze geen journalisten daar in Eindhoven, want het is nu toch wel duidelijk dat er iets helemaal mis is binnen de selectie bij PSV en ik zou graag weten wat.
Ja dat is wel heel makkelijk. Een beetje scout had al van ver zien aankomen dat dit ging gebeuren. Waarom denk je dat Ajax hem niet wilde? Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, het werkt niet langer en het is beter direct actie te ondernemen in plaats van te blijven aanmodderen en dadelijk zelfs nog Champions League voetbal mis te lopen.
Die zit in de zak bij de persafdeling van PSV. Aardige kerel verder.quote:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit in de zak bij de persafdeling van PSV. Aardige kerel verder.
die doet niet eens moeite het te verbergen, je kan beter met 10 man spelen. Niks meer van overquote:
Nouja prima anderhalf jaar gehad en daarmee 2x laatste 16 in CL en 1x kampioenschap. Ik had er vooraf voor getekend, maar nu overheerst het chagrijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel makkelijk. Een beetje scout had al van ver zien aankomen dat dit ging gebeuren. Waarom denk je dat Ajax hem niet wilde? Hij is gewoon niet goed genoeg.
Dan heb jij de afgelopen weken slecht opgelet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Dven het volgende:
Komende drie wedstrijden Heerenveen thuis, RKC uit en Ajax thuis. Dat zijn normaal geproken wel 9 punten natuurlijk.
Wat compenseert dat dan precies? 25% vpb. 50 naar de premies van de spelers? Wat blijft er dan over eigenlijk? Succes met je zakcentje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De centen van winst tegen Arsenal (over 2 potjes) compenseren wel ruimschoots voor geen CL komend jaar. Heb dat toch liever wel.
Nou.... RKC heeft wel Ihattaren he.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Dven het volgende:
Komende drie wedstrijden Heerenveen thuis, RKC uit en Ajax thuis. Dat zijn normaal geproken wel 9 punten natuurlijk.
Dat heb je ook met CL halen aan het einde van het seizoen he?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:56 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Wat compenseert dat dan precies? 25% vpb. 50 naar de premies van de spelers? Wat blijft er dan over eigenlijk? Succes met je zakcentje.
Inderdaad, het verval is te groot. De laatste 9 wedstrijden slechts 10 punten, het gevaar op verder terugvallen is te groot.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben ze geen journalisten daar in Eindhoven, want het is nu toch wel duidelijk dat er iets helemaal mis is binnen de selectie bij PSV en ik zou graag weten wat.
12,5 miljoen denk dat je alleen voor meedoen al 40 krijgt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De centen van winst tegen Arsenal (over 2 potjes) compenseren wel ruimschoots voor geen CL komend jaar. Heb dat toch liever wel.
Bosz is iemand die denkt dat als je de oven op 400 graden zet dan gaat het 2x zo snel.quote:
Ja, die conclusie trok ik enkele weken terug al. Als er niet van Arsenal gewonnen wordt moet ie toch zo snel mogelijk weg?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Ze kunnen Bosz toch niet lang meer laten zitten want als het zo door gaat is zelfs de tweede plaats een probleem
Gaat toch wel leuk wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Dven het volgende:
Ehh nee. Jij hebt het over compenseren. Dat is iets heel anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb je ook met CL halen aan het einde van het seizoen he?
Iedereen is kachellam onder de rivieren en tot woensdag niet aanspreekbaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja het is wel wat meer voor deelname, geen 40 maar daar zit natuurlijk nog ticketverkoop bij en premies als je die 8 potjes wint oaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
12,5 miljoen denk dat je alleen voor meedoen al 40 krijgt.
De kans om gewoon 2e te worden is (buiten de huidige vorm) natuurlijk wel veel groter dan door tegen Arsenal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gesproken wel. Nu alleen 3 tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Dven het volgende:
Je lult maar weer een eind weg he.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is wel wat meer voor deelname, geen 40 maar daar zit natuurlijk nog ticketverkoop bij en premies als je die 8 potjes wint oa
Respect dat je wel gewoon objectief kan zijn. Eerlijk is eerlijk.. ik had dit verval ook niet voorzien!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat het klaar is is wel duidelijk. Eigenlijk sinds Willem II thuis al.
Zoiets zou je van Bosz verwachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden als optie en dan nog mis ik er 1. Tering he
Zonder Kingflopland geen geldige poll.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden als optie en dan nog mis ik er 1. Tering he
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Respect dat je wel gewoon objectief kan zijn. Eerlijk is eerlijk.. ik had dit verval ook niet voorzien!
Ze missen VECHTLUST.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Dven het volgende:
In één week tweemaal van Go Ahead verliezen![]()
Nu maar alles op alles voor de Champions League boys!
Gek genoeg is dat er wel in de cl. Als niet psv supporter heb ik echt genoten van de potjes in de cl.quote:
Een soort Weghorst dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.
Leuk dat die jongen een groot gevaar is in de lucht maar als je nauwelijks ballen van de zijkant krijgt is het niks. En als vervolgens ook je verdediging niet meer thuisgeeft, waardoor je tegen alles wat geen Feyenoord is minimaal 2 goals tegen krijgt, dan is het verval zo ingezet.
Waarbij je tegen Utrecht thuis nog een goede pot speelt, maar verder...
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
PSV wel enorme geluk vandaag en nog met 3-2 verliezen.
Wel mooi de lichtstadderby op het programma en de clash met Helmond Sport niet te vergeten!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
In 2026 spelen we lekker op de vrijdag tegen MVV
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAEquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.
Ja, de 1-2 viel gelukkig binnen. Maar geluk… dat is toch iets anders.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zonder Kingflopland geen geldige poll.
Oh, ik dacht dat het pech was!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Een haar na erbuiten? Als we zo gaan overdrijven zeg ik dat hij bijna op de middenlijn was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Dat is niet heel slim van je GGMM. Die tweede goal van GAE de vorige wedstrijdquote:
Iets te hard aan het carnavallen?quote:
quote:Peter Bosz weet waar het aan schort bij PSV na blamage in Deventer: ‘Dan moet je beter verdedigen’
Serieus? Dit is al het zoveelste team onder Bosz dat hopeloos in elkaar donderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een van de beste van zijn generatie. Het zit nu even tegen, maar voor PSV en voor het Nederlands voetbal is het sneu om hem hier op af te rekenen.
Gewoon meer scoren. Liever 6-3 winnen dan 3-2 verliezenquote:
Pietje, maar die is ausradiert hier.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Dven het volgende:
Belangrijker, weet iemand hoe het met de Xg zat?
@:solispolar
Het is wel een Bosz-implosie de luxe jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef Tarado het volgende:
Bosz na nederlaag tegen Go Ahead: 'Ik heb een PSV gezien dat ik zo graag wil zien'
Ben het wel met hem eens.
Hij lijkt het zelf niet te zien, dat is het grappige ervan, je hoeft niet verdedigend te gaan spelen, maar je moet wel verdedigen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel een Bosz-implosie de luxe ja
Ingeschreven bij het centraal insolventieregister zal hij wel niet bedoelen toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef Tarado het volgende:
Bosz na nederlaag tegen Go Ahead: 'Ik heb een PSV gezien dat ik zo graag wil zien'
Ben het wel met hem eens.
Die kans lijkt mij bijzonder kleinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Ajax gaat het dit jaar echt volledig kado krijgen hč.
Zal je zien dat we met Utrecht en Twente richting CL mogen, Coëfficiënten-flowshow
Is dit eerder voorgekomen? Dat een ploeg zo dominant is in de eerste helft van het seizoen en daarna volledig de weg kwijtraakt. Ik kan het niet herinneren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mogen we dit nu trouwens een crisis van historische proporties noemen ondertussen? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik denk dat het zo langzamerhand wel uniek of bijna uniek is ja. Maar heb de cijfers er niet op nagekeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is dit eerder voorgekomen? Dat een ploeg zo dominant is in de eerste helft van het seizoen en daarna volledig de weg kwijtraakt. Ik kan het niet herinneren.
Even zonder dollen, maar ik heb mijn PSV collega in november gefeliciteerd en hij was er zelf ook heilig van overtuigd dat het niet meer mis kon gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo langzamerhand wel uniek of bijna uniek is ja. Maar heb de cijfers er niet op nagekeken.
Dat is dan ook wel héél erg vroeg. Goeie genadequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, maar ik heb mijn PSV collega in november gefeliciteerd en hij was er zelf ook heilig van overtuigd dat het niet meer mis kon gaan.
@Wotte en ik blijven achter Peter staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Serieus? Dit is al het zoveelste team onder Bosz dat hopeloos in elkaar donderd.
Het waren 18 fantastische maandenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball dat volledig instort na de winterstop, wat een leuke rubriek blijft het ook.
Matig vriend. Rond minuut 86 nog 1,2 ofzo. Matig potje in alle facetten. Tijd voor Ajax om de scepter weer te zwaaien in ons kikkerlandje!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Dven het volgende:
Belangrijker, weet iemand hoe het met de Xg zat?
@:solispolar
Ach. Alles eindigt een keer natuurlijk. Vorig seizoen schreeuwde iedereen het ook en toen gebeurde het ook niet. Ik denk trouwens dat je (met wat goede verdedigers) prima door kan gaan met Bosz.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball dat volledig instort na de winterstop, wat een leuke rubriek blijft het ook.
Het kan altijd eens tegenvallen natuurlijk. Niets dat in de komende weken niet rechtgetrokken kan worden. Alaaf!quote:Op zondag 2 maart 2025 01:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Matig vriend. Rond minuut 86 nog 1,2 ofzo. Matig potje in alle facetten. Tijd voor Ajax om de scepter weer te zwaaien in ons kikkerlandje!
Dit geloof je zelf niet eens meer.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:19 schreef Shreyas het volgende:
Desalniettemin worden jullie gewoon kampioen hoor
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Zal je zien dat we met Utrecht en Twente richting CL mogen, Coëfficiënten-flowshow
AZ 2 PSV 3 denk ik ja. Als het tegen zit Twente 3quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Peter reageert terecht alsof hij op een opgerold stekelvarken gaat zitten na suggesties dat je wellicht wat defensiever moet spelen. Dit is een echte originele Hollandse trainer. Wat een walgelijke suggestie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:wotte en ik blijven achter Peter staan.
Verdediging begint al bij de aanval en Peter begrijpt dat al te goed. Het zou zonde zijn om hem te ontslaan na een mindere periode. Hij deed het zo leuk en fantastisch juistquote:Op zondag 2 maart 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Peter reageert terecht alsof hij op een opgerold stekelvarken gaat zitten na suggesties dat je wellicht wat defensiever moet spelen. Dit is een echte originele Hollandse trainer. Wat een walgelijke suggestie.
Die journalisten zijn respectloos voor de trainer van zijn generatie de hoeder van het totaal voetbal.
De enige kans op de 2de plek is als ze Bosz er nu uit gooien denk ik inderdaad. Die gaat het niet meer op de rit krijgen. De keuze zal zijn wat belangrijker is, of dit jaar een betere kans om 2de te worden, of volgend jaar met Bosz en een ‘nieuwe’ selectie de draad weer oppakken. Met deze groep gaat het in ieder geval niet meer lukken, teveel spelers (Lang, Til, Veerman, Malacia, Boscagli bijv.) die dissonant zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
AZ 2 PSV 3 denk ik ja. Als het tegen zit Twente 3
Klopt. Dat hondsgezeik over mooi voetbal wordt zo gigantisch misplaatst als de resultaten achterblijven.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Peter reageert terecht alsof hij op een opgerold stekelvarken gaat zitten na suggesties dat je wellicht wat defensiever moet spelen. Dit is een echte originele Hollandse trainer. Wat een walgelijke suggestie.
Die journalisten zijn respectloos voor de trainer van zijn generatie de hoeder van het totaal voetbal.
Peter Bosz is een uitstekende trainer het is zonde om 'm nu de laan uit te sturen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt. Dat hondsgezeik over mooi voetbal wordt zo gigantisch misplaatst als de resultaten achterblijven.
Wat een totale implosie, ongekend en het gaat maar door en door. Ik word ook echt gek als we wel weer goed spelen tegen Arsenal (dus als de heertjes het dan wel op kunnen brengen).
Bosz gaat dit niet meer aan de praat krijgen. We presteren letterlijk als een degradatiekandidaat.
En Brands mag blijven zitten?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De enige kans op de 2de plek is als ze Bosz er nu uit gooien denk ik inderdaad. Die gaat het niet meer op de rit krijgen. De keuze zal zijn wat belangrijker is, of dit jaar een betere kans om 2de te worden, of volgend jaar met Bosz en een ‘nieuwe’ selectie de draad weer oppakken. Met deze groep gaat het in ieder geval niet meer lukken, teveel spelers (Lang, Til, Veerman, Malacia, Boscagli bijv.) die dissonant zijn.
Als je aan Bosz vasthoudt moet je Earnie wel wegsturen, want die faalt al 3 transferperiodes op rij om door te selecteren of versterkingen te halen voor het voetbal dat ze willen spelen. Wat mij betreft had die al maanden terug weggeweest, maar als je Bosz weg stuurt zou het kunnen dat het hem wel lukt met een nieuwe trainer. Lijkt me niet, maar wie weet.
Het heeft niet alleen met opbrengen te maken, de ruimtes die je in de CL krijgt van zulke ploegen die ook nog de bal willen hebben geven 9 van de 10 eredivisie ploegen niet weg.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt. Dat hondsgezeik over mooi voetbal wordt zo gigantisch misplaatst als de resultaten achterblijven.
Wat een totale implosie, ongekend en het gaat maar door en door. Ik word ook echt gek als we wel weer goed spelen tegen Arsenal (dus als de heertjes het dan wel op kunnen brengen).
Bosz gaat dit niet meer aan de praat krijgen. We presteren letterlijk als een degradatiekandidaat.
Geen idee, uiteindelijk is Earnie verantwoordelijk voor de selectie en Bosz voor de speelwijze volgens mij. Nou heb ik niet het idee dat Brands fantastisch is oid, maar of die per se iets fout aan het doen is weet ik niet.quote:
Brands is toch verantwoordelijk voor het geheel?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, uiteindelijk is Earnie verantwoordelijk voor de selectie en Bosz voor de speelwijze volgens mij. Nou heb ik niet het idee dat Brands fantastisch is oid, maar of die per se iets fout aan het doen is weet ik niet.
Dat Bosz en vooral Earnie fouten aan het maken zijn is vrij duidelijk.
Met die logica gooi je dus iedere CEO van elk bedrijf eruit als iemand direct onder hem, verantwoordelijk voor een bepaalde afdeling, fouten maakt. Dat lijkt me niet logisch.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brands is toch verantwoordelijk voor het geheel?
Je kunt weinig anders, maar ik ben eerlijk gezegd niet zeker dat het onder een andere trainer beter gaat. Je hebt teveel dissonanten in dit team, momenteel althans, en ik vertrouw er niet op dat onder een andere trainer Bakayoko ineens wel mannetjes voorbij komt, of dat Lang, Boscagli en Veerman wel met hun hoofd in Eindhoven zitten, of dat de verdedigers van het niveau KKD wel ineens Eredivisie top zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
Zullen we eens beginnen met de brand te blussen (andere trainer) en dan de schade opnemen?
Je kan als PSV wel een team neerzetten die met een andere speelstijl de boel dicht houdt. Net zoals die Italiaan bij Ajax heeft gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt weinig anders, maar ik ben eerlijk gezegd niet zeker dat het onder een andere trainer beter gaat. Je hebt teveel dissonanten in dit team, momenteel althans, en ik vertrouw er niet op dat onder een andere trainer Bakayoko ineens wel mannetjes voorbij komt, of dat Lang, Boscagli en Veerman wel met hun hoofd in Eindhoven zitten, of dat de verdedigers van het niveau KKD wel ineens Eredivisie top zijn.
De boel dicht houden met klanten als Ledezma en de andere B-verdedigers achterin. Gelachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan als PSV wel een team neerzetten die met een andere speelstijl de boel dicht houdt. Net zoals die Italiaan bij Ajax heeft gedaan.
Ajax speelt wedstrijden met Baas (die tot hiervoor nooit CV was) en Gaaei, die vorig seizoen iedere week het mikpunt van hoon en kritiek was. Zelfde geldt voor Sutalo.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De boel dicht houden met klanten als Ledezma en de andere B-verdedigers achterin. Gelachen.
Hij heeft zichzelf al eens eerder gered ten koste van John de Jong en die voerde gewoon het directiebeleid uit. Het zijn toch structurele fouten, die hij als TD zelf ook regelmatig maakte.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met die logica gooi je dus iedere CEO van elk bedrijf eruit als iemand direct onder hem, verantwoordelijk voor een bepaalde afdeling, fouten maakt. Dat lijkt me niet logisch.
Als die aantoonbaar fouten heeft gemaakt, bijvoorbeeld door Earnie opdracht te geven om geen links en rechtsback te halen omdat Dest over 8 maanden terug komt, mag die ook z'n koffers pakken inderdaad. Ik hoop ook ten zeerste dat Brands zich niet met de opstelling en/of speelwijze bemoeit.
Daar geloof ik ook wel in, maar de boel dichthouden met deze clowns gaat nooit lukken imo.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax speelt wedstrijden met Baas (die tot hiervoor nooit CV was) en Gaaei, die vorig seizoen iedere week het mikpunt van hoon en kritiek was. Zelfde geldt voor Sutalo.
Een trainer kan wel degelijk verschil maken.
Daar komt ook een mentaal aspect bij kijken. Nu spelers weten dat ze, in deze speelstijl, wekelijks voor gaas gaan, is dat reden voor zware twijfel aan jezelf en aan anderen. Daar moet een coach eigenlijk inspringen. Alleen weten we dat Bosz dat niet doet.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in, maar de boel dichthouden met deze clowns gaat nooit lukken imo.
John de Jong, dan noem je ook wel iemand, wat een waardeloze gast was datquote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf al eens eerder gered ten koste van John de Jong en die voerde gewoon het directiebeleid uit. Het zijn toch structurele fouten, die hij als TD zelf ook regelmatig maakte.
Ik ben zelf niet zo van iedereen eruit omdat nieuwe mensen weer nieuwe fouten maken, maar als je de geschiedenis van Brands bekijkt dan weet je dat verdededigers altijd een sluitpost zijn en dat gaat met Earnie gewoon verder.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
John de Jong, dan noem je ook wel iemand, wat een waardeloze gast was dat![]()
Schoon schip maken lijkt mij prima, maar wel mensen die aantoonbaar fouten hebben gemaakt. Als Brands daar tussen zit, prima.
Of dat zo is weet ik niet. Het mentale aspect zal ongetwijfeld mee gaan spelen als het weer gelijk is of 1 goal verschil in minuut 80 oid, maar ik kan me niet voorstellen dat gasten als De Jong, Perisic, Schouten, Til, Veerman etc geen tegengas zouden geven als ze niet in de speelstijl geloven. Die zullen er vast vertrouwen, al dan niet terecht, in hebben dat ze met deze tactiek kunnen winnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar komt ook een mentaal aspect bij kijken. Nu spelers weten dat ze, in deze speelstijl, wekelijks voor gaas gaan, is dat reden voor zware twijfel aan jezelf en aan anderen. Daar moet een coach eigenlijk inspringen. Alleen weten we dat Bosz dat niet doet.
Niet iedere speler is een tactische grootheid, maar Luuk de Jong zou moeten weten hoe een lekker defensief betonblokje werkt. Bij Sevilla speelde hij in een van de meest gegoten defensieve blokken van Europa in die tijd.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of dat zo is weet ik niet. Het mentale aspect zal ongetwijfeld mee gaan spelen als het weer gelijk is of 1 goal verschil in minuut 80 oid, maar ik kan me niet voorstellen dat gasten als De Jong, Perisic, Schouten, Til, Veerman etc geen tegengas zouden geven als ze niet in de speelstijl geloven. Die zullen er vast vertrouwen, al dan niet terecht, in hebben dat ze met deze tactiek kunnen winnen.
Dat dat niet lukt staat buiten kijf
Ook toen Brands er niet was ging dat gewoon verder.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van iedereen eruit omdat nieuwe mensen weer nieuwe fouten maken, maar als je de geschiedenis van Brands bekijkt dan weet je dat verdededigers altijd een sluitpost zijn en dat gaat met Earnie gewoon verder.
Een andere speelstijl (een conservatievere dus) zou op dit moment geen kwaad kunnen denk ik. En daar is Peter te eigenwijs voor en volgens mij weet hij ook gewoon niet hoe hij dat zou moeten doenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben in eerste instantie ook niet zo voor meteen een trainer ontslaan, maar als je al bij de zoveelste club het probleem hebt dat het na anderhalf jaar inzakt dan zou dat zomeer eens geen toeval kunnen zijn.
Het scheelt dat de clubs eronder ook niet foutloos zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een andere speelstijl (een conservatievere dus) zou op dit moment geen kwaad kunnen denk ik. En daar is Peter te eigenwijs voor en volgens mij weet hij ook gewoon niet hoe hij dat zou moeten doen![]()
Maar of het ontslaan van trainers nou helpt of niet, feit is dat de druk er vol op staat nu.
Zou mooi zijn als Utrecht er over heen gaatquote:Op zondag 2 maart 2025 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat de clubs eronder ook niet foutloos zijn.
Vooropgesteld, ik heb alleen de samenvatting gezien, maar het viel me op dat het nota bene De Jong was die aan noodrem trok, toen de scheidsrechter (onterecht) een penalty toekende aan Go Ahead. Ik zie zelden tot nooit een middenvelder even een noodzakelijke overtreding maken. In zijn tijd was Van Bommel wel zo'n etterbak, waardoor de strijd op het middenveld werd gewonnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet iedere speler is een tactische grootheid, maar Luuk de Jong zou moeten weten hoe een lekker defensief betonblokje werkt. Bij Sevilla speelde hij in een van de meest gegoten defensieve blokken van Europa in die tijd.
@Shreyasquote:Op zondag 2 maart 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Worden uiteindelijk gewoon kampioen, let maar op.
en zo niet ben je pleite hier op het forum toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
als bosz de spelers niet meer mee heeft moet je afscheid nemen. Geen idee of dat zo isquote:Op zondag 2 maart 2025 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar of het ontslaan van trainers nou helpt of niet, feit is dat de druk er vol op staat nu.
Moeten ze vanaf nu alles winnen, en Ajax mag 2x verliezen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 19:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en zo niet ben je pleite hier op het forum toch?
Het eerste puntverlies van ajax zal volgende week starten, uit in Zwolle, daarna gelijk tegen AZ en zoals gewoonlijk verlies in Eindhoven..quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze vanaf nu alles winnen, en Ajax mag 2x verliezen.
Zie Ajax juist tegen sterke tegenstanders op hun best.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het eerste puntverlies van ajax zal volgende week starten, uit in Zwolle, daarna gelijk tegen AZ en zoals gewoonlijk verlies in Eindhoven..
Dan zal AZ wel een makkie worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Ajax juist tegen sterke tegenstanders op hun best.
Risico voor hun zijn de zwakkere tegenstanders.
Ben het met je eens, zeker in dit geval, Bosz heeft PSV vorig seizoen kampioen gemaakt met een vrij grote overmacht, dat leek dit seizoen wederom te gaan gebeuren, nu zit even de klad erinquote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben in eerste instantie ook niet zo voor meteen een trainer ontslaan, maar als je al bij de zoveelste club het probleem hebt dat het na anderhalf jaar inzakt dan zou dat zomeer eens geen toeval kunnen zijn.
Feyenoord worstelt al het hele seizoen, met oplevingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal AZ wel een makkie worden.
De rest is op dit moment zwakker.
almere ging toch stunten vandaag volgens jou?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het eerste puntverlies van ajax zal volgende week starten, uit in Zwolle, daarna gelijk tegen AZ en zoals gewoonlijk verlies in Eindhoven..
Ze waren er dichtbij. Ajax staat op knakken , dit kan niet langer goed gaan.. dat weet jij ook welquote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
almere ging toch stunten vandaag volgens jou?
Gelukkig loopt het in eindhoven op rolletjes gapquote:Op zondag 2 maart 2025 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze waren er dichtbij. Ajax staat op knakken , dit kan niet langer goed gaan.. dat weet jij ook wel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef Zorro het volgende:
Ze staan 14de in de jaarstand dat zegt al wel genoegquote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
Uit heel veel statistieken blijkt eigenlijk dat PSV het niet zo goed doet
Ik ga opletten, maar het wordt gewoon Ajax makker.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Toevallig had ik het daar nog over met @GGMM en @onlogischquote:Op maandag 3 maart 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
Ajax gaat voor 95% zeker gewoon de terechte kampioen worden, de foutmarge is daar gewoon vrij minimaal en hoe cliché ook; kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Nee joh, alleen een wonder kan ons nog redden. Ajax moet dan net zo ineenstorten als wij en andersom moeten wij ons op gaan richten zoals Ajax gedaan heeft, al kwamen jullie van verder.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het in eindhoven op rolletjes gap
Het is wel tamelijk gęnant dat je in de 8ste finale van de CL staat maar in de zwakste Eredivisie van de afgelopen 15 jaar dan niet kampioen gaat wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, alleen een wonder kan ons nog redden. Ajax moet dan net zo ineenstorten als wij en andersom moeten wij ons op gaan richten zoals Ajax gedaan heeft, al kwamen jullie van verder.
We hebben nu niks meer te verliezen.
Mwa, ik zie PSV wel alles winnen vanaf nu hoor. En Ajax gaat zeker niet alles winnen, dus wat mij betreft zijn de kansen 60-40 voor Ajax nu, maar meer niet. PSV heeft zo'n goede selectie, en nu er minder druk op komt te staan weet ik zeker dat het makkelijker gaat. Bij Ajax staat er nu volle bak druk op, want ondanks dat ze niet over het kampioenschap spreken weet ik zeker dat ze hier wel aan denken.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, alleen een wonder kan ons nog redden. Ajax moet dan net zo ineenstorten als wij en andersom moeten wij ons op gaan richten zoals Ajax gedaan heeft, al kwamen jullie van verder.
We hebben nu niks meer te verliezen.
Die hebben met Henderson, Klaassen, Berghuis, Pasveer, Rugani etc genoeg ervaringen met kampioenschappen. Al dan niet als bankzitter. Zelfs Brobbey en Barbie Kenneth hebben al 2 kampioenschappen meegemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, ik zie PSV wel alles winnen vanaf nu hoor. En Ajax gaat zeker niet alles winnen, dus wat mij betreft zijn de kansen 60-40 voor Ajax nu, maar meer niet. PSV heeft zo'n goede selectie, en nu er minder druk op komt te staan weet ik zeker dat het makkelijker gaat. Bij Ajax staat er nu volle bak druk op, want ondanks dat ze niet over het kampioenschap spreken weet ik zeker dat ze hier wel aan denken.
Is dit satire?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, ik zie PSV wel alles winnen vanaf nu hoor. En Ajax gaat zeker niet alles winnen, dus wat mij betreft zijn de kansen 60-40 voor Ajax nu, maar meer niet. PSV heeft zo'n goede selectie, en nu er minder druk op komt te staan weet ik zeker dat het makkelijker gaat. Bij Ajax staat er nu volle bak druk op, want ondanks dat ze niet over het kampioenschap spreken weet ik zeker dat ze hier wel aan denken.
mwaw valt wel mee toch. Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat psv een betere selectie heeft. Zegt niet alles gezien de resultaten. Ajax nu favoriet, maar psv is echt nog niet knockout voor de titel wat mij betreft.quote:
Pieken op het juiste moment. Poulefase was niet heel overtuigend over het algemeen, uit bij juventus vergeten de italianen de trekker over te halen. Thuis tegen hun was wel een uitstekende wedstrijd trouwens.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is wel tamelijk gęnant dat je in de 8ste finale van de CL staat maar in de zwakste Eredivisie van de afgelopen 15 jaar dan niet kampioen gaat worden
Hoezo denk jij dat er nu minder druk op staat bij PSV?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
PSV heeft zo'n goede selectie, en nu er minder druk op komt te staan weet ik zeker dat het makkelijker gaat.
2e gaat PSV zonder twijfel op z'n minst worden, en de 1e plek zou nu een enorm mooie verrassing zijn voor de aanhang.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat er nu minder druk op staat bij PSV?
Nee, absoluut niet.quote:
Prachtig idd.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
2e gaat PSV zonder twijfel op z'n minst worden, en de 1e plek zou nu een enorm mooie verrassing zijn voor de aanhang.
0-3 was ook niet raar geweest. Almere had een bal op de lat en dat was het verder wel een beetje.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Ik weet dat Ajax z'n wedstrijden op dit moment wint, maar je ziet aan alles dat het ook een paar wedstrijden op rij mis zou kunnen gaan. Het is allemaal kielen kielen, en het is ook echt niet zo dat Ajax nu geen kansen meer weggeeft hoor. Almere City is ook erg dreigend geweest gisteren. 1-1 of 2-1 zou geen rare uitslag zijn geweest.
0-3 met een xG van 0.63?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
0-3 was ook niet raar geweest. Almere had een bal op de lat en dat was het verder wel een beetje.
Bedankt voor het delen van deze keiharde statistiek.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
0-3 met een xG van 0.63?
Check deze @:Dven
Nou, de komende drie wedstrijden worden denk ik interessant. Uit naar Zwolle, thuis tegen AZ, uit naar PSV. Komen ze daar goed doorheen dan is het wel klaar. Maar het kan natuurlijk zomaar eens zijn dat ze na die reeks weer 2e staan.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Ik weet dat Ajax z'n wedstrijden op dit moment wint, maar je ziet aan alles dat het ook een paar wedstrijden op rij mis zou kunnen gaan. Het is allemaal kielen kielen, en het is ook echt niet zo dat Ajax nu geen kansen meer weggeeft hoor. Almere City is ook erg dreigend geweest gisteren. 1-1 of 2-1 zou geen rare uitslag zijn geweest.
Berghuis en Godts hadden ook zomaar kunnen scoren. Dat was een beetje het punt dat het onzinnig is om te roepen dat Almere ook had kunnen winnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
0-3 met een xG van 0.63?
Ajax heeft ook alle wedstrijden tegen de grote gewonnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
2de worden we wel; want (en daar schrok ik bijna van) Feyenoord staat nog 8 punten onder onsGeen idee hoe dat fysiek überhaupt mogelijk is.
Ajax gaat voor 95% zeker gewoon de terechte kampioen worden, de foutmarge is daar gewoon vrij minimaal en hoe cliché ook; kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Aan 'ons' om de rug weer te rechten en er volgend jaar sterker te staan
Edit: ik hoop trouwens wel mét Bosz. Ik zou niet weten welke trainer meer geschikt is.. anderhalf jaar ontzettend goed voetbal laten zien, ik zou hem graag de kans geven om met een goede verdediging aan de slag te gaan.
Ajax is niet zwak.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is wel tamelijk gęnant dat je in de 8ste finale van de CL staat maar in de zwakste Eredivisie van de afgelopen 15 jaar dan niet kampioen gaat worden
Almere City heeft 1 kans gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Chatgpt weet het ook niet vermoedelijk zit user @Alaphilippe_ weer aan de doping. Das in het wielrenner normaal.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
0-3 met een xG van 0.63?
Wat stáát hier in godsnaam?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Chatgpt weet het ook niet vermoedelijk zit user @:Alaphilippe_ weer aan de doping. Das in het wielrenner normaal.
Jeetje. Ik wist niet dat je boos werd. Maar het is jullie van harte gegund hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Berghuis en Godts hadden ook zomaar kunnen scoren. Dat was een beetje het punt dat het onzinnig is om te roepen dat Almere ook had kunnen winnen.
Maar goed ik begrijp dat het boven je hoofd gaat. Almere heeft buiten de bal op de lat niet bijzonder grote mogelijkheden gehad en de schoten waren veelal uit vrij kansloze posities.
Ik zou overigens denken dat juist jullie dit wel kunnen waarderen gezien het aantal kampioenschappen dat PSV op de counter gewonnen heeft
Nee, Ajax is de enige topploeg in Nederland helaas! Jammer dat ze het dit jaar niet in de CL mochten etaleren.quote:
Dit jaar hoogstwaarschijnlijk wel weer en dat is toch wel veel sneller dan menigeen dacht.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, Ajax is de enige topploeg in Nederland helaas! Jammer dat ze het dit jaar niet in de CL mochten etaleren.
Vorig jaar was een incident, dit jaar laten we zien wie de echte topploeg is. Ajax wordt gewoon kampioen, wen er maar vast aan!quote:Op maandag 3 maart 2025 16:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, Ajax is de enige topploeg in Nederland helaas! Jammer dat ze het dit jaar niet in de CL mochten etaleren.
Echt blij dat die middelmaat niet naar Ajax is gegaan. @Wottequote:Op maandag 3 maart 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Ivan is niet tevreden.
Die is weg met de zomer dus. Jammer
Gek, dat is nou net de enige die wel levertquote:Op maandag 3 maart 2025 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt blij dat die middelmaat niet naar Ajax is gegaan. @:wotte
Heeft ook geen Ajax hoofd. Peter Bosz zouden we wel graag weer willen zien. Wat jammer dat die bij PSV zit.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt blij dat die middelmaat niet naar Ajax is gegaan. @:wotte
Precies. Liever met goed voetbal tweede of derde dan met het Cholo-principe? kampioenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft ook geen Ajax hoofd. Peter Bosz zouden we wel graag weer willen zien. Wat jammer dat die bij PSV zit.
Of hij wil wat meer geld?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Ivan is niet tevreden.
Die is weg met de zomer dus. Jammer
PSV heeft met Twente en Feyenoord-uit sowieso nog 2 lastige wedstrijden, die zijn ook lastig als ze de vorm terugvinden (al is de vraag hoeveel fitte spelers Feyenoord dan nog heeft)quote:Op maandag 3 maart 2025 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de komende drie wedstrijden worden denk ik interessant. Uit naar Zwolle, thuis tegen AZ, uit naar PSV. Komen ze daar goed doorheen dan is het wel klaar. Maar het kan natuurlijk zomaar eens zijn dat ze na die reeks weer 2e staan.
Maar dat laatste is vooral wensdenken. Omdat dan PSV ook 3 wedstrijden op rij moet winnen. En dat was tot voor kort normaal, maar nu is het breaking news.
Tegen die tijd is de gemiddelde leeftijd van de Feyenoord-basis 16,5.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PSV heeft met Twente en Feyenoord-uit sowieso nog 2 lastige wedstrijden, die zijn ook lastig als ze de vorm terugvinden (al is de vraag hoeveel fitte spelers Feyenoord dan nog heeft)
Ga ik doen vriend, wij kennen onze plek weer!quote:Op maandag 3 maart 2025 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vorig jaar was een incident, dit jaar laten we zien wie de echte topploeg is. Ajax wordt gewoon kampioen, wen er maar vast aan!
Ja, die bal op de lat. Dat was ook slecht van de keeper overigens.quote:
Het gaat al een tijdje niet goed bij Almerequote:Op maandag 3 maart 2025 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die bal op de lat. Dat was ook slecht van de keeper overigens.
Toch was Almere wel veel dreiging uit van Almere, maar tot echte grote kansen kwam het inderdaad niet. Dat zal toch niet goed blijven gaan..
Voor zover niet duidelijk: ik geloof er niet meer in hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PSV heeft met Twente en Feyenoord-uit sowieso nog 2 lastige wedstrijden, die zijn ook lastig als ze de vorm terugvinden (al is de vraag hoeveel fitte spelers Feyenoord dan nog heeft)
Je laat ze leuk meevoetballen. Keertje prikken en de tent sluiten. Dit is een beproefd concept.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die bal op de lat. Dat was ook slecht van de keeper overigens.
Toch was Almere wel veel dreiging uit van Almere, maar tot echte grote kansen kwam het inderdaad niet. Dat zal toch niet goed blijven gaan..
Het is effectief omdat het werkt en doordat PSV (en met name ook Feyenoord) het compleet laat afweten levert het je nog wat op ook. Maar dit is een beetje als schaatsen op 1 nacht ijs; het is wachten tot je er een keer doorheen gaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je laat ze leuk meevoetballen. Keertje prikken en de tent sluiten. Dit is een beproefd concept.
Het is verreweg het meest lachwekkende, gęnante, kansloze kampioenschap in het land der blinden van deze eeuw. Maar het is wel een kampioenschap, van een club die op sterven na dood was. Kan me voorstellen dat je daar blij mee ben, en dat Farioli het binnen die kaders gewoon heel goed heeft gedaan. Als ze over 2 jaar nog steeds zo extreem slecht, lelijk voetbal spelen, neem ik aan dat het sentiment wat anders ligt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klein puntje van kritiek aan al mijn Amsterdamse vrienden: op het moment dat PSV met betonvoetbal kampioen wordt dan staan jullie hier op een rij om te verkondigen dat je 'nooit voor zo'n club zou willen zijn' en nu slapen jullie onder een dekbed van Farioli; de man die anti-voetbal belichaamt.
Het is gewoon dezelfde situatie als destijds met Frank de Boer het doel heiligt de middelen voor eventjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is verreweg het meest lachwekkende, gęnante, kansloze kampioenschap in het land der blinden van deze eeuw. Maar het is wel een kampioenschap, van een club die op sterven na dood was. Kan me voorstellen dat je daar blij mee ben, en dat Farioli het binnen die kaders gewoon heel goed heeft gedaan. Als ze over 2 jaar nog steeds zo extreem slecht, lelijk voetbal spelen, neem ik aan dat het sentiment wat anders ligt.
Ik krijg soms het idee dat Peter vindt dat alleen Peter verstand van voetbal heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:44 schreef GGMM het volgende:
Peter Bosz heeft ook nog eens helemaal geen humor
Azzenal mist hun hele voorhoede dus een pak rammel zal wel meevallen vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Vanavond weer een flink pak rammel, en dan kunnen we hopelijk schoon schip gaan maken. Al zal Arsenal misschien een gelijkspelletje of kleine overwinning ook wel genoeg vinden om het dan thuis af te maken.
Ajax voetbalde toen goed, maar niet aantrekkelijk. Werden "gewoon" 4 keer kampioen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde situatie als destijds met Frank de Boer het doel heiligt de middelen voor eventjes.
Heel Arsenal dekt zich op Reddit zwaar in, dat zet ook wel te denken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Azzenal mist hun hele voorhoede dus een pak rammel zal wel meevallen vermoed ik.
De laatste 4 wedstrijden 3x geen goal gemaakt en alleen tegen het hele matige Leicester 2x gescoord. Ik ben hoopvol voor PSV.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Arsenal dekt zich op Reddit zwaar in, dat zet ook wel te denken.
Ja en nee, het spel is nu nog veel afschuwelijkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde situatie als destijds met Frank de Boer het doel heiligt de middelen voor eventjes.
Nou is de gemiddelde verdediging in Engeland wel wat beter dan de hopeloze triestheid die er bij PSV achterin staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 4 wedstrijden 3x geen goal gemaakt en alleen tegen het hele matige Leicester 2x gescoord. Ik ben hoopvol voor PSV.
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.quote:
Rustig brengenquote:
In een KO-wedstrijd is het wel handig dat je er gelijk staat jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.
Ja, het is ook een heel kansrijke wedstrijd. Arsenal is op dit moment echt heel slecht. En Nederlandse ploegen zijn vaak toch wel erg sterk in Europese duels. Ik verwacht ik in ieder geval wel wat van.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een KO-wedstrijd is het wel handig dat je er gelijk staat ja
Ik schrijf deze analyse op in mijn schriftje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.
Tsjaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat wil je met deze KKD verdediging? Er is er geen 1 die het niveau top Eredivisie aan kan, laat staan CL.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan toch niet, dat daaruit een goal valt? Even los van of ie afgekeurd wordt of niet
Nee dat was wel het toppunt van slecht verdedigenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan toch niet, dat daaruit een goal valt? Even los van of ie afgekeurd wordt of niet
Ligt ook aan je tactiek, Flamingo heeft ook wedstrijden gehad waar het wel liepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat wil je met deze KKD verdediging? Er is er geen 1 die het niveau top Eredivisie aan kan, laat staan CL.
Tja, dit heb je echt aan jezelf te danken. Je ziet aan alles hoe matig Arsenal is, maar het lijkt alsof PSV verdedigend echt helemaal niets klaar kan spelen. Het is gewoon aan aanfluiting.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hopelijk. Daarom zou ik een zware nederlaag wel prima vinden.
Schei uit, ze worden constant als kleine kinderen aan de kant gezet met een behoudende tactiek zoals vandaag, en in de Eredivisie kunnen ze ook al niet met ruimte in de rug spelen. Die backs worden door elke buitenspeler belachelijk gemaakt, en dan heb Flamingo die inderdaad 1x in de zoveel weken goed speelt om vervolgens goals zoals tegen NEC weg te geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tactiek, Flamingo heeft ook wedstrijden gehad waar het wel liep
Van Bommel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk nou eens even iets verder na dan je neus lang is. Wie wil je dan in godsnaam gaan aanstellen? En nog belangrijker: wie gaat het beter doen met 2 jeugdspelers op de backs (waarvan er 1 eigenlijk een centrale middenvelder is) en 1 echte centrale verdediger?
Zijn we dan echt door 1 fase al het goed van de afgelopen 1,5 jaar vergeten?
Een matig arsenal is alsnog 3 klassen beter dan welke Nederlandse club dan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dit heb je echt aan jezelf te danken. Je ziet aan alles hoe matig Arsenal is, maar het lijkt alsof PSV verdedigend echt helemaal niets klaar kan spelen. Het is gewoon aan aanfluiting.
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van Bommel.
Bosz krijgt het niet meer aan de praat. Met een andere, meer defensieve speelstijl kun je iig de tweede plek behouden.
Beetje zoals in de Eredivisiequote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er veel trainers zijn die met dit materiaal willen werken. Ze zullen het voetballen niet verleerd zijn in 3 maanden. Je moet ‘alleen’ een oplossing vinden voor die troep die achterin staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?
Nouja, balletje op de lat, De Jong die gewoon de 2-3 had moeten maken. Dat zijn allemaal bepalende momenten voor een wedstrijd. Ik zie PSV dit niet omdraaien maar het is ook weer niet zo dat er geen kansen zijn en dat er nog wel het e.e.a. mogelijk is.quote:
Ja. Kom op, de beste selectie van de eredivisie en je stapt in op een moment dat het niet meer slechter kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?
Dat bedoel ik. Nu is het weer niks en moet Bosz weg. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, balletje op de lat, De Jong die gewoon de 2-3 had moeten maken. Dat zijn allemaal bepalende momenten voor een wedstrijd. Ik zie PSV dit niet omdraaien maar het is ook weer niet zo dat er geen kansen zijn en dat er nog wel het e.e.a. mogelijk is.
En gelukkig tellen uitdoelpunten niet dubbel
Even Farioli en Bosz fuseren. Farioliboszbalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er veel trainers zijn die met dit materiaal willen werken. Ze zullen het voetballen niet verleerd zijn in 3 maanden. Je moet ‘alleen’ een oplossing vinden voor die troep die achterin staat.
Das ook wel weer zo iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Kom op, de beste selectie van de eredivisie en je stapt in op een moment dat het niet meer slechter kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |