Yep.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar goed, ik ga er toch weer voor zitten.
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.quote:
Nu al. Alsof je tegen Arsenal door kan gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.
Van Arsenal mag en kan je verliezen , deze nederlagen vind ik zwaarder tellen zeker omdat PSV een behoorlijke periode bijna alle ploegen in de competitie weg speeldequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je (ruim) verliest van Arsenal is het tijd voor Bosz om te vertrekken ja.
Neem aan dat psv gewoon CL speelt weer volgend seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veerman en Lang aan het einde van het seizoen verkopen. Sowieso wat verdedigers erbij.
Wordt lastig dit weer op te bouwen als je volgend jaar voorronde CL of EL speelt.
quote:
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is. En als je die wonderwel wint heb je weer wat krediet, zie Priske.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van Arsenal mag en kan je verliezen , deze nederlagen vind ik zwaarder tellen zeker omdat PSV een behoorlijke periode bijna alle ploegen in de competitie weg speelde
Met deze resultaten zou dat bij Feyenoord drie wedstrijden geleden al gebeurd zijn.quote:
Ja want dan zou je ineens wel eens uitgeschakeld kunnen worden!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is.
Giovanni verloor zeven keer op rijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met deze resultaten zou dat bij Feyenoord drie wedstrijden geleden al gebeurd zijn.
En dan hadden ze nog gelijk ook.
Maar dat is een Feyenoord icoon, dat is net even anders.quote:
Allemaal jullie schuld. Bij PEC uit begon de meltdown.quote:
Slechter dan dat het nu gaat, kan bijna niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter.
Was Heerenveen niet voor de winterstop?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er in de winterstop gebeurd?
Denk dat een van de spelers het wijf van een ander heeft geneukt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er in de winterstop gebeurd?
Toptrainer nog altijd balen we in Amsterdam dat hij naar Eindhoven ging evenals Noa Lang.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef Tjacka het volgende:
Als ik jullie was zou ik Bosz laten zitten.
Daarom juist vanavond al ontslaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, maar denk dat ontslaan net voor Arsenal ook niet echt slim is. En als je die wonderwel wint heb je weer wat krediet, zie Priske.
Ik was toen wel blij als Heerenveen-supporterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Was Heerenveen niet voor de winterstop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |