Zonder Kingflopland geen geldige poll.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden als optie en dan nog mis ik er 1. Tering he
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Respect dat je wel gewoon objectief kan zijn. Eerlijk is eerlijk.. ik had dit verval ook niet voorzien!
Ze missen VECHTLUST.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Dven het volgende:
In één week tweemaal van Go Ahead verliezen![]()
Nu maar alles op alles voor de Champions League boys!
Gek genoeg is dat er wel in de cl. Als niet psv supporter heb ik echt genoten van de potjes in de cl.quote:
Een soort Weghorst dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.
Leuk dat die jongen een groot gevaar is in de lucht maar als je nauwelijks ballen van de zijkant krijgt is het niks. En als vervolgens ook je verdediging niet meer thuisgeeft, waardoor je tegen alles wat geen Feyenoord is minimaal 2 goals tegen krijgt, dan is het verval zo ingezet.
Waarbij je tegen Utrecht thuis nog een goede pot speelt, maar verder...
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
PSV wel enorme geluk vandaag en nog met 3-2 verliezen.
Wel mooi de lichtstadderby op het programma en de clash met Helmond Sport niet te vergeten!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
In 2026 spelen we lekker op de vrijdag tegen MVV
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAEquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.
Ja, de 1-2 viel gelukkig binnen. Maar geluk… dat is toch iets anders.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zonder Kingflopland geen geldige poll.
Oh, ik dacht dat het pech was!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Een haar na erbuiten? Als we zo gaan overdrijven zeg ik dat hij bijna op de middenlijn was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Dat is niet heel slim van je GGMM. Die tweede goal van GAE de vorige wedstrijdquote:
Iets te hard aan het carnavallen?quote:
quote:Peter Bosz weet waar het aan schort bij PSV na blamage in Deventer: ‘Dan moet je beter verdedigen’
Serieus? Dit is al het zoveelste team onder Bosz dat hopeloos in elkaar donderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een van de beste van zijn generatie. Het zit nu even tegen, maar voor PSV en voor het Nederlands voetbal is het sneu om hem hier op af te rekenen.
Gewoon meer scoren. Liever 6-3 winnen dan 3-2 verliezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |