Ajax voetbalde toen goed, maar niet aantrekkelijk. Werden "gewoon" 4 keer kampioen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde situatie als destijds met Frank de Boer het doel heiligt de middelen voor eventjes.
Heel Arsenal dekt zich op Reddit zwaar in, dat zet ook wel te denken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Azzenal mist hun hele voorhoede dus een pak rammel zal wel meevallen vermoed ik.
De laatste 4 wedstrijden 3x geen goal gemaakt en alleen tegen het hele matige Leicester 2x gescoord. Ik ben hoopvol voor PSV.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Arsenal dekt zich op Reddit zwaar in, dat zet ook wel te denken.
Ja en nee, het spel is nu nog veel afschuwelijkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde situatie als destijds met Frank de Boer het doel heiligt de middelen voor eventjes.
Nou is de gemiddelde verdediging in Engeland wel wat beter dan de hopeloze triestheid die er bij PSV achterin staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 4 wedstrijden 3x geen goal gemaakt en alleen tegen het hele matige Leicester 2x gescoord. Ik ben hoopvol voor PSV.
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.quote:
Rustig brengenquote:
In een KO-wedstrijd is het wel handig dat je er gelijk staat jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.
Ja, het is ook een heel kansrijke wedstrijd. Arsenal is op dit moment echt heel slecht. En Nederlandse ploegen zijn vaak toch wel erg sterk in Europese duels. Ik verwacht ik in ieder geval wel wat van.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een KO-wedstrijd is het wel handig dat je er gelijk staat ja
Ik schrijf deze analyse op in mijn schriftje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.
Tsjaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat wil je met deze KKD verdediging? Er is er geen 1 die het niveau top Eredivisie aan kan, laat staan CL.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan toch niet, dat daaruit een goal valt? Even los van of ie afgekeurd wordt of niet
Nee dat was wel het toppunt van slecht verdedigenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan toch niet, dat daaruit een goal valt? Even los van of ie afgekeurd wordt of niet
Ligt ook aan je tactiek, Flamingo heeft ook wedstrijden gehad waar het wel liepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat wil je met deze KKD verdediging? Er is er geen 1 die het niveau top Eredivisie aan kan, laat staan CL.
Tja, dit heb je echt aan jezelf te danken. Je ziet aan alles hoe matig Arsenal is, maar het lijkt alsof PSV verdedigend echt helemaal niets klaar kan spelen. Het is gewoon aan aanfluiting.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hopelijk. Daarom zou ik een zware nederlaag wel prima vinden.
Schei uit, ze worden constant als kleine kinderen aan de kant gezet met een behoudende tactiek zoals vandaag, en in de Eredivisie kunnen ze ook al niet met ruimte in de rug spelen. Die backs worden door elke buitenspeler belachelijk gemaakt, en dan heb Flamingo die inderdaad 1x in de zoveel weken goed speelt om vervolgens goals zoals tegen NEC weg te geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tactiek, Flamingo heeft ook wedstrijden gehad waar het wel liep
Van Bommel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk nou eens even iets verder na dan je neus lang is. Wie wil je dan in godsnaam gaan aanstellen? En nog belangrijker: wie gaat het beter doen met 2 jeugdspelers op de backs (waarvan er 1 eigenlijk een centrale middenvelder is) en 1 echte centrale verdediger?
Zijn we dan echt door 1 fase al het goed van de afgelopen 1,5 jaar vergeten?
Een matig arsenal is alsnog 3 klassen beter dan welke Nederlandse club dan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dit heb je echt aan jezelf te danken. Je ziet aan alles hoe matig Arsenal is, maar het lijkt alsof PSV verdedigend echt helemaal niets klaar kan spelen. Het is gewoon aan aanfluiting.
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van Bommel.
Bosz krijgt het niet meer aan de praat. Met een andere, meer defensieve speelstijl kun je iig de tweede plek behouden.
Beetje zoals in de Eredivisiequote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er veel trainers zijn die met dit materiaal willen werken. Ze zullen het voetballen niet verleerd zijn in 3 maanden. Je moet ‘alleen’ een oplossing vinden voor die troep die achterin staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?
Nouja, balletje op de lat, De Jong die gewoon de 2-3 had moeten maken. Dat zijn allemaal bepalende momenten voor een wedstrijd. Ik zie PSV dit niet omdraaien maar het is ook weer niet zo dat er geen kansen zijn en dat er nog wel het e.e.a. mogelijk is.quote:
Ja. Kom op, de beste selectie van de eredivisie en je stapt in op een moment dat het niet meer slechter kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van Bommel.. Denk je dat hij zijn handen gaat branden aan dit team?
Dat bedoel ik. Nu is het weer niks en moet Bosz weg. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, balletje op de lat, De Jong die gewoon de 2-3 had moeten maken. Dat zijn allemaal bepalende momenten voor een wedstrijd. Ik zie PSV dit niet omdraaien maar het is ook weer niet zo dat er geen kansen zijn en dat er nog wel het e.e.a. mogelijk is.
En gelukkig tellen uitdoelpunten niet dubbel
Even Farioli en Bosz fuseren. Farioliboszbalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er veel trainers zijn die met dit materiaal willen werken. Ze zullen het voetballen niet verleerd zijn in 3 maanden. Je moet ‘alleen’ een oplossing vinden voor die troep die achterin staat.
Das ook wel weer zo iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Kom op, de beste selectie van de eredivisie en je stapt in op een moment dat het niet meer slechter kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |