Haha true. Maar ik vind 7.00 wel nog wat schappelijker, als het niet echt noodzakelijk isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef Candaasje het volgende:
00:01 uur is nog best een schappelijke tijd, ik heb ook wel eens mensen om 4 uur laten opstaan![]()
Fijn dat ie weer geplast heeft![]()
Ik heb weer 10 jaar van m’n leven ingeleverd. Wat een troep is dat vloerlijm-verwijderaar![]()
Verder half bijgelezen, ik geloof dat mijn lijf al twee weken tegen grote hoeveelheden bacillen aan het vechten is (veel collega’s ziek, en wij doen niet aan persoonlijke ruimte) en hoewel ik me niet echt ziek voel, ben ik snel moe en nog veel chaotischer dan normaal
Ik heb dit soort spul van Tiger met tigerfix ooit eens gebruikt voor de badkamer.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:13 schreef AnneX het volgende:
Waarop is julli keus gevallen @:Loona
Stoer hoor, zelf boekhouding en aangifte als zzp’er.
Mooi, dat ik de cijfers aan een boekhouder/vrouw gaf, die fabriceerde de cijfers voor de accountant. En gaf mij een overzicht van nog niet betaalde facturen.
In de verhuis vibe weer eens een vraag: in de badkamer is geen planchet![]()
alleen een kastje onder de wastafel, geen plek voor een kast.
Gaten boren in een huurhuis in tegels. Heb ik in mijn eigen huis altijd vermeden.
Denken jullie dat dit systeem houdt qua plak?
https://www.amazon.nl/UUl(...)rd_i=B0BYSD6SSK&th=1
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiwquote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dit soort spul van Tiger met tigerfix ooit eens gebruikt voor de badkamer.
https://www.praxis.nl/bad(...)_RRtDyIaApDgEALw_wcB
Vraag me alleen af hoe goed dat er af gaat want het is volgens mij echt flink gelijmd.
Jullie / jij hebt toch ook al een collegiale logeer huisdier over de vloer gehad?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:04 schreef Candaasje het volgende:
Goede reis @:sigme ! Ik ga jullie avonturen volgen hoor!
Wat wordt de bestemming @:Lonaa ?
Wij zijn ook wel vaker van last minute. Helemaal als we met de auto rondtrekken, dan reserveren we zelden wat. Voor dit jaar (juni) ook nog steeds eens wat bedenken. Ik merk alleen dat ik het uitstel omdat ik nog geen goede oppas/opvang voor de konijnen heb gevonden. (Vinny moet 2x per dag medicatie
Ik woon daar inmiddels niet meer, maar toen ik er woonde is het nooit los gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiw
Je kunt evt. ook een badkamer trolley kopen natuurlijk. Een rekje op wieltjes. Moet je die wel in de buurt vd douche kwijt kunnen uiteraard.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiw
Ha!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon daar inmiddels niet meer, maar toen ik er woonde is het nooit los gekomen.
hé goeie! Die staat nu nog onder de kapstok voor shawls en handschoenen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt evt. ook een badkamer trolley kopen natuurlijk. Een rekje op wieltjes. Moet je die wel in de buurt vd douche kwijt kunnen uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef AnneX het volgende:
Ging ik verder goochelen op badkamertrolleys - WF iemand? - en zie vele opties.
Kom ik ook dit tegen. Blijkbaar nog steeds verkrijgbaar.
Gister 3 stuks uit de linnenkast gehaald, ooit overgenomen van moeders.
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Die kreeg ik ook van mijn moeder (in het wit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.![]()
Nooit gebruikt (waarvoor ze bedoeld zijn).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Ja, die hangmandjes bestaan nog steeds. En zijn best handig. Helaas passen ze hier nergens in een kast, tenminste, in 1 kast wel, maar dan aan een plank waar ik een trappetje bij nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.
We have far more in common than that which devides us..
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Die hangt hier in de kledingkast voor de sokken. Geen idee waar deze vandaan komt. Maar oud is die zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dit zag ik laatst bij broer g in badkamer:quote:Op zondag 2 maart 2025 10:13 schreef AnneX het volgende:
Waarop is julli keus gevallen @:Loona
Stoer hoor, zelf boekhouding en aangifte als zzp’er.
Mooi, dat ik de cijfers aan een boekhouder/vrouw gaf, die fabriceerde de cijfers voor de accountant. En gaf mij een overzicht van nog niet betaalde facturen.
In de verhuis vibe weer eens een vraag: in de badkamer is geen planchet![]()
alleen een kastje onder de wastafel, geen plek voor een kast.
Gaten boren in een huurhuis in tegels. Heb ik in mijn eigen huis altijd vermeden.
Denken jullie dat dit systeem houdt qua plak?
Weet niet meer hoe een poll te maken hier.
https://www.amazon.nl/UUl(...)rd_i=B0BYSD6SSK&th=1
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over dequote:Op zondag 2 maart 2025 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit zag ik laatst bij broer g in badkamer:
https://img.kwcdn.com/pro(...)800/q/70/format/webp
Aan de douchestang.
badkamer rekje douchestang intypen en heel veel mogelijkheden/webshops (aanbieding bij Praxis oa).quote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over de
productinfo.![]()
Leuke foto @:Blues alleen geen site 😇
Hoe gaat het vandaag?
Site is geloof ik Temuquote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over de
productinfo.![]()
Leuke foto @:Blues alleen geen site 😇
Hoe gaat het vandaag?
Het gaat…vandaag is het zondag = rustdag. Gister een goeie run gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaat het nog wel, of ben je al helemaal 'af' vanalles.
Nog eventjes
Bestel er wel eens een half kippetje. Die is altijd wel lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef Blues het volgende:
Recensie vd garage 😂 staat in het restaurant topic.
Wat valt er toch altijd veel te regelen hè als huiseigenaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Technische dingen doorlezen. Wij krijgen een renovatie van de CLV leidingen (moet want oud en andere regels) en nu is het beste om dan meteen een nieuwe ketel te plaatsen (moet sowieso binnen 1 jaar na vernieuwde leidingen). We hebben hier een goed contact met een monteur die altijd klaar staat dus is hem gevraagd wat aan te bieden.
Denk dat ik het weet. Hoef echt geen ketel voor 3-5 personen. Voordeel van die duurdere is wel dat er iets bij gekocht kan worden zodat hij automatisch vult. Maar ik denk dat voor de 550 euro meer, de monteur een paar keer kan laten komen voor bijvullen.
Ook eindelijk de vrijwilligers declaratie ingevuld. Het geld daarvoor is voor de hulp en voor april en mei is dat nu geregeld.
Goed dat je een dagje rust hebt @:AnneX Dat zit er de komende tijd vast niet in. Want wanneer je er woont zal je toch heel vaak weer opstaan om iets iets anders neer te zetten, kast of lade anders te doen.
Eten ziet er goed uit @:blues Maar inderdaad, best veel spareribs. Kan je bijna nog een keer van eten.
Ben nu bezig met de "ballen van de librije". Nog even verzinnen wat ik er vanavond bij eet.
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Ik zou dat ding van Ikea doen, wat iedereen overal heeft staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
zal een leuke avond worden. Denk dat een flink aantal prijswinnaars zich bij speeches niet al te erg zullen inhouden, net als bij de franse awards. En Conan O'brian is ook niet op z'n mondje gevallen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddagvanmorgen de laatste van de 50 Oscarfilms gekeken
![]()
Nu eens de sushi bestellen zodat we vannacht wat lekkers te snacken hebben.
Dat zou sowieso mooi zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
zal een leuke avond worden. Denk dat een flink aantal prijswinnaars zich bij speeches niet al te erg zullen inhouden, net als bij de franse awards. En Conan O'brian is ook niet op z'n mondje gevallen.
Wat heeft de clown nu weer gedaan in het circus?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:41 schreef derLudolf het volgende:
Ik zal me überhaupt niet verbazen als een van de Oostblok landen es een keer een huurmoordenaar die twee gekken laat omleggen.
Ik zou ook wel bereid zijn een bijdrage te doen
Oh nee gewoon als oeuvreprijsquote:Op zondag 2 maart 2025 15:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat heeft de clown nu weer gedaan in het circus?
Iets anders kun je deze poppenkast niet noemen.
Ben je bang dat de fruitbomen ontsnappen?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het deel van de wei die ik als boomgaard bedacht had is afgezet met stroom, en de eerste drie fruitbomen zijn de grond in
Soberso niet bij temu 😎quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef Clubsoda het volgende:
Maar goed, ik zou sowieso nooit iets bij Temu bestellen.
Deze bedoel ik: https://www.ikea.com/nl/n(...)uw-10586784/#content
Ze hebben ook een hele sectie badkamertrolleys: https://www.ikea.com/nl/nl/cat/badkamertrolleys-20858/
Nee dat de paarden ze plat stampen en/of opvretenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben je bang dat de fruitbomen ontsnappen?
Ikea heeft ook een mooi ding dat om de douchestang heen klemt.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef Clubsoda het volgende:
Maar goed, ik zou sowieso nooit iets bij Temu bestellen.
Deze bedoel ik: https://www.ikea.com/nl/n(...)uw-10586784/#content
Ze hebben ook een hele sectie badkamertrolleys: https://www.ikea.com/nl/nl/cat/badkamertrolleys-20858/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze flessen shampoo en dinges voor g staan bovenop een muurtje tussen douche en bad en klabammmmmmmmm daar gaat idd wel eens een shampoofles ter aarde valt in het bad door brilloze blinde bluesquote:Op zondag 2 maart 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ikea heeft ook een mooi ding dat om de douchestang heen klemt.
https://www.ikea.com/nl/n(...)verchroomd-70328589/
Die heb ik en bevalt erg goed. Hangt niet in de weg, goed schoon te maken, past genoeg in, en niet kapot te krijgen (ik heb m'n bril niet op in de douche en heb al meerdere mandjes van de muur geslagen)
Goeie tip!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ikea heeft ook een mooi ding dat om de douchestang heen klemt.
https://www.ikea.com/nl/n(...)verchroomd-70328589/
Die heb ik en bevalt erg goed. Hangt niet in de weg, goed schoon te maken, past genoeg in, en niet kapot te krijgen (ik heb m'n bril niet op in de douche en heb al meerdere mandjes van de muur geslagen)
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er eentje van de action, denk ik, met twee grote zuignappen. Alleen die valt na een maand of twee dan toch van de muur af, en vrijwel altijd midden in de nacht zodat ik rechtop in bed zit of er iemand heeft ingebroken. Dit ziet er handiger uit!
Dat dus de afgelopen week meerdere keren,, maar dan met iets van Ikea. Op de site stond de tip, tegel schoonmaken, zuignap afspoelen en minstens 12 uur laten drogen. En jawel, dat was de truc
Een week lang vloeken en toen was het zo simpelquote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!
Die bakken van Ikea zijn ook open.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soberso niet bij temu 😎
Bij IKEA zijn dichte bakken. Die van amazone is open. Wel handig in een natte ruimte.
Fijn van jullie sneeuw👍🏼
En terug van een concert en muzikale lofzang op Barbra Streisand. Ja die 😎
Ok. Staat niet op de foto of beschrijving zag ik zo gauw.quote:
Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen
quote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen
Timmerman komt ook weer langs voor de klussenlijst.
En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in
Staat gewoon op de website van je waterschapquote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Timmerman komt ook weer langs voor de klussenlijst.
En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsen
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staat gewoon op de website van je waterschap
Houd kades en onderhoudsstroken vrij van obstakels en belemmeringen voor onderhoud.
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dit weekend een deal gesloten met mijn broertje: over 4 weken mag ik los met de tondeuse
Hij is kaal aan het worden en zijn haar ziet er echt niet uit. Nou heeft hij eind maart een feestje waarvoor hij zijn haar in vlechtjes wil (erg oncharmant maar goed, het is zijn haar) en daarna mag ik het scheren
Mijlpaal
quote:
Je zou zeggen dat er tussen 'vrijhouden zodat er iemand bij kan' en 'totaal de vernieling in helpen' wat meer mogelijkheden zitten..quote:Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.
[..]
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.
Waterschappen hebben gekozen bestuur, die personen mailen en vragen hoe ze de schade gaan goedmaken?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.
Hahahaha, hier zijn de boeren de grootste. Die geven echt niet om schade aan particulieren of uberhaupt het milieuquote:Op maandag 3 maart 2025 11:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waterschappen hebben gekozen bestuur, die personen mailen en vragen hoe ze de schade gaan goedmaken?
Zaadmix wilde bloemen is erg mooi en kost niet veel, bijen en hommels zijn er gek op. Heb daar menig braakliggend stukje mee opgesierd, of vers aangelegde geluidswallen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zal dan wel bloemenweide worden.
Bloemenweide is ook niet erg uiteindelijk inderdaad. Over 7 jaar komen ze terug voor onderhoud. Dat zal dan minder groots zijn, ze zijn nu ook met inspectie van de duiker onder ons terrein bezig. Blijkbaar gaat er hier geasfalteerd worden en daarom willen ze eventueel onderhoud aan de duiker voor die tijd afhandelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zaadmix wilde bloemen is erg mooi en kost niet veel, bijen en hommels zijn er gek op. Heb daar menig braakliggend stukje mee opgesierd, of vers aangelegde geluidswallen.
Volgens mij zouden waterschappen veel geld aan sloten scheppen kunnen besparen als ze aan de zonnige zijde bomen/struiken plaatsen en daarmee de sloot/beek/vaart in de schaduw leggen, dan groeit er geen waterpest.
Super!quote:Op maandag 3 maart 2025 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bloemenweide is ook niet erg uiteindelijk inderdaad. Over 7 jaar komen ze terug voor onderhoud. Dat zal dan minder groots zijn, ze zijn nu ook met inspectie van de duiker onder ons terrein bezig. Blijkbaar gaat er hier geasfalteerd worden en daarom willen ze eventueel onderhoud aan de duiker voor die tijd afhandelen.
Ik ben de afgelopen 2 jaar bezig geweest met het aanleggen van een soort hedgerow. 60 strekkende meter met planten en bomen die goed zijn voor vogels en insecten. Veel inheems, veel eetbaar voor vogels (en ons), veel bloemen die al heel vroeg of heel laat bloeien, etc.
Het was echt een tof project. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog in leven is dit jaar.quote:
Geweldig. Wou dat ik daar meer plek voor had.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was echt een tof project. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog in leven is dit jaar.
De honderden stinzenbollen zijn in elk geval goed aangeslagen![]()
Heb je de waterval al gevonden?quote:
Ik lees ik een aantal reacties verder dat de soep niet zo heet wordt gegeten. Je kunt toch ook wel verwachten dat ze de sloot niet met de hand gaan onderhouden.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er tussen 'vrijhouden zodat er iemand bij kan' en 'totaal de vernieling in helpen' wat meer mogelijkheden zitten..
Zeker niet hoor. Ze leggen niet voor niets metalen rijplaten neerquote:Op maandag 3 maart 2025 12:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik lees ik een aantal reacties verder dat de soep niet zo heet wordt gegeten. Je kunt toch ook wel verwachten dat ze de sloot niet met de hand gaan onderhouden.
Waterschap rijdt hier allemaal met brede "flotation" banden die de bodem minder verdichten. Op kleigrond zullen ze dat zeker ook doen.
Stond hier vanmorgen verzakt of heb ik dat gedroomd?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, bij mijn weten nietquote:Op maandag 3 maart 2025 13:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stond hier vanmorgen verzakt of heb ik dat gedroomd?
Allebei kut, dat wel
Have fun.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Blues het volgende:
Vanochtend tot 13 gewerkt, wel moe, maar het ging oké.
Daarna wandeling in zonnig koud parkie en nu thuis, even bijlezen en ff tukken
Morgen weer vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |