Er zijn drie dingen goed in Almere.quote:
De spelletjes met de collega's gaan door. Ze doen dit ongeveer elke maand en ik heb telkens al afgezegd. Wil het op z'n minst een keer proberen en als het dan niet zo gezellig is of ze hebben een andere smaak in spelletjes dan ik, dan is dit de enige keer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Goezo![]()
Je hebt best drukke dagen en weinig tijd voor jezelf lijkt het.
Spelletjes met je collega's skippen?
Mocht je een adres zoeken om spullen kwijt te kunnen, (vooral nuttige spullen geen snuisterijtjes) dan is de Weggeefwinkel in Zeist misschien ook een optie!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:04 schreef AnneX het volgende:
Hihi…even pauze en koffie en ik zie ‘vreemdelingen” over het plein dwalen…
En een buurvrouw in de tuin aanspreken…nog een week wachten tot kijkdagen.
Weer wat dozen vol met kleding. En ook geruimd voor Vluchtelingen winkel in Driebergen.
Vanmiddag met z’n twee een kast met deels techniek uitruimen en sorteren…ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn drie dingen goed in Almere.
- Idd de huizen. Iedere wijk is anders. Ieder blok, soms ook ieder huis apart.
- De busbaneninfrastructuur. En ook bussen die vaak gaan.
- Groen. Dat is er genoeg. Ik weet alleen van mn oom dat die er nooit echt veel gebruik van heeft gemaakt. Ik ken zn stad beter dan hij...
En daar kom je direct bij het pijnpunt van Almere. Er wordt alleen gewoond en niet geleefd.
+ Wat ik gezien heb ook veel fietspadenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn drie dingen goed in Almere.
- Idd de huizen. Iedere wijk is anders. Ieder blok, soms ook ieder huis apart.
- De busbaneninfrastructuur. En ook bussen die vaak gaan.
- Groen. Dat is er genoeg. Ik weet alleen van mn oom dat die er nooit echt veel gebruik van heeft gemaakt. Ik ken zn stad beter dan hij...
En daar kom je direct bij het pijnpunt van Almere. Er wordt alleen gewoond en niet geleefd.
Ach, buurvrouw heeft bemoeienis met de winkel in Driebergen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mocht je een adres zoeken om spullen kwijt te kunnen, (vooral nuttige spullen geen snuisterijtjes) dan is de Weggeefwinkel in Zeist misschien ook een optie!
Dat is belevenis op zich, die winkel. Zó veel rotzooi bij elkaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mocht je een adres zoeken om spullen kwijt te kunnen, (vooral nuttige spullen geen snuisterijtjes) dan is de Weggeefwinkel in Zeist misschien ook een optie!
Fernwehquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:58 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn op de terugweg van een heerlijke week sneeuwnu heeft de halve auto zoveel fernweh dat ik chapgtp om input voor een rondreis Zwitserland heb gevraagd
voor volgend jaar in de zomer, dit jaar is al geboekt natuurlijk en de kleine is ook nog wat klein.
Hier ook, wat staat de wereld nog te wachten. Je kijkt er naar, en je kunt er niets aan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:17 schreef Barreltje het volgende:
middag..
Ik ben de hele ochtend al van m'n balans over die toestand in het witte huis![]()
Verder inpak plezier aan @:sigme en @:Annex![]()
hier staat dit weekend het beddegoed op de planning. ik heb TEVEEL. en nu dus een goede scheiding maken wat we wel blijven houden. dan kan er straks weer tv gekeken worden in de enterteinment kamer
sinds ik ooit "soldaat van oranje"heb bezocht vraag ik me al af hoe ik me op zou stellen in tijden van oorlog. alsin hoe Actief ik zou zijn in verzet of vooral probeer om normaal door te gaan. ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook, wat staat de wereld nog te wachten. Je kijkt er naar, en je kunt er niets aan doen.
Ik denk nu meer aan al die kinderen/mensen die zullen sterven aan aids/malaria en andere ziektes waar ook onderzoek naar stopt. Zus van een kennisje werkt in Tanzania in een geboortekliniek en heeft geen hulpmiddelen meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sinds ik ooit "soldaat van oranje"heb bezocht vraag ik me al af hoe ik me op zou stellen in tijden van oorlog. alsin hoe Actief ik zou zijn in verzet of vooral probeer om normaal door te gaan. ik weet het nog niet.
op dit moment vraag ik me vooral af hoe ik kan zorgen dat die debiel rijken minder rijk kunnen worden, of iig niet aan mijn geld kunnen verdienen..
oftewel, hoe kan ik NU al in verzet komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks maar een wijn drinken bij het eten. 🍷
Tis weer goed hoor. Goed gekookt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:annex En ja, dat wijntje mag je echt wel nemen.
Haha true. Maar ik vind 7.00 wel nog wat schappelijker, als het niet echt noodzakelijk isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef Candaasje het volgende:
00:01 uur is nog best een schappelijke tijd, ik heb ook wel eens mensen om 4 uur laten opstaan![]()
Fijn dat ie weer geplast heeft![]()
Ik heb weer 10 jaar van m’n leven ingeleverd. Wat een troep is dat vloerlijm-verwijderaar![]()
Verder half bijgelezen, ik geloof dat mijn lijf al twee weken tegen grote hoeveelheden bacillen aan het vechten is (veel collega’s ziek, en wij doen niet aan persoonlijke ruimte) en hoewel ik me niet echt ziek voel, ben ik snel moe en nog veel chaotischer dan normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |