Mijn oude heeft .325 , het lijkt er op dat die nieuwe bijna allemaal 3/8" hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beide hebben 3/8"
Vandaag lopen zaten met een MS 230 BCE
Met zo'n automatisch spansysteem en een veer op het trekkoord. Veer op het trekkoord is wel mooi, maar kan stuk. Dat spansysteem vind ik 3x niks.
Voor de volgende keer: de app Sky Tonight is fantastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Punt is alleen dat we hier 2000 sterren zien en andere mooie blinkertjes maar WELKE zijn dan die planetekes ?????
Ik had dat deze week ook, terwijl juist vorige week de rotweek was. Dat is dan toch een soort kater ofzo. Die komt pas als je er ruimte voor hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er eigenlijk allemaal geen zin in en vind het deze week bar ingewikkeld om goed te eten, goed te slapen etc. Het gedoe met de trainers is nu rustig (15 april pas de vergadering met z'n allen) en met oma gaat alles ook z'n gangetje dus waarom voel ik me nog beroerd
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 07:28 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag moeten we echt alles gepakt hebben want eind van de ochtend gaan we op pad. Eerst naar Haarlem, daar een nachtje slapen.
Ik vind dat wel knap!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Onverwachts een vrije dag. Komt wel goed uit want we moeten nog 4 Oscarfilms kijken. Lijkt erop dat het ook dit jaar weer lukt om alle 50 Oscarfilms te kijken
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel even klaar mee benquote:
Bij ons is het zo gepiept, we doen samen aangifte, hebben een huurhuis, alle pensioenen van g en mijn enige werkgever staan al ingevuld, verder bijna overal nee invullen en klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Blues!
Ik ga hem waarschijnlijk ergens morgen invullen, concluderen dat het me niet bevalt en hem dan twee dagen voor de deadline daadwerkelijk insturen![]()
Dat klinkt heel naar inderdaad. En ook niet passend bij het doel van ontgroening, waarbij je toch vooral meer onderlinge solidariteit wil kweken. Ik kan me best voorstellen dat de dynamiek in zo'n ongekende groep ook wel anders is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het was niet eens zozeer wat er in de ontgroening gebeurde aan activiteiten denk ik (dat was allemaal helemaal niet schokkend ofzo over het algemeen). Maar ik had oa strings mee (wist ik veel..) en ze gingen door iedereens tassen heen en al mijn strings hingen dus de eerste dag al in de boom midden op het terrein. En ik had een opblaasluchtbed mee (again, wist ik veel..) en in de buitenweek was mijn tent heel vol en lieten de tentgenoten daarom steeds mijn bed leeg lopen terwijl ik de ontgroening al in ging met rugproblemen, zelfs nadat ik met 'leiding' weer mijn bed had opgepompt daar gebeurde 't doodleuk weer. En moest ik dus elke nacht op de grond slapen. En nog wat van dat soort dingen die icm mijn pestverleden toch wel behoorlijk triggerden. Het niet goed genoeg zijn / leuk gevonden moeten worden want anders.. enzo. Dus misschien was 'bij jullie' inderdaad hetzelfde gebeurd, en misschien niet omdat andere / ander soort mensen, want het speelde ook wel erg mee dat zelfs mijn 'lotgenoten' dus mijn bed steeds leeg lieten lopen enzo. Alleen de 'leiding' die dingen deed was anders geweest, want die deden bij/over iedereen wel iets. Dat zullen we nooit weten. Ik denk wel dat een setting met ook jongens me beter gepast had, ik heb altijd al meer jongensvrienden gehad dan meisjes.
En die les zeker ja![]()
@:Blues een uf is hoe leden van uvsv genoemd worden
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet! Club-en-Vanyel-en-Vlinderstudie dan
Goezoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:00 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap aan kat @:vlindertje89 !
Veel plezier @:Cat-astrophe
Dan denk ik dat ik dit keer geen Stihl ketting cadeau doe idd @:derLudolf
Vandaag hardlopen, wat klusjes, en spelletjesmiddag met collega's. Morgen naar m'n moeders verjaardag.
Ik heb er eigenlijk allemaal geen zin in en vind het deze week bar ingewikkeld om goed te eten, goed te slapen etc. Het gedoe met de trainers is nu rustig (15 april pas de vergadering met z'n allen) en met oma gaat alles ook z'n gangetje dus waarom voel ik me nog beroerd
Maar goed. Elke dag een nieuwe dag om het weer te proberen. Ben vandaag iig tot nu toe goed bezig
Oh, bij mij is het ook heel simpel hoor. Alleen vooraf ingevulde info over loon en bankrekeningen en aandelen checken en dat was het. Ik moet alleen altijd een hoop bijbetalen ondanks bij de voorlopige aanslag ook al betalen (die zou ik natuurlijk kunnen aanpassen, maar ik vind t wel prima om de rest pas later te betalen). Daarom bevalt het me nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij ons is het zo gepiept, we doen samen aangifte, hebben een huurhuis, alle pensioenen van g en mijn enige werkgever staan al ingevuld, verder bijna overal nee invullen en klaar.
1300 samen terug. g het meeste deel omdat hij allemaal kleine pensioentjes overal en nergens heeft en ik maar heul weinig terug.
Prima, kunnen we mooi de vakantie van betalen.
Van ons vakantiegeld gaan we dan weer brillen kopen (in mijn geval altijd vrij prijzig).
Precies ja, je wil juist onderlinge cohesie, niet dit soort ongein. En tegelijkertijd is het ook wel precies waarom ik altijd beter met mannen kon opschieten, want niet al dat geniepige achterbakse gedoe. Als er een probleem is hoor je het, hoor je niks dan is alles goed. Daar hou ik van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar inderdaad. En ook niet passend bij het doel van ontgroening, waarbij je toch vooral meer onderlinge solidariteit wil kweken. Ik kan me best voorstellen dat de dynamiek in zo'n ongemengde groep ook wel anders is.
Zou meer wijken goed doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:10 schreef borisz het volgende:
Ik deed een rondje Almere Noorderplassen . Nou ja om de Noorderplassen want erin kan maar tot op zekere hoogte. En bij De Realiteit nog even genieten van bijzonder architectuur. En in de woonwijk van de Noorderplassen is ook geen huis hetzelfde.
Tijd om te poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |