abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2025 @ 22:01:20 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216870002
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Beide hebben 3/8"

Vandaag lopen zaten met een MS 230 BCE

Met zo'n automatisch spansysteem en een veer op het trekkoord. Veer op het trekkoord is wel mooi, maar kan stuk. Dat spansysteem vind ik 3x niks.
Mijn oude heeft .325 , het lijkt er op dat die nieuwe bijna allemaal 3/8" hebben.
Die van schoonpa is bijna 2x zo lang en de ketting vrijwel dezelfde prijs...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_216870234
Dat is werktuig voor ekte mannen!

Deze softie had minstens 38 tab bladen open bij ing om alsmaar een adreswijziging te bevestigen en niet terug te zien bij pers.. gegevens.
Ook netjes mnX ingelogd en zelfde verhaal.

Tótdat ik snapte 8)7 dat het nieuwe adres PAS bij de - door mij en hemmes aangegeven - ingangsdatum wordt aangepast.

Welterusten dan maar. Morgen weer wat dozen. Er liggen er nog genoeg.
pi_216871230
Sterkte @AnneX met alles, tis verdorie niet niks ook :*
pi_216871259
Hier is de verbetering ingezet *O* *G* snot ineens bijna weg, energie vloeit het lijf weer in, niet meer zo moeiii.
_O_
pi_216872838
Zo, opgebleven om de belastingaangifte te doen.
Fijn weer wat terug💰💰
pi_216873607
Fijn @Blues!
Ik ga hem waarschijnlijk ergens morgen invullen, concluderen dat het me niet bevalt en hem dan twee dagen voor de deadline daadwerkelijk insturen :+

Eerst maar eens proberen te slapen. Net thuis van spoedpost met de heeft-nooit-wat-kat, die tien minuten nadat hij normaal had geplast ineens een rondje bak op, beetje graven, half gaan zitten, bak af, andere bak etc ging doen. Een half uur lang nonstop. Uiteindelijk beneden op de bak even geplast, maar echt paar druppels alleen, nét genoeg dat ik aan het grit kon zien dat er daadwerkelijk iets uit was gekomen maar ook niet meer dan dat. Dus spoedpost gebeld, langskomen, onderzocht, en hij heeft nu een spuit pijnstilling gehad. Wat extra vocht geven zodat er niet juist nu blokkade komt, goed in de gaten houden of hij blijft plassen, hoe weinig ook en maandagochtend bij eigen dierenarts even urine langsbrengen ter controle.

Slaap lekker! Hopelijk iedereen verder een rustige nacht :Y
Behalve de carnavallers, die wens ik een vrolijke gezellige nacht!
pi_216874397
Mogge!

Vandaag moeten we echt alles gepakt hebben want eind van de ochtend gaan we op pad. Eerst naar Haarlem, daar een nachtje slapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216874538
Beterschap aan kat @vlindertje89 !
Veel plezier @Cat-astrophe *G*
Dan denk ik dat ik dit keer geen Stihl ketting cadeau doe idd @derLudolf

Vandaag hardlopen, wat klusjes, en spelletjesmiddag met collega's. Morgen naar m'n moeders verjaardag.

Ik heb er eigenlijk allemaal geen zin in en vind het deze week bar ingewikkeld om goed te eten, goed te slapen etc. Het gedoe met de trainers is nu rustig (15 april pas de vergadering met z'n allen) en met oma gaat alles ook z'n gangetje dus waarom voel ik me nog beroerd :')

Maar goed. Elke dag een nieuwe dag om het weer te proberen. Ben vandaag iig tot nu toe goed bezig :P
pi_216874561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Punt is alleen dat we hier 2000 sterren zien en andere mooie blinkertjes maar WELKE zijn dan die planetekes ?????
Voor de volgende keer: de app Sky Tonight is fantastisch.
pi_216874645
Goedemorgen!
Met slaap van 3-5 en 6-7 ben ik nog niet fantastisch uitgerust :Z dus ik lig nu beneden op de bank en hoop dat ik zo nog even in slaap val. Katten hebben de nacht doorgeslapen en net ontbijt gehad. Het was fijn geweest als de betreffende kat ook al even had geplast, maar helaas. Hopelijk snel alsnog zodat ik kan zien dat alles nog werkt. Hij ligt nu lekker bij mijn benen met mijn voeten als kussen O+

@Tele6 soms komt het meh voelen júíst als de storm wat is gaan liggen, omdat de adrenaline etc allemaal weer wat normaliseert. Daar even aan toegeven lijkt me prima. Zou me dan ook iets minder focussen op super gezond eten en genoeg uur slapen, en meer op voldoende eten en gewoon slapen zoals het komt en als dat even wat korter is dan normaal dan is dat maar zo. Vooral dat laatste: de grootste voorspeller voor insomnie is je druk maken over je slaap :+ .
pi_216875314
Mogge!

Succes met het inpakken van de laatste spullen @sigme en natuurlijk met verder inpakken @AnneX

Wat @vlindertje89 zegt @Tele6 Het hoeft niet altijd perfect. Een frietje mag ook wel eens als goed eten om wat voor reden er niet in zit. Voor dat soort dagen (als het langer duurt) heb ik meestal wel een gezond soepje in de vriezer.

Ook niet al te best geslapen, na 4 uur was het rommelig. Met de steunkous aan gaat het goed met de enkel maar zodra die uit is is het een stuk pijnlijker en ik beweeg nogal in mijn slaap dus dan voel ik m

Voor nachtelijke sterrenhemel gebruik ik Skyview lite, heeft wel een irritant muziekje
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 1 maart 2025 @ 10:24:28 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_216875987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 08:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er eigenlijk allemaal geen zin in en vind het deze week bar ingewikkeld om goed te eten, goed te slapen etc. Het gedoe met de trainers is nu rustig (15 april pas de vergadering met z'n allen) en met oma gaat alles ook z'n gangetje dus waarom voel ik me nog beroerd
Ik had dat deze week ook, terwijl juist vorige week de rotweek was. Dat is dan toch een soort kater ofzo. Die komt pas als je er ruimte voor hebt.

quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 07:28 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Vandaag moeten we echt alles gepakt hebben want eind van de ochtend gaan we op pad. Eerst naar Haarlem, daar een nachtje slapen.
Veel plezier *O*
Spoilers!
pi_216876203
Goedemorgen :W

Onverwachts een vrije dag. Komt wel goed uit want we moeten nog 4 Oscarfilms kijken. Lijkt erop dat het ook dit jaar weer lukt om alle 50 Oscarfilms te kijken *O*
pi_216876600
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Onverwachts een vrije dag. Komt wel goed uit want we moeten nog 4 Oscarfilms kijken. Lijkt erop dat het ook dit jaar weer lukt om alle 50 Oscarfilms te kijken *O*
Ik vind dat wel knap!
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:14:21 #165
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_216876773
Goedemorgen allemaal :W

Eigenlijk al best eennuttige dag, tweede was in de machine, afwas al gedaan :s) even aan de wandel *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216876815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vind dat wel knap!
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel even klaar mee ben :D
De komende weken even geen films kijken.
pi_216877440
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Blues!
Ik ga hem waarschijnlijk ergens morgen invullen, concluderen dat het me niet bevalt en hem dan twee dagen voor de deadline daadwerkelijk insturen :+

Bij ons is het zo gepiept, we doen samen aangifte, hebben een huurhuis, alle pensioenen van g en mijn enige werkgever staan al ingevuld, verder bijna overal nee invullen en klaar.
1300 samen terug. g het meeste deel omdat hij allemaal kleine pensioentjes overal en nergens heeft en ik maar heul weinig terug.
Prima, kunnen we mooi de vakantie van betalen.
Van ons vakantiegeld gaan we dan weer brillen kopen (in mijn geval altijd vrij prijzig).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 01-03-2025 12:00:25 ]
pi_216877483
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het was niet eens zozeer wat er in de ontgroening gebeurde aan activiteiten denk ik (dat was allemaal helemaal niet schokkend ofzo over het algemeen). Maar ik had oa strings mee (wist ik veel..) en ze gingen door iedereens tassen heen en al mijn strings hingen dus de eerste dag al in de boom midden op het terrein. En ik had een opblaasluchtbed mee (again, wist ik veel..) en in de buitenweek was mijn tent heel vol en lieten de tentgenoten daarom steeds mijn bed leeg lopen terwijl ik de ontgroening al in ging met rugproblemen, zelfs nadat ik met 'leiding' weer mijn bed had opgepompt daar gebeurde 't doodleuk weer. En moest ik dus elke nacht op de grond slapen. En nog wat van dat soort dingen die icm mijn pestverleden toch wel behoorlijk triggerden. Het niet goed genoeg zijn / leuk gevonden moeten worden want anders.. enzo. Dus misschien was 'bij jullie' inderdaad hetzelfde gebeurd, en misschien niet omdat andere / ander soort mensen, want het speelde ook wel erg mee dat zelfs mijn 'lotgenoten' dus mijn bed steeds leeg lieten lopen enzo. Alleen de 'leiding' die dingen deed was anders geweest, want die deden bij/over iedereen wel iets. Dat zullen we nooit weten. Ik denk wel dat een setting met ook jongens me beter gepast had, ik heb altijd al meer jongensvrienden gehad dan meisjes.

En die les zeker ja :Y

@:Blues een uf is hoe leden van uvsv genoemd worden
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet! Club-en-Vanyel-en-Vlinderstudie dan ;)
Dat klinkt heel naar inderdaad. En ook niet passend bij het doel van ontgroening, waarbij je toch vooral meer onderlinge solidariteit wil kweken. Ik kan me best voorstellen dat de dynamiek in zo'n ongekende groep ook wel anders is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216877495
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 08:00 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap aan kat @:vlindertje89 !
Veel plezier @:Cat-astrophe *G*
Dan denk ik dat ik dit keer geen Stihl ketting cadeau doe idd @:derLudolf

Vandaag hardlopen, wat klusjes, en spelletjesmiddag met collega's. Morgen naar m'n moeders verjaardag.

Ik heb er eigenlijk allemaal geen zin in en vind het deze week bar ingewikkeld om goed te eten, goed te slapen etc. Het gedoe met de trainers is nu rustig (15 april pas de vergadering met z'n allen) en met oma gaat alles ook z'n gangetje dus waarom voel ik me nog beroerd :')

Maar goed. Elke dag een nieuwe dag om het weer te proberen. Ben vandaag iig tot nu toe goed bezig :P
Goezo :)
Je hebt best drukke dagen en weinig tijd voor jezelf lijkt het.
Spelletjes met je collega's skippen?
pi_216877506
Wij zijn op de terugweg van een heerlijke week sneeuw O+ nu heeft de halve auto zoveel fernweh dat ik chapgtp om input voor een rondreis Zwitserland heb gevraagd :+ voor volgend jaar in de zomer, dit jaar is al geboekt natuurlijk en de kleine is ook nog wat klein.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216877562
Vandaag een wasje, een wandeling en vanaaf een hapje socialdeal eten in H'lem.

Goeie reis alvast @sigme, vanaaf zijn we in dezelfde stad :W
pi_216877822
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij ons is het zo gepiept, we doen samen aangifte, hebben een huurhuis, alle pensioenen van g en mijn enige werkgever staan al ingevuld, verder bijna overal nee invullen en klaar.
1300 samen terug. g het meeste deel omdat hij allemaal kleine pensioentjes overal en nergens heeft en ik maar heul weinig terug.
Prima, kunnen we mooi de vakantie van betalen.
Van ons vakantiegeld gaan we dan weer brillen kopen (in mijn geval altijd vrij prijzig).
Oh, bij mij is het ook heel simpel hoor. Alleen vooraf ingevulde info over loon en bankrekeningen en aandelen checken en dat was het. Ik moet alleen altijd een hoop bijbetalen ondanks bij de voorlopige aanslag ook al betalen (die zou ik natuurlijk kunnen aanpassen, maar ik vind t wel prima om de rest pas later te betalen). Daarom bevalt het me niet ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat klinkt heel naar inderdaad. En ook niet passend bij het doel van ontgroening, waarbij je toch vooral meer onderlinge solidariteit wil kweken. Ik kan me best voorstellen dat de dynamiek in zo'n ongemengde groep ook wel anders is.
Precies ja, je wil juist onderlinge cohesie, niet dit soort ongein. En tegelijkertijd is het ook wel precies waarom ik altijd beter met mannen kon opschieten, want niet al dat geniepige achterbakse gedoe. Als er een probleem is hoor je het, hoor je niks dan is alles goed. Daar hou ik van.

Generaliserend natuurlijk, want ik heb ook een aantal vriendinnen waar ik dat wel ook mee heb, en er zijn vast ook mannen die wel geniepig en achterbaks zijn. /disclaimer

En heerlijk je weekje sneeuw O+

@sigme veel plezier!

Ik ben nog helemaal niet productief vandaag. Ik heb tot 10.30 op de bank gelegen maar niet echt geslapen. Ontbeten met kaiserschmarrn en geluncht, een halfuurtje met buren gekletst in de tuin en verder op de bank gelegen. Ik wilde eigenlijk spullen voor Red Velvet cupcakes halen, maar we gaan zien of ik mezelf nog de deur uit schop. Kan morgen ook. En straks weer lekker schaatsen kijken.
pi_216878455
Hihi…even pauze en koffie en ik zie ‘vreemdelingen” over het plein dwalen…
En een buurvrouw in de tuin aanspreken…nog een week wachten tot kijkdagen.

Weer wat dozen vol met kleding. En ook geruimd voor Vluchtelingen winkel in Driebergen.
Vanmiddag met z’n twee een kast met deels techniek uitruimen en sorteren…ben benieuwd hoe dat gaat.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 maart 2025 @ 13:10:48 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216878509
Ik deed een rondje Almere Noorderplassen . Nou ja om de Noorderplassen want erin kan maar tot op zekere hoogte. En bij De Realiteit nog even genieten van bijzonder architectuur. En in de woonwijk van de Noorderplassen is ook geen huis hetzelfde.

Tijd om te poetsen. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 1 maart 2025 @ 13:16:23 #175
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216878571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 13:10 schreef borisz het volgende:
Ik deed een rondje Almere Noorderplassen . Nou ja om de Noorderplassen want erin kan maar tot op zekere hoogte. En bij De Realiteit nog even genieten van bijzonder architectuur. En in de woonwijk van de Noorderplassen is ook geen huis hetzelfde.

Tijd om te poetsen. oO<
Zou meer wijken goed doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')