Woens.dag.5.maart.as. 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Al enig idee wanneer jullie overgaan?
Gaan alle 300 m om? Of selectief?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer 30 berken gezaagd. De eerste keer warmte heb ik er al van gehad.
Dit is een houtwal van ca 2m breed en 300m lang vol met berken. Van afstand zie je niet dat er bomen weg zijn.
Het “ergste” moet nog komen: de schuur van 40 m2.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een pittige snelheid toch met alles
Zonder de meneer doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef AnneX het volgende:
Het “
[..]
Het “ergste” moet nog komen: de schuur van 40 m2.
Ivm broedseizoen - dat is in Nederland ook, maar dan 15 dagen later. De strook wordt gewoon wat uitgedund, kunnen andere bomen wat beter groeien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef AnneX het volgende:
Gaan ze
[..]
Gaan alle 300 m om? Of selectief?
En wrom vóór een bepaalde datum…😇
Regeltje hier4 in Duitsland. Ter bescherming van de vogels. Zodra deze gaan nesten mag er niet meer gekapt of grote snoeiacties meer plaat vinden. Uitzonderingen zijn er wel. Bij verhinderen doorgang, gevaarsituaties of ziekte van de boom/struik. Of vergunning aanvragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef AnneX het volgende:
Gaan ze
[..]
Gaan alle 300 m om? Of selectief?
En wrom vóór een bepaalde datum…😇
Mwoah, ik heb ook wel eens spierpijn als ik helemaal niet hard gesport heb en geen spierpijn als ik wel hard gesport heb, dus dat zegt bij mij niet per se heel veel. En zonder pijn wist ik ook wel dat ik hard gesport heb gister, want op bijna alle oefeningen gewicht erbijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ergens ook wel lekker toch, bevestiging dat je hard gewerkt hebt gisteren?
Ik heb vandaag ook spierpijn van mijn revalidatie - dat voelt in ieder geval erg lekker dat ik hier nu weer aan kan werken.
Dit leek me wel cryptisch genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
All mijn geheimen zomaar op straat
Lekker laten liggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:26 schreef sigme het volgende:
Wat doe je met het takkehout, @:derludolf?
Ook primaquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit leek me wel cryptisch genoeg
Als je iets wilt doen en iemand niet kent, geef gewoon een envelop met geld. Altijd goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Voor E haal ik denk ik simpelweg een boekenbon, want lezen en boekwinkels zijn haar grootste favorieten. Maar wat koop ik voor iemand die ik helemaal niet ken
Punt is alleen dat we hier 2000 sterren zien en andere mooie blinkertjes maar WELKE zijn dan die planetekes ?????quote:
Sterren flikkeren, planeten niet. Dat is één. En de planeten die je ziet zijn ook duidelijk helderder dan de sterren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Punt is alleen dat we hier 2000 sterren zien en andere mooie blinkertjes maar WELKE zijn dan die planetekes ?????
Ja dat dachten wij ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterren flikkeren, planeten niet. Dat is één. En de planeten die je ziet zijn ook duidelijk helderder dan de sterren.
Dat zijn dan Mars, Jupiter en Venus. Maar echt lekker bij elkaar in de buurt staan ze niet hoor. Maar goed, leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat dachten wij ook.
Zie er ook echt 3 op een rij.
Nja ik woon in de stad en ik heb een grote boom pal voor de deurquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef Blues het volgende:
We zien zowat elke avond/nacht bij helder weer altijd wel megaveel blinkertjes in den hemel.
*gaap
Doorzettingsvermogen had ik wel, jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 jouw intro klinkt ELLENDIG en ik zou hartstikke afgehaakt zijn dus wat dapper dat je het geprobeerd hebt.
(Ik hield de intro van m'n studie al niet eens vol)
Ah, dat ga ik morgen ook doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:AnneX her en der gewoon wat er tussenuit gehaald. Waar ofwel twee bomen heel dicht op elkaar staan. Of gewoon, als er een dikke boom gunstig stond
Net de 500 mannen gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:43 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike schaatsen aan het kijken, of later terugkijken?
Ik moest weer eens huilenquote:
Of een Stihl kettingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je iets wilt doen en iemand niet kent, geef gewoon een envelop met geld. Altijd goed![]()
Ik denk bij dit soort momenten wel eens aan jouw potentiële tranenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik moest weer eens huilen![]()
Maarja, wanneer niet. Wat er ook gebeurt kan een reden zijn om te huilen![]()
Hoewel, tot nu toe bij de vrouwen 1500 meter niet. Maar ik zit ook pas in rit 1 daar (loop ook wat achter). Dus het kan nog![]()
Hahaha wat liefquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk bij dit soort momenten wel eens aan jouw potentiële tranen
Ja je kent iemand niet, dus je weet niet of het iemand met een MS180 of een MS660 isquote:
Zitten ze opgezadeld met een 3/8" ketting...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja je kent iemand niet, dus je weet niet of het iemand met een MS180 of een MS660 is
Ik heb een MSA 220 C; altijd pielen om de juiste ketting te krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja je kent iemand niet, dus je weet niet of het iemand met een MS180 of een MS660 is
Beide hebben 3/8"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zitten ze opgezadeld met een 3/8" ketting...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |