Woens.dag.5.maart.as. 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Al enig idee wanneer jullie overgaan?
Gaan alle 300 m om? Of selectief?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer 30 berken gezaagd. De eerste keer warmte heb ik er al van gehad.
Dit is een houtwal van ca 2m breed en 300m lang vol met berken. Van afstand zie je niet dat er bomen weg zijn.
Het “ergste” moet nog komen: de schuur van 40 m2.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een pittige snelheid toch met alles
Zonder de meneer doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef AnneX het volgende:
Het “
[..]
Het “ergste” moet nog komen: de schuur van 40 m2.
Ivm broedseizoen - dat is in Nederland ook, maar dan 15 dagen later. De strook wordt gewoon wat uitgedund, kunnen andere bomen wat beter groeien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef AnneX het volgende:
Gaan ze
[..]
Gaan alle 300 m om? Of selectief?
En wrom vóór een bepaalde datum…😇
Regeltje hier4 in Duitsland. Ter bescherming van de vogels. Zodra deze gaan nesten mag er niet meer gekapt of grote snoeiacties meer plaat vinden. Uitzonderingen zijn er wel. Bij verhinderen doorgang, gevaarsituaties of ziekte van de boom/struik. Of vergunning aanvragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef AnneX het volgende:
Gaan ze
[..]
Gaan alle 300 m om? Of selectief?
En wrom vóór een bepaalde datum…😇
Mwoah, ik heb ook wel eens spierpijn als ik helemaal niet hard gesport heb en geen spierpijn als ik wel hard gesport heb, dus dat zegt bij mij niet per se heel veel. En zonder pijn wist ik ook wel dat ik hard gesport heb gister, want op bijna alle oefeningen gewicht erbijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ergens ook wel lekker toch, bevestiging dat je hard gewerkt hebt gisteren?
Ik heb vandaag ook spierpijn van mijn revalidatie - dat voelt in ieder geval erg lekker dat ik hier nu weer aan kan werken.
Dit leek me wel cryptisch genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
All mijn geheimen zomaar op straat
Lekker laten liggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:26 schreef sigme het volgende:
Wat doe je met het takkehout, @:derludolf?
Ook primaquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit leek me wel cryptisch genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |