Ik heb dit soort spul van Tiger met tigerfix ooit eens gebruikt voor de badkamer.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:13 schreef AnneX het volgende:
Waarop is julli keus gevallen @:Loona
Stoer hoor, zelf boekhouding en aangifte als zzp’er.
Mooi, dat ik de cijfers aan een boekhouder/vrouw gaf, die fabriceerde de cijfers voor de accountant. En gaf mij een overzicht van nog niet betaalde facturen.
In de verhuis vibe weer eens een vraag: in de badkamer is geen planchet![]()
alleen een kastje onder de wastafel, geen plek voor een kast.
Gaten boren in een huurhuis in tegels. Heb ik in mijn eigen huis altijd vermeden.
Denken jullie dat dit systeem houdt qua plak?
https://www.amazon.nl/UUl(...)rd_i=B0BYSD6SSK&th=1
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiwquote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dit soort spul van Tiger met tigerfix ooit eens gebruikt voor de badkamer.
https://www.praxis.nl/bad(...)_RRtDyIaApDgEALw_wcB
Vraag me alleen af hoe goed dat er af gaat want het is volgens mij echt flink gelijmd.
Jullie / jij hebt toch ook al een collegiale logeer huisdier over de vloer gehad?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:04 schreef Candaasje het volgende:
Goede reis @:sigme ! Ik ga jullie avonturen volgen hoor!
Wat wordt de bestemming @:Lonaa ?
Wij zijn ook wel vaker van last minute. Helemaal als we met de auto rondtrekken, dan reserveren we zelden wat. Voor dit jaar (juni) ook nog steeds eens wat bedenken. Ik merk alleen dat ik het uitstel omdat ik nog geen goede oppas/opvang voor de konijnen heb gevonden. (Vinny moet 2x per dag medicatie
Ik woon daar inmiddels niet meer, maar toen ik er woonde is het nooit los gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiw
Je kunt evt. ook een badkamer trolley kopen natuurlijk. Een rekje op wieltjes. Moet je die wel in de buurt vd douche kwijt kunnen uiteraard.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het zit er nog op? In het filmpje op de site gebruikt men een föhn…fwiw
Ha!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon daar inmiddels niet meer, maar toen ik er woonde is het nooit los gekomen.
hé goeie! Die staat nu nog onder de kapstok voor shawls en handschoenen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt evt. ook een badkamer trolley kopen natuurlijk. Een rekje op wieltjes. Moet je die wel in de buurt vd douche kwijt kunnen uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef AnneX het volgende:
Ging ik verder goochelen op badkamertrolleys - WF iemand? - en zie vele opties.
Kom ik ook dit tegen. Blijkbaar nog steeds verkrijgbaar.
Gister 3 stuks uit de linnenkast gehaald, ooit overgenomen van moeders.
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Die kreeg ik ook van mijn moeder (in het wit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.![]()
Nooit gebruikt (waarvoor ze bedoeld zijn).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Ja, die hangmandjes bestaan nog steeds. En zijn best handig. Helaas passen ze hier nergens in een kast, tenminste, in 1 kast wel, maar dan aan een plank waar ik een trappetje bij nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Amazone rek naast de wastafel is nog wel mijn favo.
De trolley kan in de doucheruimte.
We have far more in common than that which devides us..
In olijfgroen.😉 Bestaat blijkbaar nog steeds.Die hangt hier in de kledingkast voor de sokken. Geen idee waar deze vandaan komt. Maar oud is die zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dit zag ik laatst bij broer g in badkamer:quote:Op zondag 2 maart 2025 10:13 schreef AnneX het volgende:
Waarop is julli keus gevallen @:Loona
Stoer hoor, zelf boekhouding en aangifte als zzp’er.
Mooi, dat ik de cijfers aan een boekhouder/vrouw gaf, die fabriceerde de cijfers voor de accountant. En gaf mij een overzicht van nog niet betaalde facturen.
In de verhuis vibe weer eens een vraag: in de badkamer is geen planchet![]()
alleen een kastje onder de wastafel, geen plek voor een kast.
Gaten boren in een huurhuis in tegels. Heb ik in mijn eigen huis altijd vermeden.
Denken jullie dat dit systeem houdt qua plak?
Weet niet meer hoe een poll te maken hier.
https://www.amazon.nl/UUl(...)rd_i=B0BYSD6SSK&th=1
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over dequote:Op zondag 2 maart 2025 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit zag ik laatst bij broer g in badkamer:
https://img.kwcdn.com/pro(...)800/q/70/format/webp
Aan de douchestang.
badkamer rekje douchestang intypen en heel veel mogelijkheden/webshops (aanbieding bij Praxis oa).quote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over de
productinfo.![]()
Leuke foto @:Blues alleen geen site 😇
Hoe gaat het vandaag?
Site is geloof ik Temuquote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Suf van bolshoppen waarvan de webshop tekst plaatst over de
productinfo.![]()
Leuke foto @:Blues alleen geen site 😇
Hoe gaat het vandaag?
Het gaat…vandaag is het zondag = rustdag. Gister een goeie run gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaat het nog wel, of ben je al helemaal 'af' vanalles.
Nog eventjes
Bestel er wel eens een half kippetje. Die is altijd wel lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef Blues het volgende:
Recensie vd garage 😂 staat in het restaurant topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |