Daarom. Nu is het misschien voor "het grotere goed" maar eenmaal gebruikt zal dat middel vaker ingezet worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt democratisch een heleboel slechte beslissingen nemen
de boodschap die hier wmb vanuit gaat is dat je met de wind mee moet waaien in de EU of in de problemen komt met de EU, dat vind ik geen prettig idee ... zijn nog steeds soevereine staten
nu gaat het over Zelensky maar straks gaat het over abortus of iets anders wat wij anders zien dan de rest
Je moet in deze tijd zeker waken voor eu gekkies die gebruik willen maken van het momentum om er dingen door te drukken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:16 schreef sp3c het volgende:
daar ben ik bang voor ja
niet geinteresseert in een Europese superstaat die voor iedereen gaat bepalen in welk kamp we zitten met zijn allen
Ja mee eens maar daar zijn ze toch al tijden mee bezig dmv economische sancties?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt democratisch een heleboel slechte beslissingen nemen
de boodschap die hier wmb vanuit gaat is dat je met de wind mee moet waaien in de EU of in de problemen komt met de EU, dat vind ik geen prettig idee ... zijn nog steeds soevereine staten
nu gaat het over Zelensky maar straks gaat het over abortus of iets anders wat wij anders zien dan de rest
sancties tegen hongarije?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja mee eens maar daar zijn ze toch al tijden mee bezig dmv economische sancties?
Die hebben niet of niet voldoende gewerkt dus proberen ze een stapje verder te gaan.
Het doel van de EU zou economische samenwerking moeten zijn maar die fase zijn we al tijdje gepasseerd.
Ik vind de EU een heel eng clubje worden.
Ja niet echt sancties maar dat vasthouden van die tegoeden van 7 miljard ofzo.quote:
Ze noemen dat zelf het 'rechtsstaatmechanisme'. Zo klinkt dat nog vriendelijk, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Candymannetje het volgende:
Ja niet echt sancties maar dat vasthouden van die tegoeden van 7 miljard ofzo.
Geen idee hoe je dat noemt.
Zoals gewoonlijk zal iedereen het weer weglachen.quote:4-3-2025 Er gaat iets mis: Poetin houdt een "huiveringwekkende" toespraak: "De wereld kan eerder vergaan, maar Rusland zal nooit vallen"
De president van de Russische Federatie heeft vandaag een toespraak gehouden en de inhoud ervan geeft aan dat Rusland weet dat er iets heel erg mis is; iets dat erop wijst dat Rusland op een manier zal worden aangevallen die... het einde zal betekenen.
Poetin waarschuwde het Westen officieel hoe een oorlog met Rusland eruit zou zien .
https://halturnerradiosho(...)ssia-will-never-fall
Navo is ntl niet in oorlog met Rusland dus letterlijk kunnen ze niet verliezen.quote:
Lol die klopt welquote:
Ik houd alvast mn portefeuille dicht want hij komt vandaag naar Brusselquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:26 schreef THEFXR het volgende:
Na de afzegging van hulp door Trump, lees ik nu dat Zelensky gebroken is en ja en amen zegt.
De verwachting is dat vandaag of morgen de grootste toezegging tot nu toe gaat komen van Europa.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik houd alvast mn portefeuille dicht want hij komt vandaag naar Brussel
In Europa vindt hij blijkbaar meer gehoor voor zijn oorlogsdrang.
quote:EU-Defensietop: EU moet 800 miljard mobiliseren voor een veilig en veerkrachtig Europa
https://netherlands.repre(...)europa-2025-03-04_nl
Waar is al het andere wapentuig gebleven ?? we hebben ze nog nooit in actie gezien, is er wel een oorlog gaande zou je jezelf dan moeten afvragen ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De verwachting is dat vandaag of morgen de grootste toezegging tot nu toe gaat komen van Europa.
Voor de top in Brussel is al uitgelekt dat er 800 miljard extra moet komen aan wapens en dat de begrotingsregels
niet meer moeten gelden als het gaat om defensie. Oftewel: Europese landen moeten zich extra in de schulden kunnen steken om nieuwe wapens aan te kunnen schaffen.
[..]
wat mis jequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waar is al het andere wapentuig gebleven ?? we hebben ze nog nooit in actie gezien, is er wel een oorlog gaande zou je jezelf dan moeten afvragen ...
Wat oorlogs- beelden vanuit die kant zou wel eens fijn zijn zodat we kunnen checken wat daar precies gaande is
Zou iemand beelden kunnen delen..
quote:De Franse president Emmanuel Macron stelt voor om de kernwapens van zijn land te gebruiken voor de verdediging van Europese bondgenoten. Zo zou Europa een stukje minder afhankelijk worden van Amerika. Rusland is er fel op tegen.
"Ik wil graag geloven dat de Verenigde Staten aan onze zijde blijven, maar we moeten er klaar voor zijn als dat niet langer het geval is", zei Macron gisteren in een toespraak op de Franse televisie. Hij wil praten over de manier waarop Franse kernwapens worden gebruikt als afschrikmiddel tegen Rusland.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ns-beschermen-europa
Goh ik voel me ineens veel veiligerquote:
En gaan deze dan meer afschrikkingseffect hebben dan de huidige amerikaanse ?quote:
Snap je nu waarom ze zo graag oorlog willen...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:59 schreef THEFXR het volgende:
die 800 miljard gaat weer uit de zakken van burgers geklopt worden.
Ik heb filmpjes genoeg gezien, dat de wapens gebruikt worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waar is al het andere wapentuig gebleven ??
Je kunt trouwens ook zelf even gaan kijken? Maar er zijn ook filmpjes genoeg te vinden die dit laten zien.quote:we hebben ze nog nooit in actie gezien, is er wel een oorlog gaande zou je jezelf dan moeten afvragen ...
Waar het Internet vol mee staat?quote:Wat oorlogs- beelden vanuit die kant zou wel eens fijn zijn zodat we kunnen checken wat daar precies gaande is
Google eens?quote:Zou iemand beelden kunnen delen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |