Ik las dit precies toen die vrouwen in dat cafe in Deventer in beeld kwamen.quote:
Veerman kan echt niets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Boscagli heel matig bij beide goals en Joey laat je man eens lopen? Ja, ho maar.
[ x ]
Nou wie weet...wie weet...quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik las dit precies toen die vrouwen in dat cafe in Deventer in beeld kwamen.
Als hij maar nooit meer in het NL elftal komt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veerman is een sieraad voor de sport.
tafeltennis jahquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veerman is een sieraad voor de sport.
Die moet je bij een goed bod meteen weg doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
boekoeyokoe heeft weinig inzicht
nigelkoemancorinthiansrondleiding.gifquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij maar nooit meer in het NL elftal komt.
Lijkt Nigel jou een snuggere jongen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
nigelkoemancorinthiansrondleiding.gif
als er een bod komtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet je bij een goed bod meteen weg doen.
Feyenoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Wat is beschamender, PSV die met deze selectie geen enkele prijs in Nederland gaat pakken of Manchester United?
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Wat is beschamender, PSV die met deze selectie geen enkele prijs in Nederland gaat pakken of Manchester United?
Staan ze alweer achter ja?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie PSV dit nog wel winnen maar anders alsnog Joenaited.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
eingelijk is het bij psv helemaal fout gegaan sinds Perisic in het efltal is gekomen
dit viel me al een paar weken geleden al op
maar hoe langer het duurt hoe meer ik tot deze conclusie kom
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezienquote:
Uiteraard gaat PSV dit 'gewoon' nog winnen maar het gaat wel uitermate stroef allemaal de laatste tijd, ja. Alleen Juventus-thuis vorige week was genot.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie PSV dit nog wel winnen maar anders alsnog Joenaited.
Maguire en/of De Ligt zeker betrokken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezien
En ik kijk alle potjes van Feyenoord, dus dat zegt veel.
Die ga ik straks even terugkijken!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezien
En ik kijk alle potjes van Feyenoord, dus dat zegt veel.
Optyfen GAUW!!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard gaat PSV dit 'gewoon' nog winnen maar het gaat wel uitermate stroef allemaal de laatste tijd, ja. Alleen Juventus-thuis vorige week was genot.
Feyenoord die niet eens de Europa League halen met hun duurste selectie ooit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
lolquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef Bugno3 het volgende:
Heeft hij lepra?
- Hij is melaatse ja.
Het regent, men wil snel naar binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef PSVCL het volgende:
Weinig extra tijd zoals gebruikelijk als PSV achter staat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt Nigel jou een snuggere jongen?
quote:De Jong: ‘Hoe zie jij jouw toekomst hier bij de KNVB?’
Jonker: ‘Ik heb er lang over nagedacht, maar na het EK 2025 wil ik nog twee jaar door.’
De Jong: ‘Wij niet’
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef PSVCL het volgende:
Weinig extra tijd zoals gebruikelijk als PSV achter staat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
is dit een halve finale...
ik dacht kwart
hopelijk wordt az morgen ook verslagen
quote:
Higler op een missiequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Het regent, men wil snel naar binnen.
Aad heeft ook regelmatig ongelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef Zorro het volgende:
Aad zei dat PSV dit wint, dus daar ga ik van uit.
Garantie voor succes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aad heeft ook regelmatig ongelijk.
Erg wokequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef tong80 het volgende:
De meest absurde reclame ooit. Twee droplullen die het hebben over Sun wastabletten.
Bij Nieuws van de dag trekken ze tenminste wat Nederlandse aso's voor de camera bij die thuisrubriek ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef Caland het volgende:
ESPN staat met een camera in de enige kroeg in Deventer waar geen tokkies zitten
Nee. Dit is een andere negerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat de door jou tot nieuwe spits van NL gebombardeerde Zierikzee?
Oh, aanvallerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat de door jou tot nieuwe spits van NL gebombardeerde Zierikzee?
Domburg?quote:
Prima eentweetje om een te ver uitgekomen keeper te passeren tochquote:
Ik maakte laatst die fout ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ze lijken ook zo op elkaar.
En uiteindelijk staan ze met lege handen. Ach ja, mooie verhalen zijn ook wat waard!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aad heeft ook regelmatig ongelijk.
Vooralsnog zie ik PSV gewoon meer tijd overhouden voor de competitie…
Stonden ze te springen als apen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik maakte laatst die fout ook.
Nou dat heb ik hier geweten hoor!
Veerman overboord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Veerman is over datum, die moet je van de zomer zien te lozen
Die wil blijven, heeft zelf het e.e.a. geloosd (tweede kind op komst)quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Veerman is over datum, die moet je van de zomer zien te lozen
Schouten a; weken uit vorm, dan speel je zonder middenveldquote:
Jammerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die wil blijven, heeft zelf het e.e.a. geloosd (tweede kind op komst)
Tja, als als als. Maar met een goede Schouten en fitte Tillman was er nu niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten a; weken uit vorm, dan speel je zonder middenveldBeetje druk zetten en je loopt er zo doorheen
Ik ben een keer naar de bekerfinale PSV-Heracles geweest, was saai. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze willen die voorsprong behouden en dat kan killing gaan worden.
Ajax - PEC Zwolle was op zich wel geinigquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de bekerfinale PSV-Heracles geweest, was saai. Dan weet je dat.
Dat was echt een vreselijke dagquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax - PEC Zwolle was op zich wel geinig
Aankomende zondag was?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
Jammer dat deze wedstrijd niet aankomende zondag was
Toekomende verleden tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aankomende zondag was?
Wat voor tijd is dat?
Zaterdagquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aankomende zondag was?
Wat voor tijd is dat?
(On)voltooid toekomstig verleden tijd. Duh.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aankomende zondag was?
Wat voor tijd is dat?
Dit kan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is toch geen hands, mensen.
middenveld met tilman-saibari liep wel lekker in begin van het seizoen, stuk dynamischerquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, als als als. Maar met een goede Schouten en fitte Tillman was er nu niks aan de hand geweest.
slaat em weg met zijn armquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is toch geen hands, mensen.
Goh VEM is het weer een keer eens met een dubieus PSV momentje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
Gewoon op de arm die nooit daar had mogen zijn.
Slaan ook echt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
huh, slaat hem met zijn arm weg man
Allemaal over nagedacht.quote:
Goh, CR7 is maagdquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh VEM is het weer een keer eens met een dubieus PSV momentje.
Gelukkig heb jij ze door!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal over nagedacht.
Kunnen ze bij het volgende cadeautje in de competitie voor ajax weer zeggen "ja maar PSV kreeg ook een goedkope strafschop! In de beker"
Onvoltooid verleden toekomstige tijdquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
(On)voltooid toekomstig verleden tijd. Duh.
Niets dubieus aan. Hij komt op de arm en die arm is nota bene ter hoogte van zijn hoofd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh VEM is het weer een keer eens met een dubieus PSV momentje.
Precies, mij beflikkeren ze niet!quote:
?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaan ook echt.![]()
Ik zag geen slaande beweging hoor. Hij hield zijn arm stil.
Nope.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef Fretwork het volgende:
Als deze gast geen armen had gehad was de bal op dezelfde manier afgeketst
Het komt eigenlijk nooit voor, maar je hebt hier zeker gelijk. 100% pingel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
in tweede instantie, slaat hem met zijn elleboog weg
Geweldige speler.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Genieten van de werken van Ivan de Verschrikkelijke.
Ivan de Verschrikkelijke speelt bij Feyenoordquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Genieten van de werken van Ivan de Verschrikkelijke.
"Ik mis DE WIL om te winnen"quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef Coco het volgende:
Wat een contrast met de eerste helft.
Wat heeft Bosz geroepen in de rust?
Zou raar zijn voor een club die de beker niet serieus neemt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef PSVCL het volgende:
Bij de 2-2 beelden van het stratumsseind?
Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Denk er nou maar om melaatsia, straks moet je weer naar de psycholoog.
Ik heb bij Higler eigenlijk nooit het idee dat hij vooringenomen is of zo.quote:
PSV krijgt doorgaans goals om de oren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Iedereen miepen over Ajax afgelopen weekend terwijl PSV 2 goals om de oren krijgt lol
En Drentscheveld dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hollandscheveld ligt in Drenthe.
Tot zover dit leuke feitje.
Had GAE toen ook maar serieus gevoetbaldquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Iedereen miepen over Ajax afgelopen weekend terwijl PSV 2 goals om de oren krijgt lol
Bij Higler is het vaak voor iedereen een zooitje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb bij Higler eigenlijk nooit het idee dat hij vooringenomen is of zo.
Hij kan er gewoon niks van.
??? maar Drenthe ligt helemaal niet in Hollandquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Royston?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft denk ik meer met PSV clowns op het veld te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had GAE toen ook maar serieus gevoetbald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoop pingeltje heeft ook geholpen..quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef Coco het volgende:
Wat een contrast met de eerste helft.
Wat heeft Bosz geroepen in de rust?
Al besprokenquote:
We hebben gezamenlijk geconcludeerd dat het een pingel was.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goedkoop pingeltje heeft ook geholpen..
Dat betekent dat het diep in de nacht wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gelijkmaker zal wel in blessuretijd vallen.
90+6 Luuk de Jong (kopballetje ofc)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gelijkmaker zal wel in blessuretijd vallen.
Die had ik liever gehad dan De Jong.quote:
Ik ook niet, sommige users mogen van mij heel lang op vakantie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mag de gebruikelijke kern in dit topic niet.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wacht sowieso op 23:40 voor de Match of the day goden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat betekent dat het diep in de nacht wordt.
Naar welk land?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook niet, sommige users mogen van mij heel lang op vakantie.
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ongetwijfeld is dit wederzijds.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kun je mijn baas ook overtuigen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie united 2-2.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso op 23:40 voor de Match of the day goden.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@GGMM zal zo vast klaar met sporten zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Antalya?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een land ten zuiden van Rusland
Dat is geen landquote:
Dan gaan we dat regelen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel erg toe aan een lange vakantie.
Dus ik hoop dat ik er tussen zit.
Kazachstan staat al langer op de planning bij mijquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een land ten zuiden van Rusland
Lijkt me sterk dat ze opeens in het Engels zingenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef Caland het volgende:
Nadat het Eindhovense publiek er al achter ging staan met het nummer
Heee, hoooo. PSV Eindhoven
Zingen ze nu
Come on PSV, come on PSV
Ik heb al geboekt zelfs. Wel op 18 mei dus hoop niet dat Feyenoord nog kampioen wordt (lol)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel erg toe aan een lange vakantie.
Dus ik hoop dat ik er tussen zit.
Ok.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, dit blijft 1-2
Geloof me.
Altijd tegen PSV.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef VEM2012 het volgende:
En weer een wonderredding… Gaat hem niet worden zo.
Ja, ik ga dus 16 mei (naar Zuid-Korea, dat gedeelte was echt). Die play-offs gaan we dus missen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al geboekt zelfs. Wel op 18 mei dus hoop niet dat Feyenoord nog kampioen wordt (lol)
Precies Arsenal of zoiets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef TLC het volgende:
Een onbekende spanjool van 36 met een waslijst van vage clubs moet de redding brengen, wat n armoe![]()
Lekker hond vretenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus 16 mei (naar Zuid-Korea, dat gedeelte was echt). Die play-offs gaan we dus missen.
'maaR SElectiE PsV Zo GOed'quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef TLC het volgende:
Een onbekende spanjool van 36 met een waslijst van vage clubs moet de redding brengen, wat n armoe![]()
Heel vage clubs inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef TLC het volgende:
Wat gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben klaar met sporten
Ik pik de laatste 10 minuten even mee
Nu heb je verklapt dat er geen verlenging komtquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben klaar met sporten
Hoe ging het korfballen meid?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben klaar met sporten
Ik denk dat we nog een verlenging krijgen dus gezellig makker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben klaar met sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |