Royston?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hollandscheveld ligt in Drenthe.
Tot zover dit leuke feitje.
Heeft denk ik meer met PSV clowns op het veld te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had GAE toen ook maar serieus gevoetbald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoop pingeltje heeft ook geholpen..quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef Coco het volgende:
Wat een contrast met de eerste helft.
Wat heeft Bosz geroepen in de rust?
Al besprokenquote:
We hebben gezamenlijk geconcludeerd dat het een pingel was.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goedkoop pingeltje heeft ook geholpen..
Dat betekent dat het diep in de nacht wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gelijkmaker zal wel in blessuretijd vallen.
90+6 Luuk de Jong (kopballetje ofc)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gelijkmaker zal wel in blessuretijd vallen.
Die had ik liever gehad dan De Jong.quote:
Ik ook niet, sommige users mogen van mij heel lang op vakantie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mag de gebruikelijke kern in dit topic niet.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wacht sowieso op 23:40 voor de Match of the day goden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat betekent dat het diep in de nacht wordt.
Naar welk land?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook niet, sommige users mogen van mij heel lang op vakantie.
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ongetwijfeld is dit wederzijds.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |