Domburg?quote:
Prima eentweetje om een te ver uitgekomen keeper te passeren tochquote:
Ik maakte laatst die fout ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ze lijken ook zo op elkaar.
En uiteindelijk staan ze met lege handen. Ach ja, mooie verhalen zijn ook wat waard!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aad heeft ook regelmatig ongelijk.
Vooralsnog zie ik PSV gewoon meer tijd overhouden voor de competitie…
Stonden ze te springen als apen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik maakte laatst die fout ook.
Nou dat heb ik hier geweten hoor!
Veerman overboord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Veerman is over datum, die moet je van de zomer zien te lozen
Die wil blijven, heeft zelf het e.e.a. geloosd (tweede kind op komst)quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Veerman is over datum, die moet je van de zomer zien te lozen
Schouten a; weken uit vorm, dan speel je zonder middenveldquote:
Jammerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die wil blijven, heeft zelf het e.e.a. geloosd (tweede kind op komst)
Tja, als als als. Maar met een goede Schouten en fitte Tillman was er nu niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten a; weken uit vorm, dan speel je zonder middenveldBeetje druk zetten en je loopt er zo doorheen
Ik ben een keer naar de bekerfinale PSV-Heracles geweest, was saai. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze willen die voorsprong behouden en dat kan killing gaan worden.
Ajax - PEC Zwolle was op zich wel geinigquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de bekerfinale PSV-Heracles geweest, was saai. Dan weet je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |