Ik las dit precies toen die vrouwen in dat cafe in Deventer in beeld kwamen.quote:
Veerman kan echt niets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Boscagli heel matig bij beide goals en Joey laat je man eens lopen? Ja, ho maar.
[ x ]
Nou wie weet...wie weet...quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik las dit precies toen die vrouwen in dat cafe in Deventer in beeld kwamen.
Als hij maar nooit meer in het NL elftal komt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veerman is een sieraad voor de sport.
tafeltennis jahquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veerman is een sieraad voor de sport.
Die moet je bij een goed bod meteen weg doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
boekoeyokoe heeft weinig inzicht
nigelkoemancorinthiansrondleiding.gifquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij maar nooit meer in het NL elftal komt.
Lijkt Nigel jou een snuggere jongen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
nigelkoemancorinthiansrondleiding.gif
als er een bod komtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet je bij een goed bod meteen weg doen.
Feyenoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Wat is beschamender, PSV die met deze selectie geen enkele prijs in Nederland gaat pakken of Manchester United?
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Wat is beschamender, PSV die met deze selectie geen enkele prijs in Nederland gaat pakken of Manchester United?
Staan ze alweer achter ja?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie PSV dit nog wel winnen maar anders alsnog Joenaited.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
eingelijk is het bij psv helemaal fout gegaan sinds Perisic in het efltal is gekomen
dit viel me al een paar weken geleden al op
maar hoe langer het duurt hoe meer ik tot deze conclusie kom
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezienquote:
Uiteraard gaat PSV dit 'gewoon' nog winnen maar het gaat wel uitermate stroef allemaal de laatste tijd, ja. Alleen Juventus-thuis vorige week was genot.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie PSV dit nog wel winnen maar anders alsnog Joenaited.
Maguire en/of De Ligt zeker betrokken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezien
En ik kijk alle potjes van Feyenoord, dus dat zegt veel.
Die ga ik straks even terugkijken!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de grappigste goal die ik in een tijdje heb gezien
En ik kijk alle potjes van Feyenoord, dus dat zegt veel.
Optyfen GAUW!!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard gaat PSV dit 'gewoon' nog winnen maar het gaat wel uitermate stroef allemaal de laatste tijd, ja. Alleen Juventus-thuis vorige week was genot.
Feyenoord die niet eens de Europa League halen met hun duurste selectie ooit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Caland het volgende:
lolquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef Bugno3 het volgende:
Heeft hij lepra?
- Hij is melaatse ja.
Het regent, men wil snel naar binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef PSVCL het volgende:
Weinig extra tijd zoals gebruikelijk als PSV achter staat
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt Nigel jou een snuggere jongen?
quote:De Jong: ‘Hoe zie jij jouw toekomst hier bij de KNVB?’
Jonker: ‘Ik heb er lang over nagedacht, maar na het EK 2025 wil ik nog twee jaar door.’
De Jong: ‘Wij niet’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |